Bruneq Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 Witojcie! 2gi teraz jestem! wiec nielot nie bedziesz pierwszy i osatni!:) aczkolwiek mozliwe ze ty skonczysz tylko! no ale powracajac do tematu ja wynralem tobie tego pojazda!na chwile obecna mam tyle!:) 170 Trisow!:) Powodzenia dla reszty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 bruneq powodzenia, ja uznalem ze fura jest za trudna wiec jeszcze raz powodzenia :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 6 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2007 no niestety! jest skubana nie symetryczna!:)ale zdecydowalem ze jak mam juz cos robic to chce to zrobic tak zebym mogl wykorzystac przy tej cholernej pracy licencjackiej! wiec musze byc tffardy a nie mnientki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 Kurcze sam koncept fajny, tyle że szkoda że nie jest bardziej w klimacie pozostałych dwóch prac. Może chociaż postaraj się o kamienne felgi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 8 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2007 model zrobiony!:) dokladnie ma 1999 tri!:) teraz najgorsze! MAPOWANIE!:) pewnie jeszce pare rzeczy sie zmieni....ale juz niewiele!:)najwyzej zmniejszy sie ilosc tri! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 8 Kwiecień 2007 Share Napisano 8 Kwiecień 2007 Ladnie idzie :) Ja bym tylko te boczne "przymocowania" do kol poprawil, powinny byc zdecydowanie masywniejsze, ale to sie tlyko do przeskalowania ogranicza :p Nie zazdroszcze mapowania :> ale rzycze powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 8 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2007 moglbys pokazac o ktore ci chodzi? bo ciezko tak troche!;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 8 Kwiecień 2007 Share Napisano 8 Kwiecień 2007 No jasne, zaznaczylem je na niebieskawo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 8 Kwiecień 2007 Share Napisano 8 Kwiecień 2007 wyglada super :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 8 Kwiecień 2007 Share Napisano 8 Kwiecień 2007 no model ładny czekam na te texturki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 8 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2007 no konras masz racje...cos tam powojuje przy tym! jeszce pobawic sie sm grupami musze! nielot -> dzieki! bierz sie za swojego krasnala!:) mrkrzyseik -> zanim dojde do etxturek to musze zmapowac....wiec jeszcze z 2 tygodnie!:) dzieki panowie!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 10 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2007 OK! mapowanie skonczone! teraz lecimy texturki!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 10 Kwiecień 2007 Share Napisano 10 Kwiecień 2007 fajnie Ci wyszło to autko, tez zacząłem je robić ale nie dałem rady i odpusciłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 10 Kwiecień 2007 Share Napisano 10 Kwiecień 2007 Praca miła i ciekawa w dotyku;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 10 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2007 Dzieki chłopaki!mam nadzieje ze z texturami nie bede mial problemów!! czekam na wasza opnie dot kółek! oczywista wpierw robie texturki a potem normale itp....wiec sppokojnie!:) moro wersion! ;) EDIT: Na dzisiaj koniec!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 12 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 12 Kwiecień 2007 Texturki prawdopodobnie zakoncze na tym etapie! Dalej normal i inne mapy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 12 Kwiecień 2007 Share Napisano 12 Kwiecień 2007 Fajnie wyglada taki jaskrawo czerwony :) Modny kolor, brak tylko zdecydowanie wytarc jakis, zadrapan wyraznychszczegolnie na krawedziach. Nie przejmuj sie jednak, zrob hipoly, a tfuuu znaczy sie normalmape :p bo w sumie nie wiem w jaki sposob ja zrobisz i potem bedziesz dopieszczal :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 12 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 12 Kwiecień 2007 hmmm...powiem szczeze ze narobilems ie pzretacr...ale z tego co widze to po dodaniu Ambienta znikneły!;\ normalki w ps'ie ....szkoda mi czasu na Hipoly! dzieku Konras za komenta!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 13 Kwiecień 2007 Share Napisano 13 Kwiecień 2007 wygląda "carmagedonwoato" z ta texturą co oczywiscie niejest złe, tdr2000 to jedna z moich ulubionych gier, normala bedziesz robił w pshopie czy z modelu hipoly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 13 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2007 [ozwolisz ze zacytuje: ...normalki w ps'ie ....szkoda mi czasu na Hipoly! dzieku Konras za komenta!:) ;) nie no....jeszcze poprawie ta texture, bo popelnilem blad! ktory naprawie!:) ciemniejsze zrobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 13 Kwiecień 2007 Share Napisano 13 Kwiecień 2007 Też mi się carmagedon rzucił jakoś:) Jest dobrze ale chyba za bardzo naciapałeś tych dirtów-smarków-farbków. I tu biały, tu czerwony, zakomponuj kolorystycznie jakoś fajnie! Jest okej! Jedziesz z koksem dalej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2007 Zrobilem na ile mi sil wystarczylo!:) praktycznie od ostatniego updajtu to dzisiaj cos porobilem! wyglada jak wyglada!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coin Napisano 30 Kwiecień 2007 Share Napisano 30 Kwiecień 2007 Yo :D Imo jak na szybkie malowanie fajny, mroczny efekt. Może aż troszeczkę zbyt mroczny - tzn. być może zdałoby się wydobyc troszczkę wiecej detalu z niektórych partii cienia. Ogólnie cool, fajnie że się wyrobiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony M. Napisano 30 Kwiecień 2007 Share Napisano 30 Kwiecień 2007 brakuje mi detalu, i jest strasznie ciemno, w niektórych miejscach: działko, koła, tył pojazdu. Ważne jednak że ukończyłeś bitwe. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 30 Kwiecień 2007 Share Napisano 30 Kwiecień 2007 Hejka;) Jak tam inzynierka idzie ;) A tak wracajac do modeliku. Siateczka ma w kilku miejscach zmarnowanych pare poli ale i tak w prownaniu do tego co wczesniej pokazales duzy postep ;) Tak trzymaj. Textura nie jest zla, ale nie nazwalbym jej finalna. Masz fajny duzy detal. Ale modlikowi nadal brakuje malego detaluw postaci malych srubek, jakish tabliczek z numerami seryjnymi ( jak np. samochody maja na silnikach, albo lodowka z tylu). Szyba nie wyglada za bardzo realistycznie. Sadze ze specular by bardzo pomogl. Dodatkowo gdybys uzyl gradientu zamiast czarnego koloru z mala domieszka fotki np. szyby samochodu, albo miasta ( jak mapa hdr) dodanego na lighten, albo multiply. Sadze ze poprawiloby odbior szyby. Widze ze zaczales robic otarcia ale troche w zlym miejscu IMHO :D Otarcia, zacieki powinny byc na kantach, a tam ich nie ma. W miescu gdzie masz wytarcia wokolo szyby, dalbym jakies wypuklosci na normalce. Tak jakby szyba byla w lekko wkleslym metalu. Jak np. szyba malucha. Do tego jakas guma izolacyjna na okolo okna by pomogla. Tak samo ma sie z brudem, wspomnialem juz o zaciekach i otarciach, ale moze powinienes to takze dodac na elementach z normala, jak te rury czy sruby na bokach pojazdu. Na oponie mogles dac jakies napisy, a'la goodyear albo cos. Moze jakies popekania, bo zakaldam ze to troche zjezdzony pojazd;) Guma tez sie zuzywa. Tj peka ;)Szkoda ze bron nie jest otexturowana, ale ten "obrotnik" do ktorego jest zamocowany tez potrzebuje detalu ;) Jakies rurki, kulka itd. Czasem nawet zwykly kwadrat ze srubkami na rogach poprawia odbior. Do tego jakies bloto na bokach pojazdu jak w samochodach wyscigowych - terenowych. Nie tylko kurz ale moze nawet i bloto, na kolach rowniez mogles dodac. Pojazd ma potencjal, niestety nie wykorzystany. Ale widac postep, podoba mi sie. Tak trzymaj. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 1 Maj 2007 Autor Share Napisano 1 Maj 2007 Hejka;) Jak tam inzynierka idzie ;) A tak wracajac do modeliku. Siateczka ma w kilku miejscach zmarnowanych pare poli ale i tak w prownaniu do tego co wczesniej pokazales duzy postep ;) Tak trzymaj. Textura nie jest zla, ale nie nazwalbym jej finalna. Masz fajny duzy detal. Ale modlikowi nadal brakuje malego detaluw postaci malych srubek, jakish tabliczek z numerami seryjnymi ( jak np. samochody maja na silnikach, albo lodowka z tylu). Szyba nie wyglada za bardzo realistycznie. Sadze ze specular by bardzo pomogl. Dodatkowo gdybys uzyl gradientu zamiast czarnego koloru z mala domieszka fotki np. szyby samochodu, albo miasta ( jak mapa hdr) dodanego na lighten, albo multiply. Sadze ze poprawiloby odbior szyby. Widze ze zaczales robic otarcia ale troche w zlym miejscu IMHO :D Otarcia, zacieki powinny byc na kantach, a tam ich nie ma. W miescu gdzie masz wytarcia wokolo szyby, dalbym jakies wypuklosci na normalce. Tak jakby szyba byla w lekko wkleslym metalu. Jak np. szyba malucha. Do tego jakas guma izolacyjna na okolo okna by pomogla. Tak samo ma sie z brudem, wspomnialem juz o zaciekach i otarciach, ale moze powinienes to takze dodac na elementach z normala, jak te rury czy sruby na bokach pojazdu. Na oponie mogles dac jakies napisy, a'la goodyear albo cos. Moze jakies popekania, bo zakaldam ze to troche zjezdzony pojazd;) Guma tez sie zuzywa. Tj peka ;)Szkoda ze bron nie jest otexturowana, ale ten "obrotnik" do ktorego jest zamocowany tez potrzebuje detalu ;) Jakies rurki, kulka itd. Czasem nawet zwykly kwadrat ze srubkami na rogach poprawia odbior. Do tego jakies bloto na bokach pojazdu jak w samochodach wyscigowych - terenowych. Nie tylko kurz ale moze nawet i bloto, na kolach rowniez mogles dodac. Pojazd ma potencjal, niestety nie wykorzystany. Ale widac postep, podoba mi sie. Tak trzymaj. Pozdrawiam. No...to jest Pro comment!:) Do inżynierki troche mi brakuje! I nie wiem czy bedize! teraz to licencjat!i ten modelik ląduje w niej!:) co do modelu..to ma 1930 tri i robilem wszystko co w mojej mocy by bylo jak najmniej tri! jak mozesz to pokaz mi co moglem zrobic inaczej!:) texturka nie jest finalna...to fakt! ale wszyscy mowili ze do wczoraj wiec na szybko musialem cos zrobic! nastepne beda lepsze!:P i dzieki za cenne uwagi...ale nie ma tu normalki!:P zwykly bump!:) narazie nei probowalem robic normali do modeli nei organicznych! Coż moge powiedziec....Game art jeszcze pare miesiecy byl dla mnei czarną magią! Teraz dzieki Forum, Klickowi i pracy lic sporo sie przejkaśniło!!:) dzieki za kommenty i rady!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 4 Maj 2007 Share Napisano 4 Maj 2007 wygląda czadowo, metal wyszedł cąłkiem fajnie, autko trzyma klimacik, textura na giwerze chyba nie ukonczona?,ogolnie jestem na tak chętnie bym sobie takim pojezdzil w jakiej gierce, ach carmagedon 4... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 4 Maj 2007 Autor Share Napisano 4 Maj 2007 Mario don ładnie to tak sie nabijac z "gorszych" kolegów?!:> ;) no do text troche zabrakło skilla i koniec mial byc w poniedzialek...ale nikt jakos nie bierze sie za zakladanie sondy!:\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 5 Maj 2007 Share Napisano 5 Maj 2007 hym nie nabijam się wręcz przeciwnie, autko moim zdaniem ma klimacik, metal wyszedl fajnie , wyglada jak po obrubce skrawaniem czy jakos tak , w kazdym razie tak surowo to wyglada, gdyby popracowac jescze nad czerwienią budą, jakies zadrapania czy przetarcia, wrzucic reflection albo cube map na szyby, poprawic dzialko i opony dac moze np tam gdzie tylne kolo i ten czerowny okrąg mape emsiw czy jak to sie zwie lub po prostu maske dla self ilumination byłoby tip top i maiłoby swoje miejsce w okreslonej konwencji i to wcale nie najgorsze, a carmagedon to według mnie swietna gra zwłąszcza tdr 2000 i szkoda bardzo ze zarzucili prace na czescia 4, sam miałm robić to auto tyle ze nie w konwecji carmegdeonwej a bardziej ut 2007 tyle ze jakos tak nie moglem sie skupic dobrze nad zrobiniem modelu low i odpusciłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się