Paweł Baron Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 (edytowane) Witam wszystkich. Chciałbym się podzielić z wami swoją ostatnią nie komercyjna scenką. Praca jest moja wizją nie poprawnej architektury , anarchii budowlanej i zarazem poszukiwaniem wyższości formy nad treścią. Ze względu że jest tak ponura pogoda w Warszawie to klimat próbowałem uzyskać podobny Wiem że jest sporo błędów i nie dociągnięć, lecz chyba nigdy nie istnieje skończony obraz i ja zapewne też mógłbym robić ta scenkę jeszcze kilka miesięcy lub lat. Proszę was o krytykę i wytknięcie błędów, informacje te będą mi zapewne pomocne w dalszym rozwoju. duży obrazek http://img267.imageshack.us/img267/7463/g1000qz0.jpg Pozdrawiam i kłaniam się wszystkim wymiataczom. 3ds max+ivy generator + vray+photoshop sorry za błędy jestem dysgrafikiem, dyslektykiem i ogólnie dys... Edytowane 1 Listopad 2009 przez KLICEK
AGmakonts Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 fajny debiut, gdyby nie niektóre tex to by było genialnie