ttaaddeekk Napisano 4 Grudzień 2007 Share Napisano 4 Grudzień 2007 zwieksz troche skale sss'a wieksza skala i deph back surface scatera, zeby min uszy byly bardziej czerwone wlosy nie zucaja cienia (ogolnie popraw cienie bo leza na calym modelu, np wyglada jakby nos miala brudny :) nie ma cieni na oczach etc) gurna warga zbyd jednolita i dziwny na niej specular bialka oczu w kacikach powinny byc ciemniejsze to te paski pod powieka ktore stykaja sie bezposrednio s okiem powinny byc bardziej czerwone zrob cos zeby nie byla taka symetryczna , tez geometria nie tylko texturka moge troche plesc bzdury, ale ktoras poprawka moze Ci cos podsunie models swietny , juz widze go na cg talku z 5 gwiazdkami :) powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin wuu Napisano 4 Grudzień 2007 Share Napisano 4 Grudzień 2007 czy możesz ją pokazać z profilu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kingwins Napisano 10 Grudzień 2007 Share Napisano 10 Grudzień 2007 WOW! Dawno nie zaglądałem.. wchodzę i ... Wow! Dla mnie bomba, z włosami trafiłeś w 10. Popraw jeszcze to co Loki pokazał z oczami. To bardzo ważne, pierwsze na co zwracamy uwagę to oczy, jak oczy są minimalnie źle to może wpłynąć na efekt końcowy. Zostaw wszystko i posiedź nad oczami, użyj całej swojej mocy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 10 Grudzień 2007 Share Napisano 10 Grudzień 2007 łądna paniusia, naprawde w dobra stronę, tylko opal może ją trochę, albo jakieś rumieńce na policzkach, doda to jej zycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 26 Luty 2008 Autor Share Napisano 26 Luty 2008 Witam wszystkich po przerwie :) To juz prawie koniec (mam nadzieje). Nie jestem zadowolony z brwi i nie do konca z wlosow, musze je podmalowywac. Odpuscilem teksturki na szyi. Mowcie jak to wyglada i czy warto jeszcze dopracowac te rzeczy o ktorych napisalem albo jakies inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brumugun Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 Wow, wygląda naprawde okej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 pierwsze skojarzenie jak zobaczylem ten render--> "facet z dlugimi wlosami" hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 IMHO - świetnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kimmi Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 Bardzo ładna skóra, fajnie wyszły miejsca pod oczami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 Heja Gomez! Jest fajnie ale jeszcze trzeba popracować. Oczy a dokładniej białka nie są całe białe, zawsze są jakieś żyłki, czy zaczerwienienie w rogach, czubek nosa powinien być gładziutki, nad szejderem bym jeszcze popracował bo jest trochę zbyt woskowy i ten blur trochę przeszkadza. pozdro i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 Gomez jest dobrze ale wygląda trochę zbyt aksamitnie ta skóra jak by miała nałożoną tonę makijażu. Ja bym był za bardziej naturalnym oddaniem kobiecej twarzy wtedy mógłbyś zrobić ciekawszą skórę bo ona jest w każdej części twarzy inna a u Ciebie prawie wszędzie tak samo wygląda a różnorodności dodają tylko piegi. Czubek nosa mógłbyś poprawić w zapplinku czy jakimś innym bodypaincie bo jemu zawsze się dostaje za mało miejsca na uv i przez to textura jest tam rozciągnięta za bardzo. Popracuj też nad oczami bo one są baaardzo ważne no i te nieszczęsne brwi są trochę za równe i się błyszczą za bardzo. No ale brwi to przecież odpowiednim brushem można samemu namalować pobawić się w różne wersje i daj im trochę przypadkowości niech nie będą takie idealnie proste. Włosy trochę za ciemne, od strony z której pada światło mogłyby bardziej połyskiwać. Textura szyi będzie? Jak w finale ma być taki portrecik to by się przydała, ja bym maznął w zbrushu parę delikatnych poziomych wgłębień na szyi delikatnie alphą stuningował i chociaż do speculara dodał. I WCALE nie wygląda jak facet, jest ładna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seblen11 Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 Gomez rewelacja :), robi wrażenie... ...drażni mnie tylko to rozmycie w kącikach ust Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 diabeł tkwi w szczegółach... i można by jeszcze pracować nad tym wszystkim, jednak jest ok. nawet bardzo oki... ;) super! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 Zbyt jednolite kolory, zwłaszcza jeśli chodzi o teksturę, ale i światło bym leciutko zróżnicowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odwyk Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 sam modelik wypasik ale dla mnie jej twarz nie ma wyrazu - tak jakbys ja gauss blurem w ps'ie za bardzo pojechal. brakuje ostrosci, szczegolnie na ustach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się