Skocz do zawartości

POJAZD 3D: honda civic 1992 3 dżwiowa


javor

Rekomendowane odpowiedzi

też bym sugerował zrobienie świateł w 3d :) a co do modelu to ja nie widzę żadnych błędów (zwykłe, seryjne koła nie zaliczę jako błąd :])

a co do lampki to tylko to udało mi się znaleźć, może pomoże ci w modelowaniu :)

 

01081301.jpg

 

jak jeszcze coś znajdę (bo szczerze mówiąc to tego szukałem może ze 3 minutki najwyżej :D) to napewno tu zamieszczę :) trzymaj się [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 97
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

oto światła w wersji 3d

nie wyglądają chyba najlepiej ale napewno lepiej od poprzednich :)

kierunkowskaz wygląda okropnie ale to się zmieni przy ostatecznym renderze

jeśli macie pomysł co w tych światłach powinienem zmienić to piszcie !!

 

znaczek zrobie raczej pod koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no........mniejsza ze światłami - niech takie narazie zostaną.

wziełem się wkońcu i prawie dokończyłem drzwi. lusterka nie komentujcie bo tak już mnie wku..... że nie mam zamiaru go poprawiać :)

 

a tak wogle to musze wam powiedzieć że jutro jest u mnie w szkole zebranie więc istnieje możliwość że prez jakiś czas nie będe mógł dotykać kompa :( myśle że jednak aż tak źle nie będzie ale jeśli się nie pojaie na forum to już będziecie wiedzieli dlaczego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po długiej przerwie dzięki weekendowi prace poszły do przodu :)

zrobiłem wkońcu ogrzewanie tylnej szyby, tylne światła troche wnętrza co zresztą widać na renderach.

 

dzięki za komentarze i czekam na kolejne [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zrobiłeś to ogrzewanie jeśli mogę wiedzieć ?? bo ja poprostu dałem je jako teksturę, ale ty chyba też, co ?? :) no i żądam wymodelowania tylnich świateł :]:P

pozdrawiam [piwo]

P.S. to, że mi się model bardzo podoba to już nie będe powtarzał, bo to chyba jasne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogrzewanie szyby też zrobiłem teksturą [piwo] ale co do modelowania tylnego światła to trochę to trudniejsza sprawa niż z przednim i myślę że wyszło by mi gorzej niż tekstura .................. chociarz jak będzie mi się nudziło to może się pobawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to poprostu cień, w końcu tu nie mogą być zweldowane wertexy bo w tym miejscu jest szpara (zderzak i karoseria to przecież osobne obiekty), więc jestem pewien, że jak Javor da inne ujęcie to ten cień zniknie :)

... kurde, chyba się zamieniam w adwokata jakiegoś [lol2]

[piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no oczywiście loozack że to tylko takie odbicie [piwo]

po pierwsze te odbicie na błotniku jest jak najbardziej prawidłowe ponieważ poprostu te miejsce jest bardziej pionowe niż nadkole i przejście w maskę.

a to na zderzaku to już inna sprawa wynikająca z tego że to jest model \"meium poly\" bez meshsmooth.

no i jak już wyjaśnił mój adwokat loozack to tylko w tym ujęciu tak wyszło :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez sie na samochodach nie znam ale mysle ze ogolnie jest dobrze :)

 

tylko popraw materialy (moze wieksze refleksy na karoseri i szybach?), swiatla i tablica rejestracyjna cos rozmazane czy mi sie wydaje?. i opny ladnie otexturuj :)!

 

poki co tyle mi sie nie podoba :), niemneij jednak tak jak mowie ogolnie jest dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też się na samochodach nie znam :P ale jak chcesz zobaczyć kur... deskę rozdzielczą w moim wykonaniu to zapraszam na mój topic (link w info jakby co :))

pozdrawiam [piwo]

P.S. te nadkola rzeczywiście trochę za ostre, ale jak na model low(med ;))poly to nie jest źle :) no i mam nadzieję, że poprawisz przedni reflektor (głównie migacz i materiały) i wymodelujesz tylni :) co do reszty to nie mam zastrzeżeń :D

i jedna prośba... jak możesz to informuj nas co jakiś czas o ilości face\'ów z jakiej składa się twój model :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rozmytej rejstracji i świateł to chyba przez anty-aliasing. A nadkola próbowałem porawiać ale przy tylu polygonach lepiej wyglądają kanciaste :)

Materiały reflektora nie są za ładne ale też już się z nimi troszke katowałem i nic :( Może widział ktoś tutoriala świateł albo sam potrafi mi pomóc ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem światła tak jak w tutorialu i jak wyszły widać na renderku. Ale że tutorial jest do scanline rendera a ja renderuje w brazilu musiałem wprowadzić troche zmian przez co nie wyszły dokładnie tak jak tam. Ale dzięki za link - był bardzo pomocny. Dorobiłem też znaczki hondy, spryskiwacze szyby przedniej oraz te dziwne wycieraczki :|

W takiej postaci model ma 23.600 ścian.

Tego modelu już raczej nie będe zbytnio poprawiał co nie znaczy że nie powinniście komentować :)

Teraz dokończe wnętrze i chyba to będzie koniec tego modelu bo mam zamiar wziąść się za nissana 300zx very high poly :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...na początku zapowiadało się bardzo ciekawie...nie przecze żę ta honda jest na moim prywatnym piedestale ulubionych samochodów...po 1...to strasznie nie podobają mi się przednie światła...nie oddają tego climatu któy posiada ten wózek...nie wiem czy Twoje światła to textury czy są wymodelowane...ale plz!! popraw je...

 

potraktuj możę te jpgi jako referki :)

1. http://images.cardomain.com/member_images/1/web/349000-349999/349093_5_full.jpg

2. http://images.cardomain.com/member_images/1/web/349000-349999/349093_3_full.jpg

3. http://images.cardomain.com/member_images/12/web/408000-408999/408221_1_full.jpg

4. http://images.cardomain.com/member_images/12/web/408000-408999/408221_2_full.jpg

 

popracuj jeszcze nad tym modelem...bo naprawde wart jest tego :) a nie jest źle tylko trzeba porawić pare rzeczy :)

 

pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że kiepsko wyszedł ten model ale jak już go zaczełem robić jako low poly to tak go skończe.

Dzięki temu modelu i dzięki czytaniu wszystkich topiców nauczyłem się ostatnio bardzo sporo więc ładniejsze będą następne modele [piwo]

 

A dla wielbicieli hondy civic mam bardzo dobrą wiadomość !!

Jako że taka honda stoi u mnie w gararzu i dzięki temu że (pod koniec modelowania tego auta) znalazłem trochę bardzo dokładnych materiałów pomocnych przy modelowaniu mam zamiar zrobić ten somochód od nowa :D Przewiduje wymodelować wszystko bez oszczędzania polygonów (dokładne wnętrze, zawieszenie, silnik)

Ale zanim się za to wezme to najpierw będe się męczył z równie dokładnym nissanem 300zx (tak dla przerwy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że jest jeszcze sporo niedociągnięć w tym modelu ale ogłaszam go za skończonego (27.000 polys). Było też coś wspominane na początku o scenie ale ją sobie też daruje ;)

 

No i chciałem podziękować wszystkim tu zaglądającym za pomoc i sugestie [piwo]

 

Rendery ostatecznej wersji będą w galerii jeśli ktoś mi podpowie jak założyć swoją galerie bo nie mam czasu i nerwów błądzić na moim zamulonym sdi :|

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, a więc to już koniec ?? szkoda, bo mógłbyś ten model jeszcze dopracować, no ale skoro jeszcze do niego wrócisz i to jako hi-poly to ja nie mam pytań :D i tak odwaliłeś kawał dobrej roboty, a dla mnie modele low poly do 3000 face\'ów to były za czasów GeForce\'a 2 a nie nForce\'a lub Radeona 9800, więc ten model jest według mnie takim 90%-owym low-poly :)

pozdrawiam [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności