Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 4,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na razie to na concepcie troche Ci sie perspektywa rozjechala... (planeta nie ma ksztaltu przypominajacego kule)

Napisano

rys jest ekstra ale zawsze wydawało mi się ze właśnie świat dziecka jest ogromny a nie mały

Napisano
  • Autor

Dzięki za słowa krytyki. Wasze opinie dały mi do myślenia. Obraz rzeczywiście za bardzo kojarzy się z popularnymi bajkami. Po drugie cieżko z niego odczytać przekaz, który chciałem zawrzeć. Popracuję nad kolejną wersją.

 

 

Reanimator -> Tak to ja :) Czułem, że "Bitwa" Cię przyciągnie i że Cię tutaj znajdę, więc postanowiłem Ci potowarzyszyć :)

Napisano
  • Autor

Witam :)

 

Koncept przedstawia ogromne dziecko siedzące na Capitolu rozkosznie bawiące się zaistniałą wokół sytuacją. Względność pojęcia "wielkości" pozwala "szkrabowi" :P cieszyć się światem w "małej" dla niego skali. Dla niego to świat zabawek, małych ludzi, pełen ruchu i dynamiki. Niestety jego obecność wywołuje ogólną panikę wśród ludzi, wszczęty zostaje alarm (stąd obecność wojska).

 

W efekcie końcowym chciałbym pokazać zakres zniszczeń, które zostały nieumyślnie zadane przez sporych rozmiarów dzieciaczka. Ogólnie ogień, dym i

trochę gruzów.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za opinie

 

Adek -> Witam na forum :)

 

Lewus -> Radykalnie, a jakże. Jak się dorzuci trochę dymu i ognia to od razu człowiek czuje, że żyje :)

Napisano

W "Pogromcy duchów (ileś tam)" było takie dziecko-gigant siejące popłoch na ulicach miasta.

Napisano

Ou klimat pełen grozy rodem z Hollywood. Zawsze się bałem ''małych'' dzieci.

Zapowiada się ciekawie więc powodzenia w dalszej pracy

Napisano

adam_m - to była wielka pianka :)(takie do jedzenia były, nie wiem czy jeszcze są).

KryHoo - koncepcja z BIG bobasem mi się bardzo podoba i trzymam kciuki =)

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za posty i pozytywny odbiór konceptu:)

 

Załączony obrazek przedstawia postać (jedną z wielu) uciekającą w panice spod Capitolu. Model pochodzi z "pierwszego tłoczenia", do dopracowania została głowa (mimika twarzy, uszy) i przede wszystkim poza.

 

man21yw6.jpg

Napisano

Adek_CG to nie king kong tylko " Kochanie powiekszylem nasze dzieci...".

he he he...

a ta pierwsza miniatura to o co z niz chodzi? bo wyglada zupelnie jak "hitman".

pozdr.

 

edit: aaa... postac uciekajaca spod Capitolu.... ale nadal to Hitman;)

Napisano
  • Autor

hejka tadzio :)

 

Kojarzę odrobinę postać z Hitmana, ale jak pisałem dorzeźbiam głowę owego osobnika co w połączeniu z włosami, które dodam i texturą, zmieni całkowicie odbiór tej postaci i myślę, że już nie będzie kojarzył się z Hitmanem. Chociaż nawet gdyby tak wyszło, że podobieństwo by pozostało, to myślę, że to nic złego pod warunkiem, że taka postać nie zepsuje całości kompozycji :)

 

Pozdrawiam, a już niedługo, kolejny WIP, zobaczymy jak facet wyjdzie po narzuceniu wstępnych texturek.

Napisano

postac fajna, tylko jak mozesz to wrzucaj troche wieksze te obrazki ;), niewiem dlaczego ale jakis mi sie ten gosc lekko karlowaty wydaje, chociaz moze to kwestia perspektywy, hmm a moze troche nogi dluzsze by cos zmenily? , no chyba ze taki ma byc to wtedy co innego :)

Napisano
  • Autor

Witam

 

Na załączonym obrazku widnieje model mężczyzny z wstępnie nałożonymi texturkami. Kolejnym etapem zabawy przy tym obiekcie będzie sculpting w Z-Brushu. Chciałbym nanieść zagniecenia na garniturze oraz dopieścić głowę i dłonie faceta.

 

Kolejny update pewnie w weekend

Pozdrawiam

 

man22ev9.jpg

Napisano

Skoro tak to, spróbuj większych tekstur i głębszych cieni.Mało detalu tu widze zarówno w geometrii jak i na teksturze.

Powodzenia !:D

Napisano

Ciekawe bo praca mogla by byc cala w low poly :) To by wtedy byla unikatem :)

Kazdy wlacza z-brush'a czy mud'a i laduja w xk poly :D Rob tak jak uwazasz , naprawde bylo by to dobre dla tej pracy jak bys szedl nisko z poly

Napisano
  • Autor

fikołek -> dzięki, nad tymi texturkami muszę jeszcze popracować, brakuje detalu.

 

tadzio -> rzeczywiście wygląda na low-poly, bo jest low-poly. Zamierzam teraz tchnąć ducha w tę postać za pomocą ZBrusha.

 

smart -> Witaj Smart:) Texturki są do wykończenia, więc będzie lepiej. Cienie na razie zostawię w spokoju do czasu ustalenia oświetlenia na scenie i zrobienia wstepnej kompozycji. Być może będę musiał coś powypalać. Detal jak pisałem będzie, spodziewam się w okolicach najbliższego weekendu.

 

SirAnen -> bardzo interesujący pomysł. Unikalny owszem, ale obawiam się, że zgubiłbym po drodze wizję tego wszystkiego. Poza tym pracuję na codzień w low-poly, a zrobienie czegoś w high to dla mnie cenne lekcje modelowania, texturowania, kompozycji, renderingu.

Zamierzam jednak powypalać normalmapy i zastosować do obiektów mid-poly, więc zastosuję w sumie technikę pośrednią między low i high.

Napisano

Znając Bitwę na tyle na ile ją znam to raczej nie chodzi o użycie techniki żeby zrobić z pracy unikatową tylko o zrobienie DOBREJ pracy.

Powodzenia ;)

Napisano
  • Autor

Zgadza się Leru. Jednak z natłoku DOBRYCH prac wybiera się prace "na medal". Czasami orginalne podejście do tematu pozwala pracy być pamiętaną i kojarzoną na tle innych.

 

Myślę jednak, że w przypadku Bitew styl high-poly deklasuje low, którego pełno mamy w grach komputerowych i tylko jakiś nietuzinkowy pomysł (może jakaś stylizacja na gry komputerowe) dawałaby sens tworzenia pracy w low-poly.

 

Dzięki za komentarze, pozdrawiam

Napisano

Nie daj sie :) Oni tylko ci zazdroszcza ;) Naprawde , chodzi tu o swoj styl, pokaz co najlepiej potrafisz. Jezeli ci nie idze high poly to idz jak mowisz.

Byle do przodu , nie cofaj sie.

 

Leru --> Chyba nie chodzi tu o technike programowa ?? Grafika 3d czy ma 1k poly czy 1mln poly zawsze bedzie grafika , tutaj liczy sie przedstawienie tematu. Jezeli chopakowi DOBRZE idzie low poly to niech robi w low poly.

Napisano

KryHoo -> nie, tu nie chodzi o to jaką Ty drogą chcesz iść. Bardziej mi chodziło o komentarz pana SirAnena.

 

SirAnen -> nic takiego nie napisałem ;)

 

 

Po prostu jedziesz KryHoo!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności