Skocz do zawartości

Silver Award: Maszyna do mieszkania


Rekomendowane odpowiedzi

2_2009-11-01-144815_g.jpg

 

Witam wszystkich.

Chciałbym się podzielić z wami swoją ostatnią nie komercyjna scenką. Praca jest moja wizją nie poprawnej architektury , anarchii budowlanej i zarazem poszukiwaniem wyższości formy nad treścią.

Ze względu że jest tak ponura pogoda w Warszawie to klimat próbowałem uzyskać podobny

 

Wiem że jest sporo błędów i nie dociągnięć, lecz chyba nigdy nie istnieje skończony obraz i ja zapewne też mógłbym robić ta scenkę jeszcze kilka miesięcy lub lat. Proszę was o krytykę i wytknięcie błędów, informacje te będą mi zapewne pomocne w dalszym rozwoju.

 

 

duży obrazek http://img267.imageshack.us/img267/7463/g1000qz0.jpg

 

Pozdrawiam i kłaniam się wszystkim wymiataczom.

 

3ds max+ivy generator + vray+photoshop

sorry za błędy jestem dysgrafikiem, dyslektykiem i ogólnie dys...

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witam wszystkich.

Chciałbym się podzielić z wami swoją ostatnią nie komercyjna scenką. Praca jest moja wizją nie poprawnej architektury , anarchii budowlanej i zarazem poszukiwaniem wyższości formy nad treścią.

Ze względu że jest tak ponura pogoda w Warszawie to klimat próbowałem uzyskać podobny

 

Wiem że jest sporo błędów i nie dociągnięć, lecz chyba nigdy nie istnieje skończony obraz i ja zapewne też mógłbym robić ta scenkę jeszcze kilka miesięcy lub lat. Proszę was o krytykę i wytknięcie błędów, informacje te będą mi zapewne pomocne w dalszym rozwoju.

1g500qh0.jpg

 

duży obrazek http://img231.imageshack.us/img231/8607/1gxh2.jpg

 

Pozdrawiam i kłaniam się wszystkim wymiataczom.

 

3ds max+ivy generator + vray+photoshop

sorry za błędy jestem dysgrafikiem, dyslektykiem i ogólnie dys...