Skocz do zawartości

Bitwa 3D: "Małe jest piękne"


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki za słowa krytyki. Wasze opinie dały mi do myślenia. Obraz rzeczywiście za bardzo kojarzy się z popularnymi bajkami. Po drugie cieżko z niego odczytać przekaz, który chciałem zawrzeć. Popracuję nad kolejną wersją.

 

 

Reanimator -> Tak to ja :) Czułem, że "Bitwa" Cię przyciągnie i że Cię tutaj znajdę, więc postanowiłem Ci potowarzyszyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

Koncept przedstawia ogromne dziecko siedzące na Capitolu rozkosznie bawiące się zaistniałą wokół sytuacją. Względność pojęcia "wielkości" pozwala "szkrabowi" :P cieszyć się światem w "małej" dla niego skali. Dla niego to świat zabawek, małych ludzi, pełen ruchu i dynamiki. Niestety jego obecność wywołuje ogólną panikę wśród ludzi, wszczęty zostaje alarm (stąd obecność wojska).

 

W efekcie końcowym chciałbym pokazać zakres zniszczeń, które zostały nieumyślnie zadane przez sporych rozmiarów dzieciaczka. Ogólnie ogień, dym i

trochę gruzów.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za posty i pozytywny odbiór konceptu:)

 

Załączony obrazek przedstawia postać (jedną z wielu) uciekającą w panice spod Capitolu. Model pochodzi z "pierwszego tłoczenia", do dopracowania została głowa (mimika twarzy, uszy) i przede wszystkim poza.

 

man21yw6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adek_CG to nie king kong tylko " Kochanie powiekszylem nasze dzieci...".

he he he...

a ta pierwsza miniatura to o co z niz chodzi? bo wyglada zupelnie jak "hitman".

pozdr.

 

edit: aaa... postac uciekajaca spod Capitolu.... ale nadal to Hitman;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejka tadzio :)

 

Kojarzę odrobinę postać z Hitmana, ale jak pisałem dorzeźbiam głowę owego osobnika co w połączeniu z włosami, które dodam i texturą, zmieni całkowicie odbiór tej postaci i myślę, że już nie będzie kojarzył się z Hitmanem. Chociaż nawet gdyby tak wyszło, że podobieństwo by pozostało, to myślę, że to nic złego pod warunkiem, że taka postać nie zepsuje całości kompozycji :)

 

Pozdrawiam, a już niedługo, kolejny WIP, zobaczymy jak facet wyjdzie po narzuceniu wstępnych texturek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postac fajna, tylko jak mozesz to wrzucaj troche wieksze te obrazki ;), niewiem dlaczego ale jakis mi sie ten gosc lekko karlowaty wydaje, chociaz moze to kwestia perspektywy, hmm a moze troche nogi dluzsze by cos zmenily? , no chyba ze taki ma byc to wtedy co innego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Na załączonym obrazku widnieje model mężczyzny z wstępnie nałożonymi texturkami. Kolejnym etapem zabawy przy tym obiekcie będzie sculpting w Z-Brushu. Chciałbym nanieść zagniecenia na garniturze oraz dopieścić głowę i dłonie faceta.

 

Kolejny update pewnie w weekend

Pozdrawiam

 

man22ev9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fikołek -> dzięki, nad tymi texturkami muszę jeszcze popracować, brakuje detalu.

 

tadzio -> rzeczywiście wygląda na low-poly, bo jest low-poly. Zamierzam teraz tchnąć ducha w tę postać za pomocą ZBrusha.

 

smart -> Witaj Smart:) Texturki są do wykończenia, więc będzie lepiej. Cienie na razie zostawię w spokoju do czasu ustalenia oświetlenia na scenie i zrobienia wstepnej kompozycji. Być może będę musiał coś powypalać. Detal jak pisałem będzie, spodziewam się w okolicach najbliższego weekendu.

 

SirAnen -> bardzo interesujący pomysł. Unikalny owszem, ale obawiam się, że zgubiłbym po drodze wizję tego wszystkiego. Poza tym pracuję na codzień w low-poly, a zrobienie czegoś w high to dla mnie cenne lekcje modelowania, texturowania, kompozycji, renderingu.

Zamierzam jednak powypalać normalmapy i zastosować do obiektów mid-poly, więc zastosuję w sumie technikę pośrednią między low i high.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się Leru. Jednak z natłoku DOBRYCH prac wybiera się prace "na medal". Czasami orginalne podejście do tematu pozwala pracy być pamiętaną i kojarzoną na tle innych.

 

Myślę jednak, że w przypadku Bitew styl high-poly deklasuje low, którego pełno mamy w grach komputerowych i tylko jakiś nietuzinkowy pomysł (może jakaś stylizacja na gry komputerowe) dawałaby sens tworzenia pracy w low-poly.

 

Dzięki za komentarze, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie daj sie :) Oni tylko ci zazdroszcza ;) Naprawde , chodzi tu o swoj styl, pokaz co najlepiej potrafisz. Jezeli ci nie idze high poly to idz jak mowisz.

Byle do przodu , nie cofaj sie.

 

Leru --> Chyba nie chodzi tu o technike programowa ?? Grafika 3d czy ma 1k poly czy 1mln poly zawsze bedzie grafika , tutaj liczy sie przedstawienie tematu. Jezeli chopakowi DOBRZE idzie low poly to niech robi w low poly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności