Dr. eA Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 Chyba nadszedl juz czas zebym mogl pokazac swoje wypociny, czyli projekcik nad ktorym od jakiegos czasu pracuje. Zalorzenia: portret kobiety-agentki z przyszlosci. Ubrana w skore, na glowie futurystyczny helm. Jak bedzie wygladal final to sie zobaczy. Poki co koncepcja jest taka. Szkice helmu jeszcze nie powstaly bo koncepcja jest nowa (po spedzeniu polowy dnia przy shag-hairu:)) ale zarys pomyslu mam juz w glowie.
kru Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 popraw jej konciki ust bo wygladaja jakby ktos jej usmiech poszerzal. co to za smiec w okolicy prawej pachy? HDRI? :P
Bacry Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 Nie da się ukryć, że rodzina ;) Śmiecia nie ma to odbicie rękawa w kurtce. No i tak jak napisał kru popracuj nad anatomią.
khazell Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 kombinezon od Małysza pożyczyła...fajna ładna schludna
Dr. eA Napisano 10 Grudzień 2003 Autor Napisano 10 Grudzień 2003 To rzeczywiscie nie smiec tylko odbcicie glowy, tylko ze nie wiem jak w brazil-material zmiejszyc ten reflex. Kaciki poprawie. A czemu siostra od razu? Kuzynka:) A co z anatomia nie tak?
Bacry Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 Z anatomią? Wydaje mi się, że łuki brwiowe powiny się lekko obniża na zewnątrz i bardziej wystawać. Ogólny kształt czaszki, też chyba nie jest najszczęśliwszy. Powinna być lekko rozszerzona ku górze. Najlepiej przyrównaj do jakiego blueprinta.
kru Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 ona chyba nie miala byc super-mega-hiper-ultra-fullwypas realistyczna...? Jest utrzymana w pewnej konwencji, wiec dla mnie anatomia jest ogolnie spoko (tylko te konciki ust...) bacry - kobiety maja delikatniejsze luki brwiowe od facetow, czaszka tez (z tego co mozna wywnioskowac z jednego rendera) tworzy zamknieta, spojna bryle... a nad materialami faktycznie powiniennes popracowac bo na razie wyglada jakby ja ktos zalaminowal... ale jak to poprawic to ci nie powiem bo sam nie nie wymiatam w brazillu...
Dr. eA Napisano 10 Grudzień 2003 Autor Napisano 10 Grudzień 2003 super-mega-hiper-ultra-fullwypas realistyczna moze nie, ale jednak chcialbym zeby byla chociaz w polowie-super-mega-hiper-ultra-fullwypas realistyczna. Taka bardziej sci-fi. Co do kurtki, miej wiecej taka zostanie, no chyba ze zdecyduje sie na skore, jeszcze nic pewnego.
Dr. eA Napisano 10 Grudzień 2003 Autor Napisano 10 Grudzień 2003 Kilka poprawek szczegolnie jesli chodzi o usta. Mam juz wstepny projekt \"kasku\", jak jutro dostane skaner to moze go tu umieszcze.
und3r Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 Przyczepię się ale delikatnie bo całość mi się podoba .. uszy!!
darkelf Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 a mi sie buzia nie podoba ;)... no ale wiecie, to moj spaczony gust ;D... tak fajny koncept, zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Dr. eA Napisano 12 Grudzień 2003 Autor Napisano 12 Grudzień 2003 No tak. Uszy to chyba problem kazdego z nas. Mozna przy nich dlubac dniami i nie osiagnac zamierzonego efektu. Wlasnie chyba to mnie czeka:) Darkelf: kwestia wykonania czy upodobania?
kru Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 moze to kwestia... stylu bo to jest tak niby wszystko ok.. oczy ma, usta ma, nos ma, ale to wszystko jest takie oble i nijakie, jak nadmuchany balon... bez charakteru... spojrz na \"niggasa\" klicka - niby postac karykaturalna a ile tam sie dzieje... łuki brwiowe, kosci jarzmowe, miesnie mimiczne. Glowa ludzka jest niezwykle bogata w rozne niuanse. tam az sie roi od roznych struktur, ktore az sie prosi zeby modelowac. Siadź przed lustrem i dotknij swojej twarzy, sprawdz gdzie jest miekko, gdzie jest twardo, naduś uchwyc w palce tu i tam (tylko nie za mocno :D) sprawdz gdzie mozesz wyczuc twarda kosc, a gdzie jest tylko skora, a potem siadz do kompa i to wszystko miesien po miesniu wymodeluj. No chyba ze nie lubisz modelowac... ;) - to zostaw tak jak jest... na dowod moich slow zalaczam rozklad wszystkich tych tkanek ktorych brakuje w twoim modelu ;) (no prawie wszystkich)
Dr. eA Napisano 12 Grudzień 2003 Autor Napisano 12 Grudzień 2003 Musze sie z Toba i zgodzic i zaprzeczyc. Zgadzam sie ze rzeczywiscie glowa to masa tkanek ktore charakteryzuja glowe i nie wszystkie uwzglednialem. Ale nie zgodze sie ze wszystkie one widoczne sa u 25-cio letniej kobiety urzywajacej kremow vishi i avon\'u na zmiane:) Co innego klicek: on robi starszego, chudego, faceta ze zmarszczkami na czole. Pozatym zaakcentowal kilka elementow tekstura, ktorej ja jeszcze nie mam. Nie sadzisz ze dodajac te elementy na twarzy jednoczesnie ja postarze? Edit: stylistyka:)
kru Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 no wlasnie tu jest pies pogrzebany. mam klopot z wypowiadaniem sie w tym topicu, bo nie moge powiedziec zeby w twoim modelu byly jakies wyrazne bledy anatomiczne. z drugiej strony na pewno (?) sie ze mna zgodzisz ze tej postaci jest blizej do komiksu niz do reala. nie wiem gdzie wyznaczyles sobie granice \"stylistyki\", ale porownujac z Twoja wczesniejsza praca wydaj mi sie ze jest to troche jednak maniera... zeby nie byc goloslownym podam ci przyklad: tak to prawda ze mezczyzni maja wydatniejsze luki brwiowe, a kobiety delikatniejsze, ale jednak je maja! ty pominales ten szczegol i czolo laczy sie bezposrednio z oczodolem. Nawet najlepszy krem nie przesuwa kosci. Efekt starosci o ktorym piszesz to zwiotczenie miesni, czyli osuniecie sie pod wplywem sily ciezkosci w dol. uwydatniajac miesnie twarzy uzyskasz co najwyzej efekt \"ostrych rysow twarzy\". to juz jest kwestia wyczucia kiedy rysy stana sie ostre. Sęk w tym ze twoj model rysow twarzy nie posiada wlasciwie wcale. Posiada tylko elementy wspolne (nos, oczy, usta) a pomiedzy nimi sa gladkie wypelnienia. wylacz na chwile maxa (albo chociaz zminimalizuj ;) ) wejdz na jakas stronke z ladnymi, mlodymi kobietami :D i popatrz na ich twarze, a z pewnoscia zobaczysz ze po blizszym przyjrzeniu sie mozesz podzielic policzek na kilka plaszczyzn - na przyklad tuz pod okiem jest lekko skosna prowadzaca od dolnej powieki do dolnej czesci oczodolu w czasce, pozniej (czasem) mozna wyroznic zatoki nosowe (ale czasem) itd itd... to nie musza byc jakies mocne bruzdy, ale jestes na tym etapie modelowania ze wszystkie takie szczegoliki wzbogaca twoj model. Wymodelowanie kobiety wlasnie dlatego jest takie trudne, bo trzeba wyczuc ta granice kiedy przestac(no ale tobie daleko do przegiecia w druga strone jak na razie). Na twoim miejsu podszedlbym troche odwazniej do sprawy, albo dla wprawy wymodelowal jakiegos staruszka...
Gość Deler Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 ehmm ... moze to pomoze:)) , sorki ze prawie wszedzie wciskam ten obrazek, ale wydaje mi sie ze jakos rozwiaze zaistanily problem:) pozdrawiam!
Dr. eA Napisano 15 Grudzień 2003 Autor Napisano 15 Grudzień 2003 Do Twojej wypowiedzi kru ustosunkuje sie jutro bo teraz ide spac:) W zamian za to zostawiam renderek, juz chyba ostateczny etap modelowania bo w koncu to mi ma sie podobac nie Wam:D Moze masz racje, mam taka maniere, taki \"styl\" modelowania niekoniecznie poprawny. Trudno to zmienic. Jak bede robic karykature moze bedzie mi latwiej dac osobowosc tworzonej postaci. Wszelkie komentarze mile widziane!!
darkelf Napisano 16 Grudzień 2003 Napisano 16 Grudzień 2003 andrea: raczej wykonanio/upodobania... po prostu ta twarz nie wyglada na dziewczeca, i to nie przez brak wlosow... no nie wiem, mi sie szczeka niepodoba... tzn, jest chyba za duza ;)... acha, jeszcze popraw zuchwe... na boku glowy... heh, nie wiem jak opisac to miejsce ;D... no ale mysle, ze skumasz o co mi chodzi ;)... po prostu popatrz na kolezanke/dziewczyne/nauczycielke(joke) itd...
Dr. eA Napisano 16 Grudzień 2003 Autor Napisano 16 Grudzień 2003 No dobra - kru: masz racje. Po prostu jeszcze jestem cienki. Po to jestescie zeby mi to udowadniac. Dzieki temu wlasnie sie ucze. Takto bym zostawil model glowy, a tak daje kolejne rendery z nadzieja ze moze to wlasnie te, ktore sie spodobaja:) Zaczalem modelowac helmet ale chyba jeszcze nie czas zeby ujrzal swiatlo dzienne. Poczekam az zaakceptujecie glowe. Oto ona: I po modyfikacjach szyji
ftorek Napisano 16 Grudzień 2003 Napisano 16 Grudzień 2003 kru: jestes okrutny ale szczerze moowiac: mnie tez sie nie bardzo podoba - jakas taka ona nieforemna - m. in. ma spuchniete wargi i kwadratowe zeby...
Dr. eA Napisano 16 Grudzień 2003 Autor Napisano 16 Grudzień 2003 Hmm... ostrzegam ze nie zniechecicie mnie tak latwo:)Zeby sa robocze.
Dr. eA Napisano 17 Grudzień 2003 Autor Napisano 17 Grudzień 2003 Pierwszy wrzucik helmu. Mowcie cos bo mam wrazenie ze na forum to tylko samochody sie komentuje. 1. 2. 3.
Ops Napisano 17 Grudzień 2003 Napisano 17 Grudzień 2003 hymmm ... popracowal bym jeszcze nad jej uchem wedlog mnie jest za duze i ma za duzo szczegolow przy takiej postaci kilka faldek w srodku wystarczy no i w tym widoku od tylu wychodzi jaki to jest placuszek:) nadaj mu troche wiecej grubosci calkiem fajnie wyszly usta podobaja mi sie nosek nie powinien byc nieco mniejszy?? no i ta helmo-masko-czapka mi sie zupelnie nie widzi:) pracuj pracuj wedlog mnie twarz ma bardziej kobieca niz moja Biatch:) u mnie to wogole wyszla makabra:) Cheerz
ftorek Napisano 18 Grudzień 2003 Napisano 18 Grudzień 2003 nie podoba mi sie... a konkretnie: ta wypustka z prawej - jak bedzie obracac glowa to bedzie zahaczac o kolnierz kurtki - ja bym taki kask od razu wypieprzyl i kupil sobie wygodniejszy w ogole to musi to byc cholernie niewygodne tak w ogole - wykonanie kasku moze byc - nawet fajnie ci wyszlo - ale koncepcja mi w ogole tutaj nie pasuje - no nie wiem - w kazdym razie to twoj kask - wiec rob jak uwazasz i jeszcze - ten dolny element kasku (ta obrecz) - wyglada jakby zaraz miala ta pania zdekapitowac - ja bym sie bal takie cos zalozyc
Christian Noir Stein Napisano 18 Grudzień 2003 Napisano 18 Grudzień 2003 A ja akurat stanę w obronie hełmu. Tzn DOBROWOLNIE też bym go jej nie dawał - ale kto powiedział, że ona chciała go nakładać? Może na wojnie Claymore\'m została zraniona :) Jeżeli ktoś zna system rpg Shadowrun - wcale nie tak mocno różniące się hełmy nosili \"dekerzy\" na wielu rysunkach, które nie wystąpiły w podstawce. A ha i pytanie do autora - czy to też będzie ŁYSA postać? Domyślam się, że tak a chętniej bym ją widział we włosach :)
kozioo Napisano 18 Grudzień 2003 Napisano 18 Grudzień 2003 Wg mnie ten chełm jest zbyt masywny. Zmniejszyłbym jego gruboś ze dwa razy. A kobitce dodaj włosy, bo model jest fajny ale efekt nie do końca:] Czekam na postępy. pozdro kozioo
Mateusz Napisano 18 Grudzień 2003 Napisano 18 Grudzień 2003 bardzo ladne te oststnie renderki, fajne pracki... helm moze faktycznie zbyt masywny... ale kto wie... moze tak jest dobrze??
gurth Napisano 18 Grudzień 2003 Napisano 18 Grudzień 2003 nos jest za duzy a oczy sa za szeroko rozstawione pozdrawiam ps. FT ;)
Dr. eA Napisano 23 Grudzień 2003 Autor Napisano 23 Grudzień 2003 JAKBY KTOS MI POMOGL Z WLOSAMI to bylbym wdzieczny. Chodzi o powiazanie cieni z shag haira z tymi z brazila.
Dr. eA Napisano 24 Grudzień 2003 Autor Napisano 24 Grudzień 2003 Poki co nie uporalem sie z problemem cienia wlosow dlatego wygladaja jak wygladaja czyli jak wklejone z innego obrazka. Z powodu wlosow update niewielki, a ujecia na szybko bo klade sie spac. Czekam na komentarze.
Dr. eA Napisano 26 Grudzień 2003 Autor Napisano 26 Grudzień 2003 Kolejny up\'date. Komentujcie bo brakuje mi motywacji:)
wesoledi Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 no to pozwole sobie skomentowac. wloski...wiadomo, troszke odstaja, ale zle nie jest. szyja troche za \"gladka\". poza tym jest ladnie, podoba mi sie :)
uncle Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 fajne, wloski tez nawet pasuja:D, meshsmoth troche ise buraczy i ja bym to oc ma na twarzy jakies mniejsze zrobil:D
Pablo Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Czemu na tym \"kasku\":D na srodkiu przy tych liniach w rogu sie rozlazi? tak jest zmaierzone czy po prostu nie mozesz ujażmić mesh smootha?:P:D pozdr
Dr. eA Napisano 27 Grudzień 2003 Autor Napisano 27 Grudzień 2003 beeper: wedle zyczenia, ale nie chce przesadzic Pablo: ani to ani to:) Tak ma byc bo taki se koncept wymyslilem:) Z 2 strony to nie chce zeby wygladalo jak blad. Gdzie ten meshsmooth sie buraczy?
Pablo Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 NO ok skoro tak ma byc to ok....mesh smooth sie nie buraczy :) pozdr
Dr. eA Napisano 1 Styczeń 2004 Autor Napisano 1 Styczeń 2004 Jako ze dawno nic tu nie wrzucalem taki maly update. Komentujcie... Potrzebuje jakiegos dokladnego rysunku anatomii kobiety (np. miesnie etc.)
Bobby_digital Napisano 1 Styczeń 2004 Napisano 1 Styczeń 2004 zaufaj mi, na necie nie jedn9o zdjecie kobiety znajdziesz ;) z kazdej strony i w każdej pozie :) piersi ładne tylko z zewn strony bardziej podkresl ich ksztalt zeby nie łączyły sie tak z ręką ;)
Dr. eA Napisano 2 Styczeń 2004 Autor Napisano 2 Styczeń 2004 Dzieki za komentarz, wezme to pod uwage. Co do zdjecia to chodzilo mi o takie...pod katem anatomicznym (chodzi wlasciwie o rysunek). Wiem ze niektorzy forumowicze cos takiego moga posiadac.
Gość User190 Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Ja mam książkę anatomy for artists... tj. powiedzmy, że bez twardej oprawy, ale niestety skanera brak. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to można ją zamówić w księgarniach netowych - naprawdę warto!!
Dr. eA Napisano 5 Styczeń 2004 Autor Napisano 5 Styczeń 2004 Taki zestawik kilku ujec. M@ti, w tej ksiazce jest wyszczegolniony oddzielnie mezczyzna i oddzielnie kobieta czy wszystko tylko pokazane na facecie? Kolejny etap - metalowy pancerz. Czekam na komentarze.
saygon Napisano 6 Styczeń 2004 Napisano 6 Styczeń 2004 oj takie piersi beda zdecydowanie bardzij opadac, chyba ze przewidujesz stanik to spoko, ale nawet wtedy beda mialy inny ksztalt nieco takie jak sa obecnie to musialaby miec rece podiesione do gory. jak to ma byc agentka to zdecydowanie powiksz troche miesnie( jak nm madonna miala w teledysku do austin powersa) nie zabardzo bo wyjdzie miesniak, ale teraz ma zdecyowanie za chude chociazby ramiona. co do kasku to zrobilbym bardzij przylegajacy, no moze blizszy twarzy , zeby tez moze pelnij funkcje ochronna tez, szczegolnie ta czesc co zakrywa twarz. bo tak to sprawia wrazenie strasznie masywnej i mogacej latwo spasc czesci.
Dr. eA Napisano 7 Styczeń 2004 Autor Napisano 7 Styczeń 2004 Miesnie troche juz wyostrzylem. Nie ma byc to jednak kulturystka. Nad kaskiem pomysle, moge ta lewa strone bardziej opuscic na ucho. Jako ze agentka dziala w pojedynke, musi unikac bezposredniego kontaktu z wrogiem to helm wyostrza jedynie zmysly. Funkcja obronna bylaby skuteczna chyba jedynie wobec broni bialej. Dam render jak bede w domu.
ttaaddeekk Napisano 7 Styczeń 2004 Napisano 7 Styczeń 2004 baaardzo fajne (szcególenie te ostatnie), jakbyś mógł/mogła (sam już nie wiem) dać cieńszą maske na twarzy. Kojarzy mi sie to troche z japanese girl.
Dr. eA Napisano 7 Styczeń 2004 Autor Napisano 7 Styczeń 2004 Zawsze znajdzie sie ktos kto mnie z kobieta pomyli. Niestety konta juz nie da sie edytowac:( Z ta maska to sam nie wiem. Widze ze niektorzy sugeruja ciensza ale mi sie taka podoba:)
Dr. eA Napisano 7 Styczeń 2004 Autor Napisano 7 Styczeń 2004 Taki mini update. Dodalem wdzianko i to co pisalem wczesniej.
t0m3k Napisano 7 Styczeń 2004 Napisano 7 Styczeń 2004 ogolnie jest ok ale: cos ze szczeka mi nie pasuje, chyba troche za waska ten helm troche duzo zaslania i wyglada zbyt masywnie, chyba ze ma sluzyc do ochrony twarzy no ale wtedy powinien zaslaniac jeszcze wiecej P.S. dlaczego aNdREa skoro jestes facetem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się