Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witojcie!

2gi teraz jestem! wiec nielot nie bedziesz pierwszy i osatni!:) aczkolwiek mozliwe ze ty skonczysz tylko! no ale powracajac do tematu ja wynralem tobie tego pojazda!na chwile obecna mam tyle!:) 170 Trisow!:)

Powodzenia dla reszty!

gun1ue3.jpg

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no niestety! jest skubana nie symetryczna!:)ale zdecydowalem ze jak mam juz cos robic to chce to zrobic tak zebym mogl wykorzystac przy tej cholernej pracy licencjackiej! wiec musze byc tffardy a nie mnientki!

Napisano

Kurcze sam koncept fajny, tyle że szkoda że nie jest bardziej w klimacie pozostałych dwóch prac. Może chociaż postaraj się o kamienne felgi :)

Napisano
  • Autor

model zrobiony!:) dokladnie ma 1999 tri!:) teraz najgorsze! MAPOWANIE!:)

bitwa13ft6.th.jpg

 

pewnie jeszce pare rzeczy sie zmieni....ale juz niewiele!:)najwyzej zmniejszy sie ilosc tri!

Napisano

Ladnie idzie :) Ja bym tylko te boczne "przymocowania" do kol poprawil, powinny byc zdecydowanie masywniejsze, ale to sie tlyko do przeskalowania ogranicza :p Nie zazdroszcze mapowania :> ale rzycze powodzenia

Napisano
  • Autor

no konras masz racje...cos tam powojuje przy tym! jeszce pobawic sie sm grupami musze!

nielot -> dzieki! bierz sie za swojego krasnala!:)

mrkrzyseik -> zanim dojde do etxturek to musze zmapowac....wiec jeszcze z 2 tygodnie!:)

 

dzieki panowie!:)

Napisano

fajnie Ci wyszło to autko, tez zacząłem je robić ale nie dałem rady i odpusciłem

Napisano
  • Autor

Dzieki chłopaki!mam nadzieje ze z texturami nie bede mial problemów!!

czekam na wasza opnie dot kółek!

uvwby8.jpg

 

oczywista wpierw robie texturki a potem normale itp....wiec sppokojnie!:)

uvwkw4.jpg

moro wersion! ;)

 

EDIT:

c589a01a8b18b4ecm.jpgNa dzisiaj koniec!!

Napisano
  • Autor

ab0911cc82959ba3m.jpg

 

Texturki prawdopodobnie zakoncze na tym etapie! Dalej normal i inne mapy!

Napisano

Fajnie wyglada taki jaskrawo czerwony :) Modny kolor, brak tylko zdecydowanie wytarc jakis, zadrapan wyraznychszczegolnie na krawedziach. Nie przejmuj sie jednak, zrob hipoly, a tfuuu znaczy sie normalmape :p bo w sumie nie wiem w jaki sposob ja zrobisz i potem bedziesz dopieszczal :D

Napisano
  • Autor

hmmm...powiem szczeze ze narobilems ie pzretacr...ale z tego co widze to po dodaniu Ambienta znikneły!;\ normalki w ps'ie ....szkoda mi czasu na Hipoly! dzieku Konras za komenta!:)

Napisano

wygląda "carmagedonwoato" z ta texturą co oczywiscie niejest złe, tdr2000 to jedna z moich ulubionych gier, normala bedziesz robił w pshopie czy z modelu hipoly?

Napisano
  • Autor

[ozwolisz ze zacytuje:

...normalki w ps'ie ....szkoda mi czasu na Hipoly! dzieku Konras za komenta!:)

 

;)

 

nie no....jeszcze poprawie ta texture, bo popelnilem blad! ktory naprawie!:) ciemniejsze zrobie

Napisano

Też mi się carmagedon rzucił jakoś:)

 

Jest dobrze ale chyba za bardzo naciapałeś tych dirtów-smarków-farbków.

 

I tu biały, tu czerwony, zakomponuj kolorystycznie jakoś fajnie!

Jest okej! Jedziesz z koksem dalej:)

Napisano
  • Autor

Zrobilem na ile mi sil wystarczylo!:) praktycznie od ostatniego updajtu to dzisiaj cos porobilem! wyglada jak wyglada!:)

render1mn5.th.jpg

render2jn5.th.jpgrender3nv9.th.jpg

Napisano

Yo :D Imo jak na szybkie malowanie fajny, mroczny efekt. Może aż troszeczkę zbyt mroczny - tzn. być może zdałoby się wydobyc troszczkę wiecej detalu z niektórych partii cienia. Ogólnie cool, fajnie że się wyrobiłeś.

Napisano

brakuje mi detalu, i jest strasznie ciemno, w niektórych miejscach: działko, koła, tył pojazdu. Ważne jednak że ukończyłeś bitwe. pozdrawiam

Napisano

Hejka;)

Jak tam inzynierka idzie ;)

A tak wracajac do modeliku.

Siateczka ma w kilku miejscach zmarnowanych pare poli ale i tak w prownaniu do tego co wczesniej pokazales duzy postep ;) Tak trzymaj.

Textura nie jest zla, ale nie nazwalbym jej finalna.

Masz fajny duzy detal. Ale modlikowi nadal brakuje malego detaluw postaci malych srubek, jakish tabliczek z numerami seryjnymi ( jak np. samochody maja na silnikach, albo lodowka z tylu). Szyba nie wyglada za bardzo realistycznie. Sadze ze specular by bardzo pomogl. Dodatkowo gdybys uzyl gradientu zamiast czarnego koloru z mala domieszka fotki np. szyby samochodu, albo miasta ( jak mapa hdr) dodanego na lighten, albo multiply. Sadze ze poprawiloby odbior szyby. Widze ze zaczales robic otarcia ale troche w zlym miejscu IMHO :D Otarcia, zacieki powinny byc na kantach, a tam ich nie ma. W miescu gdzie masz wytarcia wokolo szyby, dalbym jakies wypuklosci na normalce. Tak jakby szyba byla w lekko wkleslym metalu. Jak np. szyba malucha. Do tego jakas guma izolacyjna na okolo okna by pomogla. Tak samo ma sie z brudem, wspomnialem juz o zaciekach i otarciach, ale moze powinienes to takze dodac na elementach z normala, jak te rury czy sruby na bokach pojazdu. Na oponie mogles dac jakies napisy, a'la goodyear albo cos. Moze jakies popekania, bo zakaldam ze to troche zjezdzony pojazd;) Guma tez sie zuzywa. Tj peka ;)Szkoda ze bron nie jest otexturowana, ale ten "obrotnik" do ktorego jest zamocowany tez potrzebuje detalu ;) Jakies rurki, kulka itd. Czasem nawet zwykly kwadrat ze srubkami na rogach poprawia odbior. Do tego jakies bloto na bokach pojazdu jak w samochodach wyscigowych - terenowych. Nie tylko kurz ale moze nawet i bloto, na kolach rowniez mogles dodac. Pojazd ma potencjal, niestety nie wykorzystany. Ale widac postep, podoba mi sie. Tak trzymaj.

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor
Hejka;)

Jak tam inzynierka idzie ;)

A tak wracajac do modeliku.

Siateczka ma w kilku miejscach zmarnowanych pare poli ale i tak w prownaniu do tego co wczesniej pokazales duzy postep ;) Tak trzymaj.

Textura nie jest zla, ale nie nazwalbym jej finalna.

Masz fajny duzy detal. Ale modlikowi nadal brakuje malego detaluw postaci malych srubek, jakish tabliczek z numerami seryjnymi ( jak np. samochody maja na silnikach, albo lodowka z tylu). Szyba nie wyglada za bardzo realistycznie. Sadze ze specular by bardzo pomogl. Dodatkowo gdybys uzyl gradientu zamiast czarnego koloru z mala domieszka fotki np. szyby samochodu, albo miasta ( jak mapa hdr) dodanego na lighten, albo multiply. Sadze ze poprawiloby odbior szyby. Widze ze zaczales robic otarcia ale troche w zlym miejscu IMHO :D Otarcia, zacieki powinny byc na kantach, a tam ich nie ma. W miescu gdzie masz wytarcia wokolo szyby, dalbym jakies wypuklosci na normalce. Tak jakby szyba byla w lekko wkleslym metalu. Jak np. szyba malucha. Do tego jakas guma izolacyjna na okolo okna by pomogla. Tak samo ma sie z brudem, wspomnialem juz o zaciekach i otarciach, ale moze powinienes to takze dodac na elementach z normala, jak te rury czy sruby na bokach pojazdu. Na oponie mogles dac jakies napisy, a'la goodyear albo cos. Moze jakies popekania, bo zakaldam ze to troche zjezdzony pojazd;) Guma tez sie zuzywa. Tj peka ;)Szkoda ze bron nie jest otexturowana, ale ten "obrotnik" do ktorego jest zamocowany tez potrzebuje detalu ;) Jakies rurki, kulka itd. Czasem nawet zwykly kwadrat ze srubkami na rogach poprawia odbior. Do tego jakies bloto na bokach pojazdu jak w samochodach wyscigowych - terenowych. Nie tylko kurz ale moze nawet i bloto, na kolach rowniez mogles dodac. Pojazd ma potencjal, niestety nie wykorzystany. Ale widac postep, podoba mi sie. Tak trzymaj.

Pozdrawiam.

 

No...to jest Pro comment!:)

Do inżynierki troche mi brakuje! I nie wiem czy bedize! teraz to licencjat!i ten modelik ląduje w niej!:)

co do modelu..to ma 1930 tri i robilem wszystko co w mojej mocy by bylo jak najmniej tri! jak mozesz to pokaz mi co moglem zrobic inaczej!:)

 

texturka nie jest finalna...to fakt! ale wszyscy mowili ze do wczoraj wiec na szybko musialem cos zrobic! nastepne beda lepsze!:P

 

i dzieki za cenne uwagi...ale nie ma tu normalki!:P zwykly bump!:) narazie nei probowalem robic normali do modeli nei organicznych!

 

Coż moge powiedziec....Game art jeszcze pare miesiecy byl dla mnei czarną magią! Teraz dzieki Forum, Klickowi i pracy lic sporo sie przejkaśniło!!:)

 

dzieki za kommenty i rady!:)

Napisano

wygląda czadowo, metal wyszedł cąłkiem fajnie, autko trzyma klimacik, textura na giwerze chyba nie ukonczona?,ogolnie jestem na tak chętnie bym sobie takim pojezdzil w jakiej gierce, ach carmagedon 4...

Napisano
  • Autor

Mario don ładnie to tak sie nabijac z "gorszych" kolegów?!:> ;) no do text troche zabrakło skilla i koniec mial byc w poniedzialek...ale nikt jakos nie bierze sie za zakladanie sondy!:\

Napisano

hym nie nabijam się wręcz przeciwnie, autko moim zdaniem ma klimacik, metal wyszedl fajnie , wyglada jak po obrubce skrawaniem czy jakos tak , w kazdym razie tak surowo to wyglada, gdyby popracowac jescze nad czerwienią budą, jakies zadrapania czy przetarcia, wrzucic reflection albo cube map na szyby, poprawic dzialko i opony dac moze np tam gdzie tylne kolo i ten czerowny okrąg mape emsiw czy jak to sie zwie lub po prostu maske dla self ilumination byłoby tip top i maiłoby swoje miejsce w okreslonej konwencji i to wcale nie najgorsze, a carmagedon to według mnie swietna gra zwłąszcza tdr 2000 i szkoda bardzo ze zarzucili prace na czescia 4, sam miałm robić to auto tyle ze nie w konwecji carmegdeonwej a bardziej ut 2007 tyle ze jakos tak nie moglem sie skupic dobrze nad zrobiniem modelu low i odpusciłem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności