Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 404
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

_Arti_ fajny pomysł, szczególnie te bryłki ziemi, podoba mi się bardzo. Pozatym wydaje mi się, że postacie troche za szybko się ruszają, przez to po pierwsze ciężko skupić się na ruchu każdej z nich, a po drugie ten ruch wydaje się mało płynny. Ciekawy pomysł na coś dłuższego. Nie widziałem takich animacji w necie, więc może to będzie jakaś nowość ;)

Napisano
_Arti_ fajny pomysł, szczególnie te bryłki ziemi, podoba mi się bardzo. Pozatym wydaje mi się, że postacie troche za szybko się ruszają, przez to po pierwsze ciężko skupić się na ruchu każdej z nich, a po drugie ten ruch wydaje się mało płynny. Ciekawy pomysł na coś dłuższego. Nie widziałem takich animacji w necie, więc może to będzie jakaś nowość ;)

 

Zainspirował mnie God of War III.

 

A co do zbyt wysokiej (dużej? ) szybkości animacji, to wolę by było za szybko, niżeli miała być to zupa. =]

Napisano

szybko to jedno, a dynamicznie to drugie. Twoja animacja jest za szybka, a przez to chaotyczna. I tu juz raczej nie chodzi o moje subiektywne odczucia ;)

 

popatrz tu

Według mnie, ta animacja jest bardzo dynamiczna, fajnie się ją ogląda, nie nudzi, a mimo każdy ruch jest wolniejszy niz u Ciebie i wyraźnie widoczny.
Napisano
Arti: Dawaj więcej.

 

To jest tak dobre, że chcesz więcej, czy dlatego, że jest takie beznadziejne, że masz polewkę i chcesz się po prostu więcej pośmiać? =D

Napisano

myślę, że ludzie zwyczajnie Ci kibicują, widząc że masz zacięcie do animacji, żebyś nie przestawał - bo poprzez trening nabierasz umiejętności i stajesz się co raz lepszy.

Moja uwaga na szybko - mniej animuj "z czapy" a więcej z obserwacji. To doda wiarygodności twoim ruchom. No i tak jak lucek: Dawaj więcej! :)

Napisano

lepiej, szczególnie ten filmik z czerwonym gościem, ale dalej troszkę za szybko się to rusza. Pozatym super:)

 

Tak mi wpadło do głowy... w tym filmiku z szarymi postaciami bardzo dużo jest ruchów kamery... Może lepiej byłoby użyć kliku statycznych ujęć, które szybko by się zmieniały niż przemieszczająca się kamera. Zdaje się że tak jest to rozwiązywane w filmach i dodaje dużo dynamiki...

 

Tak w ogóle, to w czym to robisz? :)

Napisano

Supcio realizm. Mi się podoba technicznie.

Można by render doprowadzić do ładu, na Blurze jest kaszka "niemała". :)

shadery i kamerka - Bardzo Fajnie.

pozdrawiam.

Napisano

Opowiesz jak to było świecone i czy czy jest tam dużo postprodukcji? Bo wygląda fajnie filmowo przez ten mocny kontrast itp. O animacji nie ma co gadać bo to taki żart i tyle :) Ale ogólne wrażenie na plus.

Napisano

jesli chodzi o post to zrob korekcje koloru, moze podcignij kontrast, pokombinuj :)

 

a co do renderow to masz strasznie zaszumiony motion blur ;/ wygląda to tragicznie

Napisano

Ekstra Reanimator.Swietny Timing.

Zastanawia mnie tylko poczatkowa poza kiedy kuca czy aby skrot uda prawego(wzgledem postaci) nie jest dobry.Troche juz pozno na takie poprawki ale tak rzucilo mi sie w oczy;).pzdr.

Kuba

Napisano

zdecydowanie masz racje. lece bez refek i nawet srednio chce mi sie sprawdzac, wiec pelno jest kwasow. Innych moze tak nie widac, bo sa czescia szybkiej animacji, ale postac sie kurczy i tak ;)

 

musze zaczac znowu rysowac, bo totalnie wyszedlem z wprawy:)

Napisano

Pikna robota.Fajnie kolorystycznie poza tym.Czysiutka robota swietny timing czytelne pozy fajny characterek fajna akcja.

Ale by bylo fajnie gdyby powstalo cos OpenSourcowego coby przypominalo bardziej Flasha(najlepsze wyjscie w stusunku czas/jakosc jesli chodzi o 2d)...;)(Ktoon jest aktualnie w dev i czekam:))

pzdr.

Kuba

Napisano

Szacunek:)Swoja droga jest Toon Boom na Linuxa?I za ile?:)Wiem moglbym sprawdzic ale moze jakiejs ciekawostki sie dowiem poza tym;P.Glosno mysle.

pzdr.

Kuba

Napisano

Szacunek ale wiadomo jak chce sie pracowac i miec sprawdzone i pewne trzeba zaplacic.Jak bede musial to tez tak pewnie zrobie:).

BTW.Szkoda ze Toon Boom TVPaint Flash wszystko co sprawdzone niema na Linuxa i shareware.Anime Studio(Moho) i Plastic Animation Paper jest na Linuxa ale tez shareware.

Czekam bo za 25 dni rusza strona Ktoon z jego nowa wersja.Poza tym fajnie jakby cos pociagneli dalej z Pencilem i z Synfigiem(rozwija sie ale to nie typowa Toonbomowa Flashowa akcja a bardziej Moho.)

pzdr.

Kuba

Napisano

Plastic Animation Paper tez kiedys kupilem, te tansza wersje, ale okazala sie niewystarczajaca do moich potrzeb ;/

 

Generalnie moj zakup TBA byl wynikiem zmeczenia;) Ciagle szukalem czegos dobrego, a jak juz znalazlem, to okazywalo sie, ze nie da sie znalezc wersji "studenckiej";)

Napisano

Pawełku S. a czy mógłbyś użyć innej strony niż SWFCabin (jeśli to swf jak mniemam to może imageshack? ;) ) bo to się wieki ładuje i nie załadowało ani trochę :/

Napisano

Ou a jeszcze jakiś czas temu można było wrzucać ;) no nic

Ważne, że megaSWF działa i jest bajecznie :D Serio! Fajnie spojrzeć na surową wersję animacji i zaraz bardziej (jak mówisz) wykończoną

 

Taki test dla siebie czy coś więcej? W ogóle dziubiesz już od jakiegoś czasu 2D. Widzisz w tym dla siebie zajęcie na przyszłość w sensie zawodowym czy raczej hobbystycznie?

Napisano

Hmm, zabawa, cos nowego, ale i genialne cwiczenie. W animacji 2d nie ma NIC za darmo. Wszystko trzeba samemu zaplanowac, narysowac, itp. Odkad zaczalem animowac w 2d zmienil mi sie workflow w animacji 3d:)

 

Poza tym uzywam animacji 2d do planowania 3d. Wszystkie pozy sobie rozrysowuje, ustalam timing, spacing, itp. To wszystko robi sie o wiele szybciej rysujac, wiec wole robic to na tym etapie.

 

Of cuz normalnie koncze na etapie surowym. Wykonczenie tej animki bylo dla proby, nigdy wczesniej tego nie robilem.

 

Ale chcialbym czesciej, moze jakies animki flashowe, itp. Probuje w to wejsc bardziej.

Napisano

Reanimator napisal:

 

W animacji 2d nie ma NIC za darmo. Wszystko trzeba samemu zaplanowac, narysowac, itp. Odkad zaczalem animowac w 2d zmienil mi sie workflow w animacji 3d:)

 

Amen!

 

To jest wlasnie to co jest genialne w takich szkolach jak Gobelins czy CalArts.

 

Poza tym uzywam animacji 2d do planowania 3d. Wszystkie pozy sobie rozrysowuje, ustalam timing, spacing, itp. To wszystko robi sie o wiele szybciej rysujac, wiec wole robic to na tym etapie.

 

Aleluja!

 

pzdr.:)

Kuba

Napisano

Ostro! W sumie nie pomyślałem (choć wydaje to się oczywiste wręcz), że ma to taki wpływ na animację 3D. Dzięki za hint Reanimatorze ;)

Napisano

To ma kluczowy wpływ! Jej.. chyba jakiś kurs podstaw animacji tu zrobimy.

Niedawno czytałem wywiad z jednym z animatorów Pixara. Opowiadał, że każdą klatkę animacji 3d traktuje jak rysunek. Kluczuje wszystkie kontrolery w danej klatce nie pozwalając programowi w ogóle na interpolację między klatkami. Brutal Force animating :) To trochę jak praca na kukiełkach w animacji stop-motion.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności