Napisano 13 Luty 201015 l Za kazdym razem na nowo dziwie sie, ze ktos robi takie rzeczy w Blenderze ;) Super:)
Napisano 13 Luty 201015 l Blender rules;P.Nie no tak naprawde to po prostu narzedzie ktore nie przeszkadza w pracy;).Dzieki. pzdr. Kuba
Napisano 11 Marzec 201015 l Strasznie fajnie zrobione. Niewiele ustępuje Hollywoodzkiemu kiczowi ;P http://www.joemonster.org/filmy/23343/Tuning_po_polsku
Napisano 13 Marzec 201014 l _Arti_ fajny pomysł, szczególnie te bryłki ziemi, podoba mi się bardzo. Pozatym wydaje mi się, że postacie troche za szybko się ruszają, przez to po pierwsze ciężko skupić się na ruchu każdej z nich, a po drugie ten ruch wydaje się mało płynny. Ciekawy pomysł na coś dłuższego. Nie widziałem takich animacji w necie, więc może to będzie jakaś nowość ;)
Napisano 13 Marzec 201014 l _Arti_ fajny pomysł, szczególnie te bryłki ziemi, podoba mi się bardzo. Pozatym wydaje mi się, że postacie troche za szybko się ruszają, przez to po pierwsze ciężko skupić się na ruchu każdej z nich, a po drugie ten ruch wydaje się mało płynny. Ciekawy pomysł na coś dłuższego. Nie widziałem takich animacji w necie, więc może to będzie jakaś nowość ;) Zainspirował mnie God of War III. A co do zbyt wysokiej (dużej? ) szybkości animacji, to wolę by było za szybko, niżeli miała być to zupa. =]
Napisano 13 Marzec 201014 l szybko to jedno, a dynamicznie to drugie. Twoja animacja jest za szybka, a przez to chaotyczna. I tu juz raczej nie chodzi o moje subiektywne odczucia ;) popatrz tu Według mnie, ta animacja jest bardzo dynamiczna, fajnie się ją ogląda, nie nudzi, a mimo każdy ruch jest wolniejszy niz u Ciebie i wyraźnie widoczny.
Napisano 14 Marzec 201014 l Youtube szybciej przetwarza... Pewnie nadal za szybko, ale kamera dodała dynamizmu i jeszcze bardziej to zchaotyzowała... ^ ^
Napisano 14 Marzec 201014 l Arti: Dawaj więcej. To jest tak dobre, że chcesz więcej, czy dlatego, że jest takie beznadziejne, że masz polewkę i chcesz się po prostu więcej pośmiać? =D
Napisano 14 Marzec 201014 l dla mnie świetne. Jakbym się znał na animacji to pewnie bym skrytykował. Ale podobają mnie się same pomysły.
Napisano 14 Marzec 201014 l myślę, że ludzie zwyczajnie Ci kibicują, widząc że masz zacięcie do animacji, żebyś nie przestawał - bo poprzez trening nabierasz umiejętności i stajesz się co raz lepszy. Moja uwaga na szybko - mniej animuj "z czapy" a więcej z obserwacji. To doda wiarygodności twoim ruchom. No i tak jak lucek: Dawaj więcej! :)
Napisano 17 Marzec 201014 l lepiej, szczególnie ten filmik z czerwonym gościem, ale dalej troszkę za szybko się to rusza. Pozatym super:) Tak mi wpadło do głowy... w tym filmiku z szarymi postaciami bardzo dużo jest ruchów kamery... Może lepiej byłoby użyć kliku statycznych ujęć, które szybko by się zmieniały niż przemieszczająca się kamera. Zdaje się że tak jest to rozwiązywane w filmach i dodaje dużo dynamiki... Tak w ogóle, to w czym to robisz? :)
Napisano 24 Marzec 201014 l Supcio realizm. Mi się podoba technicznie. Można by render doprowadzić do ładu, na Blurze jest kaszka "niemała". :) shadery i kamerka - Bardzo Fajnie. pozdrawiam.
Napisano 24 Marzec 201014 l Opowiesz jak to było świecone i czy czy jest tam dużo postprodukcji? Bo wygląda fajnie filmowo przez ten mocny kontrast itp. O animacji nie ma co gadać bo to taki żart i tyle :) Ale ogólne wrażenie na plus.
Napisano 25 Marzec 201014 l mhm to dla Twojej świadomości powiem Ci, że taki model jest w sieci.. nawet zriggowany
Napisano 25 Marzec 201014 l http://www.daz3d.com/i/3d-models/-/toon-bot-chomper?item=4392&_m=d ale szczerz mówiąc nie wiem jak to się je
Napisano 26 Marzec 201014 l jesli chodzi o post to zrob korekcje koloru, moze podcignij kontrast, pokombinuj :) a co do renderow to masz strasznie zaszumiony motion blur ;/ wygląda to tragicznie
Napisano 31 Maj 201014 l Szkic animki2d. Przed czyszczeniem i inbetweenami. http://www.swfcabin.com/open/1275339540
Napisano 31 Maj 201014 l Ekstra Reanimator.Swietny Timing. Zastanawia mnie tylko poczatkowa poza kiedy kuca czy aby skrot uda prawego(wzgledem postaci) nie jest dobry.Troche juz pozno na takie poprawki ale tak rzucilo mi sie w oczy;).pzdr. Kuba
Napisano 1 Czerwiec 201014 l zdecydowanie masz racje. lece bez refek i nawet srednio chce mi sie sprawdzac, wiec pelno jest kwasow. Innych moze tak nie widac, bo sa czescia szybkiej animacji, ale postac sie kurczy i tak ;) musze zaczac znowu rysowac, bo totalnie wyszedlem z wprawy:)
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Posiedzialem nad tym jeszcze i juz rzygam. Jeszcze pare rzeczy do zrobienia, ale juz mi sie totalnie nie chce.... geezas. 2d to syzyfowa robota:) http://www.swfcabin.com/open/1275773057
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Pikna robota.Fajnie kolorystycznie poza tym.Czysiutka robota swietny timing czytelne pozy fajny characterek fajna akcja. Ale by bylo fajnie gdyby powstalo cos OpenSourcowego coby przypominalo bardziej Flasha(najlepsze wyjscie w stusunku czas/jakosc jesli chodzi o 2d)...;)(Ktoon jest aktualnie w dev i czekam:)) pzdr. Kuba
Napisano 6 Czerwiec 201014 l Thnx, Scatmax:) Ja juz przestalem czekac na cos opensource`owego, dlatego wydalem kase na Toon Boom Animate 2.
Napisano 6 Czerwiec 201014 l Szacunek:)Swoja droga jest Toon Boom na Linuxa?I za ile?:)Wiem moglbym sprawdzic ale moze jakiejs ciekawostki sie dowiem poza tym;P.Glosno mysle. pzdr. Kuba
Napisano 6 Czerwiec 201014 l Heh, wydalem 500$, jakas promocja jest, pozniej bedzie drozej. Czy jest na Linuxa? Nie wiem i nie sadze. Najwyzej na Maca.
Napisano 6 Czerwiec 201014 l Szacunek ale wiadomo jak chce sie pracowac i miec sprawdzone i pewne trzeba zaplacic.Jak bede musial to tez tak pewnie zrobie:). BTW.Szkoda ze Toon Boom TVPaint Flash wszystko co sprawdzone niema na Linuxa i shareware.Anime Studio(Moho) i Plastic Animation Paper jest na Linuxa ale tez shareware. Czekam bo za 25 dni rusza strona Ktoon z jego nowa wersja.Poza tym fajnie jakby cos pociagneli dalej z Pencilem i z Synfigiem(rozwija sie ale to nie typowa Toonbomowa Flashowa akcja a bardziej Moho.) pzdr. Kuba
Napisano 6 Czerwiec 201014 l Plastic Animation Paper tez kiedys kupilem, te tansza wersje, ale okazala sie niewystarczajaca do moich potrzeb ;/ Generalnie moj zakup TBA byl wynikiem zmeczenia;) Ciagle szukalem czegos dobrego, a jak juz znalazlem, to okazywalo sie, ze nie da sie znalezc wersji "studenckiej";)
Napisano 7 Czerwiec 201014 l Przykro mi, ale na razie jedyne co mozna powiedziec o tej animacji to to, ze udalo Ci sie poruszyc kosci;) Poczytaj troche o podstawach:)
Napisano 7 Czerwiec 201014 l Pawełku S. a czy mógłbyś użyć innej strony niż SWFCabin (jeśli to swf jak mniemam to może imageshack? ;) ) bo to się wieki ładuje i nie załadowało ani trochę :/
Napisano 7 Czerwiec 201014 l imageshack wypina sie na swfa :/ ale sprobuje zaraz cos innego. SWFCabin ma jakies problemy z SQL od wczoraj
Napisano 7 Czerwiec 201014 l No to jeszcze raz: szkic: http://megaswf.com/view/c42963b9a1b5c4b7c03f12ff818e4eb2.html prawie finish: http://megaswf.com/view/78b306732ea7855fe1cde5c3b1423d3e.html
Napisano 7 Czerwiec 201014 l Ou a jeszcze jakiś czas temu można było wrzucać ;) no nic Ważne, że megaSWF działa i jest bajecznie :D Serio! Fajnie spojrzeć na surową wersję animacji i zaraz bardziej (jak mówisz) wykończoną Taki test dla siebie czy coś więcej? W ogóle dziubiesz już od jakiegoś czasu 2D. Widzisz w tym dla siebie zajęcie na przyszłość w sensie zawodowym czy raczej hobbystycznie?
Napisano 7 Czerwiec 201014 l Hmm, zabawa, cos nowego, ale i genialne cwiczenie. W animacji 2d nie ma NIC za darmo. Wszystko trzeba samemu zaplanowac, narysowac, itp. Odkad zaczalem animowac w 2d zmienil mi sie workflow w animacji 3d:) Poza tym uzywam animacji 2d do planowania 3d. Wszystkie pozy sobie rozrysowuje, ustalam timing, spacing, itp. To wszystko robi sie o wiele szybciej rysujac, wiec wole robic to na tym etapie. Of cuz normalnie koncze na etapie surowym. Wykonczenie tej animki bylo dla proby, nigdy wczesniej tego nie robilem. Ale chcialbym czesciej, moze jakies animki flashowe, itp. Probuje w to wejsc bardziej.
Napisano 7 Czerwiec 201014 l Reanimator napisal: W animacji 2d nie ma NIC za darmo. Wszystko trzeba samemu zaplanowac, narysowac, itp. Odkad zaczalem animowac w 2d zmienil mi sie workflow w animacji 3d:) Amen! To jest wlasnie to co jest genialne w takich szkolach jak Gobelins czy CalArts. Poza tym uzywam animacji 2d do planowania 3d. Wszystkie pozy sobie rozrysowuje, ustalam timing, spacing, itp. To wszystko robi sie o wiele szybciej rysujac, wiec wole robic to na tym etapie. Aleluja! pzdr.:) Kuba
Napisano 8 Czerwiec 201014 l Ostro! W sumie nie pomyślałem (choć wydaje to się oczywiste wręcz), że ma to taki wpływ na animację 3D. Dzięki za hint Reanimatorze ;)
Napisano 8 Czerwiec 201014 l To ma kluczowy wpływ! Jej.. chyba jakiś kurs podstaw animacji tu zrobimy. Niedawno czytałem wywiad z jednym z animatorów Pixara. Opowiadał, że każdą klatkę animacji 3d traktuje jak rysunek. Kluczuje wszystkie kontrolery w danej klatce nie pozwalając programowi w ogóle na interpolację między klatkami. Brutal Force animating :) To trochę jak praca na kukiełkach w animacji stop-motion.
Napisano 8 Czerwiec 201014 l Spoko! Kurs podstaw animacji jest mega pomysłem. Heck nawet bym kliknął na DONATE ;)
Napisano 18 Czerwiec 201014 l W sumie pozy w wiekszosci byly calkiem calkiem. Lezy natomiast calkowicie timing i spacing. Cwicz dalej, poczytaj troche o animacji:)
Napisano 22 Czerwiec 201014 l Reanimator: polecasz jakieś ćwiczenia przed przystąpieniem do animacji 3d na timing, spacing itd ? :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto