Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam!

W tym tygodniu robimy bron maswego zniszczenia :) pozostawiam wszystko waszej wyobrazni!

Limity :

1k trisow i textura 512x512 - BEZ normali, mozna dac opaciti, jak cos wam poze spec to tez mozna go dorzucic.

Timelimit :

Do nastepnej niedzieli (czyli sobota do 24, w niedziele glosowanie)

Nagrody :

Dol膮czenie do w膮tku prac zwyci臋skich!

REGULAMIN (PRZECZYTAJ):

- gdy sko艅czymy nasza BITWE, dodajemy miniaturk臋 z napisem koniec, w pierwszym po艣cie. Bez miniaturki uznaje ze praca w w膮tku jest niesko艅czona.

np. tak jak tutaj:

spiderman1.jpg

- Ko艅cow膮 prac臋, je偶eli chcecie 偶eby model by艂 pokazany z wi臋cej ni偶 jednego uj臋cia dodajcie obraz o szeroko艣ci 800x i wysoko艣膰 dowolna, czyli mo偶ecie upcha膰 ile chcecie np. 800x4000 i ja to wrzucam w sond臋.

Na obrazku musi sie znale藕膰 :

- biuti rendery/ screeny z viuportu ze wszystkim

- smooth shaded model

- siatka

- flat textury

Tak jak tutaj (kliknij w miniaturk臋 偶eby powi臋kszy膰 obraz):

spiderman1.jpg

Starajcie sie tak przygotowywa膰 swoje prace, inaczej wrzucam jakikolwiek screen z brzegu :P

POWODZENIA

  • Odpowiedzi 53
  • Wy艣wietle艅 8,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

512 rozumiem, 1k tris贸w rozumiem, ale dlaczego sam diffuze. Dlaczego taki oldschool uprawiamy? Rozumiem, sentyment itp. ale coraz cz臋艣ciej obiekty wykorzystuj膮 obecnie ponad 3 mapy.

Napisano

oldchool dory jest. Ka偶dy jest w stanie wyrze藕bi膰 dobry model w zbruschu. Hardcore to zrobi膰 taki sam model nie u偶ywaj膮c normali :)

Napisano

...zrobic speca i bumpa, a potem wypali膰 na diffuzie... tylko po co? To jak cofanie si臋 do ty艂u.

Napisano

'cofanie si臋 do ty艂u' :D mas艂o ma艣lane ;) sorki ale nie moglem sie powstrzyma膰 :)

imho bad moon ma racje i powinna by膰 dowolno艣膰 w 'r贸zno艣ci'(?) map...

Napisano

nextgeny wykorzystuj膮 bardziej zaawansowane technologie, ja mowi臋 o tera藕niejszo艣ci

Napisano

ja tam zawsze preferuje jeden krok w przod niz dwa w tyl - wiec wolalbym porobic cos terazniejszego - tak jak Bad Moon mowi.

Napisano

hmmm mial byc tydzien przerwy od minib ? :D

moze jakis model zrobie bo tez pewnie NIE :p

i dobrze ze bez normali, bo pierw trzeba sie nauczyc robic bez normali a pozniej z normalami :)

Napisano
oldchool dory jest. Ka偶dy jest w stanie wyrze藕bi膰 dobry model w zbruschu. Hardcore to zrobi膰 taki sam model nie u偶ywaj膮c normali :)

Oj, nie ka偶dy, nie ka偶dy..

Pozatem nie da si臋 zrobi膰 takiego samego modelu z normalami jak i bez, znaczy nie zawsze...

Ten normal to po co艣 wymy艣lili przecie偶, 偶eby 偶ycie u艂atwia膰.

Sam jestem zwolennikiem sculptu, ale model bez normali to chyba raczej dobry trening ni偶 z艂y?

To mo偶e 偶eby wszyscy byli szcze艣liwi nast臋pna bitwa z obowi膮zkowymi 4-5 mapami?:p

Napisano

Tak, i z limitem 20k. Dodatkowo ka偶dy 360 w .mov, .avi i .mpeg, 偶eby nikogo nie dyskryminowa膰. Nie przesadzajcie, by艂y bitwy z limitem 6k, przejrzyjcie sobie kilka stron wstecz i zobaczcie, jak to wygl膮da艂o.

Napisano

KLICEK to dyktator - ze sk艂onno艣ciami do ust臋pstw ale to dopiero jak du偶o os贸b b臋dzie chcia艂o.... hehe

Napisano

Mo偶e ma艂a sonda? Ale taka naprawd臋 ma艂a

Napisano

Ja jestem za dyktatur膮.

Wcze艣niej by艂a kupa. Teraz si臋 dzieje przynajmniej.

Mapy mapami, ale limitu mo偶e lepiej nie zwi臋ksza膰 bo si臋 wszystkim poodechciewa w po艂owie modelowania, zreszt膮 sami wiecie jak to jest...

a to to, a to tamto, a obowi膮zki, a zapomnia艂em, a musia艂em co innego modelowa膰... i pobitwowane..

I nie r贸bcie 偶adnej sondy, b艂agam, Klicek nie zgadzaj si臋 na nic i nie s艂uchaj nikogo!:D:D:D

Napisano

limity niech zostan膮 - ale ograniczenie tylko do diffusa srednio mi sie podoba

sprawa 2 - zn贸w temat za bardzo dowolny, bedziemy miec wszystko poczawszy od ludzi przez samochody po prob贸wki z wirusem ebola w艂膮cznie... nie mo偶na bardziej precyzowa膰 temat贸w? raz niech wszyscy robi膮 smaochodziki raz g艂贸wki raz co艣tam, a jak chcemy pe艂n膮 dowolno艣c to trza znie艣膰 limity trisow i w ogole...

Napisano

klicek a we藕 id藕 mia艂y by膰 samochody, i to w poprzedniej bitwie ;/ w bitwie 18 bed膮?? bo tak to nie ma co startowa膰 bo sie nieznam na innych rzeczach :P

Napisano

A na moje to wszystko ok. Przynajmniej sie czego艣 naucz臋 bo pierwsze kroki w low poly robie. Naucz臋 sie mo偶e w ko艅cu oszcz臋dnego modelowania bo zawsze przesadzam:) no i nie jestem dobry w tych waszych normalach i innych :)

Bump map臋 mo偶na ??

Napisano

dobra, ju偶 wymysli艂em i zrobi艂em model :D tera mam takie pytanko czy jak daj臋 texy to mog膮 one mie膰 material w self-illumination na 100? czyli 偶e w og贸le nie bedzie wida膰 cieni modelu tylko texyura ju偶 b臋dzie je mia艂a?

edit: i drugie pytanko. Bo podobno mo偶na tylko jedna texturk臋 da膰. a bo ja chcia艂bym zrobi膰 taki samoch贸d co si臋 zamienia w super uzbrojony samoch贸d. no i w艂a艣nie po pierwsze, mozna pokaza膰 2 renderki? ze zwyk艂ym i przemienionym? a drugie to, czy mozna da膰 2 texturki, 偶e jedna na model zwykly a druga na ten przemieniony?

Napisano

2. Regulamin: - "Ka偶da osoba mo偶e wystawi膰 tylko jedn膮 prac臋 podczas bitwy, zmiana tematu w trakcie trwania minibitwy jest dozwolona."

Chyba to si臋 liczy jako dwa modele ..

Napisano

nierozumiem, klicek chod藕 tu! bo p贸藕niej b臋dzie p艂acz 偶e dyskwalifikacja :P:P

Napisano

My艣l臋, 偶e mo偶esz przygotowa膰 sobie dwa modele i dwie tekstury, ale do sondy zg艂osi膰 tylko jeden. Chyba 偶e oba pojazdy 艂膮cznie mieszcz膮 si臋 w limicie 1000tris + 512.

Napisano

eh to mia艂 by膰 jeden pojazd ;/ ale 2 rendery 偶e na jednym jest zwykly a na drugim ju偶 przetransformowany xD (a to wszystko oczywi艣cie w limicie :)

Napisano

My艣l臋, 偶e regu艂y w tym temacie s膮 w dosy膰 p艂ynne i je艣li np przygotujesz dwa modele, to na koniec wrzucasz screena, na kt贸rym na pierwszym miejscu jest jeden z nich z wszystkimi regulaminowymi uj臋ciami typu shaded, siatka itp, a na sam koniec render, na kt贸rym wrzucasz oba modele zaprezentowane w ciekawy spos贸b. My艣l臋, 偶e nikt za to si臋 nie obrazi. Tyle 偶e ja to nie KLICEK, a to do niego nale偶y ostateczna decyzja ;)

Napisano

hehe, dzi臋ki. Ale mam nadziej臋 偶e klicek si臋 jeszcze odezwie i powierdzi to. a co z texami z wlasnymi cieniami? to mozna tak czy nie mo偶na? czy nawet trzeba?

Napisano

IMO Stachu jak zrobisz 1 model samochodu ktory z tych samych elementow bedzie przemienial sie w robota to jest to jak najbardziej zgodne z regulaminem gdy偶 robisz 1 model a tylko ustawiasz jego elementy inaczej ! jezeli zmeiscisz sie w limicie to nie licz ze bedize to ladnie wygladac!:P

Napisano

no to o to chodzilo, tylko jeszcze co z tymi texami XD??

edit: aha i mo偶na da膰 refleksy?

edit2: ale nie! chodzi艂o mi 偶e na texach nie bylo widac cieni modelu bo to jest extreme lowpoly i troche oble艣nie sie ukladaj膮 ;x

Napisano

texy jak texy, zrobisz jedna i musi ci wystarczyc!:P

Edit: Specular zabroniony, a ty co chciale jeszcze?Dac Raytrace? tego to sie nie da zrobic!:P tzn nie mozna! musisz wszystko namalowac na tex!a jak ma nie byc widac cieni modelu? no bo tego nei lape za bardzo!!przeciez mozesz nie wlaczac cieni w ustawieniach swiatel i nie bedizesz mial!:P

Napisano

Edit: Specular zabroniony,

Limity :

1k trisow i textura 512x512 - BEZ normali, mozna dac opaciti, jak cos wam poze spec to tez mozna go dorzucic.

Spec mo偶na da膰 :)

Pytanie, czy mo偶na da膰 bump ?

Napisano

Albo self ilumination w materiale na 100% i te偶 si臋 dobrze maluje...

Chyba bez bumpa jak i bez normali...

Napisano

No w艂a艣nie je艣li chodzi o self illumination - czy ustawiacie to przy prezentacji swoich modeli? Gry tak wy艣wietlaj膮 modele w silniku, ale jak to si臋 ma do rzeczywisto艣ci? Mo偶na przecie偶 spotka膰 game artowe modele wyrenderowane z r贸偶nymi bajerami, dlatego mo偶e by ustali膰 w regulaminie jakie艣 podstawowe wytyczne? Jaka waszym zdaniem jest najbardziej optymalna forma przedstawienia modelu? Wievport z shaderem dx9?

Napisano

mam pytanie ;)

Czy mog臋 podzieli膰 to 1000 tris贸w i tekstur臋 512 na dwa modele z osobn膮 tekstur膮 ? U艂atwi艂o by mi to troch臋 prac臋.

Napisano

No pewnie, je艣li wszystko b臋dzie w ramach jednej pracy, mo偶esz dowolnie dzieli膰 sobie limit mi臋dzy kilka element贸w.

Napisano
Stachu, po co si臋 robi te kwadraty na ko艂ach? Czy to po prostu ko艂a s膮? Bo pod nimi te偶 jakie艣 co艣 jest... to nie ko艂a?

http://images23.fotosik.pl/24/defc6b14e1cf2afe.png

hmm bo na tych "kwadratach" s膮 namalowane ko艂a tylko 偶e opacity a to podspodem to jest extremalnie low poly ko艂o (sam bie偶nik)

w starych grach tak si臋 robi艂o ;)

Napisano

czy mo偶na subtelnie przed艂u偶y膰 termin do ok 16-17 pm dopoki nie zostanie zalozona sonda (tzn chodzi o to zeby mozna bylo wrzucic przed sonda a juz po terminie)? plzplzlpz :)

Napisano

pamietajcie wszystkie podstawki i texturki do podstawek wliczaja sie w limit ;)

Czy mog臋 u偶y膰 maxowego noise na pod艂o偶e ?

Napisano

mo偶esz ,je偶eli 艂膮cznie zmie艣cisz sie w limicie [czyli pewnie noise na jakies 40 vert. du偶o Ci nie da]

Napisano

Chodzi ci o noisa jako modyfikator na geometrie, czy noisa jako mapk臋 proceduraln膮?

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci