Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Pozwoliłem sobie założyć temat żeby nie zaśmiecać ciągle forum :) Będe się starał wrzucać tutaj troche modeli na tyle na ile pozwoli mi czas :)

Proszę o konstruktywną ocenę prac;)

Na początek... ( Wings + Zbrush ) ludek: model + szybki concept

1926c57d8cdc8b34.jpg

f29d51108a6ac441med.jpg

 

Starsze model

ff8710e5e3d7f136med.jpg

51fd8e420518e01emed.jpg

8d0a107e0ac7e0b2.htmlW DALSZYCH POSTACH KOLEJNE MODELE.

  • Odpowiedzi 75
  • Wyświetleń 10,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a mi sie podoba pierwsze i trzecie :) wyglada to jakby gosc mial wglebienie w oczach :P

Napisano

trzecie fajne :D podoba mi sie i ma fajne dwie szramy na jednym oku ... ja bym nie powiedział że to nic wielkiego ... podobają mi sie texturki dosyć wyraziste ;) czekam na reszte :D

Napisano
  • Autor

Misiek na sterydach po tuningu;) i grzeczny piesek... (zęby miskowi dodam pozniej;P)

af75b2d5b695c41f.jpg

ab330fdd4d546d36.jpg

Napisano

A mnie sie podoba wszystko, co nie probuje byc realistyczne:)

 

Jestes na dobrej drodze. Jezeli tylko postudiujesz anatomie i nauczysz sie wykorzystywac wiecej, niz standardowy brush w Zbrushu, to bedziesz robil fajne rzeczy :)

Napisano
  • Autor

dziękuje za wszystkie mile słowa!!:)*, dają sile do dalszej pracy~^

mała zabawa z detalem:

fb03d04393c17036.jpg

Napisano
  • Autor

nowy modelik:) ... niemoglem sie zdecydowac na material:P

ocencie prosze

90d742e8bb14c0eb.jpg

d9db84ec2eec1f34.jpg

Napisano

fajnie gdybys temu kolesiowi zrobil cos ala terminator - kawalek zdartej skory z ktorej wystaje blacha oraz takie czerwone oczka :D

Napisano

Zibi ma racje z tymi oczami - przydalby sie jakis kontrastujacy kolor.

Mnie sie podoba niebieski. Fajnie model wyglada z tego ujecia.

Napisano
  • Autor

dziękuje za opinie!:)

a teraz większy projekt- StarCraft Fanart,

w niecierpliwym oczekiwaniu na nowego starcrafta zdecydowalem wymodelować postać z SC2, będzie to Twilight Archon(szkice dostepne na stronach o SC2)

na razie wstępna baza, później w ruch pójdzie Zbrush a następnie jakaś scenka;)

wiec BARDZO bym prosił o jakieś rady/konstruktywne oceny

art- jedna z referek(prawa zastrzeżone dla Blizzard)

1d6c34e0e7f288ce.jpg

cbfb4528c2c8dce0.jpg

Napisano

wtf ?

strasznie pogiete,posiedz troche dluzej a nie wrzucasz wszystko co w zbrushu zrobisz, program za ciebie fajnnego modelu nie zrobi.

Napisano

ej ej nielot przeciez to tylko zdividowana baza;) a nie gotowy skulp, jak na baze wyglada OK!:) tylko rozciagnij troche karwasze i do roboty!:)

czekam na Update!:)

Napisano
ej ej nielot przeciez to tylko zdividowana baza;) a nie gotowy skulp, jak na baze wyglada OK!:) tylko rozciagnij troche karwasze i do roboty!:)

czekam na Update!:)

 

co z tego ze zdividowana baza ? wyglada tragicznie , pelno bledow a wystarczylo by ze smoothowac i by bylo lepiej ale spoko sie nie czepiam.

robata co chceta

tylko denerwuje mnie juz wrzucanie wszystkiego co sie w zbrushu(sculptach) zrobi, nawet gdy wyglada jak kupa.

Kirian sorki ze tak ostro ale widac ze masz pojecie o sculpcie (poprzednie prace) a wrzucasz takie cos.

pozdro

Napisano
  • Autor

Calkowita racja Nielocie:)... spojrzałem teraz na ten model i widze ze kaszanka straszna;P... ale zostawiam sobie za punkt honoru zrobienie tego arta;P... za tydzien jak wrócę z wakacji;P... bedziesz zachwycony:))

Napisano

udaliście sie z tymi sculpterami :\ modelować normalnie tak jak nielot powinniście ! Co do głowy tego człowieczka wczesniejszego to nawet dośc ale strasznie podziabana jakoś :) A to ostatnie to strasznie nijakie :|

Napisano

Skoro prosisz o rady to pomędrkować zawsze można :).

 

W moim odczuciu zupełnie źle dobrałeś soft do konceptu- takie rzeczy najszybciej się robi albo sdsem albo technikami modelowania mechanicznego (hard surface modeling). W zbrush mimo wielogodzinnego paćkania z reguły efekty są dalekie od zadowalających, przy czym nie mówię że się nie da, po prostu po co sobie utrudniać życie?

 

W ogóle na początku warto "przeczytać" koncept... szkic czy tam base mesh powinien przede wszystkim dobrze odwzorowywać proporcje, dalej warto podzielić sobie model zależnie od materiału z którego jest zrobiona dana część- tutaj jest to dosyć proste- od razu widać metalowy pancerz i zakończenia węży, fluorescencyjne węże, prostą geometrię pod FX między częściami korpusu oraz fluorescencyjne dłonie- osobiście to każdą z tych części modelował bym inaczej a zbrusha widział bym tylko do użycia przy tych ostatnich.

 

Cóż, nie poddawaj się i pracuj ciężko.

 

PS. Fajnie że poważnie podchodzisz do kwestii autorstwa konceptów.

Napisano
  • Autor

Witam update w wolnej chwili:

41cbc0757348bc7e.jpg

jestem dosc zly na ten model bo dzieki bugom ZB 3 robilem do 3 razy(teraz takiego dzieciaka z glowy machne w 15 min;P)

Napisano

Zacnie zmodelowane..... ciekaw jestem jak by ci poszło z jakąś piękną panią rodem z Holwood :>

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzieki!:)

Mortom Oj mam juz w planach taki model Dziewczyny ze dasz sobie ja na tapete itp;PPP

tylko na cialo potrzebuje z dzien/dwa czasu;) a wole nierobic kobiety niz zrobic 'niefajna':)

jak juz zrobie to ma powalac na kolana i powodowac szybsze bicie serca :-)

Napisano

Widać że masz talent. Bardzo fajny diabołek niemowle i poprzednie modele również. Szybko modele robisz to sie bardzo liczy według mnie, tym bardziej gdy się trzyma poziom, a w twoim przypadku tak jest. Bardzo fajnie, wrzucaj dalej. Jestem bardzo ciekaw co będzie dalej. No bo tak z jednej strony robisz fajne modele o ostrych krawędziach, z drugiej też tak jak twarz tego diabołka, modele bliższe realiom.

Napisano

Grałem kiedyś w SC :D Model narazie całkiem obiecujący, ciekaw jestem rąk i żebyc zrobił taki cloth jak na koncepcie :)

Napisano
Witam:) coś nowego:

f342e07ae200e035.jpg

e677af4ffa3ef7a5.jpg

co o tym myślicie?:)

pozdrawiam!

 

Przypomina mi troche Joker'a z Gotham City ;)

Napisano
  • Autor

Witam:) update Zealota, mam nadzieje ze wyglada coraz lepiej:(... chciałbym wkoncu dopracowac jeden model raz a porządnie by chociaz komus sie podobał;)

/plecki i raczki wymagaja tuningu;)/

6192e2256dd10808.jpg

Napisano

Fajnie, fajnie, robiłeś pierw w maxie? czy coś? czy w zbrushu zaczynales od zera tego Zeratula?

 

ps:ja równierz musze sie zabrac za Zbrush

Napisano

Bomba modele :O zapiera dech w piersiach :)

 

/a tak off topic.. jak zwiękrzyć w zbrushu max poly count ? bo mam 2kk czy jakoś tak i przy tylu poly model jest błe... albo jak to fixnonć ?/ i jak odpalic anty alising w Z żeby nie było shodków ? :[

Napisano

Podpinam sie pod Klicka postem , glowny detal zaslepiony jest tym niepotrzebnym, nic niepodkreslajacym.

 

/a tak off topic.. jak zwiękrzyć w zbrushu max poly count ? bo mam 2kk czy jakoś tak i przy tylu poly model jest błe... albo jak to fixnonć ?/ i jak odpalic anty alising w Z żeby nie było shodków ? :[

 

Zapraszamy do dzialu tutoriale :) sciagnij sobie videotutki Klicka i bedziesz wszystko wiedzial co potrzebne

Napisano
  • Autor

Dzieki za uwagi!:) zbedny detal zniknie!:) a miedzy czasie taka glowka

>Ibanez: base mesh Wings + zabawa w ZB3;)

18b797806ecdee20.jpg

Napisano

fajnie fajnie ale broda jaka taka dziwnie wykrzywiona, ucho nie skoczone jak sądzę, na moje nos nieco za szeroki (ale usprawiedliwiony komiksowym klimatem),kącik ust i okolice są chyba zbyt wysunięte do przodu, no i troszkę za symetryczny...pzdr

Napisano
  • Autor

Dziekuje Khazell na takie rady wlasnie licze!:) tym bardziej gdy robie model bez referek i niewiem co fajnie a co niefajnie wyglada;)

poprawiony:

7034bef3e24ec1a0.jpg

Napisano

Kirian a pamiętasz jak obiecywałeś laskę zrobić??? no ja nadal czekam :D

Napisano
  • Autor

Mortom bracie doczekasz sie laski;)...

a narazie takie modeliki( Basemesh-Wings3d +Sculpt-Zbrush3)

61fcc768eab52a93.jpg

7656bbb08dd412e8.jpg

pare bledow ale badzcie wyrozumiali, to poniekad 1-day speed modeling a nie tygodniowki:)

na Protossa niestety niemialem chwilowo ochoty;)

i jeszcze taki usmiechniety typek:

f75c340c7c8abcb2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności