Skocz do zawartości

Scena 3D: Promyk słońca


Jo_Anna

Rekomendowane odpowiedzi

To jest "Promyk słońca".

Zazwyczaj przegląda się w ludzkich źrenicach, a kąpie się w ludzkich łzach, (ze względu na szczególne właściwości pielęgnujące soli) ;-)

Wszyscy ludzie pod jego wpływem doznają uczucia ulgi i radości.

 

Postać kształtem nawiązuje do kobiety i motyla, z sześcioma odnóżami.

Zamiast butów ma chwytki do trzymania się przy siadaniu na trawach.

Szerokie uda nawiązują do odwłoku u owadów. Talia jak u osy, to przypomina ideał kobiecości XVIII wieku. Postać ma duże kolorowe skrzydła przez które prześwituje światło, jak przez wielkie witraże. Główka urocza, malutka o słowiańskim typie typ urody. Na głowie diadem, symbol władzy i szlachetnej krwi.

 

Koncepcja jest rozbudowana, a czasu pozostało niewiele, tak ze przydałaby się jeszcze jedna para rak do pracy, takich jak na obrazku u promyczka :-)

 

g_04.jpg

 

g_05.jpg

 

g_03.jpg

 

g_02.jpg

 

g_01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Radzisz: proporcje? Fakt zle jesli chodzi o czlowieka, ale autorka ma na mysli promyk slonca :) Skad wiesz jakie ma proporcje promyk slonca? :)

 

Czekamy na wiecej. Sam bym poszedl jednak w cos bardziej oryginalnego jesli chodzi o postac promyka bo narazie to glowa troche taka jak alien star trekowy ;) bez urazy :) Kolega Radzisz ma oczywscie racje jesli to nie byc cartoon a postac ma miec ludzka anatomie glowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za komentarze. :)

 

ant-3d: to skojarzenie z alien tez mi się rzuciło w oczy, tym bardziej ze model miał na początku jeszcze bardziej zapadłe policzki tzn. wyglądał na wychudzonego

 

Radzisz: proporcje - są przemyślane, oczy maja dominować, to nie jest postać ludzka tylko podobna do człowieka, nie kopiuje ze zdjęć tylko wymyślam stwora ;-)

 

Zanim odważyłam się pokazać ten model na forum, to poprawiałam go wielokrotnie, zmniejszyłam i obniżyłam oczy, pogrubiłam partie policzków i ostatecznie jestem zadowolona z tego jak ten model wygląda - na dzień dzisiejszy lepiej nie potrafię.

Uwagi chętnie przyjmę, ale proszę o bardziej konkretne wskazówki np. powieka górna lekko do góry lub oczy szerzej rozstawić.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie poddawaj sie to napewno - milo wiecej kobiet w tej branzy widziec :D

 

co do glowy - teraz sama twarz jest za bardzo splaszczona... wszystkie czesci sa sciagniete do przodu, co sugeruje, ze uzywalas roto z referki ...spojrz na model jak na trojkat - z gory - tak by nos i uszy tworzyly jego katy! a policzki powinny byc zawarte wewnatrz :)

Poza tym oczy, policzki i broda [wraz z bokiem nosa] powinny tworzyc skos - u Ciebie narazie sa niemal w pionie :)

 

dalej, dalej... calkiem niezle juz jest i jestem pewna, ze potrafisz lepiej! Na tym modelowanie polega, ciagle poprawki...;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto pierwsze ulepszenia:

model został dokarmiony tzn. policzki są pełniejsze i tylnia cześć czaszki została zmniejszona.

 

p_06.jpg

 

p_07.jpg

 

Intervain: dziękuję za cenne wskazówki :), przyznam ze obracałam ten model we wszystkie strony, ale całkiem z góry się na niego jeszcze nie patrzyłam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze duzo jest do sciagniecia do tylu i zaokraglenia...

-glowa jest zbyt kwadratowa - czolo nadal zbyt wysuniete do przodu w strone czobka nosa a powinno isc w przeciwnym kierunku...

-usta zwykle sa od polowy jednego oka do polowy drugiego... - czyli twoje sa za male :)

-co do policzkow to sa zbyt nadmuchane teraz - wyglada jak zefir :)

-dolna powieka zawsze wchodzi pod gorna w rogach!

-to samo z ustami - dolna warga pod gorna!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...myślę że poprzedni render był lepszy...bo teraz wygląda bardziej chłopięco.

Moja rada jest taka:

>wysun policzki

>usta na bardziej kobiece...popatrz na swoje...na pewno masz ładne :)

>uszy są za wysoko

> jak patrze na profil...to musisz troszkę zmiejszyc głowę

pozdrawiam T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jonasz_Real: uszy poprawione, usta dopracowane, nie wiem co z tymi policzkami już były zapadłe jak u alien, rozdmuchane jak u zefirka... na razie zostawię je tak jak są, głowy tez nie zmniejszam... trzeba "promiennej słonicy" zostawić trochę miejsca na mózg ;-)

 

RK: słuszna uwaga, mostek nosa został wciśnięty na miejsce :)

 

JmTm00: mam taką gęstą siatkę, a tak wygląda bez opcji smooth:

 

p_12.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzydła i druga para rąk (do pracy).

 

p_14.jpg

 

JmTm00: mam jeszcze w planie ubranie zamodelować, które przysłoni niektóre części ciała, na razie to jest tak "z grubsza" zamodelowane

 

ETA: nogi - to mają być takie chude odnóża jak u motylka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

twarz wyszła całkiem, całkiem , ale reszta, hmmm... moze opłaci sie jeszcze popracować na nią? Ubranie troche przykryje niedoskonałosći ale nie wszystkie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adek_CG: wspaniale ze głowa jest fajna :), nie mogłam się powstrzymać żeby tych żyłek nie zamodelować, bo czyż nie są piękne, takie pełne ekspresji?

 

_Kreska_: cieszę się ze głowa ci się podoba :), co konkretnie ulepszyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacje dodatkowe o "Promyku słońca".

 

Współczesna optyka, zgodnie z dualizmem korpuskularno-falowym, postrzega światło jednocześnie jako falę poprzeczną oraz jako (z kwantowego punktu widzenia) duży strumień cząstek nazywanych fotonami.

 

I tak oto poetyczny "Promyk słońca" przeistoczył się w - Fotona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłaś plany? Model miał już wcześniej włosy z mesha, a fryzura w ogóle nie przypomina tej z konceptu - na razie. Nie wiem też, dlaczego nie wygładzisz (set smooth) koszulki...

 

Ładny kolor skóry no i model wygląda z każdym nowym postem coraz lepiej!

 

PS Kontrola cząstek w Blenderze to koszmar, dlatego polecam tę łatkę - http://www.blendernation.com/2007/01/22/combing-brushing-and-cutting-hair-is-in-blenders-future/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tadzio: świetne porównanie: naelektryzowana słoma ;-)

 

mookie: cieszę się, że model coraz lepiej wygląda :), włosy - sprawdzam jakie będą najlepiej wyglądały, koszulki nie wygładzam w nadziei ze się szybciej renderuje ;-) , ten tutorial o czesaniu jest świetny, dziękuję

 

ETA: bardzo mi miło to czytać :)

 

 

Oczy i piegi.

 

p_18.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby na zdjeciu tak jest, ale ja bym zamiast czarnego dal naprzyklad ciemny granatowy, no i tam ten pasek zdaje sie jest troche wezszy, pancerz juz duzo lepiej wyglada od poprzedniego, wlasnie przez to zroznicowanie kolorow, aha no i zrob tak jak na tym zdjeciu niech te skrzydla beda wlasnie takie pomaranczowe, bedzie fajnie wygladalo z tymi akcentami na pancerzu;), zobacz ile tam jest odcieni pomaranczowego i jakie jest nasycenie kolorow, bo twoje skrzydla wygladaja narazie jak brazowe, ale to pewnie jescze zmienisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności