KryHoo Napisano 7 Marzec 2007 Share Napisano 7 Marzec 2007 Witam wszystkich uczestników "Bitwy" i życzę Wam szczęścia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 7 Marzec 2007 Share Napisano 7 Marzec 2007 Niebieski Kubuś Puchatek z Krzysiem? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 7 Marzec 2007 Share Napisano 7 Marzec 2007 za bardzo to jest postkręcane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IronMacko Napisano 7 Marzec 2007 Share Napisano 7 Marzec 2007 Na razie to na concepcie troche Ci sie perspektywa rozjechala... (planeta nie ma ksztaltu przypominajacego kule) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 7 Marzec 2007 Share Napisano 7 Marzec 2007 rys jest ekstra ale zawsze wydawało mi się ze właśnie świat dziecka jest ogromny a nie mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 7 Marzec 2007 Share Napisano 7 Marzec 2007 Kryhoo, to Ty?! ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KryHoo Napisano 7 Marzec 2007 Autor Share Napisano 7 Marzec 2007 Dzięki za słowa krytyki. Wasze opinie dały mi do myślenia. Obraz rzeczywiście za bardzo kojarzy się z popularnymi bajkami. Po drugie cieżko z niego odczytać przekaz, który chciałem zawrzeć. Popracuję nad kolejną wersją. Reanimator -> Tak to ja :) Czułem, że "Bitwa" Cię przyciągnie i że Cię tutaj znajdę, więc postanowiłem Ci potowarzyszyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KryHoo Napisano 8 Marzec 2007 Autor Share Napisano 8 Marzec 2007 Witam :) Koncept przedstawia ogromne dziecko siedzące na Capitolu rozkosznie bawiące się zaistniałą wokół sytuacją. Względność pojęcia "wielkości" pozwala "szkrabowi" :P cieszyć się światem w "małej" dla niego skali. Dla niego to świat zabawek, małych ludzi, pełen ruchu i dynamiki. Niestety jego obecność wywołuje ogólną panikę wśród ludzi, wszczęty zostaje alarm (stąd obecność wojska). W efekcie końcowym chciałbym pokazać zakres zniszczeń, które zostały nieumyślnie zadane przez sporych rozmiarów dzieciaczka. Ogólnie ogień, dym i trochę gruzów. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adek_CG Napisano 8 Marzec 2007 Share Napisano 8 Marzec 2007 King Kong ;D , pomysl dobry ... tylko mi sie strasznie kojarzy z filmem;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 8 Marzec 2007 Share Napisano 8 Marzec 2007 Radykalne podejście do sprawy, radykalne:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KryHoo Napisano 8 Marzec 2007 Autor Share Napisano 8 Marzec 2007 Dzięki za opinie Adek -> Witam na forum :) Lewus -> Radykalnie, a jakże. Jak się dorzuci trochę dymu i ognia to od razu człowiek czuje, że żyje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 8 Marzec 2007 Share Napisano 8 Marzec 2007 W "Pogromcy duchów (ileś tam)" było takie dziecko-gigant siejące popłoch na ulicach miasta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qDevil Napisano 8 Marzec 2007 Share Napisano 8 Marzec 2007 Ou klimat pełen grozy rodem z Hollywood. Zawsze się bałem ''małych'' dzieci. Zapowiada się ciekawie więc powodzenia w dalszej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mileS Napisano 8 Marzec 2007 Share Napisano 8 Marzec 2007 adam_m - to była wielka pianka :)(takie do jedzenia były, nie wiem czy jeszcze są). KryHoo - koncepcja z BIG bobasem mi się bardzo podoba i trzymam kciuki =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KryHoo Napisano 11 Marzec 2007 Autor Share Napisano 11 Marzec 2007 Dzięki wszystkim za posty i pozytywny odbiór konceptu:) Załączony obrazek przedstawia postać (jedną z wielu) uciekającą w panice spod Capitolu. Model pochodzi z "pierwszego tłoczenia", do dopracowania została głowa (mimika twarzy, uszy) i przede wszystkim poza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ferni Napisano 11 Marzec 2007 Share Napisano 11 Marzec 2007 ładny modelik tylko szkoze taka mala fotka i ciekawy pomysł:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 11 Marzec 2007 Share Napisano 11 Marzec 2007 Adek_CG to nie king kong tylko " Kochanie powiekszylem nasze dzieci...". he he he... a ta pierwsza miniatura to o co z niz chodzi? bo wyglada zupelnie jak "hitman". pozdr. edit: aaa... postac uciekajaca spod Capitolu.... ale nadal to Hitman;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KryHoo Napisano 11 Marzec 2007 Autor Share Napisano 11 Marzec 2007 hejka tadzio :) Kojarzę odrobinę postać z Hitmana, ale jak pisałem dorzeźbiam głowę owego osobnika co w połączeniu z włosami, które dodam i texturą, zmieni całkowicie odbiór tej postaci i myślę, że już nie będzie kojarzył się z Hitmanem. Chociaż nawet gdyby tak wyszło, że podobieństwo by pozostało, to myślę, że to nic złego pod warunkiem, że taka postać nie zepsuje całości kompozycji :) Pozdrawiam, a już niedługo, kolejny WIP, zobaczymy jak facet wyjdzie po narzuceniu wstępnych texturek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adek_CG Napisano 11 Marzec 2007 Share Napisano 11 Marzec 2007 postac fajna, tylko jak mozesz to wrzucaj troche wieksze te obrazki ;), niewiem dlaczego ale jakis mi sie ten gosc lekko karlowaty wydaje, chociaz moze to kwestia perspektywy, hmm a moze troche nogi dluzsze by cos zmenily? , no chyba ze taki ma byc to wtedy co innego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KryHoo Napisano 14 Marzec 2007 Autor Share Napisano 14 Marzec 2007 Witam Na załączonym obrazku widnieje model mężczyzny z wstępnie nałożonymi texturkami. Kolejnym etapem zabawy przy tym obiekcie będzie sculpting w Z-Brushu. Chciałbym nanieść zagniecenia na garniturze oraz dopieścić głowę i dłonie faceta. Kolejny update pewnie w weekend Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 14 Marzec 2007 Share Napisano 14 Marzec 2007 a taki ładny hitman był :P texturka całkiem spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 14 Marzec 2007 Share Napisano 14 Marzec 2007 no fajny, choc wyglada troche lo-poly;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smart Napisano 14 Marzec 2007 Share Napisano 14 Marzec 2007 Skoro tak to, spróbuj większych tekstur i głębszych cieni.Mało detalu tu widze zarówno w geometrii jak i na teksturze. Powodzenia !:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SirAnen Napisano 14 Marzec 2007 Share Napisano 14 Marzec 2007 Ciekawe bo praca mogla by byc cala w low poly :) To by wtedy byla unikatem :) Kazdy wlacza z-brush'a czy mud'a i laduja w xk poly :D Rob tak jak uwazasz , naprawde bylo by to dobre dla tej pracy jak bys szedl nisko z poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KryHoo Napisano 14 Marzec 2007 Autor Share Napisano 14 Marzec 2007 fikołek -> dzięki, nad tymi texturkami muszę jeszcze popracować, brakuje detalu. tadzio -> rzeczywiście wygląda na low-poly, bo jest low-poly. Zamierzam teraz tchnąć ducha w tę postać za pomocą ZBrusha. smart -> Witaj Smart:) Texturki są do wykończenia, więc będzie lepiej. Cienie na razie zostawię w spokoju do czasu ustalenia oświetlenia na scenie i zrobienia wstepnej kompozycji. Być może będę musiał coś powypalać. Detal jak pisałem będzie, spodziewam się w okolicach najbliższego weekendu. SirAnen -> bardzo interesujący pomysł. Unikalny owszem, ale obawiam się, że zgubiłbym po drodze wizję tego wszystkiego. Poza tym pracuję na codzień w low-poly, a zrobienie czegoś w high to dla mnie cenne lekcje modelowania, texturowania, kompozycji, renderingu. Zamierzam jednak powypalać normalmapy i zastosować do obiektów mid-poly, więc zastosuję w sumie technikę pośrednią między low i high. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 15 Marzec 2007 Share Napisano 15 Marzec 2007 Znając Bitwę na tyle na ile ją znam to raczej nie chodzi o użycie techniki żeby zrobić z pracy unikatową tylko o zrobienie DOBREJ pracy. Powodzenia ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KryHoo Napisano 15 Marzec 2007 Autor Share Napisano 15 Marzec 2007 Zgadza się Leru. Jednak z natłoku DOBRYCH prac wybiera się prace "na medal". Czasami orginalne podejście do tematu pozwala pracy być pamiętaną i kojarzoną na tle innych. Myślę jednak, że w przypadku Bitew styl high-poly deklasuje low, którego pełno mamy w grach komputerowych i tylko jakiś nietuzinkowy pomysł (może jakaś stylizacja na gry komputerowe) dawałaby sens tworzenia pracy w low-poly. Dzięki za komentarze, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SirAnen Napisano 15 Marzec 2007 Share Napisano 15 Marzec 2007 Nie daj sie :) Oni tylko ci zazdroszcza ;) Naprawde , chodzi tu o swoj styl, pokaz co najlepiej potrafisz. Jezeli ci nie idze high poly to idz jak mowisz. Byle do przodu , nie cofaj sie. Leru --> Chyba nie chodzi tu o technike programowa ?? Grafika 3d czy ma 1k poly czy 1mln poly zawsze bedzie grafika , tutaj liczy sie przedstawienie tematu. Jezeli chopakowi DOBRZE idzie low poly to niech robi w low poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 15 Marzec 2007 Share Napisano 15 Marzec 2007 KryHoo -> nie, tu nie chodzi o to jaką Ty drogą chcesz iść. Bardziej mi chodziło o komentarz pana SirAnena. SirAnen -> nic takiego nie napisałem ;) Po prostu jedziesz KryHoo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi