Napisano 30 Marzec 200717 l To jest "Promyk słońca". Zazwyczaj przegląda się w ludzkich źrenicach, a kąpie się w ludzkich łzach, (ze względu na szczególne właściwości pielęgnujące soli) ;-) Wszyscy ludzie pod jego wpływem doznają uczucia ulgi i radości. Postać kształtem nawiązuje do kobiety i motyla, z sześcioma odnóżami. Zamiast butów ma chwytki do trzymania się przy siadaniu na trawach. Szerokie uda nawiązują do odwłoku u owadów. Talia jak u osy, to przypomina ideał kobiecości XVIII wieku. Postać ma duże kolorowe skrzydła przez które prześwituje światło, jak przez wielkie witraże. Główka urocza, malutka o słowiańskim typie typ urody. Na głowie diadem, symbol władzy i szlachetnej krwi. Koncepcja jest rozbudowana, a czasu pozostało niewiele, tak ze przydałaby się jeszcze jedna para rak do pracy, takich jak na obrazku u promyczka :-)
Napisano 30 Marzec 200717 l Autor To na razie projekt, model "promiennej słonicy" ;-) w następnych tygodniach.
Napisano 13 Kwiecień 200717 l Autor Model powstaje w programie Blender. To jest siatka w widoku z boku. w widoku z przodu w perspektywie
Napisano 13 Kwiecień 200717 l jak już dajesz render to mogłaś z drugiej strony ,bo tak to widzimy ciemność:P jeżeli to ma być cartoon style to chyba ok ,le jak nie no to głowa do poprawy..proporcje.. pozdrawiam
Napisano 13 Kwiecień 200717 l Radzisz: proporcje? Fakt zle jesli chodzi o czlowieka, ale autorka ma na mysli promyk slonca :) Skad wiesz jakie ma proporcje promyk slonca? :) Czekamy na wiecej. Sam bym poszedl jednak w cos bardziej oryginalnego jesli chodzi o postac promyka bo narazie to glowa troche taka jak alien star trekowy ;) bez urazy :) Kolega Radzisz ma oczywscie racje jesli to nie byc cartoon a postac ma miec ludzka anatomie glowy.
Napisano 13 Kwiecień 200717 l ant3d - chodziło mi o to że na koncepcie widze głowe kobiety..na 3cim widze głowe dziewczyny[dziewczynki] a na renderze nie wiem:) ale tylko chce pomóc;) nie poddawaj sie:) yo
Napisano 14 Kwiecień 200717 l Autor Dziękuję za komentarze. :) ant-3d: to skojarzenie z alien tez mi się rzuciło w oczy, tym bardziej ze model miał na początku jeszcze bardziej zapadłe policzki tzn. wyglądał na wychudzonego Radzisz: proporcje - są przemyślane, oczy maja dominować, to nie jest postać ludzka tylko podobna do człowieka, nie kopiuje ze zdjęć tylko wymyślam stwora ;-) Zanim odważyłam się pokazać ten model na forum, to poprawiałam go wielokrotnie, zmniejszyłam i obniżyłam oczy, pogrubiłam partie policzków i ostatecznie jestem zadowolona z tego jak ten model wygląda - na dzień dzisiejszy lepiej nie potrafię. Uwagi chętnie przyjmę, ale proszę o bardziej konkretne wskazówki np. powieka górna lekko do góry lub oczy szerzej rozstawić.:)
Napisano 14 Kwiecień 200717 l Nie poddawaj sie to napewno - milo wiecej kobiet w tej branzy widziec :D co do glowy - teraz sama twarz jest za bardzo splaszczona... wszystkie czesci sa sciagniete do przodu, co sugeruje, ze uzywalas roto z referki ...spojrz na model jak na trojkat - z gory - tak by nos i uszy tworzyly jego katy! a policzki powinny byc zawarte wewnatrz :) Poza tym oczy, policzki i broda [wraz z bokiem nosa] powinny tworzyc skos - u Ciebie narazie sa niemal w pionie :) dalej, dalej... calkiem niezle juz jest i jestem pewna, ze potrafisz lepiej! Na tym modelowanie polega, ciagle poprawki...;)
Napisano 14 Kwiecień 200717 l Autor Oto pierwsze ulepszenia: model został dokarmiony tzn. policzki są pełniejsze i tylnia cześć czaszki została zmniejszona. Intervain: dziękuję za cenne wskazówki :), przyznam ze obracałam ten model we wszystkie strony, ale całkiem z góry się na niego jeszcze nie patrzyłam.
Napisano 14 Kwiecień 200717 l jeszcze duzo jest do sciagniecia do tylu i zaokraglenia... -glowa jest zbyt kwadratowa - czolo nadal zbyt wysuniete do przodu w strone czobka nosa a powinno isc w przeciwnym kierunku... -usta zwykle sa od polowy jednego oka do polowy drugiego... - czyli twoje sa za male :) -co do policzkow to sa zbyt nadmuchane teraz - wyglada jak zefir :) -dolna powieka zawsze wchodzi pod gorna w rogach! -to samo z ustami - dolna warga pod gorna!
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Autor Oto "Promienna słonica" po operacji plastycznej. Operacja zakończyła się pełnym sukcesem (pacjentka przeżyła), a teraz z zadowolona z ulepszeń uśmiecha się radośnie. :)
Napisano 16 Kwiecień 200717 l Autor Intervain: stokrotnie dziękuję za słowa otuchy :) i wskazówki :), starałam się jak najlepiej je wcielić w życie. Usta i oczy są jeszcze niedopracowane, bo brakło mi już cierpliwości .. a tu trzeba pewnej ręki i precyzji
Napisano 17 Kwiecień 200717 l Witam...myślę że poprzedni render był lepszy...bo teraz wygląda bardziej chłopięco. Moja rada jest taka: >wysun policzki >usta na bardziej kobiece...popatrz na swoje...na pewno masz ładne :) >uszy są za wysoko > jak patrze na profil...to musisz troszkę zmiejszyc głowę pozdrawiam T.
Napisano 17 Kwiecień 200717 l Jak na stylizację może być ok. Mostek nosa ciągle psuje wszystko- niepotrzebnie tak wysunięty do przodu.
Napisano 17 Kwiecień 200717 l Ja bym również zmiekczył niektóre verteksy bo troszke kanciasto sie robi...btw masz taką gęstą siatke czy mi sie zdaje?? tam na renderze 4 wstecz??
Napisano 18 Kwiecień 200717 l Autor Jonasz_Real: uszy poprawione, usta dopracowane, nie wiem co z tymi policzkami już były zapadłe jak u alien, rozdmuchane jak u zefirka... na razie zostawię je tak jak są, głowy tez nie zmniejszam... trzeba "promiennej słonicy" zostawić trochę miejsca na mózg ;-) RK: słuszna uwaga, mostek nosa został wciśnięty na miejsce :) JmTm00: mam taką gęstą siatkę, a tak wygląda bez opcji smooth:
Napisano 20 Kwiecień 200717 l Autor Postac, to trzynaste ujęcie jakie umieszczam na forum, mam nadzieje ze nie pechowe :)
Napisano 20 Kwiecień 200717 l oł dir...pechowe :D bo jezeli jeszcze stylistyke wcięcia w talii zrozumiem, to nie przełknę tego ze pupę ma z przodu :D Poszukaj proporcji zaprawde :D
Napisano 20 Kwiecień 200717 l Autor Skrzydła i druga para rąk (do pracy). JmTm00: mam jeszcze w planie ubranie zamodelować, które przysłoni niektóre części ciała, na razie to jest tak "z grubsza" zamodelowane ETA: nogi - to mają być takie chude odnóża jak u motylka
Napisano 20 Kwiecień 200717 l twarz wyszła całkiem, całkiem , ale reszta, hmmm... moze opłaci sie jeszcze popracować na nią? Ubranie troche przykryje niedoskonałosći ale nie wszystkie :)
Napisano 20 Kwiecień 200717 l Jo_Anna twarz jest fajna ale nad reszta jeszcze popracuj, ja mysle ze nie ma sensu tych wszystkich zylek na skrzydlach modelowac wydaje mi sie ze bump albo normal mapa spokojnie zalatwilyby sprawe
Napisano 21 Kwiecień 200717 l Autor Adek_CG: wspaniale ze głowa jest fajna :), nie mogłam się powstrzymać żeby tych żyłek nie zamodelować, bo czyż nie są piękne, takie pełne ekspresji? _Kreska_: cieszę się ze głowa ci się podoba :), co konkretnie ulepszyć?
Napisano 21 Kwiecień 200717 l Autor Informacje dodatkowe o "Promyku słońca". Współczesna optyka, zgodnie z dualizmem korpuskularno-falowym, postrzega światło jednocześnie jako falę poprzeczną oraz jako (z kwantowego punktu widzenia) duży strumień cząstek nazywanych fotonami. I tak oto poetyczny "Promyk słońca" przeistoczył się w - Fotona :)
Napisano 22 Kwiecień 200717 l Autor pikSar: cieszę się ze ci się podoba :), może następnym razem zamodeluje czas i zatrzymam go w miejscu, tak żeby wszyscy mogli zdarzyć ;-)
Napisano 22 Kwiecień 200717 l pikSar: cieszę się ze ci się podoba :), może następnym razem zamodeluje czas i zatrzymam go w miejscu, tak żeby wszyscy mogli zdarzyć ;-) o tak poproszę - tez ledwo zdążę ze swoją "pracą"
Napisano 26 Kwiecień 200717 l Zmieniłaś plany? Model miał już wcześniej włosy z mesha, a fryzura w ogóle nie przypomina tej z konceptu - na razie. Nie wiem też, dlaczego nie wygładzisz (set smooth) koszulki... Ładny kolor skóry no i model wygląda z każdym nowym postem coraz lepiej! PS Kontrola cząstek w Blenderze to koszmar, dlatego polecam tę łatkę - http://www.blendernation.com/2007/01/22/combing-brushing-and-cutting-hair-is-in-blenders-future/
Napisano 26 Kwiecień 200717 l Autor tadzio: świetne porównanie: naelektryzowana słoma ;-) mookie: cieszę się, że model coraz lepiej wygląda :), włosy - sprawdzam jakie będą najlepiej wyglądały, koszulki nie wygładzam w nadziei ze się szybciej renderuje ;-) , ten tutorial o czesaniu jest świetny, dziękuję ETA: bardzo mi miło to czytać :) Oczy i piegi.
Napisano 26 Kwiecień 200717 l heh słodko wygląda twarz tej postaci, tylko z włosami się postaraj i bedzie super :)
Napisano 27 Kwiecień 200717 l Autor pecet: bardzo się cieszę że ta twarz wygląda słodko :) o to mi chodziło, z włosami toczę na razie walkę, bo są niezwykle nieokiełznane Widok en face:
Napisano 27 Kwiecień 200717 l fajnie prezentuje sie w kolorkach, ja bym tylko skrzydla zrobil bardziej jak u motyla naprzyklad, chodzi mi oczywiscie o kolorystyke no i pozbyl bym sie tego czarnego ze skrzydel ;)
Napisano 27 Kwiecień 200717 l Autor Adek_CG: cieszę się niezmiernie, ze kolorki dodaja modelowi uroku :), skrzydełka jeszcze dopracuje, czarny brzeg na skrzydłach jest tak jak na zdjęciu: http://www.fotoplatforma.pl/fotografia/pl/2537/ Pancerz c.d.
Napisano 27 Kwiecień 200717 l no niby na zdjeciu tak jest, ale ja bym zamiast czarnego dal naprzyklad ciemny granatowy, no i tam ten pasek zdaje sie jest troche wezszy, pancerz juz duzo lepiej wyglada od poprzedniego, wlasnie przez to zroznicowanie kolorow, aha no i zrob tak jak na tym zdjeciu niech te skrzydla beda wlasnie takie pomaranczowe, bedzie fajnie wygladalo z tymi akcentami na pancerzu;), zobacz ile tam jest odcieni pomaranczowego i jakie jest nasycenie kolorow, bo twoje skrzydla wygladaja narazie jak brazowe, ale to pewnie jescze zmienisz ;)
Napisano 27 Kwiecień 200717 l Autor Adek_CG: dziękuję za wskazówki, zobaczę co się jeszcze da z tymi skrzydłami zrobić ;-) Mała zmiana kolorów.
Napisano 28 Kwiecień 200717 l Autor ETA, Adek_CG: zgadzam się z wami że wcześniejsze kolory, były żywsze, ale ten nowy kolor bardziej pasuje do koloru oczu ;-) Wlosy - wreszcie udało mi się je choć trochę "przyczesać" :)
Napisano 28 Kwiecień 200717 l jakie ma śliczne dołeczki :) ustaw, żeby włosy cień rzucały, bedzie lepiej
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto