Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 112
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

obrazka nie widać bo go nie ma jest to tylko duza ilość enter'ów między wierszami:D

thx za odpowiedz Anno zobacze zaraz jak to wygląda;)

 

 

 

edit: tragicznie wyglądało(poly oczywiście) tzn. taki szit ze np. czarne bylo całe przy rochu kamery tragiczne wyglądało, wogle trudno to pisac, screena nie pokaze bo juz usunąłem

 

 

edit2: z texturą tez poszło

 

aha i jeszcze takie pytanka czy da sie poruszac kamerą robiąc cut'y bo mi sie odrazu dzialanie narzędzia przerywa.

i jeszcze jedno czy da sie przeskakiwac między view portami nie klikając tego znaczka w prawym dolnym rogu(maximize viewport toggle), w maya to jest space bar w dany viewporcie.

sry za takie noobowskie pytania

 

ps. screeny pracy pokaze moze jeszcze dzisiaj

Napisano

Co do cuta, polecam wingsa tam to się da, w maxie nie.

Możesz skakać do innego viewportu klikając na viewport label, nie pamiętam czy prawą czy lewą myszą (można też kliknąć prosto w viewport ale wtedy selekcja ci zniknie)

Napisano

wingsa raczej narazie nie bede ruszal bo i tak narazie mam wiele problemow z maxem, ale dzięki za sugestię:)

co do viewportów chodziło mi o maxymalizacje jednego z czterech okien i minimalizacje tak zeby ponownie bylo widać cztery okna.

aha i jeszcze jedno, jak zaznaczam np. vertexy we froncie to nie widac ich, są nie zaznaczone w topie(znaczy nie updatują sie inne kamery) da sie jakoś ustawic zeby sie updatowało

 

thx za odpowiedz

Napisano

aha i jeszcze jedno, jak zaznaczam np. vertexy we froncie to nie widac ich, są nie zaznaczone w topie(znaczy nie updatują sie inne kamery) da sie jakoś ustawic zeby sie updatowało

podtrzymuje to pytanie(na viewportach jest napisane inactive)

 

a więc pokazuje pierwszego screena siatki fiata, narazie mało, ale dawno nie robiłem fury i szybko mogą pojawić sie błędy, a nie chce sie potem pogrązyć w "syfie".

nie moglem pokazac wczesniej bo nie mialem dostępu do kompa, a jest to praca z 17.11 jak moj ostatni post, nic od tego czasu nie robiłem

37108739fu1.jpg

56660554nl8.jpg

Napisano

Em sluchaj nieuplejduje Ci się bo masz DISABLE view... -.- daj prawym na napis(top/right/perspective/etc) i odznacz Disable View

 

Twarde brzegi masz bo albo MS jest ustawiony na 0 albo zaznaczyleś smothing groups w mesh smocie.. :]

Napisano
Em sluchaj nieuplejduje Ci się bo masz DISABLE view... -.- daj prawym na napis(top/right/perspective/etc) i odznacz Disable View

 

Twarde brzegi masz bo albo MS jest ustawiony na 0 albo zaznaczyleś smothing groups w mesh smocie.. :]

 

thx, to pierwsze dziala ale to z ms'em nie, smooth na 1 bez smoothing groups mam i nie dziala.

pojawia sie to w miejscu gdzie musialem dorabiac poligony bo przez przypadek je usunąłem:)

58146328sr5.jpg

jak zrobie ms modifikator to nie widac tych twardych edgow jak use NURBS to tez nie

Napisano

a jak doć clean smoothing groups? bo nie moge tego znaleźć, w helpie tez nic nie znalazlem

ms przeciez zawsze wlanczam tylko na chwile i go potem cofam aby dalej modelowac;)

Napisano
"a jak doć clean smoothing groups?"

zjedz na dol listy funkcji mesh/poly edita i tam znajdziesz kwadraciki z liczbami od 1-50 chyba i zaraz pod tym jest auto group.

 

A na marginesie to wg mnie te poligony po prostu ie sa zlaczone.

muszisz wejsc w edicje vertexow pozaznaczc te wertexy ktore sa w tym samym miejscu i na liscie funkcji mesh/poly edita znajdz collapse i kliknij to, musisz tak zrobic z kazda taka grupa vertexow

Napisano

Jeśli chcesz odzyskać to jest sposób to raz ;) jeśli chcesz to też można gotowy model ściagnąć. Nie wiem w sumie co robisz dokładnie, planujesz itd. bo 7 stron to jest co czytać ;P To jest jeszcze do tego osiedla auto ta?

Napisano

tak auto do osiedla, gotowy dobry model z ts kosztuje troche $, da sie to tez zrobic w inny sposob(np. bitme.org), ale to nigdy nie jest to samo co wlasny model.

sposób na odzyskanie? co masz na mysli?

Napisano

cholera wydawalo sie wszystko jest juz ok a teraz wyskakuje error(bo dopiero teraz zainstalowalem max'a)

error file open failed i śceiżka do niego, czy oznacza to ze jest tak do dupy ze juz z nim nic nie zrobie?, przeciez przy odzyskiwaniu bylo napisaNE ZE JEST W DOBRYM STANIE

Napisano

odpal nowa scene w maxie i dolacz tamta scene ( File-> merge...) - moze odczyta scene wtedy mozesz wszystkie obiekty przeniesc do pustej (nowej) sceny

Napisano

dam juz sobie spokój z odzyskiwaniem tego pliku:(

postanowilem więc popobierac pare model z turbosquid, ale prawie sam shit.

więc mam taką prośbe jak ktoś ma jakąś starą fure(typu 126p itp.) to jakby mogl to bym prosił o wsylanie na maila [email protected] :)

Napisano

a więc zabiore sie ponownie za texturowanie. auto jakieś mam z ts'a.

zacząłem texturowac rynny, tylko teraz nie wiem czy odpowiednia rozdzielczosc textury jest, bo nie chce przesadzić z rozdzielczością jak to zrobiłem ze śmietnikami 1024x1024 a ich prawi nie widać.

9 rynn dalem na jedną texture 1024x1024

tak to wygląda textura jest do niczeg ale chodzilo mi o to zeby tylko zobaczyc czy taka starczy na taki render

16197583ki0.jpg

Napisano

kolejna osoba ktora ma problemy z proporcjami! chodnik za waski, plyty chodnikowe prostokatne, kubly za wysokie...

 

 

ale reszta spoko, ciekawe textury+ swiatelko i bedize gites majoness

Napisano

W Krakowie nie ma takich chodników, podaj mi adres to przyjadą się Twoim przyjrzeć :P Wyglada jakby ktoś porozkładał kafelki na nierównym podłożu.

Napisano

troche go zmienilem ale nie pokazywalem bo stwierdzilem ze i tak nikt nie oceni:(

58869623zv4.jpgracja ze za bardzo nierowny, postaram sie poprawić, bo takich pewnie w krakowie tez nie ma

Napisano

Bardzo mi się podoba i cieszę się, że odzyskałeś pliki :] Jednak chodnik jest stanowczo do poprawy. Nie tylko nierówny ale też wydaję mi się za wąski w stosunku do reszty ... wydaje się że jak 2 osoby na nim staną równolegle to już nie będzie miejsca na 3, a przeciętne chodniki są tak właśnie na ok. 3 osoby w poprzek ;) może wąski chodnik był zamierzony, bo są i takie ale imo szerszy ładniej by się prezentował i nikt by się nie czepiał :]

Tekturki nieźle się zapowiadają (szczególnie podoba mi się droga/asfalt) Tylko nie zepsuj oświetlenia etc ;)

PS: A i pokombinuj jeszcze coś z tymi płytami (chodnikowymi)

Napisano

plikow niestety nie odzyskałem, bo tego nie stracilem, stracilem auto, ktore juz prawie bylo skończone:( ale to juz przeszlosc, trudno

a nad chodnikiem ciągle pracuje:)

 

edit:

pomyslalem ze wymodeluje cos takiego, bo texturami zrobic takie cos jest chyba ciężko

1_tjmcsj.jpg

 

 

84220778no9.jpg

 

 

Napisano

nie wiem jakiego bumpa dac na chodnik duzego czy malego, bo jak jest maly to z bliska wygląda ok ale z daleka jak by go wcale nie bylo, natomiast jak go z daleka widac to z bliska wygląda okropnie

36529947lw6.jpg

Napisano

Hmmm powalcz z mapowaniem (dolna cześć ściany ) Takie pytanko to są rendery czy screen’y z maxa? bo coś mi śmierdzi, że textura budynku a właściwie cegieł była nie większa niż 1024x768 albo słabej jakości ;( A tak to zapowiada się świetnie! Ma to klimat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności