Jump to content

Animacja3d : Escape


cywil
 Share

Recommended Posts

bardzo ladnie, i wszystko trzyma klimat, zgrane, pieknie...

 

natomaist w kwesti technicznej to pirocluster jest tylko poprawny, a mozna bylo niewielkim nakladem pracy zrobic bardzo ladny (wiecej zroznicowanych czasteczek w roznych trybach mieszania i pare nieczasteczkowych efektow)...

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego rakieta się rozpada ? to mnie dręczy

gdyby sie nie rozpadla to dalsza czesc filmu w takiej postaci jak jest teraz nie miala byc sensu, nie mowiac juz o koncowce, zreszta cos trzeba zniszczyc zeby cos zbudowac;)

Link to comment
Share on other sites

Zastanawiałem się nad tym, czy przypadkiem nie za wiele ujęć, ale gdybys przyspieszyl akcję (np. usunał któreś z ujęć przed "lustrem", lub skrócił ujecia "ośmiorniczki', to zakłócilbyś harmonię z tak senną muzyką. Tym barziej, ze ostatnie ujecie wyraźnie wskazuje, ze sennośc muzyki nie jest bezpodstawna. :)

Całość trzyma klimat i jedyne czego się czepnę to modeling postaci i morphing twarzy. Warto kiedyś to poprawić, wprowadzić jakies płynne, delikatne, senne ruchy i podrasować tą animkę bo koncepcja jest świetna. No, ale póki co jednak coś za coś: to i tak kawał solidnej roboty. :)

Link to comment
Share on other sites

no fajniutkie siedze teraz w robocie dumam nad projketem i taki cus se luknelme az mi sie chumor poprawil hheee Ci wszyscy co krytykuja postac to ja weim mi pasuje do calego kliamtu filmu toc to nie hyper real modeling and rendering to ma byc takie jak jest

fajne

jak promotor Ci nie postawi piatki

to lej w leb nawet sie pytaj czemu nie piatka

 

zajbiste humor mi sie poprawil :D

Link to comment
Share on other sites

4 miesiace roboty... dla mnie rewelka co zrobiles w tym czasie. super klimat, poczatek szczegolnie robi wrazenie. dobra robota

 

ps. gdyby cialo kiedy lewituje w powietrzu byloby mniej sztywne to dla mnie perfekt ;)

Link to comment
Share on other sites

co tam jest to neiwazne, wazne jak to wyglada (pirocluster-znaczy ten plonacy kawalek materi za rakieta, to ze tak sie to tez nazywa w wielu programach to ja wiem, ale jakby to nie bylo za rakieta ciagnie sie wlasnie pirocluster);

 

jakby nei patrzec mozna to zrobic lepiej, i mysle ze moglbys to nalozyc na animacje :)

tak po prostu zeby uwiarygodnic... bo wyglada jak z tutka :)

Link to comment
Share on other sites

Ok tak wiec na poczatku musze Ci serdecznie pogratulowac ukonczenia ! swietna robota i to najwazniejsze :)

 

No, ale wszyscy tu pisza ze jest super, ale nie jest ;) dlatego ja musze, powiedziec ze swojej perspektywy co widzial bym inaczej, mam nadzieje ze sie na mnie nie obrazisz, bo naprawde jestem pod wrazeniem kawalu dobrej roboty jakia zrobiles i szacunek dla Ciebie :)

 

Bardzo podoba mi sie wstep + zakonczenie, niestety cała reszta jest ponizej sredniej zeby nie powiedziec tragiczna. Głownie chodzi mi o postac, pomijam jej animacje bo jej poprostu nie ma, ale głownie chodzi mi o dizajn wyglada ona gorzej niz niejedna twarz poczatkujacego z działu w.i.p i to juz jest bardzo duzy minus :( mogles sie pokusic o jakas stylizacje nawet na aliena, mysle ze juz wygladałoby to lepiej.

Rakieta jest bardzo fajna, ale brakowało mi w niej detali, dobrych tekstur i tak dalej. Wiec głowne obiekty poprostu nie zachwycaja. Bardzo mnie to dziwi, animacja niestety wyglada tak jakby nie była robiona przez ta sama osobe, zakonczenie jest bardzo fajne zrobione z dbałoscia o szczegol, reszta nie jakby robił ja poczatkujacy.

 

Natomiast to co mi sie bardzo podobało to ujecia, chmurki sa naprawde swietne, gwiazdeczki, dymki, poswiaty itp. Pod wzgledem efektow jest swietnie.

 

No to by było tyle :)

 

No i jeszcze raz gratulacje ukonczenia

Link to comment
Share on other sites

Pomysł na animację świetny. Muzyczka też świetnie dopasowana, ogólnie klimat niesamowity.

 

Zgodzę się z Klickiem, że model głowki (i w sumie całej postaci) nie wyszedł zbyt dobrze (mało powiedziane). Nie podobał mi się także wybuch rakiety - bardzo kłujące w oczy te wszyskie posczególne części.

Cząsteczkowe efekty - chymury i smuga dymu za rakietą, niestety, nie zbyt dobrze komponują się z całością.

 

Tyle ode mne marudzenia :)

 

Podsumowując, animacja bardzo dobrze się prezentuje, mimo tych kilku szczegółów, co powyżej, nie traci nic na swojej wartości.

Gratuluję bardzo dobrej pracy.

Link to comment
Share on other sites

przede wszystkim gratuluje pomyslu.

moj komentarz nie bedzie formą oceny technicznej bo sama lepiej bym tego nie zrobiła, ale z punktu widzenia obserwatora brakuje mi tu troche emocji. jednolity klimat staje sie troche monotonny, a dobra okazja na punkt kulminacyjny w momencie rozpadu rakiety niewykorzystana. jednak bardzo podoba mi sie zakończenie, a nieudaną postac zawsze mozna sprobowac zastapic jakims przedmiotem albo innym żyjątkiem. Pozdrawiam i czekam na jeszcze...

Link to comment
Share on other sites

Witam. poczatek i srodek troche mnie znudzily bo nic konkretnego w nich sie nie dzieje ale za to na koniec bardzo mile zaskoczenie... muzyka mi nie podeszla ale to raczej kwestia gustu a jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje.

 

pozdrawiam.gratulacje ukonczenia...no i jak w przyszlosci bedzie cos nowego to z checia ogladne.

Link to comment
Share on other sites

Dzieki:)

Generalnie dzieki za wszystkie opinie. Co do muzyki to faktycznie kwestia gustu, mi np. pasuje, poza tym zalezalo mi aby zrobic film (a wlasciwie to wideoklip) pod muzyke do ktorej dostalem prawa. W tym momencie "Escape" jest oficjalnym teledyskiem do utworu Silver Rocket, czyli cel zostal osiagniety:) A animacja moze jeszcze gdzies zaistniec (np. w przypadku wydania utworu bo to jeszcze nie nastapilo).

pozdrawiam:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy