Kulfon_Fascynator Napisano 16 Czerwiec 2008 Napisano 16 Czerwiec 2008 czasami w 3ds max tez sie jakis kosmos robi i jedyny sposob zeby to naprawic to usunac klucz i zaanimowac go jeszcze raz
Bruneq Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 Ania, niech wali z kopyta w drzwiczki...bedzie wypas!;)
Kulfon_Fascynator Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 hyhy....jak to jajo nie bedzie chcialo przejsc przez dziure to zanim wpadnie na pomysl zeby wyjsc z klatki i je zaniesc na miejsce niech weznie taki wielki mlot w lape i niech wali w jajo zeby przeszlo :D....oczywiscie mlot odbije sie od jaja jak od gumy i wyleci jej z lap uderzajac w krate ktora sie otworzy z impetem i spowrotem zamknie ...wtedy kura zobaczy ze jest mozliwe otwarcie klatki ...i przeciagnie z buta ;] mowilem ...lepiej skoncz i dopiero wtedy pokaz...bo tak to Ci bedziemy podrzucali 'ciekawe' pomysly hyhy
Ania Napisano 20 Czerwiec 2008 Autor Napisano 20 Czerwiec 2008 Młotek nie jest przewidziany w scenariuszu. A mi przy wstawianiu kolejnych etapów pracy na forum nie chodzi tak bardzo o pomysły, tylko raczej o podpowiedzi co jest źle, typu "tu za wolno, tam za szybko, tu nie widać o co chodzi" W tej chwili Fredzia, otworzywszy drzwi, wyrzuca jajko jak najdalej. http://www.ania.xibo.at/img/0358_0532.mp4
Gomez Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 Ale jej lapy poskrecalas :) Mam 2 wazne uwagi. jak zaczyna sie cofac z jajem to nie powinna sie zatrzymywac tylko ciaglym ruchem wyrzucic jajo. Zaraz po wyrzuceniu powinnas mocno spowolnic ruch. Kolejna sprawa to klatka 488, ona powinna w tym momencie wygladac bardziej jak w klatce 494. Wywal te 2 klatki pomiedzy, tzn pozy mi sie nie podobaja ale timing niech zostanie. Cos tu nabazgralem. Generalnie chodzi o to ze najpierw przesuwa sie srodek ciezkosc ciala czyli biodra, potem noga zeby zbalansowac (przy czym wtedy przenosi sie wyraznie ciezar z 1 nogi na 2ga), potem reka a na koncu dlon z jajem ktore przedtem zostaje jakby w miejscu. Moze obejrzyj pare kreskowek, tam czesto czyms rzucaja, to chyba najlepsze zrodlo informacji.
Kris_R Napisano 22 Czerwiec 2008 Napisano 22 Czerwiec 2008 Akurat dla Fredzi wygodniej byłoby rzucić tym jajem tak jak kulą od kręgli. Animacyjnie może to wyjść bardziej atrakcyjnie dla Fredzi. Ale to tylko taka moja sugestia :)
sly Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 (edytowane) Fredzia jest naprawdę silna..:P kiedy podnosi jedną "ręką" jajo które powinno ważyć 3/4 jej masy... jej środek siężkości się nie przesuwa znacznie, szczególnie że jajo jest daleko od ciała... następnie po wywaleniu niechcianego zbęka, jej kręgosłupek prawdopodobnie przegiąłby się w przeciwną stronę, bo mięśnie nadal są napięte i wyrównują wygięcie. możliwe że dobrym rozwiązaniem będzie wyrzut oburącz (obułapcz) z obrotem wokół własnej osi.. :) - bbc: rzut młotem_1 rzut młotem_2 mam nadzieję że nie namądziłem.. pozdrawiam Edytowane 24 Czerwiec 2008 przez sly
Kulfon_Fascynator Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 lol :D http://pl.youtube.com/watch?v=6Y5Ad3Mg068&feature=related
HuMfrey Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 - kiedy po rzucie kurak uderza w ścianę to za szybko ustawia się w następnej pozycji, jeżeli mocno uderza to niech się trochę rozpłaszczy, zatrzyma w takiej pozycji i kiedy się otrząśnie z szoku :) wstanie i dopiero zacznie się rozglądać - przed rzutem niech zajmie pozycję do rzutu, czyli prawa noga do tyłu i odchylenie całego ciał a do tyłu, głowwa odchylona prawie tak jakby patrzała się na sufit
Ania Napisano 2 Lipiec 2008 Autor Napisano 2 Lipiec 2008 Kris - z tą kulą do kręgli jest ten problem, że klatka nie jest na poziomie ziemi, tylko wyżej, więc jajko się nie potoczy jak kula do kręgli. HuMfrey - Nie było zamierzone żeby kura uderzała w ścianę. Teraz widzę że koło klatki 500 trochę tak wygląda. Mam nadzieję że jak będą cienie itd. to będzie widać że kura się z klatką nie styka, inaczej to będę musiała poprawić. Pozycję do rzutu już trochę zmieniłam, jeszcze nogi poprzestawiam. Postaram się bardziej zwracać uwagę na środek ciężkości. 1
Ania Napisano 2 Wrzesień 2008 Autor Napisano 2 Wrzesień 2008 Jest update, teraz filmik jest w całości (wszystkie ważne pozy), zaczynam robić to co pomiędzy i poprawiać detale. http://www.ania.xibo.at/tmp/0001_2180.mov
kannu Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 serwus :) Ania - spoko to wyglada. bedzie fajne zapewne :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
mrkrzysiek Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Aniu już mi się podoba ta animka, będzie super, bardzo zabawna
Wodzumarcin Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Widać że animować potrafisz tak samo robić tekstury ale do całości brakuję fajnych ruchów kamery strasznie to się rzuca w oczy i psuje klimat. Taka fajna animka ma się zmarnować z powodu niedopracowanej kamery. A tak poza tym to nieźle się zapowiada. Sypnij tą animkę na jakiś konkurs.
gregorjan Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 NIe no piknie..nie wiem czemu ale tymczasem klimat przypomina mi łowcy much. I tak samo komicznie się zapowiada ;0
Gomez Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 (edytowane) Spoko. Widze ze koncepcja ulegla zmianie. Jajko zyje :) Zauwazylem na razie 2 rzeczy. Jak jajko spada jej kolo glowy to chyba dopiero po chwili powinna otworzyc oko (patrzac przed siebie) a potem odwrocic glowe w strone jajka. Na koncu kiedy jajko przewraca Fredzie to sie dzieje za szybko, nie widac momentu kiedy jajko zostaje kopniete. Wyglada to tak ze Fredzia sie odsuwa i bum - lezy, a obok niej jajko. Wodzumarcin - no przestan, jakie ruchy kamery? Widzialem twoja animacje (Tractor Spider) i te ruchy kamery o ktorych myslisz sa paskudne. Sluza jedynie odwracaniu uwagi od tego co najwazniejsze - opowiadanej historii. Masz tam jedno wielkie ujecie, zero ciec i kamera lata we wszystkie strony. To jest dla ciebie fajne? Ruchy kamery trzeba stosowac oszczednie i powinny byc one w jakis sposob usprawiedliwione. Edytowane 2 Wrzesień 2008 przez Gomez
Master Kiełbaster Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 niemniej jednak czasem ujęcie mogło by się zmienić
Wodzumarcin Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Gomez kto tu rozmawia o mojej animce. Ja nie miałem na myśli drgań kamery w Ani animce a o choćby lekkim poruszaniu się. A co do ruchów mojej kamery w Tractor Spider są uzasadnione bo gościu trzyma kamerę w ręku, a cięć nie ma bo tak chciałem, kto by robił cięcia podczas kręcenia jak załóżmy zauważył by coś ciekawego np. na ulicy
Ania Napisano 2 Wrzesień 2008 Autor Napisano 2 Wrzesień 2008 Dziękuję wam za komentarze. Wodzumarcin - Kamerę jeszcze będę poprawiała, kamera główna nie będzie tak skakała między poszczególnymi scenami, tylko ewentualnie lekko się poruszy żeby było widać co trzeba, i w jednym miejscu zastanawiam się nad innym ujęciem (kiedy kura wyrzuciła jajko, chyba zrobię powiększenie na twarz jak oczy śledzą upadek jajka), ewentualnie jeszcze zwiększenie na pękającą skorupkę jajka na końcu. Gomez - Masz rację uległo zmianie, myślę że tak będzie lepiej, mam nadzieję że piskle pozyska sympatie publiczności bo przy kurze nie jestem pewna czy to nastąpi. To przewracanie poprawię, rzeczywiście za szybko. Ewentualnie jeszcze dodam jakąś kończynę sąsiadki za jajkiem.
Gomez Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Tylko wiesz, nie chodzilo mi o upadek ale o to ze musisz pokazac ze jajko za chwile zostanie kopniete i zacznie sie poruszac, tak jest z kazda akcja w animce (mozna to porownac do zamachu przed rzutem, nawet lekkim). Inaczej widz nie zauwazy ruchu. Wodzumarcin niech kazdy zostanie przy swoim zdaniu i zakonczmy dyskusje pokojowo. Moze dokonczymy w innym miejscu i czasie :) Master Kiełbaster zgadzam sie ale zmiana ujecia to nie to samo co ruch kamery (zmiana moze byc przez ruch kamery lub ciecie).
Wodzumarcin Napisano 4 Wrzesień 2008 Napisano 4 Wrzesień 2008 Gomez -ja żadnej wojny nie prowadzę to była tylko taka moja sugestia. Po to jest forum żeby wyrazić swoją opinię czy doradzić
Ania Napisano 13 Wrzesień 2008 Autor Napisano 13 Wrzesień 2008 (edytowane) Jest update. Są teraz zrobione interpolacje między klatkami, już tak nie skacze. http://www.ania.xibo.at/tmp/0001_2984.mov albo: http://www.ania.xibo.at/tmp/0001_2984.avi Gomez - wydłużyłam nieco moment przed kopnięciem, ale widzę że muszę jeszcze bardziej. Edytowane 13 Wrzesień 2008 przez Ania
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 21 Wrzesień 2008 Napisano 21 Wrzesień 2008 (edytowane) Widziałem kilka Twoich prac, podoba mi się że nie idziesz z prądem. Pomysł z kurą jest ciekawy. Tylko sposób jak ona traktuje swoje, badź co bądź dziecko, jest nieco drastyczny. W sumie możnaby tą historię rozwinąć w przyszłości, pogłębić relację kury z jajkiem ;) Ale i tak jestem pod wrażeniem. Właśnie obejrzałem poraz kolejny animatek........Brakuje mi w scenariuszu zwrotu akcji. Kura ciągle się pozbywa jajka , jajko wraca i powstaje piskle.I koniec!. Dobrze byłoby, gdyby przed zakończeniem był zwrot akcji, historia by trochę potrwała, potem kolejny zwrot i wtedy dopiero zakończenie. Dobra jest też zasada "skórki od banana" (tak to sobie nazywam). Zasada polega na powtórzeniu. Idzie koleś, mija jedna skórkę od banana i nic (oczekujemy że się poślizgnie). Idzie dalej, kolejna skórka, i też nic...Idzie dalej -trzecia skórka ( tu widz jest przyzwyczajony że się nie potknie jak poprzednio) gość ją mija, ale nagle odwraca głowę, bo ktoś go woła, odwraca się i wtedy BĘC !!! potyka się.....To taki stary numer, ale często wykorzystywany w róznych animacjach i filmach (np w horrorach. Koleś z pistoletem szuka potwora. Otwiera pierwsze drzwi i nic, drugie drzwi też nic, trzecie drzwi, tak samo pusto. Odwraca głowę by powiedzieć koleżance że jest bezpiecznie, a tu wyskakuje potwór i go zjada ;)....Zauważ że przed podknięciem się następuje zwrot akcji, kolesia ktoś woła i dopiero wtedy się przewraca. U ciebie klka razy pozbywa się kura jajka, widz się przyzwyczaja że ono i tak powraca. I nagle ni z tąd ni z ową jajko pęka. Myślę że to pęknięcie mogłoby poprzedzić jakieś nowe wydarzenie. Mam nadziej że przyda się moja uwaga. Pozatym bardzo mi się podoba jak zaczynasz animować. Sam też trochę się tym zajmuję, ale niewiele. Zasadę "skórki od banana" i zwrotu akcji, usłyszałem od nauczyciela animacji, więc kogoś znacznie bardziej doświadczonego ode mnie. Edytowane 21 Wrzesień 2008 przez Brat kuzyna mojej ciotki
kamil.ochel Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 jak ona sadzi to jajko to powinna sie tak troche trząśc :P genialne rewelacja super pozdrawiam
OmeN2501 Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 Takich kilka moich wymyslow bo sie animka naprawde fajnie zapowiada 1. Moze warto dac jakis symbol, tabliczke jak w grze "Portal" na scianie klatki ze jajko ma isc do dziury, to od razu takie male przeslanie bedzie ze czasem nie warto sie sluchac odgornych nakazow ;] 2. Próby pozbywania sie jajka to kopalnia zabawnych scen - mi jakos braklo ze kora niczym zapasnik w klatce wchodzi po jej sciance i z gory skacze na jajo :] W tych scenkach mozna tez poeksperymentoiwac z kamera 3. Ta dziurka na jajko mogla by byc ladniejsza troche bo w pierwszej chwili myslalem ze to jakas droga ucieczki jest :P 4. Blogostan po zniesieniu jajka moglby byc wyrazniejszy 5. Podobnie jak skakanie ze sciany siatki bylo nawiazaniem do zapasow tak wyrzucenie jajaka moglo by byc nawiazaniem do fudbolu amerykanskiego - kilka charakterystycznych ruchow i finalowy wykop zamiast zwyklego wyrzucenia 6. I na koniec jak kura z boku oddaje jajo to moze niech nie peka od razu skorupa tylko bedzie scena jak kurak trzyma je pod skrzydlem przebierajac palcami i kombinujac jak sie go pozbyc - i dopiero wtedy, po takim "wysiadywaniu" jajko peka Mozna by sie zastanowic moze nad widownia (niejako chórem antycznym) zlozona pozostalych kur ktore smieje sie z prob pozbycia jaja, a jego wyklucie budzi konsternacje i rewolucje - aczkolwiek to juz takie wodze fantazji puszczam ;] Zapowiada sie super czekam na wiecej
Reanimator Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Chyba najwieksza bolaczka jest zachowanie kury, ktore wydaje mi sie malo czytelne.
Ania Napisano 10 Listopad 2008 Autor Napisano 10 Listopad 2008 Bracie kuzyna - co do zwrotu akcji, już mi coś dobrego przyszło do głowy (w innej kolejności niż piszesz, ale będzie na pewno lepiej niż teraz i mniej ckliwie). Kamil.ochel - jak na końcu jeszcze mi starczy zapału, to wrócę do tej sceny i zobaczę jak by wyglądało z trzęsieniem. Tymczasem trochę poprawiłam w inny sposób. OmeN2601 - 1. :) tymczasem coś takiego doszło 2. obawiam się że mi nie starczy zapału żeby dodawać jeszcze jedną scenę, masa roboty jest już z poprawianiem tego co jest teraz :( 3. w jaki sposób ładniejsza? wymodelowana inaczej niż z drutów? Bo też mi do końca nie pasuje, ale nie mam pomysłu na lepszą. 4. teraz powinno być lepiej. 6. chyba tak zrobię co do dzwięku, jeszcze nie wiem w jakim kierunku z tym pójdę. Reanimator - mam nadzieję że w updacie jest już lepiej. Zaczęłam od początku przerabiać całość i poprawiać, tym razem to już taka raczej końcowa wersja (oprócz ruchów tych fałdek skóry, które będą symulowane całkiem na końcu). Właściwie chciałam pokazać jak będę dalej, ale skoro był taki wysyp odpowiedzi ostatnio to pokażę co mam dotąd. http://www.ania.xibo.at/tmp/0160_1815.avi
Gomez Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Chłopaki dobrze mówią. Zwłaszcza to o skórce od banana. Jak Fredzia chowa jajko przed farmerem, ociera zimny pot z czoła i wstaje, wtedy farmer mógłby zawrócić, stanąć przy klatce ale tym razem skorupka by pękła. Dalej powiedzmy tak: farmer zabiera kurczę i w tym momencie we Fredzi budzą się matczyne uczucia. Melodramatycznie ale dalej można z tego zrobić komedię. W każdym razie jestem pewien że wymyślisz coś fajnego. 2 ujęcie bardzo mi się podoba, picuś glancuś. W 1 ujęciu można by ruszyć kamerą tak żeby zbliżyła się do kartonu z jajkami który wjeżdżając zasłonił by ją powodując naturalne ściemnienie. Na początku tego ujęcia można by podobny manewr zastosować (tzn dokładnie odwrotny) tylko musiała byś długość ujęcia raczej wydłużyć. Zwróć uwagę żeby wszystkie części ciała były w ruchu. To jest ból przy IK bo widać że skrzydła są czasem zawieszone w bezruchu, podobnie kuper. Jak się pochyla mocno do przodu to może niech cofnie ciało do tyłu dla balansu (łapy w miejscu zostają). Jest fajnie i śmiesznie, gdybyś uwzględniła rady chłopaków było by super.
OmeN2501 Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Znak bym dal wiekszy , nad kura (coby go tak nie zaslaniala) i niech sie z nim czesto "konsultuje" co podkresli sile nakazu pozbycia sie jaja ;] A co do dziury to ja to widzialem predzej jako swego rodzaju skrzyzowanie lejeka i odplywu w zlewie - cos w tym stylu (tylko oczywiscie bez siatki w srodku). http://www.dezeen.com/2008/05/03/metal-lace-drain-by-joana-meroz/ http://www.utm.edu/departments/cece/idea/bd2drain.JPEG Wiesz taka mala sybolika ze jajka ida w ladne miejsce wiec sie nie ma co o ich los przejmowac :p I tak na koniec, sluchaj dobrych technicznych rad ale tez nie daj zbalamucic swojej wizji - to twoja animka i tego sie trzymaj ;]
chveti Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 Ja się nie będę już rozpisywał, bo powyżej jest dostatecznie rozpisane. Podziwiam, że masz zapał i trzymam kciuki za finisz. Na razie bardzo fajnie to wygląda, szczególnie po poprawce. Pozdrawiam
Ania Napisano 8 Grudzień 2008 Autor Napisano 8 Grudzień 2008 Update: nowo dopracowana część: http://www.ania.xibo.at/tmp/1637_2840.avi razem z początkiem: http://www.ania.xibo.at/tmp/0178_2840.avi
Łukasz Burnet Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 hahaha smieszna jest ta kura brawo :) fajnie, ze jedziesz z tym dalej, troszke przydlugawe mi sie wydaje .... Wam tez ? moze niektore momenty kury za dlugo przetrzymane. Nastepny update please :P
mrkrzysiek Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 no wygląda fajnie całkiem, tylko może zamiast takiego wstępu jak teraz że ona dopiero uczy się jak te jajko tam umieszczać i w ogóle to pokazać że wcześniej zniosła normalne jajko i z tym kolejnym miała problem i może trochę skróć film bo wydaje się długi strasznie
ttaaddeekk Napisano 8 Grudzień 2008 Napisano 8 Grudzień 2008 wg mieeeee ;) to kura powinna upasc na pupe po tym jak zniesie jajko, pokrecic glowa i popatrzec sie na jajko niepotrzebne te flesze/przniki swietna pozycja jak glowe westawia za kratke moze na poczatku jakby kura wpadla do tej klatki, ze niby jest tutaj nowa, pozniej patrzy sie na obrazek i zniosla zwykle jajko, po czym wpadlo by jedzenie do miski, pozniej na przeniku inna pora dnia, moze byc ciemno i swiatlo zarowki, znow patrzy na obrazek i znow proboje zniesc jajko, i wypada takie duze. tak to widze ale to Twoja historia, pisze tylko bo moze podsune ci jakis pomysl :) widze tez ze sprytni unikasz animowania chodu, ale fajnei jakby w ktoryms momencie sie przeszla po klatce :) pozdro i koncz szybko :)
sly Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 Fajnie... może rzeczywiście trochę przydługie kadry na początku.. Przypomniała mi się sztuczka ze zmiękczaniem skorupki... może Fredzia mogłaby polać skorupkę OCTEM... odczekać i przepchnać JAJO... hihi... pozdrawiam.
Ania Napisano 9 Grudzień 2008 Autor Napisano 9 Grudzień 2008 Dzięki za komentarze. Skrócić w sensie, że wyrzucić niektóre sceny (które?), czy że bardziej przyciąć sceny, czy przyspieszyć akcje? Boję się że stanie się nieczytelne. Będzie kawałek chodu w następnym ujęciu (przejdzie z jajkiem od dziury do drzwi).
mirach Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 Ogladalem to walsnie w pracy, wspolpracownik podszedl akuart w srodku tego jak kura probowala przepchac jajko, popatrzyl przez chwile i zapytal czy kura ma problem z podniesiem jajka. To taka wskazowka od nieswiadomego oberwatora. Mi sie bardzo poodbaja ruchy, kura wyglada dosc "obco", nie sprawia wrazenia bipeda ubranego w skin kury :) Tez bym jakos to skrocil, ogladanie jak kura 5 razy proboje przecisnac jajko nie wnosi zbyt wiele do fabuly. Powodzenia Aniu.
Gomez Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 Bardzo mi sie podoba jak skacze po jajku i jak próbuje je wepchnąć ale tylko 2 pierwsze próby, potem wygląda to tak jak mirach napisał, jakby próbowała je podnieść. Spójrz na różnice i powinnaś już wiedzieć co jest nie tak. Jej ciało porusza się w górę zamiast w dół.
deshu Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 Hmm, tak, potwierdze to co mowili. Pewnie to kwestia tego, ze jak cos sie gdzies wpycha to ma sie rece zgiete, gdy cos podnosimy, wtedy je prostujemy. Z innej beczki: sprzedaja gdzies ambicje?
Tomek Kosiorek Napisano 21 Grudzień 2008 Napisano 21 Grudzień 2008 Mi też niektóre "akcje" wydały się mało zrozumiałe w pierwszym momencie. Czasami mam wrażenie, że jest animowana troszkę "nierówno". No i może jak będzie dźwięk to nie wyda się za długie. Myślę, że mogłabyś zwiększyć dynamikę animacji.
Ania Napisano 5 Marzec 2009 Autor Napisano 5 Marzec 2009 Update: Gotowa animacja aż do końca, zostaje zaanimować klatkę żeby się zginała pod jajem i te fałdki skóry (to będzie cloth). http://www.ania.xibo.at/tmp/0001_4799.avi
sly Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 Urzekł mnie pan z tasakiem. niektóre kadry wyglądają na przydługie, ale jeszcze dojdzie dźwięk i mięso całe (i tak sobie myślę że jeśli to mięso będzie tej jakości co Golec to będzie "miażdżunio" animacja). Powodzenia. Pozdrawiają Wierni Kibice.
Ania Napisano 5 Marzec 2009 Autor Napisano 5 Marzec 2009 Nie bedzie jakosci golca, bo musze ograniczac czas renderingu, wiec nie bedzie zadnego SSS ani GI tylko 3 swiatla i koniec.
Tomek Kosiorek Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 Aniu, chyba są momenty animowane wcześniej i później i jeśli tak jest to to widać nie tylko w tym, że zrzut jest zmontowany. Czasami też wydaję mi się, znów dynamika jest nierówna- niektóre akcje w stosunku do reszty są za szybkie, animacja sama dosyć wolna (IMHO za wolna) Kibic
Ania Napisano 6 Marzec 2009 Autor Napisano 6 Marzec 2009 Masz rację, uczyłam się w trakcie animowania i trwało to na tyle długo że czuć różnice. Niestety już nie mam po prostu siły poprawiać tych starszych kawałków, a idealne i tak nigdy nie będzie. Więc tak już zostanie, za to następna moja animacja będzie na poziomie tych nowszych kawałków albo lepsza. Montaż będzie trochę inny.
Gomez Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 To nowe co dodałaś jest dużo dobre :) Zmiany wyszły na dobre. Skoro skończone to już komentować nie będę. Czekamy na pierwsze rendery.
Rekomendowane odpowiedzi