xeav Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 Niebawem światło dzienne ujrzy nowy system do renderowania. Więcej informacji pod tym adresem.
Orangegraphics Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 taaaak. no to jak blender sie doczeka renderu z prawdziwego zdarzenia to pozamiatane. bedzie trzeba sie na niego przerzucić ;)
Destroyer Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 ciekawe czy lepsze od też darmowego fizycznego rendera indygo? no KLICEK jesteś teraz bliżej przesiadki na blendera? narzekałeś że nie ma redera do niego a teraz już są ;)
arev Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 Właśnie pod kątem Indigo myślę o Luksie. Indigo miał całkiem niezłe możliwości, ale przy eksporcie sceny do xml wysypywał mi się 9 razy na 10 prób. Przydałby się jakiś darmowy renderer na MLT, żeby tylko jeszcze miał porównywalne ficzersy co Maxwell/Fry. Hmmm...
G.P Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 Przydałby się jakiś darmowy renderer na MLT, żeby tylko jeszcze miał porównywalne ficzersy co Maxwell/Fry. Hmmm... Kerkythea?
arev Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 Tego też próbowałem, ale nie zrobił na mnie specjalnego wrażenia. IMO nawet galeria na stronie jest... średnia? Wiadomo, że efekt bardziej zależy od człowieka niż od pluginu, ale skoro sami twórcy nie potrafią zrobić "cudów" to chyba jest to bardzo trudne :) Czekam na Lux (w celach testowych ofcoz, absolutnie nie deklaruję żadnej migracji : ).
Hindus Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 maxwella nie przebija za bardzo sie rozrósł ale zawsze to konkurencja, zmusza do działania
makbol Napisano 16 Październik 2007 Napisano 16 Październik 2007 Rendery ostatnio rosną jak grzyby po deszczu ^^.
araneus Napisano 17 Październik 2007 Napisano 17 Październik 2007 Już jest rc1: http://www.luxrender2.org/downloads/LuxRender_v0.1rc1_win32.zip LuxRender v0.1rc1 - Release Candidate 1 --------------------------------------- RELEASE NOTES ------------- This initial release candidate for v0.1 allows community members to test the engine with all planned features for v0.1 release, and identify bugs which will need to be adressed before the v0.1 release. Please post your experiences and shots/renders on our forums The current alpha LuxBlend exporter can be used for generating luxrender scenes. See the LuxBlend forum on our site. A test scene file is included with this release for a quick test. (see testscenes/ directory) NOTE: this release candidate is has various known issues which make it unsuitable for any production rendering. Correct results are not guaranteed. KNOWN BUGS/ISSUES ----------------- UI - Command line UI is not included in this release candidate. - Restart (rewind) button in the GUI is currently disabled. - Various buttons/widgets' resizing behaviour is incorrect. - adding or removing threads while rendering in non-progressive, eg linear mode causes new threads to start at the top of the render film. - Tonemapping pulldown is disabled. ENGINE - SunSky light is missing Sun light/term. (currently disabled due to a bug.) - no normals on exit portals (altough they work from both sides - uniform environment colours may be too light in darker geometric areas. - silent crash if no light sources are defined. - area lights using trianglemeshes (aka mesh emitters) are very inefficient when used with more than a couple hundres faces due to missing sampling routines. - RR path termination produces slight fireflies, altough they dissapear after enough samples. - This release has not been compiled with extensive optimizations so it is relativeley slow.
Maqs Napisano 17 Październik 2007 Napisano 17 Październik 2007 Tak KLICEK wiem ze tego pragniesz :P Jestem ciekaw co z tego luxrendera wyjdzie jest opensource wiec ma szanse na szybki rozwój. Jesli chodzi o darmowe renderery to chyba kerkythea jest najbardziej zaawansowanym silniczkiem i teraz usiłuje sie na to przestawić :D 1
floo Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 I tak ma być! Render pokazuje klasę samą w sobie. Teraz w blenderze można zaszaleć. Oby stał się konkurencją dla komercji... :)
streaker Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 A z czym można go używać ? Na stronie projektu widziałem most dla blendera, na xsibase pokazał się dziś news o pierwszej próbnej wersji mostu dla xsi... a jak z resztą ?
piotrek Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 Na blenderze się upełnie nie znam, ale cyżby rzeczywiście nie miał (porządnego) renderera? Nikomu się przez tyle lat nie chciało napisać translatora do RIB czy MI? Skrobnąć taki plugin i już są dostęþne renderery z najwyższej półki :D
cyanid Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Panowie Blender dawno ma rederer z prawdziwego zdarzenia : Yafray, tyle że nie każdy chciał poznać go, jest bowiem tak samo lub jeszcze bardziej skomplikowany niż Mental. Ale zintegrowany jest wystarczająco, żeby pracować z nim w Blendku bez stresu. A teraz w przygotowaniu nowa wersja Yaf(a)Ray w której ustawienia będą podobne do vray, czyli łatwość obsługi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się