Skocz do zawartości

Postać 3D: Modele[testy]


Kirian

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Pozwoliłem sobie założyć temat żeby nie zaśmiecać ciągle forum :) Będe się starał wrzucać tutaj troche modeli na tyle na ile pozwoli mi czas :)

Proszę o konstruktywną ocenę prac;)

Na początek... ( Wings + Zbrush ) ludek: model + szybki concept

1926c57d8cdc8b34.jpg

f29d51108a6ac441med.jpg

 

Starsze model

ff8710e5e3d7f136med.jpg

51fd8e420518e01emed.jpg

8d0a107e0ac7e0b2.htmlW DALSZYCH POSTACH KOLEJNE MODELE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 75
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dziękuje za opinie!:)

a teraz większy projekt- StarCraft Fanart,

w niecierpliwym oczekiwaniu na nowego starcrafta zdecydowalem wymodelować postać z SC2, będzie to Twilight Archon(szkice dostepne na stronach o SC2)

na razie wstępna baza, później w ruch pójdzie Zbrush a następnie jakaś scenka;)

wiec BARDZO bym prosił o jakieś rady/konstruktywne oceny

art- jedna z referek(prawa zastrzeżone dla Blizzard)

1d6c34e0e7f288ce.jpg

cbfb4528c2c8dce0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej ej nielot przeciez to tylko zdividowana baza;) a nie gotowy skulp, jak na baze wyglada OK!:) tylko rozciagnij troche karwasze i do roboty!:)

czekam na Update!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej ej nielot przeciez to tylko zdividowana baza;) a nie gotowy skulp, jak na baze wyglada OK!:) tylko rozciagnij troche karwasze i do roboty!:)

czekam na Update!:)

 

co z tego ze zdividowana baza ? wyglada tragicznie , pelno bledow a wystarczylo by ze smoothowac i by bylo lepiej ale spoko sie nie czepiam.

robata co chceta

tylko denerwuje mnie juz wrzucanie wszystkiego co sie w zbrushu(sculptach) zrobi, nawet gdy wyglada jak kupa.

Kirian sorki ze tak ostro ale widac ze masz pojecie o sculpcie (poprzednie prace) a wrzucasz takie cos.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkowita racja Nielocie:)... spojrzałem teraz na ten model i widze ze kaszanka straszna;P... ale zostawiam sobie za punkt honoru zrobienie tego arta;P... za tydzien jak wrócę z wakacji;P... bedziesz zachwycony:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udaliście sie z tymi sculpterami :\ modelować normalnie tak jak nielot powinniście ! Co do głowy tego człowieczka wczesniejszego to nawet dośc ale strasznie podziabana jakoś :) A to ostatnie to strasznie nijakie :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro prosisz o rady to pomędrkować zawsze można :).

 

W moim odczuciu zupełnie źle dobrałeś soft do konceptu- takie rzeczy najszybciej się robi albo sdsem albo technikami modelowania mechanicznego (hard surface modeling). W zbrush mimo wielogodzinnego paćkania z reguły efekty są dalekie od zadowalających, przy czym nie mówię że się nie da, po prostu po co sobie utrudniać życie?

 

W ogóle na początku warto "przeczytać" koncept... szkic czy tam base mesh powinien przede wszystkim dobrze odwzorowywać proporcje, dalej warto podzielić sobie model zależnie od materiału z którego jest zrobiona dana część- tutaj jest to dosyć proste- od razu widać metalowy pancerz i zakończenia węży, fluorescencyjne węże, prostą geometrię pod FX między częściami korpusu oraz fluorescencyjne dłonie- osobiście to każdą z tych części modelował bym inaczej a zbrusha widział bym tylko do użycia przy tych ostatnich.

 

Cóż, nie poddawaj się i pracuj ciężko.

 

PS. Fajnie że poważnie podchodzisz do kwestii autorstwa konceptów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki!:)

Mortom Oj mam juz w planach taki model Dziewczyny ze dasz sobie ja na tapete itp;PPP

tylko na cialo potrzebuje z dzien/dwa czasu;) a wole nierobic kobiety niz zrobic 'niefajna':)

jak juz zrobie to ma powalac na kolana i powodowac szybsze bicie serca :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać że masz talent. Bardzo fajny diabołek niemowle i poprzednie modele również. Szybko modele robisz to sie bardzo liczy według mnie, tym bardziej gdy się trzyma poziom, a w twoim przypadku tak jest. Bardzo fajnie, wrzucaj dalej. Jestem bardzo ciekaw co będzie dalej. No bo tak z jednej strony robisz fajne modele o ostrych krawędziach, z drugiej też tak jak twarz tego diabołka, modele bliższe realiom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bomba modele :O zapiera dech w piersiach :)

 

/a tak off topic.. jak zwiękrzyć w zbrushu max poly count ? bo mam 2kk czy jakoś tak i przy tylu poly model jest błe... albo jak to fixnonć ?/ i jak odpalic anty alising w Z żeby nie było shodków ? :[

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam sie pod Klicka postem , glowny detal zaslepiony jest tym niepotrzebnym, nic niepodkreslajacym.

 

/a tak off topic.. jak zwiękrzyć w zbrushu max poly count ? bo mam 2kk czy jakoś tak i przy tylu poly model jest błe... albo jak to fixnonć ?/ i jak odpalic anty alising w Z żeby nie było shodków ? :[

 

Zapraszamy do dzialu tutoriale :) sciagnij sobie videotutki Klicka i bedziesz wszystko wiedzial co potrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie fajnie ale broda jaka taka dziwnie wykrzywiona, ucho nie skoczone jak sądzę, na moje nos nieco za szeroki (ale usprawiedliwiony komiksowym klimatem),kącik ust i okolice są chyba zbyt wysunięte do przodu, no i troszkę za symetryczny...pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mortom bracie doczekasz sie laski;)...

a narazie takie modeliki( Basemesh-Wings3d +Sculpt-Zbrush3)

61fcc768eab52a93.jpg

7656bbb08dd412e8.jpg

pare bledow ale badzcie wyrozumiali, to poniekad 1-day speed modeling a nie tygodniowki:)

na Protossa niestety niemialem chwilowo ochoty;)

i jeszcze taki usmiechniety typek:

f75c340c7c8abcb2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności