Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Dzisiaj wykonałem mój pierwszy projekt w 3ds max. Jest to tzw. pinokio. Może nie jest to piękny projekt no ale zrozumcie to dopiero I projekt. Proszę o jakieś wskazówki itp.

Pozdrawiam

tomczas

  • Confused 1
  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Widze że kupiłeś książke Pasków.Na pierwszy rzut oka to nie ma co gadać,radze tutoriale,ale jeśli zaczynazs dopiero w maxie to weź ściągnij trial mudboxa czy zbrusha.

Napisano

A po co kolesiowi zbrush? Jak już zaczął maxa to niech trenuje a jak osiągnie jakiś poziom to się zacznie bawić zbrushu bo tak to myślę że to trochę głupie.

Napisano

jakieś nie znaczy zadowalające, za bardzo nie ma co komentować, do tytułowego pinokia równierz ma sie nijak... poprzednicy chyba powiedzieli już wszystko.

Napisano

sory że pytam... ale ile masz lat ?... jak masz mniej niż 8 to uznam, że się uczysz dopiero... i spro pracy jeszcze przed Tobą ...

 

ale jeżeli więcej... to sory... ale sobie jaja z nas robisz ...

Napisano

Nie no panowie krzyhhh przede wszystkim, nie każdy zaczyna od wcześniaka, niektórzy zaczynają nawet od 20 roku życia i nie należy za to besztać. Co do autora wątku, to chyba zanim dasz takiego WIP'a powinieneś pierwsze co zapytać się jakie lektury potrzebujesz do nauki, bo naprawdę gdyby każdy tu dawał takie rzeczy to nie było by po co wchodzić w WIP'a :]. Taka moja mała rada.

Napisano

krzyhh no bez przesady, Ty w jakim wieku zaczynales CG ? bo wiekszosc chyba userow zaczynala troszke pozniej niz wiek 8 lat. Ja tam nie czuje sie urazony czy cos w tym stylu wiec lepiej albo przemilczec niektore sprawy albo wyloozowac.

Pozdrawiam

Napisano

sory jeżeli przesadziłem...

nie do końca się zrozumieliśmy.. 20latek ma jakieś tam wyczucie i dostrzega dużo więcej niż młodsza osoba. Obeznanie w sofcie a zdolności plastyczne to dwie inne sprawy

hc: ja 3d zaczynałem jakieś hm.. 3/4 lata temu.

koniec ot .. przecież to wip

 

tomczas : co do porad ;)

- to głównie więcej cierpliwości... bo serio nie rozumiem dlaczego ramiona są krzywo... brak palców itp... wszystko jedno kolorowe...brak jakiego kolwiek światła..

-Poświęcaj więcej czasy na każdy detal

-zerknij do tutoriali na tym serwisie... na pewno Ci pomogą poznać soft

-rób/poprawiaj tak długo .. aż Ci samemu się to będzie podobać

pozdro

Napisano

co ma piernik do wiatraka? ... mąkę

 

tomczas-trochę więcej samo krytyki, pozwiedzaj trochę stron o grafice i pooglądaj prace innych ludzi

zobacz na jakim poziomie teraz stoi

pozdr.

 

 

!

Gość michlord
Napisano

Ja zaczynałem jak miałem 10 lat

Początek to radze sobie przeczytać jakiś tutek "for beginers" itp. i krok po kroku według niego dłubać.

I w ogóle na początku tylko tutki robić, a nie własne projekty - dopiero gdy już będziesz troche obeznany z modelowaniem to zacznij coś robić własnego.

Napisano

Wiem jak to jest zaczynać i zrobić swoją pierwszą rzecz w maxie ...

Ja się podniecałem Oświetlonym teapotem i zaraz go pokazywałem znajomym.

Co do pracy to:

- Czarne tło za modelem (Daj zawsze jakieś plane czy cuś)

- Nie przemyslany model , widze tu więcej prób róznych funkcji niż obmyślanego modelingu.

- Zero oświetlenia

- Większość to lekko zniekrztałcone głowne bryły maXa

 

Na początek polecam zakupić jakąś książke bo myśle że z niej najwięcej mozna zajarzyć a straszne pieniądze to nie są.

No i Tutoriale , bardzo dobre są na głównej stronie max3d.pl

POzdrAwiam i życze owocnej PrAcY

Napisano

Jak na pierwszy model w 3d nie jest tragicznie, pracuj dalej. Pewnie krytyka była by mniejsza, gdybyś od razu napisał że to pierwsze kroki.

 

A dla tych, których trochę poniosło, proponuję nowy wątek - "Mój pierwsz render", jeśli takowy jeszcze ktoś posiada, przecież nikt nie zaczyna od fotorealistycznych prac.

 

Pozdrawiam!

Napisano

Pozno zaczyna? Ja wiem, ze wszystkie dzieciaki teraz mysla jakimi to sa weteranami CG ale brzmi to zabawnie. To nie akrobatyka sportowa zeby trzeba byc mlodym :D

Jest taki pan - nazywa sie Rick Baker. Kiedy wielu z Was nie bylo nawet w smialych planach waszych rodzicow on robil juz charakteryzacje i efekty specjalne do filmow. Zdobyl chyba z 6 oskarow w kategorii "best makeup effects" a zaczal tak na prawde swoja przygode z CG od... Zbrusha i zaczal publikowac na forum swoje prace w roku 2005, bedac w wieku jaki Wy pewnie w swojej mlodzienczej naiwnosci uznalibyscie za metuzalemowy.

Tutaj jest tez link do wywiadu na forum z artystka ktora przez rok szkoly osiagnela poziom do ktorego wielu nawet po latach sie nie zblizy:

Julianna Kolakis.

Fakt - obydwie osoby maja za soba wiele lat pracy z tradycyjnymi mediami ale to i tak nie zmienia faktu ze CG nie jest jakas magia ktorej nalezy sie uczyc od kolyski.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności