Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witojcie!

2gi teraz jestem! wiec nielot nie bedziesz pierwszy i osatni!:) aczkolwiek mozliwe ze ty skonczysz tylko! no ale powracajac do tematu ja wynralem tobie tego pojazda!na chwile obecna mam tyle!:) 170 Trisow!:)

Powodzenia dla reszty!

gun1ue3.jpg

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 3,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no niestety! jest skubana nie symetryczna!:)ale zdecydowalem ze jak mam juz cos robic to chce to zrobic tak zebym mogl wykorzystac przy tej cholernej pracy licencjackiej! wiec musze byc tffardy a nie mnientki!

Napisano

Kurcze sam koncept fajny, tyle że szkoda że nie jest bardziej w klimacie pozostałych dwóch prac. Może chociaż postaraj się o kamienne felgi :)

Napisano
  • Autor

model zrobiony!:) dokladnie ma 1999 tri!:) teraz najgorsze! MAPOWANIE!:)

bitwa13ft6.th.jpg

 

pewnie jeszce pare rzeczy sie zmieni....ale juz niewiele!:)najwyzej zmniejszy sie ilosc tri!

Napisano

Ladnie idzie :) Ja bym tylko te boczne "przymocowania" do kol poprawil, powinny byc zdecydowanie masywniejsze, ale to sie tlyko do przeskalowania ogranicza :p Nie zazdroszcze mapowania :> ale rzycze powodzenia

Napisano
  • Autor

no konras masz racje...cos tam powojuje przy tym! jeszce pobawic sie sm grupami musze!

nielot -> dzieki! bierz sie za swojego krasnala!:)

mrkrzyseik -> zanim dojde do etxturek to musze zmapowac....wiec jeszcze z 2 tygodnie!:)

 

dzieki panowie!:)

Napisano

fajnie Ci wyszło to autko, tez zacząłem je robić ale nie dałem rady i odpusciłem

Napisano
  • Autor

Dzieki chłopaki!mam nadzieje ze z texturami nie bede mial problemów!!

czekam na wasza opnie dot kółek!

uvwby8.jpg

 

oczywista wpierw robie texturki a potem normale itp....wiec sppokojnie!:)

uvwkw4.jpg

moro wersion! ;)

 

EDIT:

c589a01a8b18b4ecm.jpgNa dzisiaj koniec!!

Napisano
  • Autor

ab0911cc82959ba3m.jpg

 

Texturki prawdopodobnie zakoncze na tym etapie! Dalej normal i inne mapy!

Napisano

Fajnie wyglada taki jaskrawo czerwony :) Modny kolor, brak tylko zdecydowanie wytarc jakis, zadrapan wyraznychszczegolnie na krawedziach. Nie przejmuj sie jednak, zrob hipoly, a tfuuu znaczy sie normalmape :p bo w sumie nie wiem w jaki sposob ja zrobisz i potem bedziesz dopieszczal :D

Napisano
  • Autor

hmmm...powiem szczeze ze narobilems ie pzretacr...ale z tego co widze to po dodaniu Ambienta znikneły!;\ normalki w ps'ie ....szkoda mi czasu na Hipoly! dzieku Konras za komenta!:)

Napisano

wygląda "carmagedonwoato" z ta texturą co oczywiscie niejest złe, tdr2000 to jedna z moich ulubionych gier, normala bedziesz robił w pshopie czy z modelu hipoly?

Napisano
  • Autor

[ozwolisz ze zacytuje:

...normalki w ps'ie ....szkoda mi czasu na Hipoly! dzieku Konras za komenta!:)

 

;)

 

nie no....jeszcze poprawie ta texture, bo popelnilem blad! ktory naprawie!:) ciemniejsze zrobie

Napisano

Też mi się carmagedon rzucił jakoś:)

 

Jest dobrze ale chyba za bardzo naciapałeś tych dirtów-smarków-farbków.

 

I tu biały, tu czerwony, zakomponuj kolorystycznie jakoś fajnie!

Jest okej! Jedziesz z koksem dalej:)

Napisano
  • Autor

Zrobilem na ile mi sil wystarczylo!:) praktycznie od ostatniego updajtu to dzisiaj cos porobilem! wyglada jak wyglada!:)

render1mn5.th.jpg

render2jn5.th.jpgrender3nv9.th.jpg

Napisano

Yo :D Imo jak na szybkie malowanie fajny, mroczny efekt. Może aż troszeczkę zbyt mroczny - tzn. być może zdałoby się wydobyc troszczkę wiecej detalu z niektórych partii cienia. Ogólnie cool, fajnie że się wyrobiłeś.

Napisano

brakuje mi detalu, i jest strasznie ciemno, w niektórych miejscach: działko, koła, tył pojazdu. Ważne jednak że ukończyłeś bitwe. pozdrawiam

Napisano

Hejka;)

Jak tam inzynierka idzie ;)

A tak wracajac do modeliku.

Siateczka ma w kilku miejscach zmarnowanych pare poli ale i tak w prownaniu do tego co wczesniej pokazales duzy postep ;) Tak trzymaj.

Textura nie jest zla, ale nie nazwalbym jej finalna.

Masz fajny duzy detal. Ale modlikowi nadal brakuje malego detaluw postaci malych srubek, jakish tabliczek z numerami seryjnymi ( jak np. samochody maja na silnikach, albo lodowka z tylu). Szyba nie wyglada za bardzo realistycznie. Sadze ze specular by bardzo pomogl. Dodatkowo gdybys uzyl gradientu zamiast czarnego koloru z mala domieszka fotki np. szyby samochodu, albo miasta ( jak mapa hdr) dodanego na lighten, albo multiply. Sadze ze poprawiloby odbior szyby. Widze ze zaczales robic otarcia ale troche w zlym miejscu IMHO :D Otarcia, zacieki powinny byc na kantach, a tam ich nie ma. W miescu gdzie masz wytarcia wokolo szyby, dalbym jakies wypuklosci na normalce. Tak jakby szyba byla w lekko wkleslym metalu. Jak np. szyba malucha. Do tego jakas guma izolacyjna na okolo okna by pomogla. Tak samo ma sie z brudem, wspomnialem juz o zaciekach i otarciach, ale moze powinienes to takze dodac na elementach z normala, jak te rury czy sruby na bokach pojazdu. Na oponie mogles dac jakies napisy, a'la goodyear albo cos. Moze jakies popekania, bo zakaldam ze to troche zjezdzony pojazd;) Guma tez sie zuzywa. Tj peka ;)Szkoda ze bron nie jest otexturowana, ale ten "obrotnik" do ktorego jest zamocowany tez potrzebuje detalu ;) Jakies rurki, kulka itd. Czasem nawet zwykly kwadrat ze srubkami na rogach poprawia odbior. Do tego jakies bloto na bokach pojazdu jak w samochodach wyscigowych - terenowych. Nie tylko kurz ale moze nawet i bloto, na kolach rowniez mogles dodac. Pojazd ma potencjal, niestety nie wykorzystany. Ale widac postep, podoba mi sie. Tak trzymaj.

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor
Hejka;)

Jak tam inzynierka idzie ;)

A tak wracajac do modeliku.

Siateczka ma w kilku miejscach zmarnowanych pare poli ale i tak w prownaniu do tego co wczesniej pokazales duzy postep ;) Tak trzymaj.

Textura nie jest zla, ale nie nazwalbym jej finalna.

Masz fajny duzy detal. Ale modlikowi nadal brakuje malego detaluw postaci malych srubek, jakish tabliczek z numerami seryjnymi ( jak np. samochody maja na silnikach, albo lodowka z tylu). Szyba nie wyglada za bardzo realistycznie. Sadze ze specular by bardzo pomogl. Dodatkowo gdybys uzyl gradientu zamiast czarnego koloru z mala domieszka fotki np. szyby samochodu, albo miasta ( jak mapa hdr) dodanego na lighten, albo multiply. Sadze ze poprawiloby odbior szyby. Widze ze zaczales robic otarcia ale troche w zlym miejscu IMHO :D Otarcia, zacieki powinny byc na kantach, a tam ich nie ma. W miescu gdzie masz wytarcia wokolo szyby, dalbym jakies wypuklosci na normalce. Tak jakby szyba byla w lekko wkleslym metalu. Jak np. szyba malucha. Do tego jakas guma izolacyjna na okolo okna by pomogla. Tak samo ma sie z brudem, wspomnialem juz o zaciekach i otarciach, ale moze powinienes to takze dodac na elementach z normala, jak te rury czy sruby na bokach pojazdu. Na oponie mogles dac jakies napisy, a'la goodyear albo cos. Moze jakies popekania, bo zakaldam ze to troche zjezdzony pojazd;) Guma tez sie zuzywa. Tj peka ;)Szkoda ze bron nie jest otexturowana, ale ten "obrotnik" do ktorego jest zamocowany tez potrzebuje detalu ;) Jakies rurki, kulka itd. Czasem nawet zwykly kwadrat ze srubkami na rogach poprawia odbior. Do tego jakies bloto na bokach pojazdu jak w samochodach wyscigowych - terenowych. Nie tylko kurz ale moze nawet i bloto, na kolach rowniez mogles dodac. Pojazd ma potencjal, niestety nie wykorzystany. Ale widac postep, podoba mi sie. Tak trzymaj.

Pozdrawiam.

 

No...to jest Pro comment!:)

Do inżynierki troche mi brakuje! I nie wiem czy bedize! teraz to licencjat!i ten modelik ląduje w niej!:)

co do modelu..to ma 1930 tri i robilem wszystko co w mojej mocy by bylo jak najmniej tri! jak mozesz to pokaz mi co moglem zrobic inaczej!:)

 

texturka nie jest finalna...to fakt! ale wszyscy mowili ze do wczoraj wiec na szybko musialem cos zrobic! nastepne beda lepsze!:P

 

i dzieki za cenne uwagi...ale nie ma tu normalki!:P zwykly bump!:) narazie nei probowalem robic normali do modeli nei organicznych!

 

Coż moge powiedziec....Game art jeszcze pare miesiecy byl dla mnei czarną magią! Teraz dzieki Forum, Klickowi i pracy lic sporo sie przejkaśniło!!:)

 

dzieki za kommenty i rady!:)

Napisano

wygląda czadowo, metal wyszedł cąłkiem fajnie, autko trzyma klimacik, textura na giwerze chyba nie ukonczona?,ogolnie jestem na tak chętnie bym sobie takim pojezdzil w jakiej gierce, ach carmagedon 4...

Napisano
  • Autor

Mario don ładnie to tak sie nabijac z "gorszych" kolegów?!:> ;) no do text troche zabrakło skilla i koniec mial byc w poniedzialek...ale nikt jakos nie bierze sie za zakladanie sondy!:\

Napisano

hym nie nabijam się wręcz przeciwnie, autko moim zdaniem ma klimacik, metal wyszedl fajnie , wyglada jak po obrubce skrawaniem czy jakos tak , w kazdym razie tak surowo to wyglada, gdyby popracowac jescze nad czerwienią budą, jakies zadrapania czy przetarcia, wrzucic reflection albo cube map na szyby, poprawic dzialko i opony dac moze np tam gdzie tylne kolo i ten czerowny okrąg mape emsiw czy jak to sie zwie lub po prostu maske dla self ilumination byłoby tip top i maiłoby swoje miejsce w okreslonej konwencji i to wcale nie najgorsze, a carmagedon to według mnie swietna gra zwłąszcza tdr 2000 i szkoda bardzo ze zarzucili prace na czescia 4, sam miałm robić to auto tyle ze nie w konwecji carmegdeonwej a bardziej ut 2007 tyle ze jakos tak nie moglem sie skupic dobrze nad zrobiniem modelu low i odpusciłem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.