Jo_Anna Napisano 30 Marzec 2007 Napisano 30 Marzec 2007 To jest "Promyk słońca". Zazwyczaj przegląda się w ludzkich źrenicach, a kąpie się w ludzkich łzach, (ze względu na szczególne właściwości pielęgnujące soli) ;-) Wszyscy ludzie pod jego wpływem doznają uczucia ulgi i radości. Postać kształtem nawiązuje do kobiety i motyla, z sześcioma odnóżami. Zamiast butów ma chwytki do trzymania się przy siadaniu na trawach. Szerokie uda nawiązują do odwłoku u owadów. Talia jak u osy, to przypomina ideał kobiecości XVIII wieku. Postać ma duże kolorowe skrzydła przez które prześwituje światło, jak przez wielkie witraże. Główka urocza, malutka o słowiańskim typie typ urody. Na głowie diadem, symbol władzy i szlachetnej krwi. Koncepcja jest rozbudowana, a czasu pozostało niewiele, tak ze przydałaby się jeszcze jedna para rak do pracy, takich jak na obrazku u promyczka :-)
pecet Napisano 30 Marzec 2007 Napisano 30 Marzec 2007 koncept mi się podoba, zobaczymy jak wyjdzie w 3D :)
Jo_Anna Napisano 30 Marzec 2007 Autor Napisano 30 Marzec 2007 To na razie projekt, model "promiennej słonicy" ;-) w następnych tygodniach.
Jo_Anna Napisano 13 Kwiecień 2007 Autor Napisano 13 Kwiecień 2007 Model powstaje w programie Blender. To jest siatka w widoku z boku. w widoku z przodu w perspektywie
peterr Napisano 13 Kwiecień 2007 Napisano 13 Kwiecień 2007 jak już dajesz render to mogłaś z drugiej strony ,bo tak to widzimy ciemność:P jeżeli to ma być cartoon style to chyba ok ,le jak nie no to głowa do poprawy..proporcje.. pozdrawiam
Gość ant-3d Napisano 13 Kwiecień 2007 Napisano 13 Kwiecień 2007 Radzisz: proporcje? Fakt zle jesli chodzi o czlowieka, ale autorka ma na mysli promyk slonca :) Skad wiesz jakie ma proporcje promyk slonca? :) Czekamy na wiecej. Sam bym poszedl jednak w cos bardziej oryginalnego jesli chodzi o postac promyka bo narazie to glowa troche taka jak alien star trekowy ;) bez urazy :) Kolega Radzisz ma oczywscie racje jesli to nie byc cartoon a postac ma miec ludzka anatomie glowy.
peterr Napisano 13 Kwiecień 2007 Napisano 13 Kwiecień 2007 ant3d - chodziło mi o to że na koncepcie widze głowe kobiety..na 3cim widze głowe dziewczyny[dziewczynki] a na renderze nie wiem:) ale tylko chce pomóc;) nie poddawaj sie:) yo
Jo_Anna Napisano 14 Kwiecień 2007 Autor Napisano 14 Kwiecień 2007 Dziękuję za komentarze. :) ant-3d: to skojarzenie z alien tez mi się rzuciło w oczy, tym bardziej ze model miał na początku jeszcze bardziej zapadłe policzki tzn. wyglądał na wychudzonego Radzisz: proporcje - są przemyślane, oczy maja dominować, to nie jest postać ludzka tylko podobna do człowieka, nie kopiuje ze zdjęć tylko wymyślam stwora ;-) Zanim odważyłam się pokazać ten model na forum, to poprawiałam go wielokrotnie, zmniejszyłam i obniżyłam oczy, pogrubiłam partie policzków i ostatecznie jestem zadowolona z tego jak ten model wygląda - na dzień dzisiejszy lepiej nie potrafię. Uwagi chętnie przyjmę, ale proszę o bardziej konkretne wskazówki np. powieka górna lekko do góry lub oczy szerzej rozstawić.:)
Intervain Napisano 14 Kwiecień 2007 Napisano 14 Kwiecień 2007 Nie poddawaj sie to napewno - milo wiecej kobiet w tej branzy widziec :D co do glowy - teraz sama twarz jest za bardzo splaszczona... wszystkie czesci sa sciagniete do przodu, co sugeruje, ze uzywalas roto z referki ...spojrz na model jak na trojkat - z gory - tak by nos i uszy tworzyly jego katy! a policzki powinny byc zawarte wewnatrz :) Poza tym oczy, policzki i broda [wraz z bokiem nosa] powinny tworzyc skos - u Ciebie narazie sa niemal w pionie :) dalej, dalej... calkiem niezle juz jest i jestem pewna, ze potrafisz lepiej! Na tym modelowanie polega, ciagle poprawki...;)
Jo_Anna Napisano 14 Kwiecień 2007 Autor Napisano 14 Kwiecień 2007 Oto pierwsze ulepszenia: model został dokarmiony tzn. policzki są pełniejsze i tylnia cześć czaszki została zmniejszona. Intervain: dziękuję za cenne wskazówki :), przyznam ze obracałam ten model we wszystkie strony, ale całkiem z góry się na niego jeszcze nie patrzyłam.
Intervain Napisano 14 Kwiecień 2007 Napisano 14 Kwiecień 2007 jeszcze duzo jest do sciagniecia do tylu i zaokraglenia... -glowa jest zbyt kwadratowa - czolo nadal zbyt wysuniete do przodu w strone czobka nosa a powinno isc w przeciwnym kierunku... -usta zwykle sa od polowy jednego oka do polowy drugiego... - czyli twoje sa za male :) -co do policzkow to sa zbyt nadmuchane teraz - wyglada jak zefir :) -dolna powieka zawsze wchodzi pod gorna w rogach! -to samo z ustami - dolna warga pod gorna!
Jo_Anna Napisano 16 Kwiecień 2007 Autor Napisano 16 Kwiecień 2007 Oto "Promienna słonica" po operacji plastycznej. Operacja zakończyła się pełnym sukcesem (pacjentka przeżyła), a teraz z zadowolona z ulepszeń uśmiecha się radośnie. :)
Jo_Anna Napisano 16 Kwiecień 2007 Autor Napisano 16 Kwiecień 2007 Intervain: stokrotnie dziękuję za słowa otuchy :) i wskazówki :), starałam się jak najlepiej je wcielić w życie. Usta i oczy są jeszcze niedopracowane, bo brakło mi już cierpliwości .. a tu trzeba pewnej ręki i precyzji
Jonasz_Real Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 Witam...myślę że poprzedni render był lepszy...bo teraz wygląda bardziej chłopięco. Moja rada jest taka: >wysun policzki >usta na bardziej kobiece...popatrz na swoje...na pewno masz ładne :) >uszy są za wysoko > jak patrze na profil...to musisz troszkę zmiejszyc głowę pozdrawiam T.
Jo_Anna Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Napisano 17 Kwiecień 2007 Poprawione są: usta, oczy, uszy lekko opuszczone w dół.
RK Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 Jak na stylizację może być ok. Mostek nosa ciągle psuje wszystko- niepotrzebnie tak wysunięty do przodu.
JmTm00 Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 Ja bym również zmiekczył niektóre verteksy bo troszke kanciasto sie robi...btw masz taką gęstą siatke czy mi sie zdaje?? tam na renderze 4 wstecz??
Jo_Anna Napisano 18 Kwiecień 2007 Autor Napisano 18 Kwiecień 2007 Jonasz_Real: uszy poprawione, usta dopracowane, nie wiem co z tymi policzkami już były zapadłe jak u alien, rozdmuchane jak u zefirka... na razie zostawię je tak jak są, głowy tez nie zmniejszam... trzeba "promiennej słonicy" zostawić trochę miejsca na mózg ;-) RK: słuszna uwaga, mostek nosa został wciśnięty na miejsce :) JmTm00: mam taką gęstą siatkę, a tak wygląda bez opcji smooth:
Jo_Anna Napisano 20 Kwiecień 2007 Autor Napisano 20 Kwiecień 2007 Postac, to trzynaste ujęcie jakie umieszczam na forum, mam nadzieje ze nie pechowe :)
JmTm00 Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 oł dir...pechowe :D bo jezeli jeszcze stylistyke wcięcia w talii zrozumiem, to nie przełknę tego ze pupę ma z przodu :D Poszukaj proporcji zaprawde :D
ETA Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 Nie jest źle... ale te nogi dziwnie wyglądają:)
Jo_Anna Napisano 20 Kwiecień 2007 Autor Napisano 20 Kwiecień 2007 Skrzydła i druga para rąk (do pracy). JmTm00: mam jeszcze w planie ubranie zamodelować, które przysłoni niektóre części ciała, na razie to jest tak "z grubsza" zamodelowane ETA: nogi - to mają być takie chude odnóża jak u motylka
Gość _Kreska_ Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 twarz wyszła całkiem, całkiem , ale reszta, hmmm... moze opłaci sie jeszcze popracować na nią? Ubranie troche przykryje niedoskonałosći ale nie wszystkie :)
Adek_CG Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 Jo_Anna twarz jest fajna ale nad reszta jeszcze popracuj, ja mysle ze nie ma sensu tych wszystkich zylek na skrzydlach modelowac wydaje mi sie ze bump albo normal mapa spokojnie zalatwilyby sprawe
Jo_Anna Napisano 21 Kwiecień 2007 Autor Napisano 21 Kwiecień 2007 Adek_CG: wspaniale ze głowa jest fajna :), nie mogłam się powstrzymać żeby tych żyłek nie zamodelować, bo czyż nie są piękne, takie pełne ekspresji? _Kreska_: cieszę się ze głowa ci się podoba :), co konkretnie ulepszyć?
Jo_Anna Napisano 21 Kwiecień 2007 Autor Napisano 21 Kwiecień 2007 Informacje dodatkowe o "Promyku słońca". Współczesna optyka, zgodnie z dualizmem korpuskularno-falowym, postrzega światło jednocześnie jako falę poprzeczną oraz jako (z kwantowego punktu widzenia) duży strumień cząstek nazywanych fotonami. I tak oto poetyczny "Promyk słońca" przeistoczył się w - Fotona :)
Jo_Anna Napisano 22 Kwiecień 2007 Autor Napisano 22 Kwiecień 2007 pikSar: cieszę się ze ci się podoba :), może następnym razem zamodeluje czas i zatrzymam go w miejscu, tak żeby wszyscy mogli zdarzyć ;-)
piksar Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 pikSar: cieszę się ze ci się podoba :), może następnym razem zamodeluje czas i zatrzymam go w miejscu, tak żeby wszyscy mogli zdarzyć ;-) o tak poproszę - tez ledwo zdążę ze swoją "pracą"
tadzio Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 naelektryzowane;) siano wyszlo, troszke trzba by ulizac;) pozdr
mookie Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 Zmieniłaś plany? Model miał już wcześniej włosy z mesha, a fryzura w ogóle nie przypomina tej z konceptu - na razie. Nie wiem też, dlaczego nie wygładzisz (set smooth) koszulki... Ładny kolor skóry no i model wygląda z każdym nowym postem coraz lepiej! PS Kontrola cząstek w Blenderze to koszmar, dlatego polecam tę łatkę - http://www.blendernation.com/2007/01/22/combing-brushing-and-cutting-hair-is-in-blenders-future/
Jo_Anna Napisano 26 Kwiecień 2007 Autor Napisano 26 Kwiecień 2007 tadzio: świetne porównanie: naelektryzowana słoma ;-) mookie: cieszę się, że model coraz lepiej wygląda :), włosy - sprawdzam jakie będą najlepiej wyglądały, koszulki nie wygładzam w nadziei ze się szybciej renderuje ;-) , ten tutorial o czesaniu jest świetny, dziękuję ETA: bardzo mi miło to czytać :) Oczy i piegi.
pecet Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 heh słodko wygląda twarz tej postaci, tylko z włosami się postaraj i bedzie super :)
Jo_Anna Napisano 27 Kwiecień 2007 Autor Napisano 27 Kwiecień 2007 pecet: bardzo się cieszę że ta twarz wygląda słodko :) o to mi chodziło, z włosami toczę na razie walkę, bo są niezwykle nieokiełznane Widok en face:
Adek_CG Napisano 27 Kwiecień 2007 Napisano 27 Kwiecień 2007 fajnie prezentuje sie w kolorkach, ja bym tylko skrzydla zrobil bardziej jak u motyla naprzyklad, chodzi mi oczywiscie o kolorystyke no i pozbyl bym sie tego czarnego ze skrzydel ;)
Jo_Anna Napisano 27 Kwiecień 2007 Autor Napisano 27 Kwiecień 2007 Adek_CG: cieszę się niezmiernie, ze kolorki dodaja modelowi uroku :), skrzydełka jeszcze dopracuje, czarny brzeg na skrzydłach jest tak jak na zdjęciu: http://www.fotoplatforma.pl/fotografia/pl/2537/ Pancerz c.d.
Adek_CG Napisano 27 Kwiecień 2007 Napisano 27 Kwiecień 2007 no niby na zdjeciu tak jest, ale ja bym zamiast czarnego dal naprzyklad ciemny granatowy, no i tam ten pasek zdaje sie jest troche wezszy, pancerz juz duzo lepiej wyglada od poprzedniego, wlasnie przez to zroznicowanie kolorow, aha no i zrob tak jak na tym zdjeciu niech te skrzydla beda wlasnie takie pomaranczowe, bedzie fajnie wygladalo z tymi akcentami na pancerzu;), zobacz ile tam jest odcieni pomaranczowego i jakie jest nasycenie kolorow, bo twoje skrzydla wygladaja narazie jak brazowe, ale to pewnie jescze zmienisz ;)
Jo_Anna Napisano 27 Kwiecień 2007 Autor Napisano 27 Kwiecień 2007 Adek_CG: dziękuję za wskazówki, zobaczę co się jeszcze da z tymi skrzydłami zrobić ;-) Mała zmiana kolorów.
Adek_CG Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 wczesniej bylo duzo lepiej, teraz sie zrobilo troche tak mdlo
ETA Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 Dokładnie, ten bardziej kolorowy pancerzyk był ładniejszy:)
Jo_Anna Napisano 28 Kwiecień 2007 Autor Napisano 28 Kwiecień 2007 ETA, Adek_CG: zgadzam się z wami że wcześniejsze kolory, były żywsze, ale ten nowy kolor bardziej pasuje do koloru oczu ;-) Wlosy - wreszcie udało mi się je choć trochę "przyczesać" :)
Owen Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 jakie ma śliczne dołeczki :) ustaw, żeby włosy cień rzucały, bedzie lepiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się