arcade Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Hej, dokładnie cały dzień się bawiłem a najwięcej czasu zajeło mi zrobienie prezentacji :) Lol, no ale nauczyłem się paru nowych tricków (thx Por@szek). 398 tris, 128 tekstura, mam nadzieję że się wam podoba :) tutaj obrót 360 stopni (to ze zrobieniem tego tak się mocowałem :P) tu macie obrazek jak sobie wyobrażam taką postać w grze: A tutaj dla tych co chcą widziec piksele jak na dłoni oraz więcej szczegółów ;) No i wersja 256 x 256 (finalnie tekstura zmniejszona) tyko nie pomylcie się i nie dajcie tego do sondy. http://img168.imageshack.us/img168/2842/dowyslania1gh4.jpg Dzięki za ten pomysł na bitwę, robienie tego to była naprawdę świetna zabawa :D Jak znajdę czas to dorobię jeszcze Asterixa i rzymianina żeby było do kolekcji :) pozdrawiam
Vorek Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Dzięki za ten pomysł na bitwę, robienie tego to była naprawdę świetna zabawa... Święta prawda :) Obelix świetny, gryzą tylko ręce z przodu, sprawiają trochę wrażenie wykręconych o 180 st. Pozdrawiam
Por@szek Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Swietnie wyszlo. Co do animacji zapomniales zapisac w maxie jako png 24 bitowe, bo tylko to albo wyzsze ma zapisywana transparencje, jak w tga.
arcade Napisano 6 Luty 2007 Autor Napisano 6 Luty 2007 Vorek - thx, coś tam faktycznie się rysuje jak kciuk z drugiej strony :D lol, przeoczyłem to, jutro poprawię :) Por@szek -> dzięki, zapisałem na początku w ten sposób, ale pojawiała się biała obwódka przy modelu, dlatego jednak zrobiłem z tłem. Nie wiem jak tą białą obwódkę można by weliminować :)
vv3k70r Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 fajny... poza taka jakas nieobelixowa... On chyba powinien cos nosic zeby mial rownowage? oszczedz pare trisow i daj mu kamien, bo wyglada jak okno bez szyb :)
Owen Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 swietnie wyszedl :), bardzo fajna teksture namalowales
Kuba Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 Model prezentuje się elegancko. Bardzo podobają mi się portki na teksturce :)
Cruzh3r Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 super pomysł, Pooglądaj troche komiksów. Bo głowa troche nie pasuje. Nos ma Kajko Kokoszowaty, a nie obeliksowaty.:) Pozdro
arcade Napisano 11 Luty 2007 Autor Napisano 11 Luty 2007 Dzięki za komentarze :D Bro -> thx :) Ledyr -> dzięki vv3k70r -> hehe - brak trisów spowodował nawet to że musiałem obciąć mu uszy :D nie ma bata żeby się jeszcze kamień zmieścił w tym limicie (szczególnie że jest to mocno obły kształt) Może na koniec dorobię kamień jako osobny obiekt żeby komplet był :) dzięki :) Owen -> thx Kuba_ -> dzięki Cruzh3r -> hmm, wydawało mi się że nieźle nos zrobiłem jak na ten limit -nie wiem za bardzo jaka jest różnica między nosem obelixowym a kajko kokoszowatym :D Jak byś mógł rozwinąć myśl byłoby super :) Pewnie jeszcze jakieś tweaki będę robił przed finalnymi obrazkami więc wszelkie rady mile widziane A wczoraj i dzisiaj sieknełem sobie Asterixa, zrobię jeszcze pewnie rzymianina, a jak zdąże to może też ten kamień dla Obelixa i może dzika... I będzie już można robić prostą grę ;P Przynajmiej jeżeli chodzi o postacie ;) tutaj model z 128 teksturą: A tutaj tak jak poprzednio z orginalną 256x256: http://img114.imageshack.us/img114/2237/dowyslania1ua5.jpg Dzięki za komentarze i pozdrawiam :)
Adek_CG Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 bardzo fajnie wyszlo, bardzo mi sie podobaja kolorki, faktycznie postac lepsza od poprzedniej, ja tylko zaluje ze niedorobiles mu jakiejs broni, ale rozumiem ze limity;)
arcade Napisano 11 Luty 2007 Autor Napisano 11 Luty 2007 nielot007 - dzięki :) ledyr - thx :) Adek_CG -> nom, pasowałby jeszcze mieczyk i buteleczka "eliksiru" po której dostaje się "nadludzkiej siły" ;) hehe - no ale bez kitu już nie miałem gdzie wcisnąć :) Vorek - dzięki :D to jak się podoba to macie jeszcze "in game shot" ;) Edit-> oba modele na obrazku mają teksturę 128 ;) niestety nie w silniku ale przez quickrender. pozdrawiam
KLICEK Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 obelixa zrob od nowa:) Asteriks mistrzostwo swiata poprostu !
Kuba Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Super! Od dziś mój faworyt. Poświęć jeszcze trochę czasu Obeliksowi, żeby dorównał poziomem małemu :)
Cruzh3r Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 precyzuje: 1. Zrobiłeś obu takie kulfony, a asteriks nie ma takiego (wysokiego) nochala, ma go zadartego do góry bardziej. U ciebie są zbyt płaskie końcówki wystarczy że przeskalujesz troche nochala z w osi pionowej. http://gaulois2000.free.fr/images/mini_P0008716.JPG http://images.google.com/imgres?imgurl=http://gaulois2000.free.fr/images/mini_P0008704.JPG&imgrefurl=http://gaulois2000.free.fr/collectionscenes.htm&h=200&w=158&sz=4&hl=pl&start=27&tbnid=8F1gG48w2FHEJM:&tbnh=104&tbnw=82&prev=/images%3Fq%3DASTERIx%2Bminiature%26start%3D18%26ndsp%3D18%26svnum%3D10%26hl%3Dpl%26rls%3DGGLG,GGLG:2005-22,GGLG:en%26sa%3DN /*obeliks i asteriks i inne postacie z podobnymi nosami*/ BTW: Weź kolor skóry z asteriksa i daj na obeliksa, to dużo lepiej będzie wyglądał Wsumie super modele, tylko mi te nosy nie pasują. Pozdro
Shogun 3D Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 Modele rozwalają. W sumie mam tylko jedno 'ale', jednak jest ono zasadnicze; otóż regulaminowa rozdziałka mapy w tej bitwie to nie 256/256 tylko 128/128.
Kuba Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 Na gifie i pod nim model ma teksturkę 128. 256 pokazane jest niżej jako dodatek.
arcade Napisano 14 Luty 2007 Autor Napisano 14 Luty 2007 Klicek -> dzięki, jak zdążę to poprawię Obelixa, pewnie dodam uszy i poprawię kolor skóry, od nowa raczej nie zrobię bo trochę szkoda mi czasu a model jest prawie skończony :) Por@szek -> dzięki Kuba_ -> dzięki :) Crusher -> heh, thx za wykład :D Nos obelixa faktycznie trochę nie pasuje, co do Asterixa to bym się kłócił (zresztą zauważ że zupełnie inny ma w komiksie a inny na tych figórkach które zlinkowałeś - no nic, pobawię się jeszcze przed finałem, dzięki za zwrócenie uwagi. Shogun -> nom, dokładnie tak jak Kuba napisał, pokazałem z większymi teksturami żeby pokazać swój workflow (zmniejszanie gotowych tekstur), że te tekstury są większe zaznaczyłem na obrazkach i w podpisach, żeby nie było wątpliwości. Zmniejszanie tekstur opłaca się zwłaszcza przy tak małych limitach - na teksturze zostają artefakty - pozostałości po detalu które ciężko byłoby wykonać ręcznie, a tak są robione automatycznie przez photoshopa. Nie sądziłem że zamieszczenie tych obrazków to taki problem, skoro jednak wam to przeszkadza to zmienię na linki te obrazki które nie pasują do specyfikacji minibitwy... Ok, dzięki wielkie za zainteresowanie i ciepłe słowa :D Wrzucam ostatni już model Rzymianina :) 399 trisów, 128 x 128 tekstura. Poprawię jeszcze Obelixa i planuję dodać jeszcze miecz i manierkę Asterixowi, ale to już poza konkursem, bo będę musiał zrobić to jako osobne obiekty (na bank do limitu by się nie zmieściły). pozdrawiam :)
Shogun 3D Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 Miodzio. Spox, jak tekstury sa 128/128 to ok, po prostu się zasugerowałem. :)
arcade Napisano 14 Luty 2007 Autor Napisano 14 Luty 2007 nielot007 -> thx :) Shogun -> spox, już zmieniłem obrazki z teksturą 256 x 256 na linki, żeby nikt się nie pomylił :)
KLICEK Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 Ty mi tu Obilixa popraw albo pojdziesz do kata :D:D A zolnierz super :) widze ze złapałeś klimat kurcze az by sie nimi chciało pograc :)) pamietajcie o miniaturkach z napisem "koniec" , bo ostatnio nie mam za duzo czasu i niechciał bym przeoczyc czyjejs pracy
Shalivan Napisano 15 Luty 2007 Napisano 15 Luty 2007 Nie no roxi :D podziw. Ziomuś ale mieliśmy zrobić model a nie gre :D
Cruzh3r Napisano 15 Luty 2007 Napisano 15 Luty 2007 spoko, rzeczywiście, komiksowi bohaterowie zazwyczaj nie pasują do 3d. Rzymianin mistrzostwo
Kuba Napisano 15 Luty 2007 Napisano 15 Luty 2007 Ostatnia pracka utwierdziła mnie w przekonaniu, że oddaję głos na Ciebie. Gratuluję jeszcze raz.
arcade Napisano 15 Luty 2007 Autor Napisano 15 Luty 2007 Cześć dzięi wielkie za komentarze :D :D nigdy nie miałem tak dobrych :) Koniec: pozdrawiam i dzięki!
Adek_CG Napisano 15 Luty 2007 Napisano 15 Luty 2007 ziomuś swietne postacie :) Asterix najlepszy, najbardziej widac limity poly po Obelix ie
Bruneq Napisano 15 Luty 2007 Napisano 15 Luty 2007 no rzymianin i Assterix rox!! ziomus....widze ze komorki to dla ciebie przyszlosc!:);)
arcade Napisano 16 Luty 2007 Autor Napisano 16 Luty 2007 Ok, przepraszam za ostatni pic "koniec" robiony na maxa na szybko co niestety widać :) Musiałem się nieźle śpieszyć bo kumple z którymi się umówiłem już trąbili mi pod oknem ;) Teraz widzę że Klicek jeszcze nie zebrał prac więc w sumie nie potrzebnie tak się śpieszyłem. Oczywiście w takim momencie jak zawsze Max powiesił się (normalnie mi się to nie zdarza, ale w pośpiechu często). Sorka za to, teraz wysyłam skończoną skończoną wersję - na pewno ostateczną :) Jeszcze raz dzięki za komentarze i dopping, oraz za sam pomysł na bitwę :) Jak dla mnie ta bitwa była po prostu the best z dotychczasowych, dawno się tak dobrze nie bawiłem robiąc modelki. Szkoda że już koniec bo chciałem jeszcze zrobić pare obiektów, no ale i tak udało mi się wykonać plan minimum z początku wątku (3 postacie) więc jestem zadowolony :) Ano niestety, trudno się nie zgodzić że po Obelixie najbardziej widać ograniczenia 400 trisów. Wynika to IMHO z dwóch kwestii - raz że obelix jest dość obły, a przy takim limicie obłe powierzchnie sprawiają kłopot, a dwa że to był pierwszy model jaki robiłem w tej bitwie, w następnych już (chyba) lepiej poczułem limit :) Jeszcze raz dzięki wielkie - ostateczny pic poniżej: Pozdrawiam i do następnego razu :D
KLICEK Napisano 16 Luty 2007 Napisano 16 Luty 2007 sry ale klicek juz zebrał i wlasnie załazył watek ;) ale podmienie Twoj obrazek ;) no problem
arcade Napisano 16 Luty 2007 Autor Napisano 16 Luty 2007 Dzięki Klicuś :* :* :* Jesteś numero Uno, Duos, Tres i Quatros! (czy jakoś tak) :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się