Stachu Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 no to jedziemy ;] narazie to wygląda *** ale dopiero co zaczynam texturować ;) te plane'y to mają być ładnie zaokrąglone dziórki i z mapką opacity 901 tri
Adek_CG Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 pomysl fajny, model malucha tez, ale ten caly stuff moim zdaniem troche nieprzemyslany i przesadzony, zwlaszcza to dzialo na dachu;), no chyba ze chciales zrobic taka troche abstrakcyjna wersje no to w sumie ok, ja bym jednak chyba poszedl w strone troche wiekszego realizmu, wywalilbym to dzialo na dachu i te karabiny z przodu a zamiast tego zrobilbym gniazdo na gatlinga na dachu po stronie kierowcy, a zaosczedzone trisy wydal na cos innego, no ale wiesz to tylko moje takie przemyslenia
Roszondas Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Ja bym dał jakąś rakietę na dachu, bo minigan aż taką bronią masowej zakłady nie jest :)
JackVasi Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Tak rakietka to dobry pomsyl. Jaka funkcjonalnośc maja kolce z przodu? przecież sie nie wbija bo maja taki jakby odwrócony zderzak. Ogolnie model spoko jest :)
Tomala Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Nie powiem ci nic o realizmie bo widać że całość jest for fun i tak trzymaj.Byłoby też super jak byś model utrzymał w klimacie fallouta czyli całość lekko nadgryziona zębem czasu, trochę rdzy może lekkie zniszczenia tak żeby było widać że maszyna jest zaprawiona w boju.Powodzenia przy texturach.
ledyr Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 ciekawa interpretacja obrazka Anii :D hmm no arsenał przesadzony, nic na siłe wystarczyłoby jedno działko laserowe na dachu ^^
Stachu Napisano 12 Lipiec 2007 Autor Napisano 12 Lipiec 2007 ale tu o to chodziło :D żeby było smiesznie ;] niedłogo dam update, bo mapuję model :) dzięki za komenty ;)
Stachu Napisano 12 Lipiec 2007 Autor Napisano 12 Lipiec 2007 update tera zabieram się za tworzenie textur :) a jednak będę musiał użyć drugiej textury bo tych czarnych dziur niezabardzo da się tak zakryć ;/ ps. to na lampami wtedy to miało być że z nich też jakieś rakiety czy karabiny wychodzą ale pomyslałem że bezsensu i zrezygnowałem z tego :P
Kuba Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Tak się zastanawiałem, kto pierwszy zrobi malucha :) Fajny pomysł, uzbrojenie trochę przesadzone, ale daje radę ;)
Stachu Napisano 12 Lipiec 2007 Autor Napisano 12 Lipiec 2007 dzięki :) skończyć napewno skoczę ;] edit: jakby ktoś się nie skumał to te 2 z tyłu to mają byc silniki rakietowe XD
ledyr Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 ale tu o to chodziło :D żeby było smiesznie ;] jasne, rób jak uważasz tylko wiesz, nie zapominaj ze to minibitwa a wieszkość osób uważa ze przesadziłes :P
Stachu Napisano 12 Lipiec 2007 Autor Napisano 12 Lipiec 2007 no ale ma być maszyna masowego zniszczenia, a jak zrobię zwykłego malucha z pistoletem na masce to wątpię żeby przeszło :P a pozatym kto tu powiedział że to ma być realistyczne?
Kuba Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 No przecież nie ma problemu, już maluch sam w sobie jest maszyną masowego zniszczenia, a z uzbrojeniem to już turyńska masakra kosiarką elektryczną ;)
arcade Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Jak dla mnie to jeden z fajniejszych konceptów w tej minibitwie. powodzenia dalej, zapowiada się naprawdę bardzo fajnie :)
Stachu Napisano 13 Lipiec 2007 Autor Napisano 13 Lipiec 2007 update w nastepnym odcinku bedzie cieniowanie i rdza :)
Ardeni Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Na razie wygląda troszkę jak autka w carmageddonie 1
Levus Napisano 14 Lipiec 2007 Napisano 14 Lipiec 2007 Felgi i światła za płasko, popracuj światłocieniem...
pecet Napisano 14 Lipiec 2007 Napisano 14 Lipiec 2007 do tego konceptu nie pasują takie zwykłe koła zwłaszcza że dałeś jeszcze te bolce, już lepiej by to wyglądało jak by były jakieś zniszczone felgi stalowe bez kołpaków
Stachu Napisano 14 Lipiec 2007 Autor Napisano 14 Lipiec 2007 sorry że nie zastosowałem się do tych rad wyżej (spróbuję w nastepnym odcinku poprawić te błędy ;) ), bo dopiero tera wszedlem na forum :P juz blisko koniec, ale jeszcze trochę popoprawiam. Kurdze niewiem jak tą rdze zrobić ;/
Kuba Napisano 14 Lipiec 2007 Napisano 14 Lipiec 2007 KLICEK napisał, że bitwę zamyka jutro o 18, więc jeszcze masz trochę czasu żeby się pomęczyć z malowaniem. W takim razie pozostaje życzyć powodzenia ;)
Bruneq Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 hehe, powiem zszczeze ze chyba jedno z lepszych twoich aut!:P:P XD, ale tak serio to nauka photoshopa cie czeka młody paddawanie!
Stachu Napisano 15 Lipiec 2007 Autor Napisano 15 Lipiec 2007 ehh wiem, ten tworzenie textur jest gorsze niż modelowanie z ms :P niedługo koniec :)
Stachu Napisano 15 Lipiec 2007 Autor Napisano 15 Lipiec 2007 no niewiem, doradźcie coś. Dorobiłem takie wyblakłe żeby niby bardziej realistycznie było xD
Bruneq Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 eheheh, nie jest realistyczne!:P ale spoko, nic samo odrazu nie przychodzi! musisz sie pouczyc!
pecet Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 pooglądeaj referki zardzewiałych maluchów, bo ta rdza wychodzi na charakterystycznych miejscach (nadkola, brzegi blach itp.), a nie byle gdzie;)
Stachu Napisano 15 Lipiec 2007 Autor Napisano 15 Lipiec 2007 pooglądeaj referki zardzewiałych maluchów, bo ta rdza wychodzi na charakterystycznych miejscach (nadkola, brzegi blach itp.), a nie byle gdzie;) no własnie!! cały ranek szukałem i nic nie mogłem znaleźć, allegro, google, na polskich stronach, zagranicznych i nic :( aż wkońcu pojechałem z pamięci :P
Roszondas Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 zamiast czarnego użyj jakieś tekstury, bo pochłania całe światło i nie widać nawet jak to wygląda , gdzie jest wypukłe itd, np ta armat na górze jest strasznie płaska, na kolcach też nie widać żadnych wypukłości, myślę że jak ten maluch ma mieć rdze itd, to ten kolor nie powinien taki nasycony, okna - możesz dać jakiegoś lekkiego gradienta - też będzie lepiej, trochę czasu jeszcze zostało ;) Ale pomysł mi się podoba :)
SoAd Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 Juz lepiej, ale ciągle potrzeba trochę ostrości i kontrastu między rdzą a Nierdzą. I moim zdaniem te zacieki za wielkie
peterr Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 chyba nie;P ale czas sie kończył ,dorzuć model ,siatke i flat textury bo inaczej sondy nie bedzie:P o ile robisz na osobnych layerach to kontrast zwiększ ,przynajmniej w jakichś miejscach ,bo wygląda na doś rozmazane.. hej
Levus Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 Kozackie!:D:D:D Armata na dachu wymiata! (tylko trochę ten czerwony kloc psuje efekt:/) Z cieniowania można więcej wycisnąć ale i tak strasznie mi się podoba! Gratuluję ukończenia!
Tomala Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 Fajnie wyszło. PS dlaczego w miejscu klamek i kierunkowskazów są czarne dziury(nie te astronomiczne oczywiście)?
pecet Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 jakby go ładnie oteksturować to byłby kozak :p zwłaszcza słabe tekstury są na elementach bojowych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się