javor Napisano 19 Październik 2003 Napisano 19 Październik 2003 Witam wszystkich !!! Właśnie rozpoczełem prace nad moim trzecim samochodem (jak w temacie), dwa wcześniejsze możecie zobaczyć na stronie www.squir.com (bmw 7 i ford sierra). Teraz się zdecydowałem na civic\'a bo tydzień temu dzięki moim interwencjom matka zmieniła seicento na taką honde :]. Wcześniej mi się za bardzo nie podobała ale jak ją zobaczyłem z bliska na własne oczy to zmieniłem zdanie :). Niestety chodzę do szkoły więc prace będą szły bardzo powoli :( Wszelkie komętarze i sugestie bardzo mile widziane [piwo]
Loozack Napisano 19 Październik 2003 Napisano 19 Październik 2003 widziałem twoje modele na Squir.com i widzę, że ten zapowiada się równie dobrze :) będe tu często zaglądał choćby dlatego, że bardzo mi się podoba Honda Civic :D trzymaj się [piwo]
javor Napisano 19 Październik 2003 Autor Napisano 19 Październik 2003 mini update :) niemiałem jakoś dużo czasu dzisiaj więc dużo się nie zmieniło (boczna syba, troche przetłoczeń, i kilka poprawek) a co do dżwi ,panie B@ti, to będą w swoim czasie (ale nie za szybko) next update: może jutro(20.10.2003) (zawsze wieczorem)
javor Napisano 20 Październik 2003 Autor Napisano 20 Październik 2003 oto i proszona siatka :) jeśli coś nie tak to mówcie !!
sikham Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 bardzo ciekawa siatka :] modelik jak narazie ok bedziesz dodawał szczególy w drzwiach te wszystkie załamania itd bo narazie płasko jest :)
javor Napisano 20 Październik 2003 Autor Napisano 20 Październik 2003 next mini update :] co do wnęki dżwi to troche już zrobiłem ale to oczywiście nie wszystko :) ogólnie to mam zamiar zrobić sporo detali w tym modelu ale za silnik i podwozie to się chyba wcale nie wezme :) (ale to się jeszcze zobaczy) a tak wogóle to dzięki że tu zaglądacie i że chce wam się coś pisać :D [piwo]
Loozack Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 hmm, albo to jest siatka po \"optimize\" albo ty nie modelujesz w 3ds maxie :| jak to jest ?? to znaczy dlaczego ta siatka wygląda tak jak wygląda ?? :)
javor Napisano 20 Październik 2003 Autor Napisano 20 Październik 2003 jeszcze raz bo render był za duży :) ale troszke go zoptymalizowałem :)
javor Napisano 20 Październik 2003 Autor Napisano 20 Październik 2003 co się siatki czepiacie [lol2] chodzi wam o to że jest źle wykonana czy że w dziwny sposób \"zrenderowana\" ?? jeśli to drugie to jakoś mi nie wychodziła taka jak innym to macznołem print screena :D jak macie jakieś sugestie co do renderów z siatką to chętnie wysłucham [piwo]
Loozack Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 nieźle ci idzie :) [piwo] BTW: z ilu face\'ów składa się narazie twój model ??
Loozack Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 hehe, z tą siatką to chodzi mi o to, że jest taka... inna :P jak spojżysz na jakikolwiek inny topic samochodowy to zobaczysz o co mi chodzi :) mówiąc krótko to niewiem, czy twoja siatka to low poly czy co... chociaż wygląda na to, że już nie potrzeba na nią dawać rzadnego modyfikatora, bo mimo że nie jest gęsta, to jednak nie ma rzadnych załamań na lakierze... hmm, wygląda poprostu jak zrobiona w ZModelerze :D sam już nie wiem, powiedz jak ją robiłeś :D
javor Napisano 20 Październik 2003 Autor Napisano 20 Październik 2003 ścianek narazie jest 3282 a po pierwsze nie używam nigdy mesh smootha bo to lipa (działa jak chce) po drógie to oczywiście że modeluje w 3d studio 5 tylko że metodą własną dzięki czemu da się zrobić całkiem ładny model z małej liczby ścian :) a potem nawet jak by się postarać to i do gry jakiejś da się wrzucić (np. sierre miałem do gta vice city zapodać no ale leniwy jestem :))
Loozack Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 z tym że meshsmooth działa jak chce to się nie do końca zgodzę, bo da się w pewnym sensie nad nim panować, gdy się pozna pewne reguły :) a co do twojego modelu to jest to dowód na to, że da się zrobić bardzo dobry model z małej ilości face\'ów (czyt. z mniejszej niż 200000-300000 face\'ów :D)
javor Napisano 21 Październik 2003 Autor Napisano 21 Październik 2003 następny mały update (mały przez szkołe :( ) tym razem przybyły listwy na dachu no i maska oczywiście wszelkie sugestie mile widziane [piwo]
javor Napisano 21 Październik 2003 Autor Napisano 21 Październik 2003 kur......................cze !!!!!!!!!!! znowu render był za duży :mad: widocznie tylko do 100kb
Marcin_ps Napisano 22 Październik 2003 Napisano 22 Październik 2003 nom tylko do 100 kilo a jak masz jakies konto to dawaj tam a tu tylko jako bbcode \"\"
Quadysz Napisano 22 Październik 2003 Napisano 22 Październik 2003 jak na razie baardzo dobrze idzie, tylko kolor dupny :) mam nadzieje ze go zmienisz w przyszlosci :) zadnych uwag na razie...
Phantom Napisano 22 Październik 2003 Napisano 22 Październik 2003 pozatym że bardzo mi się podoba ten rocznik Civica...to faktycznie nie mam zarstrzeżeń co do wykonania...nie liczy się metoda, liczy się efekt :P a ja na takowy czekam :) małe pytanko...będziesz jak kolwiek tuningował stylistycznie tą Hondę?? pozdrawiam...
cochise Napisano 22 Październik 2003 Napisano 22 Październik 2003 Widze tu calkowite przeciwienstwo konwencji: zadnych trojkatow, te dziwne zageszczenia i rozgeszcenia siatki moga powodowac niechciane ofekty w renderze, np duze progi widoczne na odbiaciach, wyerenderuj moze z jakas mapa HDRI albo czymkolwiek co sie odbija to pewnie bedzie widoczne. Co do kontroli nad meshsmoothem to niektorzy potrafia go ujarzmic w 100%. Jezeli chesz mode high-poly czyli ladny i dokladny to chyba sie nie obejdzie bez msmooth, ale jak go rzucisz na te trojkaty to nie chce nawet wiedziec co sie stanie
Loozack Napisano 22 Październik 2003 Napisano 22 Październik 2003 Javor, jak dla mnie twój model to mistrzostwo... naprawdę, gdybyś nie pokazał siatki to głowę bym dał, że składa się conajmniej z 30000 face\'ów, to się nazywa opanować sztukę modelowania, bo nietrudno jest na wszystko dawać meshsmootha :) trzymaj się [piwo] P.S. coś czuję, że ten model też powędruje do \"Wiewiórki\" :D
javor Napisano 25 Październik 2003 Autor Napisano 25 Październik 2003 troche czasu mnie tu nie było, a to dlatego że nie miałem czasu na maxa :( ale jest weekend to coś wkońcu zrobiłem. a co do mesh smootha na trójkątach to bez kitu straszne się rzeczy dzieją (zamiast wygładzać to się jakieś dziwne fałdy robią) a czy na polygonach będzie ok??? (pytam się bo nigdy nie robiłem nic tą metodą ale może kiedyś coś bym zamotał :))
Loozack Napisano 25 Październik 2003 Napisano 25 Październik 2003 powrócił !![jupi][piwo] czekam na więcej :) P.S. jak możesz to daj jakieś podłoże, żeby to auto nie lewitowało w powietrzu :) P.S. Javor, temat zamieszcza się tylko na pierwszym poście a przez to, że ty go wpisujesz na każdym poście to mi subskrypcja nie dochodzi... więc nie wpisuj już tematów tylko samą wiadomość :]
javor Napisano 26 Październik 2003 Autor Napisano 26 Październik 2003 zamieszczam siateczke i biore się za tylny zderzak :)
Pablo Napisano 26 Październik 2003 Napisano 26 Październik 2003 a mozesz pokazac siatke ale bez dzielenia na trojakty?:) pozdr P.S> niezly model
javor Napisano 26 Październik 2003 Autor Napisano 26 Październik 2003 niedzielny update :) co przybyło widać na renderku więc nie będe pisał podłoża raczej naraazie nie będzie bo wtedy będzie trzeba mocno render kompresować :( a co do renderu bez podziału na trójkąty to jeżeli da się taki zrobić (większość modelu jest z trójkątów) to najpierw mi pablo powiedz jak bo ja nie umiem :|
Lucas Napisano 26 Październik 2003 Napisano 26 Październik 2003 A jakiego sterownika używasz? Bo jeśli Direct3D to zawsze chyba są wyświetlane trójkąty. Tak w ogóle to fajny model:).
Pablo Napisano 26 Październik 2003 Napisano 26 Październik 2003 Editable Poly , Editable Mesh, Spline czy moze Nurbs?? jaka metoda pozdr
Loozack Napisano 26 Październik 2003 Napisano 26 Październik 2003 Javor, jestem naprawdę pod wrażeniem takiego wykonania modelu low-poly :) [piwo] a propo... ile to ma teraz face\'ów ??
hac Napisano 26 Październik 2003 Napisano 26 Październik 2003 hmm, mowisze ze to jest low - poly ?? jezeli tak to ja kcem instruktarzu jak sie to robi i czym (patch ?? )...
lukasz Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 zeby nie wyswiatlal trojkatow: w preferences w zakladce viewports w configure driver odznaczasz dispaly all triange edges....
Loozack Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 Hac, z tego co wiem to pokazana prze Javora siatka jest bez meshsmootha jako finalna siatka modelu, a więc można powiedzieć, że to model low-poly... który jak dla mnie wygląda jak high-poly :D hmmm, spróbuję na moje dawne modele z ZModelera dać modyfikator smooth, ciekawe czy wyjdzie mi coś podobnego... :)
javor Napisano 27 Październik 2003 Autor Napisano 27 Październik 2003 bawiłem się tymi opcjami w \"configure driver\" (oczywiście direct 3d) ale nawet po ponownym uruchomieniu maxa nic się nie zmieniło :| a aktualnie model ma 5900 face\'ów (większość to trójkąty ale są też polygony)
Phantom Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 wow...super...tak trzymać :) ponawiam pytanie...Czy mash zamiar tunować tą hondę?? Czy zostawisz ją tak w wersji surowej?? pozdrawiam :)
javor Napisano 27 Październik 2003 Autor Napisano 27 Październik 2003 hmmm ...... co do tuningu to chyba lekko ją przybliże do asfaltu ale jak narazie nic poza tym nie planuje, no chyba że podsuniecie mi jakiś ciekawy pomysł [piwo]
pg Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 hmm, czekaj, jelsi ja dorbze rozumuje to ty robisz modele lw poly wygladzone jak high poly....eeee, czlowieku,przeciez to jest genialne!!!ej, ja jeszcze takiego cudu nie widzialem;/
javor Napisano 29 Październik 2003 Autor Napisano 29 Październik 2003 very mini update :( ja wiem loozack że czekacie na updaty ale niemam ostatnio czasu :( (głównie przez szkołe, a raz już niezdałem :)) dzięki wszystkim za wypowiedzi, ale nie przesadzajcie że ten model jest aż taki ładny bo to tylko takie złudzenie :D
javor Napisano 29 Październik 2003 Autor Napisano 29 Październik 2003 zapomniałem się zapytać: czy ktoś z was zna jakiś łatwy i najlepiej szybki sposób na zrobienie ogrzewania tylnej szyby ??????? (chodzi mi raczej o coś innego od tekstur) ??????????????????????????????????????
Loozack Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 może zrób tak...skopiuj tylną szybę, żebyś nie psuł oryginału i na tej kopii powycinaj cutem linie w miejscu gdzie powinno być ogrzewanie, a następnie zaznacz te linie i wybierz \"create shape from edges\"... potem tylko zaznacz utworzone splines i wybierz \"renderable\", skasuj kopię szyby i gotowe :D masz ogrzewanie :)
javor Napisano 4 Listopad 2003 Autor Napisano 4 Listopad 2003 witam wiem że nie jesteście zachwyceni tym że ostatnio nie ma updatów no ale: po pierwsze mam nieszczęście posiadać karte graficzną RIVA TNT 2 która ma to do siebie że nawet bo obniżeniu taktowania lubi się zawieszać wtedy kiedy jej się spodoba :| po drugie mam bardzo mulasty hdd przez co uciążliwe jest częste zapisywanie plików backupowych :( w rezultacie gdy ostatnio robiłem dżwi i długo nie zapisywałem zmian komp mi się zwiesił i tak się wkurw.... że aż ................. miałem tą rive połamać poza tym nie mam sporo czasu po szkole a nie lubie modelować tak małymi częściami więc głównie updaty przewiduje na weekendy i tylko czasami na dni powszednie :( (chyba że jakimś głupim fartem wykombinuje kase na nową grafe bo przez tą to mi się odechciewa kompa włanczać)
Loozack Napisano 4 Listopad 2003 Napisano 4 Listopad 2003 no to robimy zrzutę na nForce\'a :D nie łam się, mi co kawałek obraz znika i też podejżewam, że to wina karty graficznej (GeForce 2mx 32mb), ale na nową szybko nie liczę :( czekam na updaty [piwo]
javor Napisano 12 Listopad 2003 Autor Napisano 12 Listopad 2003 witam wszystkich po długiej przerwie wkońcu się za coś wziołem i oto są tego efekty cały model liczy teraz 15.000 trójkątów z czego ponad połowa to koła :| (2.100 jedno) jak widzicie przednie światła wyglądają dziwnie więc byłbym wdzięczny gdyby ktoś przypadkiem znalazł u siebie jakąś fotke na teksture w przyzwoitej rozdzielczośći (na światło tylne też) ............chyba że sugerujecie zrobienie ich w 3d
wiggles Napisano 12 Listopad 2003 Napisano 12 Listopad 2003 no kurcze fajna ta twoja honda... wiesz juz w jakiej sceneri ja zrobisz??
kozioo Napisano 12 Listopad 2003 Napisano 12 Listopad 2003 A tak w ogóle to jeszcze chyba nie napisałem, że pracka bardzo mi się podoba:D
javor Napisano 12 Listopad 2003 Autor Napisano 12 Listopad 2003 co do świateł to chyba właśnie będe coś motał z 3d ale raczej tylko przednie, więc teksturkami na tylne nadal jestem zainteresowany :) a co do sceneri to narazie niewiem ....... \"civic\" to po angielsku \"miejski\" więc jeśli mi się zechce to może się pofatyguje żeby stała w jakiejś wąskiej uliczce między budynkami (na zadupiu) żeby się nie przemęczać :) bo do zdjęć narazie nie umiem ładnie wstawiać 3d i poza tym jak ma być w 3d to wszystko albo nic :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się