Napisano 17 Listopad 200717 l Autor obrazka nie widać bo go nie ma jest to tylko duza ilość enter'ów między wierszami:D thx za odpowiedz Anno zobacze zaraz jak to wygląda;) edit: tragicznie wyglądało(poly oczywiście) tzn. taki szit ze np. czarne bylo całe przy rochu kamery tragiczne wyglądało, wogle trudno to pisac, screena nie pokaze bo juz usunąłem edit2: z texturą tez poszło aha i jeszcze takie pytanka czy da sie poruszac kamerą robiąc cut'y bo mi sie odrazu dzialanie narzędzia przerywa. i jeszcze jedno czy da sie przeskakiwac między view portami nie klikając tego znaczka w prawym dolnym rogu(maximize viewport toggle), w maya to jest space bar w dany viewporcie. sry za takie noobowskie pytania ps. screeny pracy pokaze moze jeszcze dzisiaj
Napisano 17 Listopad 200717 l Co do cuta, polecam wingsa tam to się da, w maxie nie. Możesz skakać do innego viewportu klikając na viewport label, nie pamiętam czy prawą czy lewą myszą (można też kliknąć prosto w viewport ale wtedy selekcja ci zniknie)
Napisano 17 Listopad 200717 l Autor wingsa raczej narazie nie bede ruszal bo i tak narazie mam wiele problemow z maxem, ale dzięki za sugestię:) co do viewportów chodziło mi o maxymalizacje jednego z czterech okien i minimalizacje tak zeby ponownie bylo widać cztery okna. aha i jeszcze jedno, jak zaznaczam np. vertexy we froncie to nie widac ich, są nie zaznaczone w topie(znaczy nie updatują sie inne kamery) da sie jakoś ustawic zeby sie updatowało thx za odpowiedz
Napisano 26 Listopad 200717 l Autor aha i jeszcze jedno, jak zaznaczam np. vertexy we froncie to nie widac ich, są nie zaznaczone w topie(znaczy nie updatują sie inne kamery) da sie jakoś ustawic zeby sie updatowało podtrzymuje to pytanie(na viewportach jest napisane inactive) a więc pokazuje pierwszego screena siatki fiata, narazie mało, ale dawno nie robiłem fury i szybko mogą pojawić sie błędy, a nie chce sie potem pogrązyć w "syfie". nie moglem pokazac wczesniej bo nie mialem dostępu do kompa, a jest to praca z 17.11 jak moj ostatni post, nic od tego czasu nie robiłem
Napisano 30 Listopad 200717 l Autor mam takie pytanie, dlaczego jak daje ms to niektore brzegi są tward, a niektore soft? nie mozna nawet sprawdzic czy dobra siatka jest do ms.
Napisano 1 Grudzień 200717 l Autor chodzi mi o np cos takiego i po ms w tych miejscach tez są twarde brzegi. prosze o pomoc:)
Napisano 1 Grudzień 200717 l Em sluchaj nieuplejduje Ci się bo masz DISABLE view... -.- daj prawym na napis(top/right/perspective/etc) i odznacz Disable View Twarde brzegi masz bo albo MS jest ustawiony na 0 albo zaznaczyleś smothing groups w mesh smocie.. :]
Napisano 2 Grudzień 200717 l Autor Em sluchaj nieuplejduje Ci się bo masz DISABLE view... -.- daj prawym na napis(top/right/perspective/etc) i odznacz Disable View Twarde brzegi masz bo albo MS jest ustawiony na 0 albo zaznaczyleś smothing groups w mesh smocie.. :] thx, to pierwsze dziala ale to z ms'em nie, smooth na 1 bez smoothing groups mam i nie dziala. pojawia sie to w miejscu gdzie musialem dorabiac poligony bo przez przypadek je usunąłem:) jak zrobie ms modifikator to nie widac tych twardych edgow jak use NURBS to tez nie
Napisano 2 Grudzień 200717 l Hmmm.. a daj clean smothing groups.. albo usuń ms i na nowo go dodaj.. :)
Napisano 3 Grudzień 200717 l Autor a jak doć clean smoothing groups? bo nie moge tego znaleźć, w helpie tez nic nie znalazlem ms przeciez zawsze wlanczam tylko na chwile i go potem cofam aby dalej modelowac;)
Napisano 4 Grudzień 200717 l "a jak doć clean smoothing groups?" zjedz na dol listy funkcji mesh/poly edita i tam znajdziesz kwadraciki z liczbami od 1-50 chyba i zaraz pod tym jest auto group. A na marginesie to wg mnie te poligony po prostu ie sa zlaczone. muszisz wejsc w edicje vertexow pozaznaczc te wertexy ktore sa w tym samym miejscu i na liscie funkcji mesh/poly edita znajdz collapse i kliknij to, musisz tak zrobic z kazda taka grupa vertexow
Napisano 4 Grudzień 200717 l Autor thx trzeba byl kliknąc auto smooth ps gdyby vertexy nie byly zweldowane to sietka po ms byla by rozwalona;)
Napisano 6 Grudzień 200717 l Autor nie mialem za duzo czasu ostatnio jak są jakies większe blędy to odrazu powiedzcie,plz
Napisano 6 Grudzień 200717 l nadkole krzywe :P a więcej za bardzo niema co mówić ... niema z czego :P scren za dużo nie mówi
Napisano 14 Styczeń 200817 l Jeśli chcesz odzyskać to jest sposób to raz ;) jeśli chcesz to też można gotowy model ściagnąć. Nie wiem w sumie co robisz dokładnie, planujesz itd. bo 7 stron to jest co czytać ;P To jest jeszcze do tego osiedla auto ta?
Napisano 14 Styczeń 200817 l Autor tak auto do osiedla, gotowy dobry model z ts kosztuje troche $, da sie to tez zrobic w inny sposob(np. bitme.org), ale to nigdy nie jest to samo co wlasny model. sposób na odzyskanie? co masz na mysli?
Napisano 14 Styczeń 200817 l tune up utilities "" czy jakoś tak się pisze... nawet po formacie powinno się dać odzyskać jeśli niedawno robiłeś. http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/ :)
Napisano 14 Styczeń 200817 l Autor Pecet dziękuję Ci, mi tez nie raz bardzo pomógł swoją obiektywną opinią:)
Napisano 16 Styczeń 200817 l Autor cholera wydawalo sie wszystko jest juz ok a teraz wyskakuje error(bo dopiero teraz zainstalowalem max'a) error file open failed i śceiżka do niego, czy oznacza to ze jest tak do dupy ze juz z nim nic nie zrobie?, przeciez przy odzyskiwaniu bylo napisaNE ZE JEST W DOBRYM STANIE
Napisano 17 Styczeń 200817 l odpal nowa scene w maxie i dolacz tamta scene ( File-> merge...) - moze odczyta scene wtedy mozesz wszystkie obiekty przeniesc do pustej (nowej) sceny
Napisano 17 Styczeń 200817 l nie wiem czy coś to da, ale spróbuj może jakimś konwerterem lub innym programem czytającym maxa....a potem zapisać jako 3ds. Wprawdzie sporo stracisz, ale może coś odzyskasz. tu jest coś takiego: http://www.3dlinks.com/links.cfm?categoryid=1&subcategoryid=11
Napisano 20 Styczeń 200817 l Autor dam juz sobie spokój z odzyskiwaniem tego pliku:( postanowilem więc popobierac pare model z turbosquid, ale prawie sam shit. więc mam taką prośbe jak ktoś ma jakąś starą fure(typu 126p itp.) to jakby mogl to bym prosił o wsylanie na maila [email protected] :)
Napisano 7 Luty 200817 l Autor a więc zabiore sie ponownie za texturowanie. auto jakieś mam z ts'a. zacząłem texturowac rynny, tylko teraz nie wiem czy odpowiednia rozdzielczosc textury jest, bo nie chce przesadzić z rozdzielczością jak to zrobiłem ze śmietnikami 1024x1024 a ich prawi nie widać. 9 rynn dalem na jedną texture 1024x1024 tak to wygląda textura jest do niczeg ale chodzilo mi o to zeby tylko zobaczyc czy taka starczy na taki render
Napisano 8 Luty 200817 l Autor czyli tak zostawie, thx za opinie;) chodniki tez takie zostawie najwyżj jeszzce jezdnie zwęże bo nie wiem czy za szeroka nie jest;)
Napisano 10 Luty 200817 l Autor wytexturowalem pare elementow(troche male rozdzielczosci, bo element widziane z daleka), więc stwierdzilem ze pokaze. uwagi mile widziane
Napisano 10 Luty 200817 l kolejna osoba ktora ma problemy z proporcjami! chodnik za waski, plyty chodnikowe prostokatne, kubly za wysokie... ale reszta spoko, ciekawe textury+ swiatelko i bedize gites majoness
Napisano 16 Luty 200817 l Autor pomniejszylem troche chodnik, moze być?:) wytexturowalem jeszcze pare elementow tu drzwi:
Napisano 19 Luty 200817 l W Krakowie nie ma takich chodników, podaj mi adres to przyjadą się Twoim przyjrzeć :P Wyglada jakby ktoś porozkładał kafelki na nierównym podłożu.
Napisano 19 Luty 200817 l Płytki za mocno poprzechylane i nie wiadomo czemu tylko w jednej płaszczyźnie.
Napisano 20 Luty 200817 l Autor troche go zmienilem ale nie pokazywalem bo stwierdzilem ze i tak nikt nie oceni:( racja ze za bardzo nierowny, postaram sie poprawić, bo takich pewnie w krakowie tez nie ma
Napisano 20 Luty 200817 l Bardzo mi się podoba i cieszę się, że odzyskałeś pliki :] Jednak chodnik jest stanowczo do poprawy. Nie tylko nierówny ale też wydaję mi się za wąski w stosunku do reszty ... wydaje się że jak 2 osoby na nim staną równolegle to już nie będzie miejsca na 3, a przeciętne chodniki są tak właśnie na ok. 3 osoby w poprzek ;) może wąski chodnik był zamierzony, bo są i takie ale imo szerszy ładniej by się prezentował i nikt by się nie czepiał :] Tekturki nieźle się zapowiadają (szczególnie podoba mi się droga/asfalt) Tylko nie zepsuj oświetlenia etc ;) PS: A i pokombinuj jeszcze coś z tymi płytami (chodnikowymi)
Napisano 21 Luty 200817 l Autor plikow niestety nie odzyskałem, bo tego nie stracilem, stracilem auto, ktore juz prawie bylo skończone:( ale to juz przeszlosc, trudno a nad chodnikiem ciągle pracuje:) edit: pomyslalem ze wymodeluje cos takiego, bo texturami zrobic takie cos jest chyba ciężko
Napisano 23 Luty 200817 l Autor nie wiem jakiego bumpa dac na chodnik duzego czy malego, bo jak jest maly to z bliska wygląda ok ale z daleka jak by go wcale nie bylo, natomiast jak go z daleka widac to z bliska wygląda okropnie
Napisano 24 Luty 200817 l Bardzo fajnie, ale jak widzisz chodnik jest po "przejsciach" wiec i moze te plyty oddzielajace go od asfaltu tez troche "dobic" ? :)
Napisano 3 Marzec 200817 l Autor wydaje mi sie ze szyby za malo odbijają światło(ktorego nie ma poza podstawowym), bo reflective pranie nie wplywa na wygląd. prosze o komentarze:)
Napisano 7 Marzec 200817 l Autor wreszcie zacząłem texturowac budynek:) będe łączyl textury 1k prosze o komentarze
Napisano 7 Marzec 200817 l Hmmm powalcz z mapowaniem (dolna cześć ściany ) Takie pytanko to są rendery czy screen’y z maxa? bo coś mi śmierdzi, że textura budynku a właściwie cegieł była nie większa niż 1024x768 albo słabej jakości ;( A tak to zapowiada się świetnie! Ma to klimat.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto