tomczas Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Witam! Dzisiaj wykonałem mój pierwszy projekt w 3ds max. Jest to tzw. pinokio. Może nie jest to piękny projekt no ale zrozumcie to dopiero I projekt. Proszę o jakieś wskazówki itp. Pozdrawiam tomczas 1
szakal555 Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Widze że kupiłeś książke Pasków.Na pierwszy rzut oka to nie ma co gadać,radze tutoriale,ale jeśli zaczynazs dopiero w maxie to weź ściągnij trial mudboxa czy zbrusha.
Temporal Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 A po co kolesiowi zbrush? Jak już zaczął maxa to niech trenuje a jak osiągnie jakiś poziom to się zacznie bawić zbrushu bo tak to myślę że to trochę głupie.
JunioR Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 jeśli zaczynazs dopiero w maxie to weź ściągnij trial mudboxa czy zbrusha. a co ma piernik do wiatraka ?
hcpiter Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 Polecam zrobić jakąs wiekszą scenke do tego modelu, nie musi byc super extra ale zeby bylo cos wiecej. MaGuu dobre dobre xD
piotrek Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 hmm, jakich wskazówek oczekujesz? Czytaj dużo tutków, manuala i oglądaj siatki - tyle można poradzić.
!Ewert Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 jak to jest że zarejestrowałeś sie na forum w 2005 roku a dopiero teraz dajesz pierwszą prace?
tomczas Napisano 2 Maj 2007 Autor Napisano 2 Maj 2007 a no tak, że nie chciało mi się za to wziąc a teraz mam czas no i są jakieś efekty :D
BLADE Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 jakieś nie znaczy zadowalające, za bardzo nie ma co komentować, do tytułowego pinokia równierz ma sie nijak... poprzednicy chyba powiedzieli już wszystko.
krzyhhh Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 sory że pytam... ale ile masz lat ?... jak masz mniej niż 8 to uznam, że się uczysz dopiero... i spro pracy jeszcze przed Tobą ... ale jeżeli więcej... to sory... ale sobie jaja z nas robisz ...
carlosss Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 Nie no panowie krzyhhh przede wszystkim, nie każdy zaczyna od wcześniaka, niektórzy zaczynają nawet od 20 roku życia i nie należy za to besztać. Co do autora wątku, to chyba zanim dasz takiego WIP'a powinieneś pierwsze co zapytać się jakie lektury potrzebujesz do nauki, bo naprawdę gdyby każdy tu dawał takie rzeczy to nie było by po co wchodzić w WIP'a :]. Taka moja mała rada.
hcpiter Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 krzyhh no bez przesady, Ty w jakim wieku zaczynales CG ? bo wiekszosc chyba userow zaczynala troszke pozniej niz wiek 8 lat. Ja tam nie czuje sie urazony czy cos w tym stylu wiec lepiej albo przemilczec niektore sprawy albo wyloozowac. Pozdrawiam
krzyhhh Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 sory jeżeli przesadziłem... nie do końca się zrozumieliśmy.. 20latek ma jakieś tam wyczucie i dostrzega dużo więcej niż młodsza osoba. Obeznanie w sofcie a zdolności plastyczne to dwie inne sprawy hc: ja 3d zaczynałem jakieś hm.. 3/4 lata temu. koniec ot .. przecież to wip tomczas : co do porad ;) - to głównie więcej cierpliwości... bo serio nie rozumiem dlaczego ramiona są krzywo... brak palców itp... wszystko jedno kolorowe...brak jakiego kolwiek światła.. -Poświęcaj więcej czasy na każdy detal -zerknij do tutoriali na tym serwisie... na pewno Ci pomogą poznać soft -rób/poprawiaj tak długo .. aż Ci samemu się to będzie podobać pozdro
Mr Pank Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 co ma piernik do wiatraka? ... mąkę tomczas-trochę więcej samo krytyki, pozwiedzaj trochę stron o grafice i pooglądaj prace innych ludzi zobacz na jakim poziomie teraz stoi pozdr. !
tomczas Napisano 20 Maj 2007 Autor Napisano 20 Maj 2007 dzięki za porady :D Co do wieku to mam 16 lat, a w maxa bawie się około 3 tygodni :D
zipper Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 mi sie podobaja rece ... sa takie ... asymetryczne ;D pozdrawiam ... i zycze powodzeniaw nauce
Reanimator Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 LOL Max to nie fortepian, nie trzeba zaczynac od dzieciaka, zeby byc dobrym ;P Tomczas, nie zrazaj sie i dzialaj! :)
Gość michlord Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Ja zaczynałem jak miałem 10 lat Początek to radze sobie przeczytać jakiś tutek "for beginers" itp. i krok po kroku według niego dłubać. I w ogóle na początku tylko tutki robić, a nie własne projekty - dopiero gdy już będziesz troche obeznany z modelowaniem to zacznij coś robić własnego.
mileS Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Wiem jak to jest zaczynać i zrobić swoją pierwszą rzecz w maxie ... Ja się podniecałem Oświetlonym teapotem i zaraz go pokazywałem znajomym. Co do pracy to: - Czarne tło za modelem (Daj zawsze jakieś plane czy cuś) - Nie przemyslany model , widze tu więcej prób róznych funkcji niż obmyślanego modelingu. - Zero oświetlenia - Większość to lekko zniekrztałcone głowne bryły maXa Na początek polecam zakupić jakąś książke bo myśle że z niej najwięcej mozna zajarzyć a straszne pieniądze to nie są. No i Tutoriale , bardzo dobre są na głównej stronie max3d.pl POzdrAwiam i życze owocnej PrAcY
Sebastian Ozga Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 Jak na pierwszy model w 3d nie jest tragicznie, pracuj dalej. Pewnie krytyka była by mniejsza, gdybyś od razu napisał że to pierwsze kroki. A dla tych, których trochę poniosło, proponuję nowy wątek - "Mój pierwsz render", jeśli takowy jeszcze ktoś posiada, przecież nikt nie zaczyna od fotorealistycznych prac. Pozdrawiam!
Nezumi Napisano 25 Maj 2007 Napisano 25 Maj 2007 Pozno zaczyna? Ja wiem, ze wszystkie dzieciaki teraz mysla jakimi to sa weteranami CG ale brzmi to zabawnie. To nie akrobatyka sportowa zeby trzeba byc mlodym :D Jest taki pan - nazywa sie Rick Baker. Kiedy wielu z Was nie bylo nawet w smialych planach waszych rodzicow on robil juz charakteryzacje i efekty specjalne do filmow. Zdobyl chyba z 6 oskarow w kategorii "best makeup effects" a zaczal tak na prawde swoja przygode z CG od... Zbrusha i zaczal publikowac na forum swoje prace w roku 2005, bedac w wieku jaki Wy pewnie w swojej mlodzienczej naiwnosci uznalibyscie za metuzalemowy. Tutaj jest tez link do wywiadu na forum z artystka ktora przez rok szkoly osiagnela poziom do ktorego wielu nawet po latach sie nie zblizy: Julianna Kolakis. Fakt - obydwie osoby maja za soba wiele lat pracy z tradycyjnymi mediami ale to i tak nie zmienia faktu ze CG nie jest jakas magia ktorej nalezy sie uczyc od kolyski.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się