Skocz do zawartości

MInibitwa 13: Pojazd [koncept]


Bruneq

Rekomendowane odpowiedzi

Witojcie!

2gi teraz jestem! wiec nielot nie bedziesz pierwszy i osatni!:) aczkolwiek mozliwe ze ty skonczysz tylko! no ale powracajac do tematu ja wynralem tobie tego pojazda!na chwile obecna mam tyle!:) 170 Trisow!:)

Powodzenia dla reszty!

gun1ue3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no konras masz racje...cos tam powojuje przy tym! jeszce pobawic sie sm grupami musze!

nielot -> dzieki! bierz sie za swojego krasnala!:)

mrkrzyseik -> zanim dojde do etxturek to musze zmapowac....wiec jeszcze z 2 tygodnie!:)

 

dzieki panowie!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wyglada taki jaskrawo czerwony :) Modny kolor, brak tylko zdecydowanie wytarc jakis, zadrapan wyraznychszczegolnie na krawedziach. Nie przejmuj sie jednak, zrob hipoly, a tfuuu znaczy sie normalmape :p bo w sumie nie wiem w jaki sposob ja zrobisz i potem bedziesz dopieszczal :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda "carmagedonwoato" z ta texturą co oczywiscie niejest złe, tdr2000 to jedna z moich ulubionych gier, normala bedziesz robił w pshopie czy z modelu hipoly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo :D Imo jak na szybkie malowanie fajny, mroczny efekt. Może aż troszeczkę zbyt mroczny - tzn. być może zdałoby się wydobyc troszczkę wiecej detalu z niektórych partii cienia. Ogólnie cool, fajnie że się wyrobiłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka;)

Jak tam inzynierka idzie ;)

A tak wracajac do modeliku.

Siateczka ma w kilku miejscach zmarnowanych pare poli ale i tak w prownaniu do tego co wczesniej pokazales duzy postep ;) Tak trzymaj.

Textura nie jest zla, ale nie nazwalbym jej finalna.

Masz fajny duzy detal. Ale modlikowi nadal brakuje malego detaluw postaci malych srubek, jakish tabliczek z numerami seryjnymi ( jak np. samochody maja na silnikach, albo lodowka z tylu). Szyba nie wyglada za bardzo realistycznie. Sadze ze specular by bardzo pomogl. Dodatkowo gdybys uzyl gradientu zamiast czarnego koloru z mala domieszka fotki np. szyby samochodu, albo miasta ( jak mapa hdr) dodanego na lighten, albo multiply. Sadze ze poprawiloby odbior szyby. Widze ze zaczales robic otarcia ale troche w zlym miejscu IMHO :D Otarcia, zacieki powinny byc na kantach, a tam ich nie ma. W miescu gdzie masz wytarcia wokolo szyby, dalbym jakies wypuklosci na normalce. Tak jakby szyba byla w lekko wkleslym metalu. Jak np. szyba malucha. Do tego jakas guma izolacyjna na okolo okna by pomogla. Tak samo ma sie z brudem, wspomnialem juz o zaciekach i otarciach, ale moze powinienes to takze dodac na elementach z normala, jak te rury czy sruby na bokach pojazdu. Na oponie mogles dac jakies napisy, a'la goodyear albo cos. Moze jakies popekania, bo zakaldam ze to troche zjezdzony pojazd;) Guma tez sie zuzywa. Tj peka ;)Szkoda ze bron nie jest otexturowana, ale ten "obrotnik" do ktorego jest zamocowany tez potrzebuje detalu ;) Jakies rurki, kulka itd. Czasem nawet zwykly kwadrat ze srubkami na rogach poprawia odbior. Do tego jakies bloto na bokach pojazdu jak w samochodach wyscigowych - terenowych. Nie tylko kurz ale moze nawet i bloto, na kolach rowniez mogles dodac. Pojazd ma potencjal, niestety nie wykorzystany. Ale widac postep, podoba mi sie. Tak trzymaj.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka;)

Jak tam inzynierka idzie ;)

A tak wracajac do modeliku.

Siateczka ma w kilku miejscach zmarnowanych pare poli ale i tak w prownaniu do tego co wczesniej pokazales duzy postep ;) Tak trzymaj.

Textura nie jest zla, ale nie nazwalbym jej finalna.

Masz fajny duzy detal. Ale modlikowi nadal brakuje malego detaluw postaci malych srubek, jakish tabliczek z numerami seryjnymi ( jak np. samochody maja na silnikach, albo lodowka z tylu). Szyba nie wyglada za bardzo realistycznie. Sadze ze specular by bardzo pomogl. Dodatkowo gdybys uzyl gradientu zamiast czarnego koloru z mala domieszka fotki np. szyby samochodu, albo miasta ( jak mapa hdr) dodanego na lighten, albo multiply. Sadze ze poprawiloby odbior szyby. Widze ze zaczales robic otarcia ale troche w zlym miejscu IMHO :D Otarcia, zacieki powinny byc na kantach, a tam ich nie ma. W miescu gdzie masz wytarcia wokolo szyby, dalbym jakies wypuklosci na normalce. Tak jakby szyba byla w lekko wkleslym metalu. Jak np. szyba malucha. Do tego jakas guma izolacyjna na okolo okna by pomogla. Tak samo ma sie z brudem, wspomnialem juz o zaciekach i otarciach, ale moze powinienes to takze dodac na elementach z normala, jak te rury czy sruby na bokach pojazdu. Na oponie mogles dac jakies napisy, a'la goodyear albo cos. Moze jakies popekania, bo zakaldam ze to troche zjezdzony pojazd;) Guma tez sie zuzywa. Tj peka ;)Szkoda ze bron nie jest otexturowana, ale ten "obrotnik" do ktorego jest zamocowany tez potrzebuje detalu ;) Jakies rurki, kulka itd. Czasem nawet zwykly kwadrat ze srubkami na rogach poprawia odbior. Do tego jakies bloto na bokach pojazdu jak w samochodach wyscigowych - terenowych. Nie tylko kurz ale moze nawet i bloto, na kolach rowniez mogles dodac. Pojazd ma potencjal, niestety nie wykorzystany. Ale widac postep, podoba mi sie. Tak trzymaj.

Pozdrawiam.

 

No...to jest Pro comment!:)

Do inżynierki troche mi brakuje! I nie wiem czy bedize! teraz to licencjat!i ten modelik ląduje w niej!:)

co do modelu..to ma 1930 tri i robilem wszystko co w mojej mocy by bylo jak najmniej tri! jak mozesz to pokaz mi co moglem zrobic inaczej!:)

 

texturka nie jest finalna...to fakt! ale wszyscy mowili ze do wczoraj wiec na szybko musialem cos zrobic! nastepne beda lepsze!:P

 

i dzieki za cenne uwagi...ale nie ma tu normalki!:P zwykly bump!:) narazie nei probowalem robic normali do modeli nei organicznych!

 

Coż moge powiedziec....Game art jeszcze pare miesiecy byl dla mnei czarną magią! Teraz dzieki Forum, Klickowi i pracy lic sporo sie przejkaśniło!!:)

 

dzieki za kommenty i rady!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

wygląda czadowo, metal wyszedł cąłkiem fajnie, autko trzyma klimacik, textura na giwerze chyba nie ukonczona?,ogolnie jestem na tak chętnie bym sobie takim pojezdzil w jakiej gierce, ach carmagedon 4...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mario don ładnie to tak sie nabijac z "gorszych" kolegów?!:> ;) no do text troche zabrakło skilla i koniec mial byc w poniedzialek...ale nikt jakos nie bierze sie za zakladanie sondy!:\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

hym nie nabijam się wręcz przeciwnie, autko moim zdaniem ma klimacik, metal wyszedl fajnie , wyglada jak po obrubce skrawaniem czy jakos tak , w kazdym razie tak surowo to wyglada, gdyby popracowac jescze nad czerwienią budą, jakies zadrapania czy przetarcia, wrzucic reflection albo cube map na szyby, poprawic dzialko i opony dac moze np tam gdzie tylne kolo i ten czerowny okrąg mape emsiw czy jak to sie zwie lub po prostu maske dla self ilumination byłoby tip top i maiłoby swoje miejsce w okreslonej konwencji i to wcale nie najgorsze, a carmagedon to według mnie swietna gra zwłąszcza tdr 2000 i szkoda bardzo ze zarzucili prace na czescia 4, sam miałm robić to auto tyle ze nie w konwecji carmegdeonwej a bardziej ut 2007 tyle ze jakos tak nie moglem sie skupic dobrze nad zrobiniem modelu low i odpusciłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności