Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, to moja pierwsza bitwa 3d. Moja praca będzie przedstawiała małego złodzieja skrzata pozbawiającego pewnego adepta sztuk magicznych jego kosztowności, mały przedsiębiorca nie zdaje sobie jednak sprawy że zaraz zostanie nakryty i zamieniony w jakieś świecidełko, które tak pożadał. Pracowałem nad tą pracką już dobry tydzień więc mam trochę zrobione, niedoczytałem niestety, że tu się zamieszcza na forum w czasie powstawania projektu, postaram się poumieszczać kilka pracek w toku. Zobaczę też jak pójdzie ze skanowaniem mojego początkowego rysunku. Zamieszczam od razu model skrzata.

 

My scene will depict a little gnome rogue stealing some precious jewels from a wizard, little does he know that his vile deed had already been discovered and he will soon be polymorphed into a little jewel as punishment.

 

obrazek w lepszej jakości http://img49.imageshack.us/img49/1800/littlerogue2donhighki1.jpg

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki, narazie nie mogę ponieważ wróciłem na święta do domu jako że tu mam gorszy sprzęt to nie przewoziłem tych modeli, wziąłem ze sobą tylko kilka renderów do stopniowego zamieszczania na forum, ale no problem po świętach jak wróce do akadema to zamieszczę

Pozdr

Gość Raffaello
Napisano

no i gicior! fajny masz styl, dobry model

Napisano

Jak dla mnie to mógłbyś mu trochę to brodę przerzedzić, bo wygląda trochę jakby była za równomiernie ułożona :], po za tym wydaje mi się że jest odrobinę za gęsta, ale reszta modelu jest na poziomie :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Dobra dzięki postrzępię tą brudkę jak będe miał okazję :) a w międzyczasie oto render świeczki oraz próbne ustawienie skrzata na biurku.. sorki jeśli trochę za ciemne nie będzie takie na ostatecznym :) Jeśli macie jakieś porady co do świeczki, lub kałamarza to naprawde wysłucham z chęcią bo nie jestem z nich w 100 proc zadowolony ...

Gość Raffaello
Napisano

głowa czarownika jest rewelacyjna!

czy mógłbyś powiedzieć w na jakich programikach to rzeźbisz?

Napisano

Hejka,

dzięki za kommenty :) niedługo wystawię trochę pełniejszy obrazek.. co do tego w czym robię to w maxie robie podstawowe modele, następnie lecą do zbusha tam daję detale (bump i displace) a potem exportuję do maxa na render

Napisano

Dobra oto kolejny etap mniej więcej tak sobie wyobrażam jak będzie wyglądała praca, choć muszę poprawić szczegóły.. na różdżce w wersji finalnej będzie effekt świetlny (pyłek itp.). Ogólnie z tego co narazie zdecydowałem to zmieniam różdżkę bo jest zbyt denna, czapka też do przeróbki i jakieś ubranie dla maga .. jeśli też macie jakieś pomysły to z chęcią przeczytam

Napisano

Witam

Obrazek nie pokazuje tego co chciałeś nam opowiedzieć, bardziej wygląda jakby ten mały bym dziełem tego większego, niż rabusiem kradnącym stuff większego, no przynajmniej ja to tak odbieram. Pokaż może jeszcze jakieś siatki bo modele bardzo ładne masz i pewnie każdy by chciał zobaczyć jak są zbudowane.

Pozdrawiam

Napisano

Hmm na szczęście mam jeszcze czas by się zastanowić nad obrazkiem :) Co do siatek to zamieszczę we wtorek bo wtedy wracam do akademika, tam jest mój komp do 3d. Do domu przywiozłem tylko kilka renderów do wystawienia na forum.

Napisano

Super pracka , jezeli mozna to Translucency na swieczce jakoś tak gwałtownie się kończy , moze spróbował byś maski gradient. Ale materiał mi sie podoba.

 

Tak świeczki robi mistrz Peter Draper"Deconstructing.the.Elements" polecam lekture

swieczkamistrzapeterdranj5.jpg

Napisano

To może ja coś zaproponuję odnośnie oświetlenia, prawa strona i stół jak najbardziej, ale ten kawałek witraża wyłaniający się z tyłu stosunkowo za mało oświetla drugi plan, na twoim miejscu w ogóle zrezygnował bym z witraża i wstawił tam jakąś księgę na stojaku a obok niej ewentualnie lampę ścienną czy świecznik aby w jakiś sposób zagospodarować tam światło. Co do bohaterów to tak jak napisał Matchias, czarownik wykazuje błędną reakcję na zdarzenie, jego mimika bardziej by tutaj pasowała gdyby wykazywała zdziwienie, zaskoczenie, no coś w tym rodzaju :), co do rabusia to myślę, że mógłbyś ukazać widoczną dla oka wagę jego łupu a przy tym popracować nad ustawieniem jego kończyn, nie wiem jakie zadanie ma ta lewa ręka :), a co do nóg to proszę ugnij mu bardziej te kolana :) i odstaw nogi od siebie co do kierunku ruchu a myśle, że o wiele lepiej będzie się to prezentować. Decyzja oczywiście należy do ciebie, ale mam nadzieję, że w jakiś sposób Ci pomogłem.

 

Pozdrawiam

Napisano

Potencjał pracka ma, ale tylny plan jest jakiś lichy i mało ciekawy. No i faktycznie nad mimiką fajnie jakbyś popracował. Co do skrzata, to mógłby się patrzeć na coś co chciałby zwędzić, a na razie to patrzy się na świeczkę nie wiedzieć czemu. Ogólnie nad kompozycją mógłbyś popracować, ale modele masz fajne :) Pozdrawiam.

Napisano

Obie postaci mają fajne gęby...może by warto jedynie troszkę zróżnicować kolor skóry u nich. Poza tym kompozycja jest dość monotonna...

 

_op.jpg

 

...zmień położenie lub układ kilku elementów a na pewno będzie lepiej. )

Napisano

Hejka no trochę mnie nie było ogólnie dużo przerobiłem obrazek teraz wygląda inaczej (lepiej), umieszczam kilka screenów background, czarownika... jak wróce z uczelni to wystawie siatki napiszcie które chcecie... A i komentujcie !!!

Napisano

Dobra pracka już skończona, totalnie przerobiłem twarz czarownika ... rzeźbienie pierścionków i monet też trochę wzięło, ale chyba było warto.. jeszcze sie trochę bawię z nasyceniem kolorów i oświetleniem, ale tak będzie już final wyglądał, finalną wersję dam na 1 stronę tego wątku a tutaj dam screeny samego maga i jego wersję alternatywną... która została przegłosowana jako ta gorsza... a daję też kilka siatek są dość geste ale chciałem aby przy exporcie z zbrusha kształt "wspomagał mojego displace'a..

Napisano

Kurak jest gruby hehhe :) ten grzebien to wyglada tak jak by mu jajka na glowie urosly :D Raczej cieniutki powinien byc (grzebieniowaty zawadiacko pochylony na jedna strone ;)

Napisano

Mam podobne wrażenia co Master- wszystko fajnie modelowane, zgrabne materiały itd. ale kompozycja leży i płacze.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności