ftorek Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 hej tak sobie ostatnio wystukalem - spodobal mnie sie koncept Mruka (w threadzie 'space truckin') i stwierdzilem ze zrobie jakis pojazd polski w konwencji sci-fi - ale pierw chcialbym zrobic taki seryjny w sumie :) zeby potem moc go troche zmodyfikowac na razie ma cos niecale 4k triangli (wiem, wiem - sporo) - ale jest jeszcze przed optymizacja wiec zobaczymy jak to sie skonczy (a z drugiej strony to jeszcze troche gadzetow bym dodal :) c i c mile widziane :) ps. srodka chyba nie bede robil...
Ardeni Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 Przecież 4k to nie tak dużo ;) Jedziesz w detal koleś... Zapowiada się fajnie, to będzie coś la madmax czy bardziej w stylu cywilnym? Ehh kiedy ja zabiore się swoją pabiedę... :/
ftorek Napisano 15 Wrzesień 2007 Autor Napisano 15 Wrzesień 2007 to bedzie hard sci-fi :) czyli lasery, masery i inne plazmatrony :D
ledyr Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 dla mnie jak zwykle super ^^ a i tak jak kolega wspomniał 4k to nie tak dużo wcale nawet w sumie całkiem mało :p
Ardeni Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 to bedzie hard sci-fi :) czyli lasery, masery i inne plazmatrony :D łeee, szkoda :/ ;( ale i tak powodzenia oczywiscie ;)
Mruk Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 Hehe, a miałem rysować Syrenę. Znajomi się czepiali że "przecież trabant to nie polski" Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać w wersji przyszłościowej. Powodzenia
Gość Marioza Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 yes yes yes : D dajesz dajesz, lubie takie hardkorowe wozy polskie sowieckie i inne , na polycount tak sie nie ogladaj mozesz ja stuknac spoko z 10 k i bedzie w sam raz albo i wiecej, w kadzym razie wóz jest tego wart ! a no i narazie dobrze idze :)
_michal Napisano 16 Wrzesień 2007 Napisano 16 Wrzesień 2007 Super! Potem ją wyexportuj do rFactor, fajnie byłoby się pościgać na torze :D
ftorek Napisano 16 Wrzesień 2007 Autor Napisano 16 Wrzesień 2007 troche podwozia (tylne zawieszenie glownie) - nie staram sie byc strasznie detaliczny (inna sprawa ze z refkami troche krucho) - ale tak robie zeby cos tam bylo :) ps. zapytanie do 'samochodziarzy' - wymyslilem ze najlepiej bedzie podloge zrobic jako osobna plyta i lekko ja odsunac od samej karoserii (do srodka i w gore) ?? moze tak byc?? (nie wiem 'jak to sie robi' wiec pomozcie :D hehe edit: sorry - chwilowe problemy z uploadem... ale juz jest
Ardeni Napisano 16 Wrzesień 2007 Napisano 16 Wrzesień 2007 ładuje mi się tylko kawałek obrazka, koledze online też :/
Bro Napisano 16 Wrzesień 2007 Napisano 16 Wrzesień 2007 wyglada super - tylko nie popsuj jej tymi laserami itd
ftorek Napisano 16 Wrzesień 2007 Autor Napisano 16 Wrzesień 2007 gracje chopaki bro - no popsuc musze, bo sie zobowiazalem - ale najpierw mam zamiar skonczyc wersje prawdziwa :) - moze niekoniecznie z tekturkami - to sie zobaczy poozniej :) - tak wiec mam nadzieje miec schabowego ale i zjesc schabowego :)
ftorek Napisano 22 Wrzesień 2007 Autor Napisano 22 Wrzesień 2007 prawie 7k triangli - jeszcze tylko przednie zawieszenie i silnik :) (i pare drobiazgow :) poprawilem swiatla, z boku kolo szyb, guma przy szybach, troche spodu, generalne tweakowanie no i w sumie na razie tyle :) tak nawiasem - jak sie takie rzeczy texturuje?? w sensie: jak to jest z materialem lakieru?? no i teraz tak patrze to kolo przedniego reflektora troche nierowno... damn.. :)
1nS Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 Ja się martwiłem, że moj gokart w Hi-Poly ma 5k tris :) Fajnie to wygląda, kip it ap :> Koła tylko mi się wydają wyjątkowo duże :)
Ardeni Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 Też mam problem z texturowaniem, tzn z zabraniem sie za to, nie wiem jak to zrobić, jak będziesz miał jakies info to pisz. a model fajny, jest środek?
ftorek Napisano 22 Wrzesień 2007 Autor Napisano 22 Wrzesień 2007 1ns: kola faktycznie sa chyba za ciut duze - ale to tez wrazenie spowodowane smth-grupami - przy takim ustawieniu wydaja sie byc mocno baloniaste - tak czy siak do poprawy - no i musze dekiel zrobic ardeni: srodka nie ma i chyba nie bedzie :) (pewnie by mi zapalu do niego nie starczylo :) - a i tak sporo jeszcze do zrobienia na zewnatrz dzieks poaoa
ftorek Napisano 24 Wrzesień 2007 Autor Napisano 24 Wrzesień 2007 przednie zawieszenie... daje mi w kosc... az boje sie silnika ruszac... grrraaa edit: jak widac mocno upraszczam ale kurcze - nie chce sie w to az tak babrac :)
Vorek Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 sweeet, wchodzisz w szczegóły :] będziesz robił modele zniszczeń ?
1nS Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 Do jakiej gry to robisz? Też chętnie wrzucę mój pojazd do jakiejś, ale szukam tytułu najlepiej prostego typu Maluch Racer :)
ftorek Napisano 25 Wrzesień 2007 Autor Napisano 25 Wrzesień 2007 vorek - dzienks - ale sam nie wiem czy to dobra decyzja :) - co do modelu zniszczen: nawet nie wiem jakbym mial sie za to zabrac wiec pewnie nie bedzie 1ns - do zadnej gry tego nie robie - takie fristajlowe modelowanie :) - co do wrzucania do jakiejs gry - patrz wyzej - czyli: nie bardzo wiem jak sie za to zabrac wiec pewnie na razie nie... pozad
pecet Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 syrenka bardzo ładna, możesz wrzucić do racera, prosta sprawa, samochód musi być jednym obiektem (oprócz kół) tex 1024*1024, otwierasz w zmodzie format 3ds, w tym samym pliku otwierasz jakiś gotowy samochód z racera, skalujesz swoją syrenke żeby miała podobne wymiary jak ten samochód, zapisujesz zamiast tego samochodu syrenke i już sobie śmigasz :D, późnie z kołami, fizyką i innymi duperelami już sobie poradzisz
Ardeni Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 ładnie, będę miał na kim sie wzorować robiąc przednie zawieszenie do którego jeszcze się nie zabrałem :)
ftorek Napisano 26 Wrzesień 2007 Autor Napisano 26 Wrzesień 2007 hehe - ardeni - moze lepiej sie nie wzoruj :) bo ja troche naklamalem :) wiec jakby co bedzie tylko na mnie :D pecet - dzieki - jak skoncze to moze sie pobawie - albo wrzuce model to moze ktos zdolniejszy sproobuje to do jakiegos silnika wrzucic?? tymczasem - dzisiejszy 'urobek'... pozdrawiam i dzieki za wpisy :)
nielot007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 cool,mode sie spytac po kiego grzyba taki detal ? :)
ftorek Napisano 26 Wrzesień 2007 Autor Napisano 26 Wrzesień 2007 hehe - tos mnie zastrzelil.... :D muahah - sam nie wiem :) - ale spytaj sie poracha - on ci powie, on wie :D edit: a na serio - naprawde nie wiem - w sensie - fajnie sie pstryka to pstrykam :)
_michal Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Detal dużo dobry jest, jak dajesz detal to jesteś pr0, ftorek - ubłocenie karoserii chcę na geometrii. :D
Ardeni Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 hehe - tos mnie zastrzelil.... :D muahah - sam nie wiem :) - ale spytaj sie poracha - on ci powie, on wie :D edit: a na serio - naprawde nie wiem - w sensie - fajnie sie pstryka to pstrykam :) Znam to, fajnie sie tak pstryka i pstryka, ale gdy pomyślisz o tym ze musisz (inaczej nie wypada) to wszystko jeszcze otexturować to zaczyna się robić niedobrze :P
Por@szek Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 Ale ze niby teraz to przeze mnie tak??:P Podobac sie ;)
Matys Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 ftorek jesli moge dac jakas rade to jedynei to ze idac w realistyczny detal i dobre odwzorowanie nie wolno zapominac o zachowaniu jakiegos ustalonego standardu poligonw, chodzi o to ze jak dajesz jakies male elemnty to nie ma sesu dawac im tyle samo poligonow co wiekszym podobnum elemontom tak jak sie u Ciebie dzieje(kolor czerwony) pozatym osobiscie uwazam ze jak masz kolo ktore sie schodzi do jego srodka to im blizej tego srodka tym mniej mozna dac poligonow. a tam pozatymn to wydaje mi sie ze kjest kilka niepotrzebnych poligonow :-) (na zielono). Wiem ze sie czepiam ale mam odbierasz to jako takie przyjacielsko maxowe czepianie O_o ;D
Bro Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 a ja ci proponuje duzo wiecej detalu nie robic - wyglada super ale... ja wlasnie mapuje swojego tira i juz mnie krew zalewa :)
ftorek Napisano 27 Wrzesień 2007 Autor Napisano 27 Wrzesień 2007 empeck - ty mistrzu zlosciwosci, wezu... :) ardeni - no zobaczymy jak to bedzie :) porach - no przez ciebie, ciebie - twoja kulpa matys - no wkoncu ktos sie przyczepil i chwala bogom za to :) - masz racje oczywiscie - chodzi o to ze ja w sumie nie planowalem robic detalu i dlatego teraz mam troche dysproporcji - ale spx - zaczynam troche niektore rzeczy (te wieksze sszczegolnie) zaokraglac troche bardziej) wiec docelowo powinno grac (jak sie skonczy - zobaczymy :) no i jeszcze te niepotrzebne verty (edgesy) - to jeszcze mocno wip jest - sporo rzeczy po prostu ma pozostawiane podzialy `na wszellki wypadek` - tak czy siak - dzieki za uwagi :) bro - no zobaczymy jak to bedzie :) dziekowa chlopaki pofs
_michal Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 Nie gniewaj się ftorek, to tylko żarty :* Syrenka bardzo się podoba. Powiedz w czym Ty modelujesz? Po siatce ciężko poznać.
ftorek Napisano 27 Wrzesień 2007 Autor Napisano 27 Wrzesień 2007 maxior, innych sie nie tykam :) bo strach... :) no wiem, wiem :) (teraz to chyba w ramiona powinnismy sobie pasc... ;) hehehe
Gość Marioza Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 wszsytko piknie fajnie ale ja bym osobiscie olał temat takich szczegółow, powód prosty jesli to ma byc gejmowa sprawa to nie wiele z tego będzie widoczne w grze, takze spokojnie polowe tych detali moza wywalic, ich kosztem mozna bardziej zagesicc siate samego wozu, bo widac duze dysproprcje obecnie, tzn spory detal a inne widoczne i istotniejsze jak koła czy buda elementy ubozesz, pozatym taki nadmiery detal moze sie przyczynic do porzucenia autka a szkoda by bylo bo jest fajne, 2 ze wrzucajac je np do portfolia i podajc polycount bedzie tak dziwnie ze kupa polygonów poszła na rzeczy mnij istotne i mniej widoczne czyli że tego polycountu wogle nie czuc bo wiadomo oko sie skupi na ogolnej sylwetce wozu, sam zresztą widzisz Bro juz rzyga uvkowaniem swojego tira, Porasz juz zapomnial o swojej gablocie, Ardeni swoją limo cos tez przystopował, jestem zdania ze dobrze jest sobie przemyslec co tak naprawde byłoby widoczne w grze i na ile jest potrzeba odwzorowywania tego w modelu lub po porstu zrobić całosc w hipoly z bjuty renderem : )
Kuba Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Też mi się wydaje, że taki detal jest zbędny. Fajnie by było mieć jakieś podstawowe bryły typu silnik, układ wydechowy itp, które przy pierdzielnięciu (słownictwo zaczerpnięte prosto z Flatout 2 PL :D) fruwały by w powietrzu. Reszta to raczej już do jakiejś pokazowej obrotówki, bo do gry to tak średnio. Nikt nie zauważy czy akurat odleciała śrubka czy podkładka ;)
Por@szek Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Ja przystopowalem nie dlatego ze przesadzilem z detalem czy zygam falkami czy cos w tym stylu. Nalozylo mi sie pare rzeczy i nie moge teraz do tego usiasc. Raz komp mi zdechl, dwa bylem dwa tygodnie chory a teraz mi sie zbliza deadline na moje zadanie wiec musze przysiedziec ( nie wspomne ze robienie ngodzin w pracy i po powrocie siadanie do kolejnego 3d jest troche nurzace) mam gosci teraz a ostatnie nie najmniej istotne, musze dobic 100 lvl moim healerem wiec nie da rady z zilem :D
ftorek Napisano 28 Wrzesień 2007 Autor Napisano 28 Wrzesień 2007 dobra - sami chcieliscie - dzisiaj do domu przyjde, zapale swieczke i rytualnie wdusze 'DEL' - moze byc?? ;) hehe - ehh - zrobmy tak - ja sobie jeszcze popstrykam - zrobi tyle ile mi sie bedzie to chcialo ciagnac a poozniej poredukuje i zrobie model 'do gry' - oo rajt?? pozad
Por@szek Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Eee tam ftorencjusz, nie czytaj postow, rob swoje i tyle. Jakbym mial przejmowac sie wszystkim co pisza o moich prackach na tym forum to pewnie bym se juz dawno w leb strzelil :P
Kuba Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Przecież nikt nie pisze, że jest źle. Wszystko zależy od tego, do czego użyjesz tego modelu. Jeśli tylko do ładnych screenów do portfolio to jest to jak najbardziej ok. Na pewno nikt nie powie wtedy, że użyłeś te ileś tam trisów za dużo, jeśli model zrobi dobre wrażenie. Tak więc trzymaj się i nie odpuszczaj :)
Gość Marioza Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 ftorek ani mi sie waz robić del ! a tak na serio to autetycznie jesli bawi Cię to( w pozytywnym znaczeniu) tzn pstrykanie tych polygonów ,chcesz pozjniej sie katowac przy uv i texturowaniu no to ni ma problemu, grunt zeby zafiniszowac i nie stanac w pól drogi ;), modle jest autetycznie bardzo fajny i co najwaznijesze nie zadne tam wpolczesne bele co tylko prawdziwe "muscle by polnad" : D a takich jak sie rozjzysz to zaduzo nie ujzyz czy to w game arcie czy hireoswych stronach roznych for Por@szek no to teraz też pojechałeś, za duzo to Ty tu nie pokazaujesz ; ) takze tych powodów czyli postów po których byś miał w łeb szczelac sobie albo postowiczom to ni ma specjalnie : ), osobiscie uwazam ze juz dawno przeszedles w stan hibernacji jesli chodzi o robienie i pokazywanie na forum tym czy innym swoich prac, ale w sumie rozumiem to w pracy 3d i jeszcze w domu 3 d o_O to moze rzygnac na ekran w pewnym momnecie : P
Matys Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 heheh nie no ja tam zawsze sie nie moge doczekac jak wroce do domu i zaczne robic cos swojego, i nie wyobrazam sobie nie postowac tego na forum, a tymbardziej kasowac sowich modeli :o kiedys myslalem inaczej i posowalem zeby sie troche dowartosciowac bo nikt z osob ktore znam nie wiedzial co tak naprawde robie poza tym ze marnuje sobie zycie O_o. oczywiscie czasami bylo na odwrot i tylko sie dolowalem..., teraz robie to bo forum to nalepsze miejsce zeby sie czegos nauczyc, w przecietnej pracy czeka cie zazwyczaj rutyna, i szef ktory patrzy krytycznie ale wie tez ze nie moze przesadzic i ze to on ma w tym wszystkim interes i to on toba kieruje, a tutaj kazdy post wnosi cos do twojej pracy, kazda osoba widzi tez cos innego w twojej pracy co jest naprawde ciekawe bo czasami daje Ci to nowe pomysly albo sam patrzysz na swoj model od troche innej strony ktorej wczesniej nie widziales, a jesli masz szczescie trafic na takiego donMario to to tylko dziekowac za to ze nie musiales spedzic 10h zastanawiajac sie co moze byc tu nie tak albo co zrobic zeby ten model byl lepszy :-) takze za przeproszeniem nie pier... tylko do roboty bo malo ludzi tak naprawde chce robic cos dla siebie a nie tylko zgarniac kabone :-) btw sorry za offtopa
_michal Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Zgadzam się z Matysem, też po 8h przy 3d w pracy, nie moge się doczekac aż zacznę coś swojego. Tym bardziej, że to swoje zawsze jest fajniejsze od firmowego :) Chyba lubię przesuwanie vertexów ;) Porasz - do roboty ;)
ftorek Napisano 28 Wrzesień 2007 Autor Napisano 28 Wrzesień 2007 enooo - pozartowac se nie mozna??... :) ja wiem ze to powazna sprawa ale tak serio pojechaliscie ze az strach :) porach - dzineks kuba - dzienks mario - 'muscle by poland' haslo mniesiaca :), porachowi sie nie dziwie - tez tak kiedys mialem :) matys - off top to dobra rzecz o ile nie jest zbyt off... :) i zdaje sobie sprawe ze dobre forum: takie niezbyt slodzace ale tez niezbyt 'gnojace' to prawdziwy skarb - a takie wlasnie jest max3d.pl wiec nic tylko przestawiac te trojkaciki i czekac na opinie innych :) dziekowa!! odasopa edit: empeck - to taka choroba - vertexonella w forme ostrej :) ja tylko nie wiem czemu jej w oficjalnych rejestrach nie ma... pozdrawiam
Por@szek Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Ftorek twoj topic zostanei wykorzystany jako wypowiedzi ludzi starszych koscia :P Madralujecie sie strasznie. Zgadzam sie z tym ze chce sie robic po powrocie do domu jak: - pracujesz 8h - robisz strasznie nudne rzeczy - robisz strasznie zacofane rzeczy - nie robisz tego co lubisz ( czytaj char artist robi envi i na odwrot) - twoja praca to poprawianie po kims albo stawianie boxow - masz specjalizacje w firmie - znasz umiarkowanie w jedzeniu i piciu ( czytaj potrafisz soba zaznaczyc ze pracuejsz 2-3 po powrocie z pracy a nie np drugie 8) - masz portfolio do przygotowania Nie pracuejesz jak wrocisz z pracy: - jak masz fajna gierke - jak twoja praca w pracy jest wyamgajaca - nie tyle musisz robic co jeszcze myslec i kombinowac - zadanie ktore ci przydzielono jest fajne - nie masz specjalizacji - robisz wiecej niz 8h - nie masz gosci - nie masz portfolio do przygotowania - w pracy robisz next geny - twoj zakres prac to - design-concept/ blockout/modelling/ high-low poly/textury/ mapy wszelakie/ swiatlo/ optymalizacja/oswietlanie/ export i cholera wie co jeszcze. Po za tym ja przez wiele lat pracowalem po 14-16h dziennie wliczajac weekendy i teraz po prostu jestem zmeczony. W nawarze pracowalem w ten sposob, pozniej przygotowywalem portfolio, na cyprze po pracy leadowalem w aazero i wierzcie mi albo nie ale nie byla to sielanka. Wrocilem i robilem portfolio, a teraz mam to w ch w d i jeszcze w innym alfabecie i chce odpoczac. Pojechac na wycieczke, isc na popijawe, pograc w bioshocka albo rappelz z guildsami, obejrzec film pojsc do kina albo po prostu przespac caly weekend to jest to na co mam teraz ochote. Z czasem zrozumiecie ze w zyciu fajnie jest miec cos z zycia. I to mowie ja Porach jakby ktos nie wierzyl w to co wlasnie przeczytal :)
Bro Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Oj poraszka poprzewracalo sie w d.... w tej angli :) Pozdro PS. aaa i odbierz wkoncu ten pie.... telefon :)
ftorek Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 porach - sie nie gniewam - wykorzystuj sobie do woli... ps. masz absolutna racja... dodaj do tego zone, dzieci... :) to nawet w bioshocka nie pograsz... (nie zebym mial... dzieci... :) psII. masz fajnie priorytety ustwione w zyciu :) (patrz pierwsza pozycja drugiej listy :) muahhaahaha pozdro666
`Ibanez Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Poraszek- nie ma nic za darmo... przciez pieniadze dostajesz chyba za taka prace, i chyba dosc sporo, w ktorej tworzysz wirtualna rzeczywistosc, czy mam zludzenia?
Gość Marioza Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 - twoj zakres prac to - design-concept/ blockout/modelling/ high-low poly/textury/ mapy wszelakie/ swiatlo/ optymalizacja/oswietlanie/ export i cholera wie co jeszcze. czasem trzeba być elastycznym jak guma na freda ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się