mirach Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 To jak szczur/mysz zakręciła tyłkiem przed szarżą jest super :) Nie znam sie fachowo na pracy kamery, wiec nie moge doradzic nic strasznie konstruktywnego, ale zbyt urywana jest. Np podczas tej szarzy jest zbyt gwaltowne przejscie, a fajnie by bylo moc przyjzec sie jej początkowi z bliska. Końcówka też dziwna troszke jest, znaczy te ostatnie zblizenie na kota ciut bez wyrazu. Tak czy siak bardzo mi się podoba i jeśli tylko dotrwasz i bedziesz szła z regularnymi poprawkami to powinno wyjść świetnie :)
KLICEK Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Kurcze kiedys Gotham mi pomogl dobra rada jezeli chodzi o animacje, ktorej sam nie moglem zauwazyc takze dziele sie dalej. Jezeli chodzi o animacje postaci staraj sie tak animowac aby zadna czesc modelu nie zastygała w miejscu, na poczateku tyłek szczura jest skamienialy, pozniej łapki kotka skamienialy i do tego sie slizgały troszke. Jezeli chodzi o kamere to rzeczywiscie na poczatku zawsze z nia sa problemy, stawiałbym na bardziej dynamiczne kreskowkowe kadry i ruchy, nie ucinajac w taki sposob wlasnie ujec :) Ale tak czy inaczej pełen podziw dla Ciebie Aniu jak zawsze jestes moim wzorem :)
Ania Napisano 20 Sierpień 2007 Autor Napisano 20 Sierpień 2007 Klicku nie słodź, tym bardziej że bez ciebie bym się ani wingsa ani zbrusha nie nauczyła dzięki za rady.
3grosze Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Klicek dobrze gada zwłaszcza o tych nieruchomych częściach ciała ja od siebie przyczepię się do mrugania, nierównoczesne mruganie postaci to dobry motyw, ale Ciebie tutaj poniosło panno Anno, za bardzo mu się te oczy rozłażą plus za trzepotanie uszami i jeszcze propozycja co byś spróbowała może taki kadr, z tyłu szczura; kamera delitatnie jedzie po jego grzebiecie unosząc się coraz bardziej; trawa zasłania zbliżającego się kota; kamera się podnosi pokazuje się najpierw ogon, później cały, albo sama morda ze zbliżenia (morda złośliwca) i szczur widząc go robi akcje
Gomez Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Z orzeszkami troche mnie ponioslo ;P ale chodzilo o cos takiego jak wachanie trawki (jakas aluzja? ;), zeby cos robila a nie tylko czekala na kota. Zamiast zblizenia na kota w ostatnim ujeciu moze lepiej by wygladalo gdyby kamera przesuwala sie od czubka galazki w strone kota stopniowo go pokazujac. Jest taki b szybki ruch kamery gdy mysz widzi kota - chyba lepiej by bylo gdyby byl wolniejszy. Sproboj, zobacz jak wyglada lepiej. Niezbyt mi sie podoba kadr gdy kot jest pokazany sam. Moze kamera powinna byc ustawiona bardziej po stronie kota i skierowana na mysz zeby bylo ich oboje widac. PS bardzo sprytnie wycielas fragment gdy kot wdrapuje sie na drzewo :)
Ania Napisano 21 Sierpień 2007 Autor Napisano 21 Sierpień 2007 3grosze - na razie wywaliłam mruganie, może zrobię żeby tylko trochę przymykał oczy, ale wolniej. Będzie przez to wyglądał groźnie i morderczo. Gomez - w ostatnim już było wąchanie trawki, jeszcze to dopracuję. Na razie trzecie podejście do kota na początku, zrobiłam to od nowa. Mam pewne problemy z timingiem, chyba go puszczam za szybko. Video skradającego się kota znalazłam tylko od przodu i od tyłu, gdzie nie widać wszystkich nóg. Od boku mam tylko koty które chodzą normalnym tępem. No i są jakieś takie przeskoki, chyba wiem dlaczego ale nie wiem jak rozwiązać ten problem. Kiedy w Action Editor przesuwam albo kopiuję jeden key na drugi (chcę ten drugi nim zastąpić), to potem w IPO Curve Editor widzę że robią się na tym framie dwa keye, a animacja skacze. Wiem jak skasować w IPO Curve Editor takie coś. Ale mam pytanie czy da się tego już przedtem unikać? Jest jakieś ustawienie że jak kopiuje jakiś key w miejsce innego że on go zastąpi? http://www.ania.xibo.at/img/walk.mov
wizz Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 Całkiem wypaśne :) Kot chodzi świetnie, nie wiem czy juz ktos to pisał (nie chciało mi sie czytać :D ) ale ruch kamery jest bardzo nieładny. Życze ci powodzenia :)
Ania Napisano 21 Sierpień 2007 Autor Napisano 21 Sierpień 2007 wizz - o kamerze się rozpisywali masowo na trzech forach, na pewno zmienię.
Ania Napisano 22 Sierpień 2007 Autor Napisano 22 Sierpień 2007 update, jeszcze poprawiłam ten chód na początku, teraz biorę się za mysz. http://www.ania.xibo.at/img/22-8.mov
SUPER_OkO Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 No jest juz duzo lepiej z tym kotkiem, juz sie wmiare ladnie porusza. Popraw ogon od dupy strony, bo cos sztywny jest hmm .... jak kolek. W 4 sec jest motyw jak kotek cos tam wypatrzyl sobie, poczym nastepuje dziwny ruch glowa (jak indyk) i idzie dalej, takze dziwnie troche to wyglada. Postep juz jest bardzo duzy w porownaniu z poprzednimi tescikami.
Ania Napisano 22 Sierpień 2007 Autor Napisano 22 Sierpień 2007 indyczy ruch głową poprawię, ogon postaram się ale z ogonem mam kłopoty. na razie daję myszę, ujęcie całkiem na początku, jak widzi kota to wybałusza oczy. http://www.ania.xibo.at/img/22-8-mysz.mov
jaras Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 myszka super, ale ogonek stoi znowu w miejscu i psuje troszkę efekt :( nawet nie drgnie... i tylne łapki tak samo, niech ruszy nimi ... zrobi cos
SUPER_OkO Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Dziwnie lataja troche lapki, wybauszanie oczu zbyt malo dynamiczne - jezeli ktos cos zauwaza strasznego to zazwyczaj dzieje sie to w ulamkach sekundy, np. dany straszny obiekt znajduje sie poza zasiegiem naszego wzroku obracajac glowe zauwazamy dany obiekt i nagle staje nam serce cale cialo drentwieje/spina sie. Moze byc tez inna sytuacja dany straszny obiekt jest daleko widzimy ksztalt ale nie wiemy co to, wtedy jak zamurowany dany ktos stoi i przyglada sie (mruzy oczy, patrzy pod roznymi katami aby dostrzec ksztalt, czy tam probujac cos wywachac) kiedy nasz obiekt przekracza granice i widac na tyle zarys pana ktosia, ze jest rozpoznawalny i stanowi zagrozenie wtedy przychodzi te owe nagle spiecie/odretwienie czy co tam. W twojej sytuacji mozn bylo sie pokusic zeby mycha zachowala sie jak kotek, czyli wywalila kregoslup do gory, ogon prosto jak strzala no i duze oczka, troche potrzasnac dupcia. Skoro myszka ma byc agresorem to trzeba jej nadac cechy jakiegos groznego charakterystrycznego zwierzecia. Hmmm.. troche zamotalem - w skrocie - myszka zachowuje sie jak myszka zeby wiadomo bylo, ze to mycha ;) czyli takie wlasnie wachania, doszukiwanie sie niebezpieczenstwa, pozniej stop klatka/dostrzezenie niebezpieczenstwa (nie machanie glowa), natychmiastowy wielki przestrach np. w stylu kartoonowym jakiegos typowego zwierzecia ja podalem dla przykladu kotka bo one sie charakterystycznie jeza i wiadomo, ze sie boja. Nastepnie chwila konsternacji, obmyslenie calej strategii (uciekac czy atakowac....) i pochwili AAAAAATTAAAAAAKKKK!!!! ;) eh te moje rady ;}
Plastique Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 O, fajne rzeczy sie tutaj robią :) http://www.ania.xibo.at/img/22-8.mov to ujecie jest swietnie, powodzenia w konkursie.
KLICEK Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 strasznie podobaja mi sie te ruchy uszami kotka ;), niestety nie czuc ze sie skrada, cos tam niby robi ale jednak to jeszcze nie to :) a szczurek oprocz tego co trafnie powiedzial Jaras, super, jedynie mozna ciut szybciej dac to wybaluszenie gałek :)
Ania Napisano 26 Sierpień 2007 Autor Napisano 26 Sierpień 2007 Dzięki za rady. Zastanawiam się jak rozwiązać najlepiej ten problem: Najpierw mysz ma podejść krok i machać łapkami, po czym kot ma się przestraszyć i podskoczyć. Jeśli pokażę myszę i kota jednocześnie, to czy widz będzie wiedział gdzie się ma patrzeć? czy się zorientuje o co chodzi? boję się że będzie się patrzył albo tylko na mysz, albo tylko na kota. Natomiast jeśli pokażę najpierw mysz, a potem skaczącego kota, to myślę że scena będzie lepiej zrozumiała, ale wtedy musze skoczyć w czasie do tyłu (ponieważ jak mysz kończy straszyć to kot już zaczął skakać), czyli też odbiór nie będzie optymalny. Jak wy byście to zrobili? pracowałam głównie nad samym skokiem, to co jest przedtem muszę jeszcze poprawić: http://www.ania.xibo.at/img/26-8.mov
KLICEK Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 Aniu polecam poczytac kilka slow od Staszka Mąderka :) http://www.stars-in-black.pl/kkf_komp2.htm Co do kotka imo fajnie by było gdyby podszed przekrecil glowe w bok (cos bada), powacha wtedy mysz robi hadzia z zaskoczenia atak ;) :D, ale to oczywscie luzna propozycja :) 1
Jonasz_Real Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 Aniu suuuper Ci idzie.. :) Szybko sie uczysz.
Ania Napisano 28 Sierpień 2007 Autor Napisano 28 Sierpień 2007 Dziękuję za odpowiedzi. Następnym razem będę musiała sobie lepiej zorganizować akcje, teraz jak chcę gdzieś coś dodać to muszę przesuwać wszystkie późniejsze klucze. Jeszcze nie wiem jak w blenderze można włączyć inne obiekty oprócz kości do akcji. Update. Przenikające się obiekty oczywiście poprawię. Mam nadzieję że kamera jest choć odrobinę lepsza. http://www.ania.xibo.at/img/28-8.mov
SUPER_OkO Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 No ogolnie jezeli chodzi o calosc to tak jakby wszystko jest bez skladu i ladu. Jakos mi te wszystkie ujecia nie pasuja. Tam gdzie powinno byc budowanie napiecia i zwolnienie akcji, jest przyspieszenie, tam gdzie wystepuje hyh punkt kulminacyjny sa nie wyjasnione ujecia, wtracenia, brak wyjasnienia. Nie wiem jak to opisac, ale sprobuje - ogolnie brak tu opwiadania jest tylko akcja i reakcja. Czyli noramalnie powinno byc tak - " Za 7 gorami za 7 lasami zyla sobie bla bla bla !@$#!@#!!@ ;)" a ty zrobilas tak - " Kotek robi tak, a myszka robi tak, naco kotek robi tak, a myszka robi tak, no to kotek zrobil tak, a myszka zrobila tak" - dokladnie - bezsennsu sie to czyta, ale tak ja odbieram narazie calosc twojej animacji jakby. Pozwolilem sobie sklecic na szybko twoje poczynania w inny sposob. Zobrazowalem jak powinna toczyc sie cala akcja wedlug mnie. http://rs99tl2.rapidshare.com/files/51982622/28-8_woko_p.avi - oczywiscie jezeli poczulas sie urazona moim copyCutem to sciagne linka w mgnieniu SupaWoka.
Ania Napisano 29 Sierpień 2007 Autor Napisano 29 Sierpień 2007 Dziękuję bardzo. A gdzie ja bym tam się czuła urażona jak ktoś mi pomaga? no co ty.
SUPER_OkO Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Nie wiem kiedy sie konczy termin CG Ch i wiem, ze masz tam zrobiony storyboard. Zeby jeszcze bardziej zobrazowac woco mi chodzilo odnosnie poprzedniego posta postanowilem przedstawic ci moj scenopis. A noz jeszcze ci sie cos przyda lub wpadniesz na jakis genialny pomysl dodatkowo. Scena 1 - przedstawienie postaci - Ujecie - bliski plan z poziomu "trawki/ziemi" z dof (poniewaz nie ma jakiegos tam tla, tylko drzewko i pare krzaczkow", jakies zdzblo przyslania powiedzmy polowe kadru, aby nie pokazywac zbyt wiele. Ptaszki, robaczki i inne plugastwa maja sielanke i sie raduja zyciem. Nagle zbliza sie cien (budowanie napiecia). Wszystkie zwierzaczki uciekaja. Nagle cos sie pojawia (dof) idzie, skrada sie powoli. Owe cos kladzie sie na brzuchu powoli niczym tygrysik/ pojawia sie mordka i wiadomo juz, ze to kotek (przedstawienie postaci, uspokojenie akcji). scena 2 - ujecie z lotu ptaka - plan ogolny. Tutaj jest wyjasnienie sytuacji na co kotek poluje. Czyli widac kotka czychajacego i cos malego buszujacego w trawie. scena 3 - przestawienie postaci 2 - ujecie z perspektywy trawki - plan bliski. Tutaj widac myszke - bohatera nr cwei. Gryzon nieswiadomy zgrozenia podjada sobie cos i myszkuje. scena 4 - ogolnie - kotek podnosie sie i powoli zaczyna kroczyc/skradac sie w strone myszki (powolne budowanie napiecia). scena 5 - plan bliski - myszka - Jakis szelest przerywa jej konsupcje, zaczyna szukac zagrozenia. scena 5.5 - nie wiadomo - np. zbizenie na mordke kotka - Kotek oblizuje sie (wyjasnienie, ze myszka napewno ma sie znalezc w brzuchu pana kotka) scena 6 - plan bliski - ujecie z perspektywy gryzonia - Mycha trzesie dupa, bo wie, ze zagrozenie jest tuz tuz i wie, ze zaraz zginie ale nie wie jeszcze od czego. Nagle pojawia sie cien, kamera sie oddala ;) Widac koteczka!! Jest tuz tuz, powoli sie skrada. scena 6.5 - plan bliski - ujecie anfas na mordunie mychy - To juz tu, widac to ... o nie to kotek hyh ;) Gryzon robi wielkie oczy i podskakuje z przerazenia. Nagle zaczyna sie modlic, udaje martwa myche i bog wie co jeszcze. Nagle wpada na genialny pomysl. Pokazuje wielkie ostre zeby i pazury. scena 7 - ujecie od dupy strony myszki - punkt kulminacyjny - AAAAATTTTTAAAAAAKKKKK!, koteczek podksakuje, swiruje i ucieka (tutaj tez przydal by sie dof, zeby nie pokazywac jak kocur konkretnie wskoczyl na drzewko). scena 8 - Bliski plan - kotek trzesie tylkiem na drzewie scena 9 - jakis plan - myszcha odchodzi usmiechnieta i zadowolona w strone zachodzacego slonca (rozluznienie akcji):D THE END Absolutnie nie chce burzyc twojej koncepcji. Napisalem to aby ci zobrazowac jak moim zdaniem powinien wygladac taki schemat animacji. Mam nadzieje, ze uda ci sie skonczyc na czas. PZDR
Ania Napisano 29 Sierpień 2007 Autor Napisano 29 Sierpień 2007 Hm tylko że jak dodam taką ilość dodatkowych animacji to się na pewno nie wyrobię czasowo. Kiedy ja się z każdym kroczkiem męczę godzinami, a i tak nie wychodzi ładnie. Czasu zostały dwa miesiące, ale w jednym z nich będę miała egzaminy. Ale dzięki za sugestie. Niektóre pomysły na pewno wbuduję.
Acid_Jazz Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 jak dla mnie bomba - świetnie wyglądają te ruchy, dopieszczone :) pozdr. A_J
Ania Napisano 2 Wrzesień 2007 Autor Napisano 2 Wrzesień 2007 Update, dodałam trochę animacji myszki. http://www.ania.xibo.at/img/2-9-mysz.mov
Łukasz Burnet Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 hejka, nie wiem czy to jest ruch, który zaplanowałaś, jest dziwny wiec może pasuje :). Z mojego punktu widzenia jest chaotyczny, mysz jakby rusza sie, zeby pokazac ze sie rusza("patrzcie ruszam sie jestem zywa!!" :P), nie pokazuje tego co czuje, co moze myslec czy tez czym moze w tej chwili byc zainteresowana, wystraszona, zaskoczona. Dosc dlugo jej przednia czesc lewituje w powietrzu, wolalbym zeby sie bardziej przygarbila, tak zeby ten srodek ciezkosci przesunal sie w strone zadka, albo tez sie bardziej wyprostuje niemalze do pozycji stojacej na dwoch lapkach. Proponuje przygarbienie,bo pozniej bedzie latwiej z "anticipation" przed skokiem. Dziwnie jej latają rączki i mysz nie macha tak duzo ogonkiem jak kot. Fajne drapanie po glowie :). Generalnie jest ok, kwestia dopieszczania animacji, niechze ona tak sie nie zatacza jak pijana ;), lagodne gladkie ruchy po lukach. Ogladaj referencje. Walcz!!! :) polecam http://www.bbcmotiongallery.com/Customer/SearchResults.aspx?searchText=mouse&type=Simple&page=3 pozdrawiam luq
zioło Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 Łapki powinna chyba częściej stawiać na ziemi bo tak musi mieć bardzo obciążony kręgosłup.
Ania Napisano 15 Wrzesień 2007 Autor Napisano 15 Wrzesień 2007 łapek i ogona jeszcze nie poprawiłam. dodałam język. dzięki za komentarze. http://www.ania.xibo.at/img/15-9.mov 3 MB
Łukasz Burnet Napisano 17 Wrzesień 2007 Napisano 17 Wrzesień 2007 hyhy :) ja od strony animacji - wiem ze jeszcze bedziesz konczyc na chwile obecna mimo pewnych niedociagniec podoba mi sie, smieszne i jest takie specyficzne :). Co do samej antycypacji (przygotowania do skoku) dodaj jakis ruch cialem wsteczny, przednia czesc niech sie lekko zwinie/przykurczy, bo teraz masz tylko zaparcie lapkami co wyglada sztucznie ,bo tylko lapki sie ruszaja - lekko wstecz cale cialo, lekkie zgiecie od przodu, zaparcie sie lapkami i bam - akcja. bardzo fajnie kotek sie skrada i jeszcze lepiej trzesie sie na tym drzewie widac, ze taki bidus wystraszony :), moze sprobuj dodac zeby glowe mial zwrocona w strone myszy bo to jej sie boi. jest fajnie dajesz dalej :) pozdrawiam luq
KLICEK Napisano 17 Wrzesień 2007 Napisano 17 Wrzesień 2007 super :D nie mam zastrzezen :D wszystko jest super
Pawel Lipka Napisano 17 Wrzesień 2007 Napisano 17 Wrzesień 2007 jest swietnie:)..bardzo ciekawie sie dzieje
Gomez Napisano 17 Wrzesień 2007 Napisano 17 Wrzesień 2007 Podobaja mi sie ujecia gdzie widac jednoczesnie mysz i kota na drzewie (zwlaszcza ostatnie z najazdem na mysz). Widac ze skumalas - po prostu trzeba sie zastanowic co sie chce przekazac konkretnym ujeciem, tak samo jak np. wyrazem twarzy aktora. Nie podoba mi sie natomiast najazd kamery jak pokazujesz kota w zblizeniu (ja bym wolal bez najazdu). To ze kot rusza lebkiem w przod i w tyl sprawia wrazenie ze sa to najazdy i odjazdy kamery. Kotek fajnie sie skrada ale ten ruch lebkiem na koncu troche dziwny mi sie wydaje (chyba niepotrzebnie lepek najpierw do dolu opada). Jak podnosi lape to powinien chyba zastygnac w bezruchu (ewentualnie powoli ogonem poruszac i uszami). Uszy niepotrzebnie do tylu sie ruszaja - powinny od razu na "cel" sie ustawic. Mam nadzieje ze cos pomoglem. Powodzenia:)
Ania Napisano 25 Wrzesień 2007 Autor Napisano 25 Wrzesień 2007 Mam pytanie. Credits - co i kogo należy tam wpisać? wpisałam czyja muzyka i jakie programy, i podziękowania do osób które pomagały (ale nie będę wymieniała ich pojedynczo, bo to trochę dużo no i większość znam tylko z ksywek na forum - czy tak jest w porządku?) czy należy też wpisać skąd zciągnęłam odgłosy? (konkretnie chodzi o odgłos "łłeeeaaauuu" przestraszonego kota który zciągnęłam z http://www.a1freesoundeffects.com pisze tam że Non Profit / Personal Use: Everyone can download and use the sound effects for FREE... any School, Church, Student, Teacher or Non Profit Corporation can use the sounds for free in any Home Use, Church Event or Classroom Project. Direct linking to a sound is not allowed!!!! czy w ogóle to co ja robie zalicza się do home use? jeszcze czegoś zapomniałam?
asblaze Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Jesli mogę wtrącić.... bardzo podoba mi się animacja kota ;) za to w ogóle myszy. Obawiam się, że nie za bardzo miałaś na nią pomysł.. a wystarczyło wziąć 2 jabłka... dodać soku z cytryny...... eeee sorka ;) Dać jej coś do jedzenia.. niech sobie skubie jakieś coś... i w ten sposób da sie podejść kotu... a po całej akcji zawinie żarcie i pójdzie do domu. tak ja bym to widział :)
prrrszalony Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 hej, Aniu jeśli potrzebujesz filmików z myszami, to mogę nagrać swoje myszoskoczki (co prawda trochę inny to zwierzak, ale ruchy w klatce podobne xD), tylko napisz jakich ruchów byś potrzebowała. Ostatnie ujęcie z kotem lepiej by wyglądało gdyby kot po prostu odwrócił głowę od myszy i wtulił ja w gałąź, wtedy można by zrobić ujęcie na twarz kota i w tle pokazać dumnie stojącą mysz, bo teraz gdy kot miałczy wisząc na gałęzi wygląda to dosyć dziwnie :) Poza tym animka zapowiada się super :D
Ania Napisano 28 Wrzesień 2007 Autor Napisano 28 Wrzesień 2007 Dzięki za komenty Ale niestety trochę już za późno na zmiany bo jestem w trakcie końcowego renderingu.
Ania Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 iiiihihi skończyłam. Nie jest idealne, zostało sporo błędów i pewnych rzeczy już nie zdążyłam zrealizować. Najgorsze jest chyba to niebo, i niektóre obiekty się jeszcze przecinają. Niestety w październiku nie będę miała na to czasu, dlatego kończę już teraz. Dziękuję wszystkim którzy tu pomagali. link do animacji na CGTalk: http://features.cgsociety.org/challenge/strange_behavior/player.php?entry_id=82604 powiedzcie mi proszę czy to działa. u mnie skacze i obraz i muzyka, ale jak odpalałam plik u mnie na komputerze było wszystko ok. alternatywny link do wersji quicktime: http://www.ania.xibo.at/img/kot.MOV wątek na CGTalk: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=224&t=511172
mirach Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Bardzo ladny ten koncowy still, ale z animką (przynajmiej tą w mov) jest cos nie tak, strasznie się rwie obraz.
araneus Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Pięknie, naprawdę pięknie. Bardzo mi się podoba. I te tekstury - super. Gratuluję udanej animacji :)
Maqs Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Tak jak pisałem na b.pl. Nie idealnie, ale bardzo fajnie. 1
SUPER_OkO Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Witam i o zdrowie pytam. Gratuluje ukonczenia animacji, wielkiego samozaparcia mimo ciezkich poczatkow z ta animacja. Ogolnie wyszlo hmm tak dziwnie troche ;) Fajna bardzo muzyczka dopasowana do charakteru wizualnego teksturek itd. Animacja cala nie jest pozbawiona bledow.. troche tu mozna bylo sie pobawic jakos, cos zabajerzyc z oswietleniem, troche przeciagnac ta akcje... Najbardziej z tego wszystkiego podoba mi sie ostatni obraz z napisami.. poczatek fajny i srodeczek (te zblizenia na morde kocura).. reszta taka jest dziwna, czasami wskoczy jakies ujecie nieteges lub sama animacja troche psuje.. Ogolnie mysle, ze naprawde mozesz byc zadowolona z takiego cudenka, zdzialanego w tak niewielkim czasie, z tak malym doswiadczeniem animatora. Życze wygranej.
prrrszalony Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 ten pojedynczy obrazek jest fantastyczny (te textury ... xD) :] Animka strasznie się cięła (a na cg talku ładował się tylko wstęp :/), ale dało się obejrzeć. Szkoda, że taka jest krótka xD 1
Lis Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Cześć :) Dla mnie ta animacja wydaje się niedokończona. Kamera rusza się strasznie chaotycznie. strasznie to denerwuje. Zrobiłaś bardzo ładną animację kota. niestety przez chaotyczność kamery tego ruchu nie widać. wszystko pływa. Mysz wykonuje bliżej nie określone ruchy. dziwne. dźwięk też strasznie ubogi. W całej animacji tylko 1 sampel......... a reszta niema. 1
ossa201 Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Ojejej ale scena kiedy kot idzie do myszki wygląda tragicznie przez to że widać praktycznie koniec sceny (planea). A wystarczyło obrócić leciutko kamerę ... To jak dla mnie na tyle poważny błąd że psuje cały odbiór.
kannu Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 serwus :) kilka fajnych momentów jest :) Najfajniej chyba jest w momencie, gdy podskakuje kot. Odnosnie rzeczy, które by mozna poprawic, to pewnie sama juz to zauwazasz ( animacja, samplingi, koniec terenu itp). Grunt , ze zrobilas to do konca :) Cieżko było ??? ( napewno tak :D ). generalnie duzy plus za produkcje :) pozdrawiam i życze powodzenia :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się