Skocz do zawartości

jeszcze jeden problem z displace


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

zalaczam render i teksture...czemu to tak brzydko wychodzi? wprawdzie obiekt ma byc widziany z daleka ale wtedy tez wyglada nieszczegolnie...chodzi o takie panele...wiem ze moge wymodelowac ale pomyslalem ze displace szybciej bedzie i mnie zaintrygowalo....

 

probowalem nawet z tekstura namalowana w photoshopie specjalnie zeby byla prosta, ...tak czy tak nie wyglada to najlepiej

 

typ displace to 3d z domyslnymi ustawieniami, ale ich zylowanie nic nie pomaga a przy mapowaniu 2d to w ogole porazka bo obiekt caly zmienia lekko ksztalt

 

wiem ze mozna i wymodelowac, mozna tez bumpem sprobowac ale chcialbym wiedziec czy vraydisplace nie da rady czegos takiego ladnie zrobic?

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

juz mialem pisac ze to wlasnie to zylowanie ustawien o ktorym mowilem ale sprobowalem jeszcze egde lenght dac na 0,5 (wczesniej dawalem na 2) i pomoglo:) dzieki

 

nie wyglada to co prawda idealnie ale z daleka juz dosc przyzwoicie...znaczaco wydluzyl sie czas samplowania displacement i ogolnie renderu ale cos za cos...

Napisano

Skoro już mowa o Displace, to ja się podłącze żeby nie tworzyć nowego wątku. Mam sobie oto scenkę z bardzo dużą ilością displace`a cały problem polega na tym, ze komputer wywala mi maxa za każdym razem jak kończy się przeliczanie Light cache`a, moje pytanie jest proste, o co kaman? Czemu on mi tak robi?

Napisano

zjada ci zapewne ram, tez ak mialem.

rada na to jest uzywanie proxy maxymalnie jak sie da oraz uproszczenie sceny. pokasuj niewidoczne elementy i powinno smigac.

Napisano
Skoro już mowa o Displace, to ja się podłącze żeby nie tworzyć nowego wątku. Mam sobie oto scenkę z bardzo dużą ilością displace`a cały problem polega na tym, ze komputer wywala mi maxa za każdym razem jak kończy się przeliczanie Light cache`a, moje pytanie jest proste, o co kaman? Czemu on mi tak robi?

 

Przyczyny mogą być:

Albo za wysokie nastawy ( AA)

Jakim silnikiem rederujesz, mi się zazwyczaj wysypywał przy QMC-LC.

Ale głównym problemem to jest to, że robisz to na RC3 a tam jest poważny Bug, jeśli chodzi o displejsa, z reszta z Proxy tak samo nie zawsze wszystko było halo:)

 

Wiec polecam przejść na RC5 ( nie używałem, ale ponoć problem tam rozwiązano, albo na wersje finalna 1.5 00 Tam śmiga jak tralala!!!!I do tego liczy się dużo szybciej niż na wersjach starszych.

 

Wiec ram nie ma tu nic do rzeczy wysypie ci się przy 1 giga, jak i przy 8giga.Bynajmniej u mnie tak było, a rederowanie paskami albo warstwami faktycznie daje rade, ale to krytyczne posunięcia.

 

 

Pozdrawiam.

Napisano

No to i ja sie dorzuce. Mialem ten sam mocno powazny klopot. Komp zawsze wywalal sie na lc. Kombinowalem na wiele sposobow by to uniknac. Okazalo sie po prostu ze to wina lc ktory sobie z tym nie radzi. Zmienilem siliniki na irr + qmc i rendery szły. Wydaje mi sie ze ma to zwiazek z ramem. Robiłem pozniejsze testy w ktorych ilosc displejsa ograniczalem do absolutnego minimum a niewidoczne przedmioty wywalalem. Pomogło. Lc liczylo sie, ale nie ma na to zlotego srodka ile nalezy uszczuplic by silnik pracowal. Uszczuplac dotad dopoki przestanie sie wywalac :D. Polecam jednak irr + qmc :)

Napisano

To ja sie jeszcze tez tu spytam;) pewnie już był ten temat, ale proszę o pomoc. robie dachówki przy pomocy displace i render wychodzi tak że ten cały dach unosi sie do góry troche. o so chozi??? pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności