Jump to content

minibitwa 10: zombie crab woman (half life)


JmTm00
 Share

Recommended Posts

KLICEK empeck -> racja, czasem człowiek nie zauważa ;) co do biustu...hm...powiekszyć, czemu nie, ale nie chce jakiego tumrajdera z niej robic bo to niesmaczne ;)

 

Grrrr jak ja cierpie, jak ja cierpie >:( powiedzcie mi panowie co to qźwa jest :O miała być normalka a wyszło jakieś takie coś :| mapowanie mam dobre na modeliku a tutaj mi takie wały lecą :| fix sima w brushu robie ale ni pomaga no :| i wogole teksturke to mi wypala zflipowaną w osi...no w pionie mi obraca :( pliiiz help me, albo przynajmniej mojemu kompowi bo mam zamiar go spalić :D

9f55fca13ce2794d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Marioza

postać całkiem fajna ale... ma biust mały, miednice róweż, ogólnie jakby jej przyłozyc normalną głowe nie byłaby zbyt ciekwa anatomicznie, tzn nie zrozum mnie żle po prostu byłąby mało laskowata a sądząc z ogólego wygladu ciala do tego chyba zmierzałes, mozna by tez cos z bucikami porobić szczgónie noski jakiestakie mało ciekawe są, co tego błedu w normalu miałem kiedys podobnie w zbrushu, jesli w nim włąsnie robisz wrzuc z powrotem do maxa model na którym wypalasz normala i sprawdz na unwarppi czy nie masz podetachowanych scianek, prawdopodobnie to jest przyczyna

Link to comment
Share on other sites

fajne proporcje :-) ale zdecydowanie wiecej poly, pamietaj ze to ma byc model nex gen a przynajmniej takie jest wskazanie. co do tej szachownicy to jest raczej wina podwujnych scianek lub nachodzaczego sie mapowania ale to drugie pewnie ogarnoles wiec stawiam na te scianki zobacz czy nie masz 2 takich samych obiektow na sobie. u mnie obniwaialo sie to dokladnie takim efektem.

Link to comment
Share on other sites

KLICEK mario don Matys -> tak spoko, bedzie bardziej kobieca:D Matys co do ilości poly...ech ja wiem qrde ze jest te 7000...ale ja tak lubie takie archaiczne modeliki, pamiętacie quake 1 :D i 300 polygonowego chamblera? ;)))) imo kopie jeszcze dziś

 

49ec4cb4b365d0d9.jpg

Link to comment
Share on other sites

hehe ja jej jeszcze wytne chyba conieco :D moim zdaniem przesadnie chude istoty są o niebo straszniejsze od najstraszniejszych napakowanych stworów z wielkimi kłami (a te są straszne bardzo) no ale to jak mowie moje zdanie tylko ;)

 

modelik w 90% uwazam za skonczony...zaczynam lubić tę babke :|

d5b973dcc8d1a0f1.jpg

Link to comment
Share on other sites

ciąć ze zagęszczać? ee, czyli mam rozumieć ze nie mam nawet połowy limitu :O morowo :D

 

empeck -> nie wiem czy to jest normalne widzieć polycount, bez oglądania siatki, ale ja juz sie przyzwyczaiłem ze widzę siatkę swoich powiek jak mrugam oczami, nie walcz z tym stary bedzie dobrze :D

Link to comment
Share on other sites

zbrush nie jest gejem plask.gif jest moja dupeczka, jezeli jedziesz na zmaperze, masz standardowo ustawione twardosci rozciec w dodatku nawet przy tengencie niekiedy przy szwach "swiatlo" rozni sie i to jest tego efekt, latwo to zlikwidowac :

 

zbrush.jpg

 

No i nastepnym razem prosze nie obrazac mojego zbrushusia :*

Link to comment
Share on other sites

Pięęęękne :) Uwielbiam H-L i też się troche dziwiłem, że nie ma panienek zombie - chyba, że headcraby są rodzaju żeńskiego, to wtedy wiadomo dlaczego :P

 

Rozmemłane bebechy wyglądają extra. Jak jeszcze dojdzie normal i texturki... mniam ;)

Życze powodzenia i coś czuje, że będe często tu zaglądał

Link to comment
Share on other sites

dzieki panowie :) headrcab a i owszem "za duży" jak na hl`a ale czy czasem temat nie brzmi "nowe wcielenie", o czym imo kilka osób zapomniało, a szkoda :>? narazie nie przewiduje jakiś apdejtów, bo w sumie tylko diff mi został a czasu jeszcze zostało trochę wiec nie bedę tutaj sie wychylał za bardzo ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy