KryHoo Napisano 7 Marzec 2007 Napisano 7 Marzec 2007 Witam wszystkich uczestników "Bitwy" i życzę Wam szczęścia :)
IronMacko Napisano 7 Marzec 2007 Napisano 7 Marzec 2007 Na razie to na concepcie troche Ci sie perspektywa rozjechala... (planeta nie ma ksztaltu przypominajacego kule)
polon Napisano 7 Marzec 2007 Napisano 7 Marzec 2007 rys jest ekstra ale zawsze wydawało mi się ze właśnie świat dziecka jest ogromny a nie mały
KryHoo Napisano 7 Marzec 2007 Autor Napisano 7 Marzec 2007 Dzięki za słowa krytyki. Wasze opinie dały mi do myślenia. Obraz rzeczywiście za bardzo kojarzy się z popularnymi bajkami. Po drugie cieżko z niego odczytać przekaz, który chciałem zawrzeć. Popracuję nad kolejną wersją. Reanimator -> Tak to ja :) Czułem, że "Bitwa" Cię przyciągnie i że Cię tutaj znajdę, więc postanowiłem Ci potowarzyszyć :)
KryHoo Napisano 8 Marzec 2007 Autor Napisano 8 Marzec 2007 Witam :) Koncept przedstawia ogromne dziecko siedzące na Capitolu rozkosznie bawiące się zaistniałą wokół sytuacją. Względność pojęcia "wielkości" pozwala "szkrabowi" :P cieszyć się światem w "małej" dla niego skali. Dla niego to świat zabawek, małych ludzi, pełen ruchu i dynamiki. Niestety jego obecność wywołuje ogólną panikę wśród ludzi, wszczęty zostaje alarm (stąd obecność wojska). W efekcie końcowym chciałbym pokazać zakres zniszczeń, które zostały nieumyślnie zadane przez sporych rozmiarów dzieciaczka. Ogólnie ogień, dym i trochę gruzów. Pozdrawiam
Adek_CG Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 King Kong ;D , pomysl dobry ... tylko mi sie strasznie kojarzy z filmem;)
KryHoo Napisano 8 Marzec 2007 Autor Napisano 8 Marzec 2007 Dzięki za opinie Adek -> Witam na forum :) Lewus -> Radykalnie, a jakże. Jak się dorzuci trochę dymu i ognia to od razu człowiek czuje, że żyje :)
adam_m Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 W "Pogromcy duchów (ileś tam)" było takie dziecko-gigant siejące popłoch na ulicach miasta.
qDevil Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 Ou klimat pełen grozy rodem z Hollywood. Zawsze się bałem ''małych'' dzieci. Zapowiada się ciekawie więc powodzenia w dalszej pracy
mileS Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 adam_m - to była wielka pianka :)(takie do jedzenia były, nie wiem czy jeszcze są). KryHoo - koncepcja z BIG bobasem mi się bardzo podoba i trzymam kciuki =)
KryHoo Napisano 11 Marzec 2007 Autor Napisano 11 Marzec 2007 Dzięki wszystkim za posty i pozytywny odbiór konceptu:) Załączony obrazek przedstawia postać (jedną z wielu) uciekającą w panice spod Capitolu. Model pochodzi z "pierwszego tłoczenia", do dopracowania została głowa (mimika twarzy, uszy) i przede wszystkim poza.
ferni Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 ładny modelik tylko szkoze taka mala fotka i ciekawy pomysł:)
tadzio Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 Adek_CG to nie king kong tylko " Kochanie powiekszylem nasze dzieci...". he he he... a ta pierwsza miniatura to o co z niz chodzi? bo wyglada zupelnie jak "hitman". pozdr. edit: aaa... postac uciekajaca spod Capitolu.... ale nadal to Hitman;)
KryHoo Napisano 11 Marzec 2007 Autor Napisano 11 Marzec 2007 hejka tadzio :) Kojarzę odrobinę postać z Hitmana, ale jak pisałem dorzeźbiam głowę owego osobnika co w połączeniu z włosami, które dodam i texturą, zmieni całkowicie odbiór tej postaci i myślę, że już nie będzie kojarzył się z Hitmanem. Chociaż nawet gdyby tak wyszło, że podobieństwo by pozostało, to myślę, że to nic złego pod warunkiem, że taka postać nie zepsuje całości kompozycji :) Pozdrawiam, a już niedługo, kolejny WIP, zobaczymy jak facet wyjdzie po narzuceniu wstępnych texturek.
Adek_CG Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 postac fajna, tylko jak mozesz to wrzucaj troche wieksze te obrazki ;), niewiem dlaczego ale jakis mi sie ten gosc lekko karlowaty wydaje, chociaz moze to kwestia perspektywy, hmm a moze troche nogi dluzsze by cos zmenily? , no chyba ze taki ma byc to wtedy co innego :)
KryHoo Napisano 14 Marzec 2007 Autor Napisano 14 Marzec 2007 Witam Na załączonym obrazku widnieje model mężczyzny z wstępnie nałożonymi texturkami. Kolejnym etapem zabawy przy tym obiekcie będzie sculpting w Z-Brushu. Chciałbym nanieść zagniecenia na garniturze oraz dopieścić głowę i dłonie faceta. Kolejny update pewnie w weekend Pozdrawiam
Destroyer Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 a taki ładny hitman był :P texturka całkiem spoko
smart Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 Skoro tak to, spróbuj większych tekstur i głębszych cieni.Mało detalu tu widze zarówno w geometrii jak i na teksturze. Powodzenia !:D
SirAnen Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 Ciekawe bo praca mogla by byc cala w low poly :) To by wtedy byla unikatem :) Kazdy wlacza z-brush'a czy mud'a i laduja w xk poly :D Rob tak jak uwazasz , naprawde bylo by to dobre dla tej pracy jak bys szedl nisko z poly
KryHoo Napisano 14 Marzec 2007 Autor Napisano 14 Marzec 2007 fikołek -> dzięki, nad tymi texturkami muszę jeszcze popracować, brakuje detalu. tadzio -> rzeczywiście wygląda na low-poly, bo jest low-poly. Zamierzam teraz tchnąć ducha w tę postać za pomocą ZBrusha. smart -> Witaj Smart:) Texturki są do wykończenia, więc będzie lepiej. Cienie na razie zostawię w spokoju do czasu ustalenia oświetlenia na scenie i zrobienia wstepnej kompozycji. Być może będę musiał coś powypalać. Detal jak pisałem będzie, spodziewam się w okolicach najbliższego weekendu. SirAnen -> bardzo interesujący pomysł. Unikalny owszem, ale obawiam się, że zgubiłbym po drodze wizję tego wszystkiego. Poza tym pracuję na codzień w low-poly, a zrobienie czegoś w high to dla mnie cenne lekcje modelowania, texturowania, kompozycji, renderingu. Zamierzam jednak powypalać normalmapy i zastosować do obiektów mid-poly, więc zastosuję w sumie technikę pośrednią między low i high.
Leru Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 Znając Bitwę na tyle na ile ją znam to raczej nie chodzi o użycie techniki żeby zrobić z pracy unikatową tylko o zrobienie DOBREJ pracy. Powodzenia ;)
KryHoo Napisano 15 Marzec 2007 Autor Napisano 15 Marzec 2007 Zgadza się Leru. Jednak z natłoku DOBRYCH prac wybiera się prace "na medal". Czasami orginalne podejście do tematu pozwala pracy być pamiętaną i kojarzoną na tle innych. Myślę jednak, że w przypadku Bitew styl high-poly deklasuje low, którego pełno mamy w grach komputerowych i tylko jakiś nietuzinkowy pomysł (może jakaś stylizacja na gry komputerowe) dawałaby sens tworzenia pracy w low-poly. Dzięki za komentarze, pozdrawiam
SirAnen Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 Nie daj sie :) Oni tylko ci zazdroszcza ;) Naprawde , chodzi tu o swoj styl, pokaz co najlepiej potrafisz. Jezeli ci nie idze high poly to idz jak mowisz. Byle do przodu , nie cofaj sie. Leru --> Chyba nie chodzi tu o technike programowa ?? Grafika 3d czy ma 1k poly czy 1mln poly zawsze bedzie grafika , tutaj liczy sie przedstawienie tematu. Jezeli chopakowi DOBRZE idzie low poly to niech robi w low poly.
Leru Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 KryHoo -> nie, tu nie chodzi o to jaką Ty drogą chcesz iść. Bardziej mi chodziło o komentarz pana SirAnena. SirAnen -> nic takiego nie napisałem ;) Po prostu jedziesz KryHoo!
Rekomendowane odpowiedzi