Gość Muka Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Cześć. Zamieszczam w tym poście render klawiatury. Licze na wasze opinie.
Sebastian Ozga Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Za duże i za bardzo skupione odbicie ... i klawisze wychodzą bezpośrednio z obudowy, zrób tam przynajmniej wgłębienia
goran Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Poza tym klawisze na prawdziwej klawiaturze nie są tak równo ułożone, poszczególne rzędy są przesunięte o ok. pół szerokości klawisza. Daj większy i bardziej wyraźny render.
Coruscant Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Tutaj jest moja klawiatura do laptopa co niedawno robilem, coprawda nie skończona ale zobacz jak wygląda przesunięcie: http://img166.imageshack.us/img166/3212/keyus3.jpg Oprócz tego twoje ścianki są prostopadłe, a powinny się rozchodzić na boki.
Sebastian Ozga Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Poprzesuwaj przyciski, zmniejsz je trochę, bo za bardzo wystają, zrób coś z krawędziami, bo są za ostre i będzie dobrze
Oleksiak Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Zamiast kombinować to wejdź sobie tu http://images.google.pl/images?hl=pl&q=klawiatura&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2 potem box (o wymiarach obrazka) w viewporcie, na niego materiał z interesującym Cie obrazkiem klawiatury, widok (zapewne) top, na klawiaturę daj szary materiał z lekkim opacity albo jak będziesz sobie robił z klawiaturą to Alt+X.
!Ewert Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 w czym renderujesz? a co do modelingu to sebastian ozga dobrze mówi:)) 1
JackVasi Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 to jest normalnie post roku :D:D:D spadłem z krzesła :D !!! EDIT: zeby offtop nie było: Muka mentalray to renderer a nie modeler. Nim się renderuje. Modelować możesz w max'ie w mayce, w Rhino, ale nie w mentalray :D Pozdro
Sebastian Ozga Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 to jest normalnie post roku :D:D:D spadłem z krzesła :D !!! Każdy początkujący czasem coś takiego walnie, to nie jest śmieszne. Muka - MR to jest renderer.
JackVasi Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 tak, tak... Sam nie raz takie głupoty palnąłem... co do klawiatury to koniecznie jakies zaglebienia pod klawiszami, gdzieniegdzie jakis chamfer czy cos. Zobacz jak wygladaja jakies inne proste modele z tego forum. Życzę powodzenia w dalszych z maganiach z 3d i pozdrawiam!
Sebastian Ozga Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Muka - pracuj dalej, jak na początki - jest dobrze, będą z ciebie ludzie.
!Ewert Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 jak byś coś kombinował w vrayu to pisz na gg to Ci coś powiem
Gość User190 Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Zator> Myślę, że jeśli sam dajesz komuś innemu takie porady to niezbyt wiele w tej branży osiągniesz. Czegoś takiego nie robi się już nawet do niskobudżetowych gierek. Muka> postaraj się zassać z neta jakieś przykładowe pliczki z materiałami plastiku. Pobaw się tam parametrami, a później postaraj się ustawić odpowiednio swój materiał. Klawaitury zazwyczaj robione są z nieco chropowatego plastiku, który dość mocno rozprasza światło. Miejsca na cyferek są zazwyczaj wytarte - tam światło nie jest już tak mocno rozpraszane.
lukos86 Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 JackVasi - pamiętaj że każdy z nas od czegoś zaczynał i wszyscy się dalej uczymy. Na pewno walnąłeś niejedną głupotę tak jak większość z Nas. Bądź bardziej wyrozumiały. Muka - pracuj dalej a będzie dobrze. PRACUJ PRACUJ PRACUJ i się nie poddawaj. Trzymam kciuki
Oleksiak Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 M@Ti - hehe zakładam żeś mnie nie zrozumiał, a nie że to ja źle mówię, otóż miał on problemy z proporcjami modelu to chyba najłatwiej utrzymać proporcje modelu posiadając jakąś referke i to w maksie (viewport'cie) ?? O to mi chodziło :D Więc spokojnie :PP
Valery Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 EDIT: zeby offtop nie było: Muka mentalray to renderer a nie modeler. Nim się renderuje. Modelować możesz w max'ie w mayce, w Rhino, ale nie w mentalray :D Pozdro muka widocznie kieruje się powiedzeniem: "nie ma rzeczy niemożliwych", bo jakoś dał rade ;) hmmm może jakiś tutorial? :D nie no sory oczywiście że każdy początkujący może sie pomylić :) ja dość długo nie odróżniałem materiału od textury i wiele innych :) co do klawiatury był jakiś tutorial do klawiatury na necie, ale jest bardzo kiepski, tzn ładna klawiatura Ci z niego nie wyjdzie. trzeba nauczyć się modelować i kombinować :) pozatym: "mental gupi jest", "przejdź na vraya" :D
!Ewert Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 ładniej ale materiał popraw i dawaj wieksze i dokładniejsze jpg
zipper Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 znacznie lepiej ... :) postaraj sie dokladnie obejzec obiekt ktory modelujesz ... prawda ze predzej zobaczy to ktos kto patrzy z boku ... ale wciaz ... :) wszystko przychodzi z czasem pozdrawiam
Orangegraphics Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 klase wyżej;) teraz poczytaj na forum o robieniu studia i renderingu;) i bedzie klawa jak sie patrzy;)
goran Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Mam jeszcze kilka zastrzeżeń: 1. Spróbuj poprawić materiał, na tym bardzo brzydko załamuje się światło, szczególnie to widać na krawędzi spacji. Być może masz tam jakiegoś buga w siatce, jak możesz to pokaż zbliżenie siatki tej części klawiatury z viewporta 2. Nie wiem skąd miałeś referkę na tą klawiaturę, ale ten "enter" jest strasznie wielki, tak samo jak prawy "shift". Nad entrem zwykle jest jeszcze klawisz "\". Poza tym duży postęp od początku, nie odpuszczaj jeszcze tej klawiaturki
Gość Muka Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Spróbuje poprawić ten enter i dodać "\".
goran Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Teraz jest OK Mógłbyś jeszcze dać wiekszy i bardziej czytelny renderek, tak żeby dało się oczytać opis klawiszy.
Gość ant-3d Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 a mi wciaz sie wydaje ze te klawisze jakies takie za waskie sa
briz Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 odstepy pomiędzy klawiszami powinny być mniejsze i chyba trochę zbyt małe są klawisze, poza tym ok., trochę dziwny układ ma ta klawiatura
goran Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Poprawiłeś rozdziałkę i od razu są nowe komentarze - widać więcej błedów :-) Tak jak pisze briz odstepy między klawiszami są troszeczkę za duże, powinny się prawie stykać podstawami, najlepiej chyba bedzie jak przeskalujesz te klawisze uniform 102%, powinno być OK, Poza tym teraz widać że sam kształt klawiszy jest troszkę dziwny. Spacja jest OK, ale pozostałe klawisze powinny być chyba troszeczkę wklęsłe od góry i mieć ostrzejsze krawędzie górnych płaszczyzn, coś jak na tym obrazku, chociaż tu zrobiłem za ostre jednak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się