Camel Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 pads rózowy pokój całkiem ładny! robisz postęępy! :D Friendzie mój, do dzieła z poważniejszym projektem :D
KermiT01 Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 Zaznaczyłem poligony i usunąłem delete, wyszło coś takiego:http://i44.tinypic.com/106d95f.jpg, co zrobić ?
indian Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 zrób to samo po drugiej stronie tej ścianki, potem zaznaczasz bordery i bridge
KermiT01 Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 zrób to samo po drugiej stronie tej ścianki, potem zaznaczasz bordery i bridge Ok robi mi dziurę na okno, ale są one podłużne, a jakbym chciał na odwrót tzn. wyższe, a mniej szerokie, to jak to można zrobić ??
Gość kwolniak Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 (edytowane) Witam wszystkich! Tutek świetny, choć na 3D specjalnie się nie znam :) Muszę jednak wykonać jakiś prosty pokój na projekt i męczę się trochę. Aktualnie mam tyle: http://dl.getdropbox.com/u/871494/room.png Doszedłem do momentu gdzie tworzy się kołdrę, po drodze pominąłem klamkę do okna. Nie mam pojęcia jak zabrać się za kołderkę, zwłaszcza że jest ona zawinięta tak jakby z 2 płaszczyzn się składa. Proszę o jakieś wskazówki jak zabrać się za tą kołdrę. Z góry dzięki za pomoc :) Edytowane 21 Maj 2009 przez kwolniak
l-a-r-y Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 Witam serdecznie to mój pierwszy post na tym forum. Próbuję nauczyć się 3d maxa ale jakoś mi nie idzie w tym tutku utknołem na modelu klamki czy może mi ktoś podpowiedzieć jak to wykonać ?? próbuję na różne sposoby ale nic mi nie wychodzi będę wdzięczny za pomoc.
Uszatek Napisano 30 Sierpień 2009 Napisano 30 Sierpień 2009 Świetny tutorial. Naprawdę sporo się można nauczyć, zwłaszcza na początku przygody z max'em.:D Muszę jeszcze tylko popracować nad szybami. ... model TV ściągnięty z jakiejś strony z darmowymi obiektami.... taa wiem, leń ze mnie :p
Gość Felx Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Witam wszystkich jestem tu nowy, z 3ds max'em bawię się dopiero tydzień i jest to mój pierwszy projekt pokoju.Wielkie dzięki za ten tutorial bardzo się przyda. Zrobiłem coś takiego :)
Lonnger Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 (edytowane) Witam Jestem zarejestrowany od dawna, ale tak naprawdę ostatnio się wziąłem za to bawić. Tak jak mój kuzyn Felx, będzie tydzień. To moja pierwsza praca. Pokój zrobiony na wzór z tutoriala, dorzucone trochę od siebie, a światła domyślne z Max-a (brak Vray). Jak można dobrać materiał na karnisz by był lekko przeźroczysty? Prosiłbym o ewentualne uwagi. Edytowane 17 Wrzesień 2009 przez Lonnger
Đraven Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 A ja mam pytanie, jak zrobić okrągłe okno w ścianie. Da się jakoś inaczej niż booleanem?
Đraven Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 Niby można, ale trochę męczenia by było przy czymś takim:
Orangegraphics Napisano 19 Wrzesień 2009 Napisano 19 Wrzesień 2009 walnij booleanem proste koło, a wewnątrz tą rame okienną line'em pociągnij i go ekstruduj
Matek- Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Witam, co mogłem przeoczyć jeśli dodając boxa na sufit scena staje sie całkiem ciemna a ukrywając go nadmiar jasna ?
chewbacca Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Matek- A używasz v-raya czy Scanline'a?(Render scene dialog->Assign renderer) Ja v-raya i w tym przypadku kombinowałem z natężeniem: -w Material editor jak wrzucasz bitmape tła za oknem bierzesz get material->VrayLightmtl i pojawia ci się okienko z natężeniem(standardowo na 1.0) więc możesz sobie podwyzszyc , podobnie jak z materialem lampy z tego co pamietam.. -Render scene dialog->Renderer V-ray environment i tam GI environment ustawiłem na 1,5 nie na 6,5 jak w tutorialu i wyszło ;] jeżeli nie masz v-raya zakładam że obok Scanlinea masz Mental raya więc warto go wybrać gdyż daje dużo lepsze efekty. Wtedy gdy wezmiesz jednego z nich(nie wiem czy dobrze podpowiadam bo jestem jeszcze noobem w tym programie ;) ) tworzysz Daylightsystem: Create->Lights->Daylight i ustawiasz swoje 'słońce za oknem a target na środku pomieszczenia i ustawiasz parametry Multiplier w panelu Modify które są odpowiedzialne za nateżenie.. Mam nadzieję że troche pomogłem jak by co to pytaj ale nic nie obiecuje bo nie jestem w tym jeszcze zbyt dobry ;P ps kończe własnie swoją robote na bazie tego tutka i jestem bardzo zadowolony z efektów niebawem wrzucę. ++++++ dla autora ;]
Matek- Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Hej, używam Vraya więc będe musiał pobawić się tym natężeniem. Udało mi sie to "ominąć" ukrywając dwie tylnie ściany :) i efekt też jest całkiem niezly tylko kąty padania światła są pochrzanione:) niedługo wrzucę efekt moich prac.
chewbacca Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 (edytowane) No wiec skończyłem ja. Dodam tylko że jest moja pierwsza wizka z vrayem wiec bądźcie wyrozumiali.;] Kwiat na podstawie tych tutków: http://www.youtube.com/watch?v=NoE6RQ_Tr_A ogólnie wszystkie modele zrobiłem ja, materiały standardowe z maxa i ściagniete z neta(nie umiem photoshopa :P). Mam nadzieje że Uszatek sie nie obrazi że użyłem takiej samej bitmapy na tv ale nie mogłem sie powstrzymać bo mi sie podobała(mało kreatywny jestem ;o) Komentarze/sugestie/porady itp mile widziane ;) Edytowane 6 Październik 2009 przez chewbacca
okobogee Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 Witam, czy ktoś może pomoc mi w kwesti tej panoramy. Ściągnołem i nie wiem co dalej, nie wiem jak dodać to do 3d. Na razie zrobiłem cosik takiego
okobogee Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 Coś mi sie wydaje że ten post jest nie odwiedzany :(
Chaczyk Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 Siemka, Żeby dodać panorame do sceny to po pierwsze utwórz plane'a o odpowiednich rozmiarach i wrzuć "na niego" obraz panoramy. Nałóż na plane'a modyfikator bend i w opcji parametrów ustaw na nim angle 360* lub -360*, tak aby panorama była widoczna "od środka". Uzupełnij następnie krok z uwv mapping i wszystko zadziała.
superkb Napisano 6 Kwiecień 2010 Napisano 6 Kwiecień 2010 witam otoz mam taki problem ktory wydaje mi sie dziwny. stworzylem sobie to wnetrze wszystko jak w tutku. i wlaczylem render. tylko chyba cos jest nie tak albo z moimi ustawieniami albo z moim maxem/vrayem(na razie poki sie jeszcze ucze i brak funduszy nie oryginal) . scena na poczatku wydawalo mi sie ze bedzie sie renderowac 6 godzin wiec jeszcze ujdzie, potem okazalo sie ze okolo 4 dni!!!!!!! czy to wogole logiczne? bo jak dla mnie nie. moj komp jest mniej wiecej taki: core 2 duo 1800MHZ podkrecone na 3200MHZ 2gb ramu xp 32 bit karta graf: radeon 1970 pro ponizej link do mojego pliku maxa wraz zalaczonymi teksturami. http://hotfile.com/dl/36593672/8b47b18/pokoj.rar.html prosilbym jesli sie komus chce o sprawdzenie tego i odpowiedz
aknochaco Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 (na razie poki sie jeszcze ucze i brak funduszy nie oryginal) Na nieorginalnym v-rayu raczej nie podzialasz dobrze. Bo sa bardzo wolne .
superkb Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 a masz oryginala? jak tak to czy moglbys ta moja scene ktora zalaczylem wyzej pobrac i powiedziec jaki jest czas rederingu lub szacowany czas? chcialbym wiedziec jaka jest roznica
Lee5.56 Napisano 15 Listopad 2010 Napisano 15 Listopad 2010 Siemka. Ma ktoś może te pliki graficzne bo te padły, a chętnie zrobił bym tego tutka.
sylwex1982 Napisano 17 Listopad 2010 Napisano 17 Listopad 2010 Na którejś z pierwszych stron tego postu jest plik PDF,tam są od razu screeny :) PZDR. 1
Adrian.S Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 Mimo upływu czasu bardzo przydatny tutek. Pierwsza scena, która jakoś wyglądała ;P Rep ++
ItalianCopper Napisano 15 Luty 2011 Napisano 15 Luty 2011 (edytowane) Cześć. Odświeżam trochę temat. Jestem świeżutki w temacie 3dsmaxa i napotkałem problem, którego rozwiązania za cholerę nie mogę odszukać. Mianowicie przy robieniu kołderki dzieję się rzecz dziwna: Kołdrę zrobiłem z extrudowanego spline'a, zamieniłem na editable poly i po dodaniu turbosmooth dzieją się takie cuda. Od razu dodam, że spline mi się nigdzie nie przecina, po wyciągnięciu wyszła mi w sumie ładna kołdra tylko ze ściętymi siekierą końcami. Będę szalenie wdzięczny za jakiekolwiek naprowadzenie :) Edytowane 15 Luty 2011 przez ItalianCopper
Vega Napisano 15 Luty 2011 Napisano 15 Luty 2011 Pokaż siatę bez TS (turbosmooth) i tego zielonego materaca :)
ItalianCopper Napisano 15 Luty 2011 Napisano 15 Luty 2011 W sumie fakt :) Załączam wyciągniętego spline'a:
Gość rafpl Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 (edytowane) super tutek Edytowane 27 Kwiecień 2011 przez rafpl
Gość ZLOCIUTKI999 Napisano 11 Czerwiec 2011 Napisano 11 Czerwiec 2011 (edytowane) Witam Zaciołęm się przy punkcie numer 6 i 7 mówiącym o stworzeniu 4nowych poligownów by zamknąć pustą przestań - mam do tego użyć narzędzie Create po czym mam przeskalować przesuwając vertexy naszą dziurę do normalnych rozmiarów. Proszę o pomoc jak wyjść z tego na prostą Aż mi głupio pytać i prosić o wytlumaczenie, ale od tego jest forum. Niżej ss z 3ds maxa. Ps. Proszę o wyrozumiałość to mój 2 dzień w Maxie. Zaczynam dopiero. Wczoraj robiłem kosteczkę i wyszła ładnie www.ph-clan.pl/3d/Kostka.png Edytowane 11 Czerwiec 2011 przez ZLOCIUTKI999
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się