Napisano 6 Kwiecień 200717 l Witojcie! 2gi teraz jestem! wiec nielot nie bedziesz pierwszy i osatni!:) aczkolwiek mozliwe ze ty skonczysz tylko! no ale powracajac do tematu ja wynralem tobie tego pojazda!na chwile obecna mam tyle!:) 170 Trisow!:) Powodzenia dla reszty!
Napisano 6 Kwiecień 200717 l bruneq powodzenia, ja uznalem ze fura jest za trudna wiec jeszcze raz powodzenia :D
Napisano 6 Kwiecień 200717 l Autor no niestety! jest skubana nie symetryczna!:)ale zdecydowalem ze jak mam juz cos robic to chce to zrobic tak zebym mogl wykorzystac przy tej cholernej pracy licencjackiej! wiec musze byc tffardy a nie mnientki!
Napisano 6 Kwiecień 200717 l Kurcze sam koncept fajny, tyle że szkoda że nie jest bardziej w klimacie pozostałych dwóch prac. Może chociaż postaraj się o kamienne felgi :)
Napisano 8 Kwiecień 200717 l Autor model zrobiony!:) dokladnie ma 1999 tri!:) teraz najgorsze! MAPOWANIE!:) pewnie jeszce pare rzeczy sie zmieni....ale juz niewiele!:)najwyzej zmniejszy sie ilosc tri!
Napisano 8 Kwiecień 200717 l Ladnie idzie :) Ja bym tylko te boczne "przymocowania" do kol poprawil, powinny byc zdecydowanie masywniejsze, ale to sie tlyko do przeskalowania ogranicza :p Nie zazdroszcze mapowania :> ale rzycze powodzenia
Napisano 8 Kwiecień 200717 l Autor no konras masz racje...cos tam powojuje przy tym! jeszce pobawic sie sm grupami musze! nielot -> dzieki! bierz sie za swojego krasnala!:) mrkrzyseik -> zanim dojde do etxturek to musze zmapowac....wiec jeszcze z 2 tygodnie!:) dzieki panowie!:)
Napisano 10 Kwiecień 200717 l fajnie Ci wyszło to autko, tez zacząłem je robić ale nie dałem rady i odpusciłem
Napisano 10 Kwiecień 200717 l Autor Dzieki chłopaki!mam nadzieje ze z texturami nie bede mial problemów!! czekam na wasza opnie dot kółek! oczywista wpierw robie texturki a potem normale itp....wiec sppokojnie!:) moro wersion! ;) EDIT: Na dzisiaj koniec!!
Napisano 12 Kwiecień 200717 l Autor Texturki prawdopodobnie zakoncze na tym etapie! Dalej normal i inne mapy!
Napisano 12 Kwiecień 200717 l Fajnie wyglada taki jaskrawo czerwony :) Modny kolor, brak tylko zdecydowanie wytarc jakis, zadrapan wyraznychszczegolnie na krawedziach. Nie przejmuj sie jednak, zrob hipoly, a tfuuu znaczy sie normalmape :p bo w sumie nie wiem w jaki sposob ja zrobisz i potem bedziesz dopieszczal :D
Napisano 12 Kwiecień 200717 l Autor hmmm...powiem szczeze ze narobilems ie pzretacr...ale z tego co widze to po dodaniu Ambienta znikneły!;\ normalki w ps'ie ....szkoda mi czasu na Hipoly! dzieku Konras za komenta!:)
Napisano 13 Kwiecień 200717 l wygląda "carmagedonwoato" z ta texturą co oczywiscie niejest złe, tdr2000 to jedna z moich ulubionych gier, normala bedziesz robił w pshopie czy z modelu hipoly?
Napisano 13 Kwiecień 200717 l Autor [ozwolisz ze zacytuje: ...normalki w ps'ie ....szkoda mi czasu na Hipoly! dzieku Konras za komenta!:) ;) nie no....jeszcze poprawie ta texture, bo popelnilem blad! ktory naprawie!:) ciemniejsze zrobie
Napisano 13 Kwiecień 200717 l Też mi się carmagedon rzucił jakoś:) Jest dobrze ale chyba za bardzo naciapałeś tych dirtów-smarków-farbków. I tu biały, tu czerwony, zakomponuj kolorystycznie jakoś fajnie! Jest okej! Jedziesz z koksem dalej:)
Napisano 30 Kwiecień 200717 l Autor Zrobilem na ile mi sil wystarczylo!:) praktycznie od ostatniego updajtu to dzisiaj cos porobilem! wyglada jak wyglada!:)
Napisano 30 Kwiecień 200717 l Yo :D Imo jak na szybkie malowanie fajny, mroczny efekt. Może aż troszeczkę zbyt mroczny - tzn. być może zdałoby się wydobyc troszczkę wiecej detalu z niektórych partii cienia. Ogólnie cool, fajnie że się wyrobiłeś.
Napisano 30 Kwiecień 200717 l brakuje mi detalu, i jest strasznie ciemno, w niektórych miejscach: działko, koła, tył pojazdu. Ważne jednak że ukończyłeś bitwe. pozdrawiam
Napisano 30 Kwiecień 200717 l Hejka;) Jak tam inzynierka idzie ;) A tak wracajac do modeliku. Siateczka ma w kilku miejscach zmarnowanych pare poli ale i tak w prownaniu do tego co wczesniej pokazales duzy postep ;) Tak trzymaj. Textura nie jest zla, ale nie nazwalbym jej finalna. Masz fajny duzy detal. Ale modlikowi nadal brakuje malego detaluw postaci malych srubek, jakish tabliczek z numerami seryjnymi ( jak np. samochody maja na silnikach, albo lodowka z tylu). Szyba nie wyglada za bardzo realistycznie. Sadze ze specular by bardzo pomogl. Dodatkowo gdybys uzyl gradientu zamiast czarnego koloru z mala domieszka fotki np. szyby samochodu, albo miasta ( jak mapa hdr) dodanego na lighten, albo multiply. Sadze ze poprawiloby odbior szyby. Widze ze zaczales robic otarcia ale troche w zlym miejscu IMHO :D Otarcia, zacieki powinny byc na kantach, a tam ich nie ma. W miescu gdzie masz wytarcia wokolo szyby, dalbym jakies wypuklosci na normalce. Tak jakby szyba byla w lekko wkleslym metalu. Jak np. szyba malucha. Do tego jakas guma izolacyjna na okolo okna by pomogla. Tak samo ma sie z brudem, wspomnialem juz o zaciekach i otarciach, ale moze powinienes to takze dodac na elementach z normala, jak te rury czy sruby na bokach pojazdu. Na oponie mogles dac jakies napisy, a'la goodyear albo cos. Moze jakies popekania, bo zakaldam ze to troche zjezdzony pojazd;) Guma tez sie zuzywa. Tj peka ;)Szkoda ze bron nie jest otexturowana, ale ten "obrotnik" do ktorego jest zamocowany tez potrzebuje detalu ;) Jakies rurki, kulka itd. Czasem nawet zwykly kwadrat ze srubkami na rogach poprawia odbior. Do tego jakies bloto na bokach pojazdu jak w samochodach wyscigowych - terenowych. Nie tylko kurz ale moze nawet i bloto, na kolach rowniez mogles dodac. Pojazd ma potencjal, niestety nie wykorzystany. Ale widac postep, podoba mi sie. Tak trzymaj. Pozdrawiam.
Napisano 1 Maj 200717 l Autor Hejka;) Jak tam inzynierka idzie ;) A tak wracajac do modeliku. Siateczka ma w kilku miejscach zmarnowanych pare poli ale i tak w prownaniu do tego co wczesniej pokazales duzy postep ;) Tak trzymaj. Textura nie jest zla, ale nie nazwalbym jej finalna. Masz fajny duzy detal. Ale modlikowi nadal brakuje malego detaluw postaci malych srubek, jakish tabliczek z numerami seryjnymi ( jak np. samochody maja na silnikach, albo lodowka z tylu). Szyba nie wyglada za bardzo realistycznie. Sadze ze specular by bardzo pomogl. Dodatkowo gdybys uzyl gradientu zamiast czarnego koloru z mala domieszka fotki np. szyby samochodu, albo miasta ( jak mapa hdr) dodanego na lighten, albo multiply. Sadze ze poprawiloby odbior szyby. Widze ze zaczales robic otarcia ale troche w zlym miejscu IMHO :D Otarcia, zacieki powinny byc na kantach, a tam ich nie ma. W miescu gdzie masz wytarcia wokolo szyby, dalbym jakies wypuklosci na normalce. Tak jakby szyba byla w lekko wkleslym metalu. Jak np. szyba malucha. Do tego jakas guma izolacyjna na okolo okna by pomogla. Tak samo ma sie z brudem, wspomnialem juz o zaciekach i otarciach, ale moze powinienes to takze dodac na elementach z normala, jak te rury czy sruby na bokach pojazdu. Na oponie mogles dac jakies napisy, a'la goodyear albo cos. Moze jakies popekania, bo zakaldam ze to troche zjezdzony pojazd;) Guma tez sie zuzywa. Tj peka ;)Szkoda ze bron nie jest otexturowana, ale ten "obrotnik" do ktorego jest zamocowany tez potrzebuje detalu ;) Jakies rurki, kulka itd. Czasem nawet zwykly kwadrat ze srubkami na rogach poprawia odbior. Do tego jakies bloto na bokach pojazdu jak w samochodach wyscigowych - terenowych. Nie tylko kurz ale moze nawet i bloto, na kolach rowniez mogles dodac. Pojazd ma potencjal, niestety nie wykorzystany. Ale widac postep, podoba mi sie. Tak trzymaj. Pozdrawiam. No...to jest Pro comment!:) Do inżynierki troche mi brakuje! I nie wiem czy bedize! teraz to licencjat!i ten modelik ląduje w niej!:) co do modelu..to ma 1930 tri i robilem wszystko co w mojej mocy by bylo jak najmniej tri! jak mozesz to pokaz mi co moglem zrobic inaczej!:) texturka nie jest finalna...to fakt! ale wszyscy mowili ze do wczoraj wiec na szybko musialem cos zrobic! nastepne beda lepsze!:P i dzieki za cenne uwagi...ale nie ma tu normalki!:P zwykly bump!:) narazie nei probowalem robic normali do modeli nei organicznych! Coż moge powiedziec....Game art jeszcze pare miesiecy byl dla mnei czarną magią! Teraz dzieki Forum, Klickowi i pracy lic sporo sie przejkaśniło!!:) dzieki za kommenty i rady!:)
Napisano 4 Maj 200717 l wygląda czadowo, metal wyszedł cąłkiem fajnie, autko trzyma klimacik, textura na giwerze chyba nie ukonczona?,ogolnie jestem na tak chętnie bym sobie takim pojezdzil w jakiej gierce, ach carmagedon 4...
Napisano 4 Maj 200717 l Autor Mario don ładnie to tak sie nabijac z "gorszych" kolegów?!:> ;) no do text troche zabrakło skilla i koniec mial byc w poniedzialek...ale nikt jakos nie bierze sie za zakladanie sondy!:\
Napisano 5 Maj 200717 l hym nie nabijam się wręcz przeciwnie, autko moim zdaniem ma klimacik, metal wyszedl fajnie , wyglada jak po obrubce skrawaniem czy jakos tak , w kazdym razie tak surowo to wyglada, gdyby popracowac jescze nad czerwienią budą, jakies zadrapania czy przetarcia, wrzucic reflection albo cube map na szyby, poprawic dzialko i opony dac moze np tam gdzie tylne kolo i ten czerowny okrąg mape emsiw czy jak to sie zwie lub po prostu maske dla self ilumination byłoby tip top i maiłoby swoje miejsce w okreslonej konwencji i to wcale nie najgorsze, a carmagedon to według mnie swietna gra zwłąszcza tdr 2000 i szkoda bardzo ze zarzucili prace na czescia 4, sam miałm robić to auto tyle ze nie w konwecji carmegdeonwej a bardziej ut 2007 tyle ze jakos tak nie moglem sie skupic dobrze nad zrobiniem modelu low i odpusciłem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto