Skocz do zawartości

Trailers


Gość User190

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem pozwolenie, więc wrzucam kilka trailerków do gier Teyonu. Wszystkie składane i nagrywane były w ciągu 2 dni, docelowo do rozdziałki 1920x1080, tutaj pomniejszone. Nie wytykajcie błędów - to robótka na szybko na GC, ale szkoda mi ich było, żeby się kurzyły u mnie na dysku, więc pokazuję :)

 

Battle Rage [HD][HT][DWNLD] - nagrywane z wczesnej bety - ciągle WIP

Burn [HD][HT][DWNLD]

Tech Demo [HD][HT][DWNLD]

Casual Games [HD][HT][DWNLD]

Kids Games [HD][HT][DWNLD]

 

Linki do Stage6.divx.com, [HD] - High Definition (1280x720) ~60MB, [HT] - Home Theater (720x406) ~20MB.

Można obejrzeć, zapisać, skomentować nawet. Lepiej oglądać wersj HD, chociaż jak pisałem - nic specjalnego, ale szkoda, żeby się kurzyły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie mam wtyczki od tego, i nie mam praw administratorskich w pracy aby to obejrzec. Szkoda ze nie rzuciles jakos na serwer do sciagniecia.

Postaram sie looknac jak bede w domu dzisiaj wieczorem.

Btw, sa tam jakies wyscigi czy cos w tym stylu, bo robilem swego czasu wlasnie tego typu rzeczy dla teyonu i nadal nie mam pojecia jak projekt sie nazywal XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot > bardzo możliwe, ale pewnie jeszcze nie były oteksturowane. Tak, jak pisałem to było demko z bety. Na końcu jest nawet jeszcze WIP pracy Tortura, która dostała na CGTalk wyróżnienie (http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=137&t=532585) :) Pracuje się bardzo przyjemnie :) Przed GC był lekki zapieprz, ale teraz wszystko wraca do normy. Ja jestem trochę pracoholikiem, więc sporo tam siedzę, ale generalnie plusem jest nielimitowany czas pracy, nikt Ci nie patrzy na ręce, możesz siedzieć w biurze nawet w nocy (raz nawet wyszedłem o 2:00 :D ). Szefowie patrzą na wszystko bardzo krytycznym okiem, ale średnia wieku to 24-25 lat, więc zazwyczaj wszyscy się dogadują dość dobrze :) Po tych targach wygląda na to, że firma będzie się dość szybko rozwijała, więc generalnie polecam :)

 

Creator> Gierki są do ściągnięcia na http://www.store.teyon.com, Burn przygotowuje się do wydania na Polskę (już od dawna jest w DE i RU, ale to pierwsza tak duża gra, więc raczej się nie napalajcie na cuda), a Battle Rage to jeszcze beta, ale widzę w niej potencjał.. :) Dla smaczku napiszę, że być może wyda ją ktoś duży... znany Polakom.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filmiki obejrzałem rano, i tak jak sobie przypomnę, najciekawszym fragmentem był moment z łańcuchami. Reszta to moim zdaniem coś w stylu rąbanek z PS2. Po ostatnich wątkach w game-arcie można wnioskować, że sporo z Was przewinęła się w jakiś tam sposób przez Teyon, i to trochę widać w filmikach. Nie chodzi tu o poziom prac, ale o spójność. Czasem każdy element na ekranie wygląda jak z innej beczki. No ale nie od razu Kraków zbudowano, i pewnie z każdą kolejną grą będzie jeszcze fajniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Nielot> To, póki co, wciąż mała firma, więc mogę napisać, że jestem zatrudniony w charakterze grafika :P ;) Wchodząc w szczegóły, najtrafniejsze będzie 3d artist/teksturator, chociaż jak widać ostatnio robiłem też trailerki i trochę roboty dtp przed targami GC (wcześniej współpracowałem z agencją reklamową stąd taka fucha).

Ardeni> Jaki modelik? Jeśli pamiętasz do jakiej gry to może będę w stanie napisać Ci co się z nim dzieje :)

Bruneq> A dzięki, dzięki, tylko, że Q3 miał 1000 razy większy budżet :) Niestety nie maczałem przy nim palców. ..przy Burnie :P

Kuba_ > Właśnie dlatego firma stara się ograniczyć współpracę z freelancerami na rzecz stałego zatrudnienia - niestety różnie to z ludźmi bywa, a czasami zdalnie jest bardzo trudno kontrolować czyjąś pracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Burn: Faktycznie Troche Q3, troche UT... Grałem jako pro w Q3, jeździłem po turniejach, mój config to był kosoms itd. stąd pare sudestii np. tempo gry, celność broni, fizyka (skoki) kuleją... Co do budżetu to liczą się pomysły i wykonani, a to że im płacili dużo tylko zmienia motywację i przyciąga wiecej potencjalnie dobrych pracowników. W Polsce brakuje pomysłów na odpowiednim stanowisku...

 

Battle Rage: Pomysł niezły, ale znów wykonanie słabe. Jeszcze mają dużo do roboty...

 

Casuale: WR Rally chyba coś nie tak z tempem miało :> Ogólnie to fajnie, UGH najlepszy :>

 

Techdemo: Dużo pracy przy tym widać. W każdym z efektów troche za dużo przebajerowania. Lepiej jak coś ledwo widać, ale jest wg mnie...

 

 

Życzę sukcesów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Ardeni> Trzeba go było chyba trochę połatać.. chyba... w każdym razie teraz czeka na oteksturowanie. Akurat z tego, co się orientuje w poniedziałek będą mu robić lakier ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh wiem ze trzeba było go połatać, ale tak to już jest jak się nie ma dokładnych wytycznych, a texty typu zrób by było dobrze nie są nigdy pomocne :)

Taka rada na przyszłosć - ludzie lubią konkrety, to pomaga w zrozumieniu sie nawzajem.

Nie mysl ze mam jakiekolwiek pretensje, że marudze itp, poprostu taka rada mała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Kontynuując wątek wrzucam renderki robotów do BR - może niektórzy znajdą tu swoje modele - przyznawać sie :P Renderki moje, tekstury robota 1,2 i niestety 3 też moje :P

 

assasin_final.png

palladin_final.png

valkiria_final.png

crusher_final.png

samurai%20final.png

thor_final.png

warrior_final.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podoba mi sie design. Strasznie nie rowny. Gdzie 1szy i 4ty jeszcze sa wzglednie okej to reszta (poza 3cim) to tak jak polowcznie ktos mial wizje ale nie dokonczyl, nie dopracowal. Rozumiem ze roboty ale mam zastrzezenia do proporcji ( NIE ANATOMII). Male rece i wielkie ramiona, olbrzymi tors slabowite stopki itd. Texturka na niektorych modelach tez wymagala by dopracowania ,ale domyslam sie ze to bylo na szybko ( szczegolnie 2gi mech - nawiasem mowiac - bron mi bardziej kobiecy samozadowalacz przypomina niz miecz ... chyba ze mial to byc vibrosword :O). Podoba mi sie dobor kolorow, ladnie ze soba graja oprocz ... psudo samuraja. Tam sie wszystko zlewa w jedna kupe, gdzie przy innych wyraznie widac detal i szczegoly. Nie jestem pewny czy sam rudo-brazowo-rdzawy kolor jest odpowiednim kolorem dla robota, szczegolnie na calosci.

Moi faworyci to 3 - swietna kolorystyka, mangowa (apleased like) bryla, swietny design moze troche mialbym zastrzezenia do glowy aby troche wieksza byla ale tak jest super.

4 to moj drugi faworyt, swietny masywny "tank". Imho brakuje mu troche takich odpryskow farby jak 3ka ma, ale to szczegol. Troche stopy same w sobie imho powinny byc masywniejsze i moze z mniej powtarzalnym designem. No i pistolecik to jemu nie pasuje kompletnie.

Osobiscie bym preferowal 3ke z dwoma lekkimi pistoletami a 4 z ciezkim karabinem maszynowym albo wyrzutnia rakiet.

 

Pewnie nie pomoglem ale co tam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oo zobaczylem jeszcze, ze przed ostatni moj :P ale ma krotkie rece hehehe :D

Poraszek ma racje co do proporcji :D

skomentuje tylko ten przedostani jak teraz popatrzylem na mojego screena to (w pozycji do rigowania) wydaja sie dobre ale klamie dlon ktora jest dluga tzw palce :( :D

 

ale mi sie i tak b. podobaja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Jak widać, co człowiek to inne gusta :P :)

Poraszek> po części muszę się z Tobą zgodzić, ale to wynik specyficznego procesu powstawania tej gierki.

Kuba_ > Jak tylko wyjdzie to dam znać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności