Skocz do zawartości

minibitwa 17 : Bron masowego zniszczenia


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

W tym tygodniu robimy bron maswego zniszczenia :) pozostawiam wszystko waszej wyobrazni!

 

 

Limity :

1k trisow i textura 512x512 - BEZ normali, mozna dac opaciti, jak cos wam poze spec to tez mozna go dorzucic.

Timelimit :

 

Do nastepnej niedzieli (czyli sobota do 24, w niedziele glosowanie)

 

Nagrody :

 

Dolączenie do wątku prac zwycięskich!

 

REGULAMIN (PRZECZYTAJ):

- gdy skończymy nasza BITWE, dodajemy miniaturkę z napisem koniec, w pierwszym poście. Bez miniaturki uznaje ze praca w wątku jest nieskończona.

 

np. tak jak tutaj:

spiderman1.jpg

 

- Końcową pracę, jeżeli chcecie żeby model był pokazany z więcej niż jednego ujęcia dodajcie obraz o szerokości 800x i wysokość dowolna, czyli możecie upchać ile chcecie np. 800x4000 i ja to wrzucam w sondę.

Na obrazku musi sie znaleźć :

- biuti rendery/ screeny z viuportu ze wszystkim

- smooth shaded model

- siatka

- flat textury

 

Tak jak tutaj (kliknij w miniaturkę żeby powiększyć obraz):

spiderman1.jpg

 

Starajcie sie tak przygotowywać swoje prace, inaczej wrzucam jakikolwiek screen z brzegu :P

POWODZENIA

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Bad Moon
Napisano

512 rozumiem, 1k trisów rozumiem, ale dlaczego sam diffuze. Dlaczego taki oldschool uprawiamy? Rozumiem, sentyment itp. ale coraz częściej obiekty wykorzystują obecnie ponad 3 mapy.

Gość Bad Moon
Napisano

...zrobic speca i bumpa, a potem wypalić na diffuzie... tylko po co? To jak cofanie się do tyłu.

Napisano

'cofanie się do tyłu' :D masło maślane ;) sorki ale nie moglem sie powstrzymać :)

 

imho bad moon ma racje i powinna być dowolność w 'rózności'(?) map...

Gość Bad Moon
Napisano

nextgeny wykorzystują bardziej zaawansowane technologie, ja mowię o teraźniejszości

Napisano

ja tam zawsze preferuje jeden krok w przod niz dwa w tyl - wiec wolalbym porobic cos terazniejszego - tak jak Bad Moon mowi.

Napisano

hmmm mial byc tydzien przerwy od minib ? :D

moze jakis model zrobie bo tez pewnie NIE :p

i dobrze ze bez normali, bo pierw trzeba sie nauczyc robic bez normali a pozniej z normalami :)

Napisano
oldchool dory jest. Każdy jest w stanie wyrzeźbić dobry model w zbruschu. Hardcore to zrobić taki sam model nie używając normali :)

 

Oj, nie każdy, nie każdy..

Pozatem nie da się zrobić takiego samego modelu z normalami jak i bez, znaczy nie zawsze...

Ten normal to po coś wymyślili przecież, żeby życie ułatwiać.

Sam jestem zwolennikiem sculptu, ale model bez normali to chyba raczej dobry trening niż zły?

 

To może żeby wszyscy byli szcześliwi następna bitwa z obowiązkowymi 4-5 mapami?:p

Napisano

Tak, i z limitem 20k. Dodatkowo każdy 360 w .mov, .avi i .mpeg, żeby nikogo nie dyskryminować. Nie przesadzajcie, były bitwy z limitem 6k, przejrzyjcie sobie kilka stron wstecz i zobaczcie, jak to wyglądało.

Napisano

dokladnie, jak chcecie robic sobie modele po 8 k i mega "terazgeny" to wip stoi otworem ;] narazie jakos nie przewiduje, wiekszych limitow i textur, no chyba ze naprawde duzo osob bedzie chcialo :)

Gość Bad Moon
Napisano

Może mała sonda? Ale taka naprawdę mała

Napisano

Ja jestem za dyktaturą.

Wcześniej była kupa. Teraz się dzieje przynajmniej.

Mapy mapami, ale limitu może lepiej nie zwiększać bo się wszystkim poodechciewa w połowie modelowania, zresztą sami wiecie jak to jest...

a to to, a to tamto, a obowiązki, a zapomniałem, a musiałem co innego modelować... i pobitwowane..

 

I nie róbcie żadnej sondy, błagam, Klicek nie zgadzaj się na nic i nie słuchaj nikogo!:D:D:D

Napisano

limity niech zostaną - ale ograniczenie tylko do diffusa srednio mi sie podoba

 

sprawa 2 - znów temat za bardzo dowolny, bedziemy miec wszystko poczawszy od ludzi przez samochody po probówki z wirusem ebola włącznie... nie można bardziej precyzować tematów? raz niech wszyscy robią smaochodziki raz główki raz cośtam, a jak chcemy pełną dowolnośc to trza znieść limity trisow i w ogole...

Napisano

klicek a weź idź miały być samochody, i to w poprzedniej bitwie ;/ w bitwie 18 bedą?? bo tak to nie ma co startować bo sie nieznam na innych rzeczach :P

Napisano

A na moje to wszystko ok. Przynajmniej sie czegoś nauczę bo pierwsze kroki w low poly robie. Nauczę sie może w końcu oszczędnego modelowania bo zawsze przesadzam:) no i nie jestem dobry w tych waszych normalach i innych :)

 

Bump mapę można ??

Napisano

dobra, już wymysliłem i zrobiłem model :D tera mam takie pytanko czy jak daję texy to mogą one mieć material w self-illumination na 100? czyli że w ogóle nie bedzie widać cieni modelu tylko texyura już będzie je miała?

 

edit: i drugie pytanko. Bo podobno można tylko jedna texturkę dać. a bo ja chciałbym zrobić taki samochód co się zamienia w super uzbrojony samochód. no i właśnie po pierwsze, mozna pokazać 2 renderki? ze zwykłym i przemienionym? a drugie to, czy mozna dać 2 texturki, że jedna na model zwykly a druga na ten przemieniony?

Napisano

2. Regulamin: - "Każda osoba może wystawić tylko jedną pracę podczas bitwy, zmiana tematu w trakcie trwania minibitwy jest dozwolona."

 

Chyba to się liczy jako dwa modele ..

Napisano

Myślę, że możesz przygotować sobie dwa modele i dwie tekstury, ale do sondy zgłosić tylko jeden. Chyba że oba pojazdy łącznie mieszczą się w limicie 1000tris + 512.

Napisano

eh to miał być jeden pojazd ;/ ale 2 rendery że na jednym jest zwykly a na drugim już przetransformowany xD (a to wszystko oczywiście w limicie :)

Napisano

Myślę, że reguły w tym temacie są w dosyć płynne i jeśli np przygotujesz dwa modele, to na koniec wrzucasz screena, na którym na pierwszym miejscu jest jeden z nich z wszystkimi regulaminowymi ujęciami typu shaded, siatka itp, a na sam koniec render, na którym wrzucasz oba modele zaprezentowane w ciekawy sposób. Myślę, że nikt za to się nie obrazi. Tyle że ja to nie KLICEK, a to do niego należy ostateczna decyzja ;)

Napisano

hehe, dzięki. Ale mam nadzieję że klicek się jeszcze odezwie i powierdzi to. a co z texami z wlasnymi cieniami? to mozna tak czy nie można? czy nawet trzeba?

Napisano

IMO Stachu jak zrobisz 1 model samochodu ktory z tych samych elementow bedzie przemienial sie w robota to jest to jak najbardziej zgodne z regulaminem gdyż robisz 1 model a tylko ustawiasz jego elementy inaczej ! jezeli zmeiscisz sie w limicie to nie licz ze bedize to ladnie wygladac!:P

Napisano

no to o to chodzilo, tylko jeszcze co z tymi texami XD??

 

edit: aha i można dać refleksy?

 

edit2: ale nie! chodziło mi że na texach nie bylo widac cieni modelu bo to jest extreme lowpoly i troche obleśnie sie ukladają ;x

Napisano

texy jak texy, zrobisz jedna i musi ci wystarczyc!:P

 

Edit: Specular zabroniony, a ty co chciale jeszcze?Dac Raytrace? tego to sie nie da zrobic!:P tzn nie mozna! musisz wszystko namalowac na tex!a jak ma nie byc widac cieni modelu? no bo tego nei lape za bardzo!!przeciez mozesz nie wlaczac cieni w ustawieniach swiatel i nie bedizesz mial!:P

Napisano

Edit: Specular zabroniony,

 

Limity :

1k trisow i textura 512x512 - BEZ normali, mozna dac opaciti, jak cos wam poze spec to tez mozna go dorzucic.

 

Spec można dać :)

Pytanie, czy można dać bump ?

Napisano

No właśnie jeśli chodzi o self illumination - czy ustawiacie to przy prezentacji swoich modeli? Gry tak wyświetlają modele w silniku, ale jak to się ma do rzeczywistości? Można przecież spotkać game artowe modele wyrenderowane z różnymi bajerami, dlatego może by ustalić w regulaminie jakieś podstawowe wytyczne? Jaka waszym zdaniem jest najbardziej optymalna forma przedstawienia modelu? Wievport z shaderem dx9?

Napisano

czy można subtelnie przedłużyć termin do ok 16-17 pm dopoki nie zostanie zalozona sonda (tzn chodzi o to zeby mozna bylo wrzucic przed sonda a juz po terminie)? plzplzlpz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności