Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Klawiatura


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

Zamieszczam w tym poście render klawiatury. Licze na wasze opinie.

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poza tym klawisze na prawdziwej klawiaturze nie są tak równo ułożone, poszczególne rzędy są przesunięte o ok. pół szerokości klawisza. Daj większy i bardziej wyraźny render.

Napisano

to jest normalnie post roku :D:D:D spadłem z krzesła :D !!!

EDIT: zeby offtop nie było: Muka mentalray to renderer a nie modeler. Nim się renderuje. Modelować możesz w max'ie w mayce, w Rhino, ale nie w mentalray :D Pozdro

Napisano

tak, tak... Sam nie raz takie głupoty palnąłem... co do klawiatury to koniecznie jakies zaglebienia pod klawiszami, gdzieniegdzie jakis chamfer czy cos. Zobacz jak wygladaja jakies inne proste modele z tego forum. Życzę powodzenia w dalszych z maganiach z 3d i pozdrawiam!

Napisano

Zator> Myślę, że jeśli sam dajesz komuś innemu takie porady to niezbyt wiele w tej branży osiągniesz. Czegoś takiego nie robi się już nawet do niskobudżetowych gierek.

 

Muka> postaraj się zassać z neta jakieś przykładowe pliczki z materiałami plastiku. Pobaw się tam parametrami, a później postaraj się ustawić odpowiednio swój materiał.

Klawaitury zazwyczaj robione są z nieco chropowatego plastiku, który dość mocno rozprasza światło. Miejsca na cyferek są zazwyczaj wytarte - tam światło nie jest już tak mocno rozpraszane.

Napisano

JackVasi - pamiętaj że każdy z nas od czegoś zaczynał i wszyscy się dalej uczymy. Na pewno walnąłeś niejedną głupotę tak jak większość z Nas. Bądź bardziej wyrozumiały.

 

Muka - pracuj dalej a będzie dobrze. PRACUJ PRACUJ PRACUJ i się nie poddawaj. Trzymam kciuki

Napisano

M@Ti - hehe zakładam żeś mnie nie zrozumiał, a nie że to ja źle mówię, otóż miał on problemy z proporcjami modelu to chyba najłatwiej utrzymać proporcje modelu posiadając jakąś referke i to w maksie (viewport'cie) ?? O to mi chodziło :D

 

Więc spokojnie :PP

Napisano
EDIT: zeby offtop nie było: Muka mentalray to renderer a nie modeler. Nim się renderuje. Modelować możesz w max'ie w mayce, w Rhino, ale nie w mentalray :D Pozdro
muka widocznie kieruje się powiedzeniem: "nie ma rzeczy niemożliwych", bo jakoś dał rade ;) hmmm może jakiś tutorial? :D nie no sory oczywiście że każdy początkujący może sie pomylić :) ja dość długo nie odróżniałem materiału od textury i wiele innych :)

 

co do klawiatury był jakiś tutorial do klawiatury na necie, ale jest bardzo kiepski, tzn ładna klawiatura Ci z niego nie wyjdzie. trzeba nauczyć się modelować i kombinować :)

pozatym: "mental gupi jest", "przejdź na vraya" :D

Napisano

znacznie lepiej ... :)

 

postaraj sie dokladnie obejzec obiekt ktory modelujesz ... prawda ze predzej zobaczy to ktos kto patrzy z boku ... ale wciaz ... :)

 

wszystko przychodzi z czasem

 

pozdrawiam

Napisano

Mam jeszcze kilka zastrzeżeń:

1. Spróbuj poprawić materiał, na tym bardzo brzydko załamuje się światło, szczególnie to widać na krawędzi spacji. Być może masz tam jakiegoś buga w siatce, jak możesz to pokaż zbliżenie siatki tej części klawiatury z viewporta

2. Nie wiem skąd miałeś referkę na tą klawiaturę, ale ten "enter" jest strasznie wielki, tak samo jak prawy "shift". Nad entrem zwykle jest jeszcze klawisz "\".

 

Poza tym duży postęp od początku, nie odpuszczaj jeszcze tej klawiaturki

Napisano

Spróbuje poprawić ten enter i dodać "\".

Napisano

a mi wciaz sie wydaje ze te klawisze jakies takie za waskie sa

Napisano

odstepy pomiędzy klawiszami powinny być mniejsze i chyba trochę zbyt małe są klawisze, poza tym ok.,

trochę dziwny układ ma ta klawiatura

Napisano

Poprawiłeś rozdziałkę i od razu są nowe komentarze - widać więcej błedów :-)

Tak jak pisze briz odstepy między klawiszami są troszeczkę za duże, powinny się prawie stykać podstawami, najlepiej chyba bedzie jak przeskalujesz te klawisze uniform 102%, powinno być OK,

Poza tym teraz widać że sam kształt klawiszy jest troszkę dziwny. Spacja jest OK, ale pozostałe klawisze powinny być chyba troszeczkę wklęsłe od góry i mieć ostrzejsze krawędzie górnych płaszczyzn, coś jak na tym obrazku, chociaż tu zrobiłem za ostre jednak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności