Christian Noir Stein Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 Długo myślałem czy wkleić tutaj swą prace czy nie - jako, że jestem bardzo początkujący, to tak właściwie pierszy projekt do którego się przyłożyłem na poważnie. Jest to wnętrze jednego z pomieszczeń w bliżej nieokreślonej przyszłości - pracuję zupełnie bez refek co powoduje jednak bardzo szybkie zmiany nawet w samej koncepcji pracy. Obecnie mim, że jest to sci-fi to np. terminal napędzany jest dzięki mechanicznym trybom, przekazującym swą enegrię poprzez mocno wyeksponowane rury i stare grube kable. Są to wstepne rendery, bez tekstur, bez wszelakiego smooth\'a i w większości jeszcze bez jakichkolwiek detali. Rendering wykonywany za pomocą V-Ray\'a, który także dopiero poznaję. Praca robiona na wysłuzonym już Duronie 1,4GHz, 256 SDRAM, GForce 2 MX 200 - co tez tłumaczy bardzo wolny rendering (juz teraz moje serce powoli dostaje palpitacji na myśl o połyskliwym metalu czy też kilku zródłach światła. A więc pierwsze ( i nie ostatnie :P) rendery - krytykujcie do woli bardzo duzo mi brakuje do właściwego poziomu ale myslę iż rozwijam sie bardzo szybko i będzie teraz już coraz lepiej - jako że wiele czasu poświęcam 3D. Najnowszy:
Christian Noir Stein Napisano 9 Grudzień 2003 Autor Napisano 9 Grudzień 2003 Oraz jeszcze parę co niedawno się porenderowały.
kubi Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 Fajny klimat mozesz z tego zorbić. Odpowiednie texturki i swiatło i full wypas. Powodzenia:)
Pablo Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 Witam :) Fajnie sie zapowiada...tylko popraw te zwisajaca kable...sa za kanciate pozdr
Christian Noir Stein Napisano 9 Grudzień 2003 Autor Napisano 9 Grudzień 2003 kuba - tak tex + light to jest to co mnie najbardziej będzie w późniejszej fazie przerażać :) pablo - kable już są poprawione widać to na jednym z ostatnich renderów. No właśnie mam nadzieję, że uda mi się utrzymać klimat - myślę, że jestem nadobrej drodze jako iż to forum jest moim motorem napędowym :) Tak to jest człowiek sie za duzo piknych rzeczy anogląda, a później sam by chciał :)
l_lewandowski Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 Witam! Jak na I pracke, to calkiem fajnie to wyglada! (ja zaczynalem od kanciastych swiatyn, ale...). Z teksturkami nie powinienes miec problemu, bo wiekszosc bedzie mapowana planarnie. Mysle, ze najtrudniej bedzie dobrac odpowiednie oswietlenie, bo od tego bedzie zalezal klimat sceny. Musisz tez dobrze obmyslic jak bedziesz to kadrowal, bo tak czy inaczej musisz cos jeszcze domodelowac. Najciekawiej zapowiada sie chyba ten najciemniejszy render, ale tam brakuje czegos z tylu. PS. Dobrze jest wczesniej zrobic szkic i wczesniej nastawic sie na jakis konkretny widoczek. Moze sie okazac, ze wymodelowales rzeczy, ktorych nie bedzie pozniej widac i tylko dodajesz sobie zbednej roboty... Walcz dalej... Idzie Ci calkiem fajnie! [piwo] Pozdrawiam!
Dr. eA Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 Bardzo mi sie podoba. Mysle ze moze wyjsc cos z tego dobrego. A narazie wszystko na to wskazuje. Gratuluje pomyslowosci.
Christian Noir Stein Napisano 9 Grudzień 2003 Autor Napisano 9 Grudzień 2003 Next uPDate: Taki będzie mniej więcej widok sceny - dalsza część holu będzie jednak MNIEJ widoczna (po bokach będą w 1/4 odsunięte wielkie miedziane drzwi) ewentualeni może w późniejszej fazie zrobię pełny prześwit zaś w holu dodam maszynę kroczącą. Do detali jeszcze nie przysiadłem, muszę jeszcze domodelować parę elementów by \"zapełnić\" zbyt dużą ilość wolnej przestrzeni, co powinno się zmienić za parę godzin. A praca posuwać się musi szybko gdyż: a) jeszcze przed świętami mam zamiar zacząć nowy projekt b) obiecałem sobie NIE WYPOWIADAĆ się w żadnym wątku puki sam nie ukończę choćby jednej w miarę dobrej pracy.
leander Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 Silne postanowienia i coraz klimatyczniejsze rendery :)
mort1 Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 No no no... fajny klimacik... Ja bym wałnął jakieś śmieci na podłodze (rury silnik czy coś w tym stylu). Pozdrawiam i życzę powodzenia...
khazell Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 fajne aż chce się czasem światło zapalić bo straszno.... ale ja to już gdzieś widziałem aaa, już sobie przypomniałem w co 2 filmie o takiej tematyce.twoje pracki dają kopa ale myślę że za mało tam \"polotu i finezji\" dołuż coś nowatorskiego. nawet jeśli chciałeś wzorować się na istniejącym klimacie, to wydaje mi się że tym bardziej powinieneś wprowadzić jakiś własny myczek który by odróżniał i wyróżniał twoją prackę. pozdr.czekam na dalsze rend.
Vogel Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 Ja się przyczepię do proporcji ;] Chodzi mianowicie o ten panel sterowania... ( http://cn.stoki.net/3d/sci-fi%20room17.jpg ) - jest toto za nisko (tak na poziomie kolan - skalę mamy obok w postac czytnika linii papilarnych) i ma zbyt duże/toporne klawisze ;] (przyłóż dłoń do swojej klaiwatury domowej i policz ile rzędów zakrywa, potem policz ile rzędów zakrywa dłoń na renderku ;) ) Reszta fajna, ale o tym już wiesz ;]
Dr. eA Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 A skad wiesz czy nie mieszkaja tam istoty o wlasnie takim wzroscie?:)
Christian Noir Stein Napisano 10 Grudzień 2003 Autor Napisano 10 Grudzień 2003 boowa - siatkę wyrenderuję wieczorkiem vogel - co do proporcji to jescze będę je dobierał :) nie powinno byc problemu zwłaszcza, że na razie to wszystko low-poly, więc się jeszcze zobaczy A teraz 2 nowe rendery - próby z wielkimi, ciężkimi drzwiami oddzielającymi 2 pomieszczenia (pół ranka męczyłem się z samym szkicem na kartce). Od razu parę wyjaśnień - to jest prawa połówka drzwi - tryby będą opasane czarnym taśmowcem, między sobą - w podłóżnym wcięciu będą kable - zaś w dwóch dziurach małe lampki - zaś na samym środku jeszcze jeden niewielki terminalik - co do znaku na półkręgu nie mogłem się wręcz oprzeć :P - a co do tych 2 poręczy do suwania - to z dwóręcznego chwytu zrobie jednoręczny bo na prawdę wyjdzie że straszliwe mikrusy tam żyja :)
boowa Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 no ładne, ładne... ... a jeśli chodzi o siatkę to wolałbym zrzut ekranu :)
Bacry Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 Przesadzasz z ilością szczegółów. Kiedy dojdą tekstury stracisz bardzo na widoczności. Nie rób tego czego nie widać (pod kratką na podłodze). Dodam jeszcze, że koła zębate mają dość określony ksztłat i nie jest to prostokąt. Powodzenia.
Christian Noir Stein Napisano 10 Grudzień 2003 Autor Napisano 10 Grudzień 2003 Next UPdate: - ależ z tymi drziami to była mordęga :/ - Bacry : a) tzn. szczegóły dodaje bo może do czegość scenę w przyszłości wykożystam - a wyłączyć je nie będzie problemu gdy nie będą potrzebne - do tego jako, że dopiero zaczęłem bawić się w grafikę 3D myślę iż to dobre ćwiczenie, zwłaszcza że modeluje bez refek b) odnośnie trybu - chodzi o kanty? Bo jak tak to je zaokrąglić nie ma problemu. Chyba, że co innego miałeś na myśli - drzwi będą ustawione i w 1/4 otwarte na końcu holu, na razie walczę jeszcze z ich wykończeniem - będą też oczywiście znacznie lepiej wkomponowane - teraz zostały tylko wrzucoen w otoczenie - powiekszyłem także terminal przy pierwszych drzwiach
Christian Noir Stein Napisano 10 Grudzień 2003 Autor Napisano 10 Grudzień 2003 Oraz siatka: Ide trochę odpoczne i przemyślę ostateczne rozłożenie i ewentualne dodanie paru obiektów, jeszcze pewnie przed 2 coś wrzucę.
kozioo Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 Ładne, tylko mam takie dziwne wrażenie niespójności... Duże plaskie powierzchnie, a tu nagla jakies tryby na wierzchu:] Ale to jest tylko moje zdanie, mogę się mylić. W końcu jestem /chyba/ człowiekiem. Chociaż kto wie:D
Christian Noir Stein Napisano 11 Grudzień 2003 Autor Napisano 11 Grudzień 2003 I ostatni UPdate przed snem. Powoli zaczynam zapełniać wolną przestrzeń i jakoś chyba to ciekawiej zaczyna wyglądać (mam nadzieję :/). kozioo - wszystko tylko nie PLASTIK :P
Hexon Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 Hmm scena super ale mi sie tylko niepodobaja te kola zebate na przednich drzwiach jakos takos troche z innej bajki oderwane i drzwi po lewej takie ala rodem z jakiejs basjki ;]
mort1 Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 Jak dla mnie to te koła za luźno wiszą... trochę się obrócą zanim coś zacznie działać... i podest tego kompa trochę na kratkę w podłodze zachodzi, nie wiem czy to efekt zamierzony, ale jakoś dziwnie to wygląda.... A tak poza tym to suuuper... P-I-Ę-KNE
Christian Noir Stein Napisano 11 Grudzień 2003 Autor Napisano 11 Grudzień 2003 Co do trybów to się właśnie jeszcze zastanowię czy się ich wogóle nie pozbyć. Drzwi są właśnie umyślnie bardziej fikuśne - te po lewej będą jednak doprawiane bo faktycznie zbyt się odróżniają. Co do terminala i kratki - sam nie zauważyłem - podniosę :)
mort1 Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 Sorry że się chamsko czepiam ale ta podłoga jakaś pustawa:)
Christian Noir Stein Napisano 11 Grudzień 2003 Autor Napisano 11 Grudzień 2003 Spox, podłogi jeszcze nei zaczęłem robić :)
Christian Noir Stein Napisano 11 Grudzień 2003 Autor Napisano 11 Grudzień 2003 Next UPdate: Posiedziałem trochę nad drzwiami - tamte miały za wiele detali napaćkane pewnie jeszcze parę rzeczy tak odchudzę przy nakładaniu tekstor tak jak radził Bacry. Poprawiona odrobinę podłoga i parę elementów w scenie. Czekam na opinie, chcę się przy tej pierwszej pracy nauczyć jak najwięcej. I najnowszy:
Hexon Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 Hmm ja moim skromnym zdaiem jako ze jestem fanem obcego i filmow o podobnej tematyce gdzie statki kosmiczne itp nie sa pokazywane tak jak w startrek gdzie jest wszedzie wszystko piekne i czyste ze sanepid by sie nieprzyczepil jak by ludzie jedli z podlogi :D to tak: -te takie polkole na frontowych drzwiach zamienil bym troche na cos o troszke ostrzejszych krawedziach, i drzwi zeby troszke mialy ukosny krztalt, pozatym klawiaturka to mysle ze o niebo lepiej by wygladala jakas na dotyk a nizeli taka jaka my teraz uzywamy bo jednak taka z wystajacymi klawiszami to juz jest przeszlosci i jak idziesz do sklepu kupic klawisze za okolo 250 jakich jestem szczesliwym posiadaczem to patrzac na nie widac ze juz sa niewiele wyzsze od obudowy, np tak jak w laptopach. -Co do podlogi to by mozna bylo zrobic taka wieksza kratke jaka jest po lewej stronie, z widocznymi jakimis kablami itp. -Zmniejszyl bym troche monitor tzn chodzi mi o glebokosc bo moja 17\" jest juz ciensza od tego;] - rura po lewej tak powyginana troche chyba niestosuje praw fizyki ;] i raczej jezeli to jest rura ktora ma przepuszczac jakies plyny to one sa w linii prostej, pozatym ta poprawej stronie jakas taka zaduza jest imho i strasznie sie oddziela od jakosci. Pozatym przechodzi przez gorna warstwe drzwi (to wtedy by wykluczalo takie szczelne zabezpieczenia drzwi, no chyba ze to bylo budowane za komuny :D heheh -niewidac umocowan tych rureczk ;] -niewiem czy mam racje ale chyba chciales uzyskac taki element surowosci z duza isolcia roznychh obiektow i urzadzen bo jezeli tak to ci wyszlo to nawet niezle ale jednak np wg mnie sufit ci wyszedl dobrze dodaj z jeszcze jednego lampiona i troch mozee ta krate poszerz btw ten pamion [po lewej nad tymi drzwiami to troszke taki nijaki bo wg mnie oddziela sie zabardzo od tego klimatu. Wg mnie praca jest swietna a ja to tylko napisalem jak ja bym to widzial a kazdy ma inna koncepcje pozdro i tak dalej trzymaj!! Hexon
Christian Noir Stein Napisano 11 Grudzień 2003 Autor Napisano 11 Grudzień 2003 No i odpowiedzi :) - klawiatura > klawisze będą cieniutkie jak w nootebook\'u - monitor > tak jak pisałeś też będzie cienki :) - rura po lewej > nie przeczy prawom fizyki ma mocowania do ściany - to te pogrubienia niestety kamera jest źle ustawiona i dlatego wygląda hakby się \"unosiła\" - co do drzwi to sam nie wiem - i tak szalenie duzo robocizny kosztowały :) Okrągły element chyba jednak zostani bo mi się podoba, co do ukosu to pomyśle rozrysuję wpierw na kartce - rura po prawej > 1) nie przechodzi przez drzwi jest ładne (niestety niewidoczne w tym oświetleniu wcięcie we framudze) 2) srodek jej będzie wyćiety zaś widoczna część będzie oszklona za nią zaś będą toczyć się płyny (za szybką) - o podłodze jeszcze pomyślę na razie dałem zwyczane uwypuklenia ale zapewne wetnę je w głąb i tak jak napisałeś zrobię kratkę + rury i kable pod spodem - do tego znajomi przekonują mnie do zrobienia syfu na podłodze, więc i nad tym myślę
Hexon Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 A takie pytanie robisz to z glowy czy opierasz sie na czyms? ;]
Christian Noir Stein Napisano 11 Grudzień 2003 Autor Napisano 11 Grudzień 2003 No właśnie niestety z głowy, nie mam na czym się opierać i dlatego jest wiele prób ze względu na kompozycyjność samej pracy.
Hexon Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 Hmm no niestety gdzies mi wsyslo plytke z alien2 gdzie tego typu rzeczy bylo pelno ale jak chcesz to moze ci sie to do czegos przyda bo wlasnie sciagalem \"lost in space\" i mialem na dysku. Niewiem na ile ci sie to przyda :D Pozdro
Christian Noir Stein Napisano 11 Grudzień 2003 Autor Napisano 11 Grudzień 2003 I jeszcze jeden UPdate na dzisiaj:
Vogel Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 Miodzio ;] Ale jak nie poprawisz jutro proporcji to... ;] you know ;]
l_lewandowski Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 Witam! Ja bym chcial zwrocic Ci uwage na jedna rzecz! Scena jest \"plaska\" (nie ma w niej nic co wyroznialoby sie od reszty, czegos co przyciaga uwage). Kazda praca powinna miec taki punkt, bo inaczej zlewa sie wizualnie w jena bezladna mase i jest nudna. Najbardziej razi pustka na chodniku korytarza, moze tam cos dorzucisz? Mozesz potem starac sie stworzyc taki centralny punkt sceny za pomoca swiatla i materialow (np. scena ciemna i wali po oczach czerwien z monitora), ale to nie zawsze sie udaje... Pozdrawiam!
Christian Noir Stein Napisano 12 Grudzień 2003 Autor Napisano 12 Grudzień 2003 vogel - będzie, będzie :) l_lewandowski - na początku planowałem pky. głownym zrobić padający CIEŃ z na wpół otwartych grodzi głownych przy zaciemnionym oświetleniu oraz włączonym terminalu. Człowiek najbardziej się boi tego czego nie widać - ale jako, żem początkujący i z samą grafiką za dużej styczności jeszcze nie miałem to wszystko zależy od właściwego oteksturowania oraz co najważniejsze ustawieniem światła, tak by właśnie to ów cień wyeksponować zaś samą scenę zrobić zimną i ponurą. W razie gdyby się nie udało (co zapewne się stanie :)) wprowadzę jakiś OBIEKT mający przykuć uwagę oglądającego - jak na razie mam jednak w głowie wizję z tym cieniem stwora padającym przez drzwi i uwydatnionym poprzez mętne oświetlenie otoczenia. Taaaak ta wyobraźnia, a i tak zapewne wyjdzie klops :) A teraz spać bo już od rana zaganiać na promocję do Realu i sprzedawać nowy Ariel Platinum :)
Christian Noir Stein Napisano 12 Grudzień 2003 Autor Napisano 12 Grudzień 2003 UPdate for Vogel :) Dołożyłem chwilowe BIPED\'y byś mógł ocenić proporcje sceny do przeciętnego człowieka. Właśnie uzbroiłem się w tony kawy, tutoriale oraz książkę \"Photoshop 5 Tekstury\" i będą pierwsze przymiarki do teksturowania (światło poczeka zapewne z dobry tydzień, półtora). Wygładzanie elementów sceny, czyszczenie siatki + ogólne duperelki także po teksturowaniu. Jeżeli ktoś ma jeszcze pomysł na dodanie czegoś do sceny to bardzo chętnie posłucham (nigdy więcej pracy bez jakiejkolwiek refki czy też szkicu :))
Hexon Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 No ale zal mi jest tego czleka przy panelu bo wiem jak sie czuje czlowiek zawysoki walacy glowa w rure jak sie pochyli ;D (ty sadysto). Generalnie to wg proporcje sa dobre. Hmm moze jakie dziwne odczucie ale przednie drzwi wygladaja mega lyso ;]
Christian Noir Stein Napisano 12 Grudzień 2003 Autor Napisano 12 Grudzień 2003 Hexon - ludzi i tak tam nie będzie więc łbem na szczęście nikt walić w rurę nie bedzie :> Drzwi wyglądają tak teraz min. dlatego iż np. kable są pochowane za kwadratami - na które bedzie nałożone opacity. Coś czuję jednak iż teraz UPdate\'y staną gdyż teksturowanie ma się nijak do modelowania i muszę poznawać działanie specular, gloss - prodikcję owych (dobrze że chociaż UNWRAP jest w miarę intuicyjny).
Vogel Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 Logdin - proporcje tzn. skala człowieka. Zerknij na wygląd panelu a potem na rozmiar dłoni obok. Oto masz pierwszy wyznacznik skali (innym mogą być np. drzwi, ale dokładny wymiar dłoni jest bardziej precyzyjny) - idąc tym tropem każdy z klawiszy klawiatury ma przynajmniej rozmiar cal x cal (od biedy mogę to \"łyknąć\" ;] w końcu mogą to być przerośnięte klawisze bankomatowe) Biped natomiast ma się do tej skali po prostu nijak - dłoń bipeda na oko (bo zbliżenia nie widać) jest przynajmniej ze 1,5 - 2 razy mniejsza niż nasza skala (zauważ że dłoń bipeda pozbawiona palców). Wniosek? - Albo nasz biped jest zbyt mały (wtedy trzeba go dopasować do naszej skali i tym samym zwiększyć wymiary całego otoczenia) - Albo nasza skala jest zbyt duża (i wtedy trzeba skalę zmniejszyć, a tym samym zmniejszyć także rozmairy klawiszy i innych elementów)
uncle Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 zrob lampy jakies bo samo z siebie niebedzie swiecic ;)
Christian Noir Stein Napisano 12 Grudzień 2003 Autor Napisano 12 Grudzień 2003 A jednak jeszcze UPdate: - Vogel => a więc jeszcze klawisze się pomniejszy, łapa będzie jednka teksturą więc i ona ulegnie zmniejszeniu - uncle => lampy dodane :) Korekty: - zmiana kratki na podłodze - wymiana bocznych drzwi (tamte jednak wyglądały trochę jak z innego obrazka) - dodany panel po prawej stronie - wymieniona rura na drugą z wyciętym oknem gdzie będzie widać płynącą ciecz - +parę drobniejszych korekt i optymalizacji
Hexon Napisano 13 Grudzień 2003 Napisano 13 Grudzień 2003 Hmm tak po: 1. te switlowki ;] o gory to mi sie niepodobaja 2. drzwi po lewej dalej odstaja od reszty teraz taka swoja zbyt toporna prostota 3. biorac proporcje tych czleczkow z gory sadze ze noga by mu wpadla w kratke zmiazdzyla zaknlinowala i koles by tam tkwil do konca swiata ;] 4 Ja bym zostawil tamte stare oswietlajace cudenka rodem z fabryki bo one mi sie jakos bardziej koajrza z surowoscia anizeli te swietlowki ktore mi raczej przypominaja lata szkolne ;] 5. juz wiem co z tymi doorsami po lewej jest nieteges: a) zla perspektywa b) zle obramowanie ktore moze powodowac takie dziwne zludzenie optyczne c) wlasnie mi sie papierosy skonczyly :> 6. zerkajac na rzut siatki u gory doszedlem do 2 b znaczacych wnioskow wniosek nr 1 kamera jest troche przekrzywiona wniosek nr 2 iz niemam zielonego pojecia co to masz za ikonke w system tray miedzy gg a jezykiem. ;] Teraz mam dwa pytania do ciebie czy ta obramowka bedzie sluzyla: a) jako obraz ktory imo powinien przedstawiac jakas ladna pania topless b) moze zrobisz takie fajne okno na swiat? ktore by przykowalo uwage widza. Hmm tak generalnie to praca wg mnie po nalozeniu textor i po doborze odpowiedniego swiatla i dobrym ustawieniu kamery :D bedzie naprawde super ;] P.S. A moze by tak zrobic swiatla w podlodze skore te drzwi i tak juz niemaja klamek :D Nie no a tak szczerze to sciany jezeli dobrze widze sa ukosne i mozna by zrobic takie fajne zaraz przy scianie lewej i prawej normalne oswietlenie.
Christian Noir Stein Napisano 13 Grudzień 2003 Autor Napisano 13 Grudzień 2003 1. się pomyśli - ale dobre oświetlenie jarzeniówkami da dobry efekt :) 2. coś się do nich dołoży - parę wcięć, parę wycięć, będą bardziej fikuśne 3. kratka ulegnie poszerzeniu 4. się zobaczy (patrz pkt. o obramówce) 5. postaram się zrobić je bardzije wyrazistymi - możliwe, że wzory są zbyt płaskie (chociaż jak final rendering będzie w 1600x1200 to powinno lepiej wyglądać) 6. a) z kamerą jeszcze nei raz pewnie będę się bawił - ta ma tylko oddawać ogólną perspektywę b) jest to SAMSUNG Multimedia Keyboard Hotkey Program (do takiej klawiatury ze zbyt dużą ilością klawiszy) 7. no właśnie są dwa wyjścia a) z ponurym klimatem (ogólny mrok pracy) to miał tam być duży monitor z obrazem b) oknem (ale wtedy wcięcie byłoby raczej DUŻO większe i konturami przypominało tor żużlowy - takie gigant okno ala Bespinowskie :P) ale wtedy to raczej będzie za nim dominował pomarańcz i praca będzie jasna zaś samo okno będzie pkt. centralnym pracy - bo z oknem to nie widzę możliwości zachowania mroku (tzn. na siłę wszystko się da ale po co)
Christian Noir Stein Napisano 13 Grudzień 2003 Autor Napisano 13 Grudzień 2003 Tu jeszcze konspekt, jak widziałbym obecna prace przy określeniu pkt. centralnego na cieniu i krwii - proszę nie patrzeć na JAKOŚĆ maznąłem to w minutkę by tylko zaprezentować co bym chcicał osiągnąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się