Napisano 4 Czerwiec 200717 l Autor wiem naped mi tez sie nie podoba, gasienice itp i wougle czesci metalowe do podstawy sa tylko przyklejone (obok tej dziury) . Ale to wip wiec mozna pokazywac poczatek :P
Napisano 4 Czerwiec 200717 l Model nawet fajny a co do napędu to może go latającego zrób ... ;> na takie pola magnetyczne albo cuś ;]
Napisano 4 Czerwiec 200717 l Autor tzn naped zostanie mniej wiecej taki jak jest. To sa ogolne zarysy. Zmienie gasienice. Nie beda takie zabawkowe. I ta platforme na ktorej "siedzi" reszta robota zmodyfikuje.
Napisano 5 Czerwiec 200717 l IMO trakcja jest ok ale mi od razu się pomyślało "co tym porusza". Nie widać żadnego silnika czy miejsca w którym mógłby się zmieścić, są jakieś siłowniki ale nieproporcjonalnie duże (samo w sobie nic złego- ot, taką konwencję wybrałeś i tyle).
Napisano 5 Czerwiec 200717 l Autor silnik bedzie na tej jakby platformie, do ktorej przylegaja gasienice. Nog nie bedzie, ino poprawie te gasienice i z ta platforma cos zrobie.
Napisano 7 Czerwiec 200717 l Autor taki maly upek tego co tym bedzie napedzac, to dopiero poczatek, dojdzie wiele szczegolow.
Napisano 7 Czerwiec 200717 l oj szanowny kolega daleko na tym nie zajedzie napedzaj tylko jedną oś - nie dwie - poza tym kolejnosć jest taka - koło łańcuchowe, motoreduktor, silnik a nie jak u ciebie - żadeen silnik nie pociągnie łańcucgowej przekładni bez reduktora. Układ gąsiennicy sugeruje że jazda będzie w głąb ekranu- w naszą stronę gąsiennica wygryzałaby podłoże i po jednym przebiegu by się zaklinowała. Napęd (silnik, reduktor) umieść na środku ciężkoći między dwoma dolnymi osiami lub skompensuj bateria akumulatorów
Napisano 7 Czerwiec 200717 l Autor hehe takiej odpowiedzi sie nie spodziewalem. No coz nie znam sie na mechanice zbytnio. Silnik zostawie tam gdzie jest i tak jak napisales dodam baterie akumulatorów jak znajde w googlach foty. Reduktor tez jakis wstawie. I mam zamiar zrobic 2 takie silniki, jeden dla tej strony co juz jest i drugi dla prawej zeby jakos skrecal.
Napisano 7 Czerwiec 200717 l Autor mechanikiem nie jestem, nie wiem czy dobrze jest zrobiona ta mechanika, no ale oceniajcie prace, a nie czy jest dobrze :P
Napisano 7 Czerwiec 200717 l Autor mechanikiem nie jestem, nie wiem czy dobrze jest zrobiona ta mechanika, no ale oceniajcie prace, a nie czy jest dobrze :P
Napisano 8 Czerwiec 200717 l a ja mam takie glupie pytanie ... czy masz zamiar zostawic ta bude na silniki otwarta ? co jest calkowicie niefunkcjonalne ... po to zeby pokazac ile pracy wlozyles w detal ? czy zamkniesz to ta pokrywa ... ? i cala praca jaka w to wlozyles pojdzie w tak zwaną kieszeń :) ? pozdrawiam /hindus : usuwam niecenzuralny wyraz.. uważaj sobie:D
Napisano 8 Czerwiec 200717 l Autor zostawiam otwarta, niech bedzie widac co tym napedza :P Moze i nie funkconalnie ale jak bedzie jakas pokrywa to juz nie bedzie tak fajnie wygladac ;p Zreszta to jest tylko koncept, jakby projekt mial byc zbudowany zmienilo by sie to i owo. Ale ludzie dajcie jakies komenty czy wam sie podoba...
Napisano 8 Czerwiec 200717 l ludzie dajcie jakies komenty czy wam sie podoba... nie podoba sie, podobaja mi sie ladne dziewczyny ;]
Napisano 8 Czerwiec 200717 l Zwykle w pojazdach gąsienicowych jest napęd na jedno koło i oprócz tego wydaje mi sie że w takim układnie jak zrobiłeś po kilu metrach gąsienica zsunie się z kół. Sam model fajny.
Napisano 9 Czerwiec 200717 l Duzy plus dla Ciebie za te skomplikowane mechanizmy bo wiem ile to roboty żeby skonczyc takie detale :) Fajnie wygląda ten model zapowiada się obiecująco
Napisano 10 Czerwiec 200717 l Autor dzieki za komenty... cos mi kurcze sceny nie chce max ladowac. Wyskakuje file failed :/ Autobacki tez wysiadly ;/ Pozostala mi jedynie kopia ale troche wczesniejsza niz oryginal ;/
Napisano 10 Czerwiec 200717 l detal jak najbardziej pozytywny :) IMO trochę jeszcze niektóre elementy są zbyt "plastelinowe" ale z drugiej strony to nadaje takiej futurystycznej niedokładności (nie wiem jak inaczej to określić :P) jeśli miał bym sie do czegoś przyczepić to był by to łańcuch i gąsienice. Łańcuch jest za słabo napięty, a gąsienice były by kompletnie niepraktyczne w trudniejszym terenie.
Napisano 10 Czerwiec 200717 l z tym oswietleniem i detalem zaczyna wygladac naprawde fajnie ... mam nadzieje ze nie poprzestaniesz na clay'u i zrobisz ladne texturki :) pozdrawiam i zycze powodzenia hindus: forgive please ... : > (to byl cytat z killerow 2oje :) - pozdrawiam ;]
Napisano 15 Listopad 200717 l Hej, projekt robocika bardzo fajny, teksturki tez mi się podobają. Zmienilbym natomiast (dopracował to chyba lepsze słowo) otoczenie i oswietlenie troszke. Podsumowując: mozna z tego na pewno więcej wycisnąc. Pozdro, powodzenia! :D
Napisano 16 Listopad 200717 l Witam. Powiem tak mechanika robota tak średnio, ale to jest tylko jedna rzecz do poprawy moim zdaniem. Pomysł na robota ok ale wykonanie siłowników do bani nie kupuję tego. Texturing OK. Pozdro
Napisano 16 Listopad 200717 l Jak dla mnie to robocik jest w jak najlepszym stanie :D ... Texturki sa b. dobre
Napisano 16 Listopad 200717 l Bardzo fajnie wyszło, tło rzeczywiście trochę nie ciekawe ale robot ma super materiały.
Napisano 16 Listopad 200717 l Bardzo zgrabne cudeńki uważam:) Czepił bym się monotonności metalu i niebardzawego szkła, jakieś hdri czy coś by się zdało.
Napisano 16 Listopad 200717 l Autor Dzieki za komentarze. Otoczenie robota tak na szybko robione, zeby tylko w studiu nie wyladowal, pracuje wlasnie nad takim "kosmicznym" korytarzem gdzie wstawie pozniej robota. M4rcus co bys chcial wiedziec :P??
Napisano 16 Listopad 200717 l ładne tekstury metalu shader zielonej szyby zmień, dałeś chyba samą opacity, żadnych załamań żadnych odbić. tekstura tego seledynowego czegoś na tyle też dziwna, do tego widać że użyłeś mirror.
Napisano 17 Listopad 200717 l Autor Ania co do zielonej szybki to masz racje, tam tylko z opacity zjechalem, ale poprawie to. To seledynowego to moim zdaniem lipa wyszla, ale tez to poprawie. Nie uzylem tam mirrora, poporstu textura w tym miejscu sie tak dziwnie sklada.
Napisano 17 Listopad 200717 l Autor model zostaje, nic nie ruszam, nawet 1 vetvexa :P Jedynie co to niekotre materialy i textury
Napisano 17 Listopad 200717 l Świetna praca !! :] aż normalnie poczułem jakiś dyskomfort, bo już dawno nic w 3D nie ruszałem. Wszystko fajne w szczególności styl pracy i texturki (+ spawy brawo :) Good job keep working ;)
Napisano 18 Listopad 200717 l co do tekstur to chodzi mi o ten material ktory pokrywa stelarz robota to cos przetarte:P
Napisano 19 Listopad 200717 l Autor Tam jest standartowy material vray'owski, z naloza textura metalu narysowana w ps'ie w diffuse i bump na to.
Napisano 19 Listopad 200717 l Jedyne co bym zmienił to materiał tego "klosza" :) Być może jest to tylko moje złudzenie, ale widać w nim, że otoczenie jest przebijane bez żadnego załamania obrazu. No i odblask jakiś taki dziwny :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto