Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

Drwalu, coraz lepiej:)

Nie tylko bryła (ale ta na początku tak jak Klicek radzi), ale też średni detal, taki jak mięśnie "twarzy", np. dość fajnie wyszły fałdy skóry na głowie, ale gorzej już sam nos/pysk, jest obły i prosty, tak samo linia "ust" prawie jednolicie pogrubiona.

Drobny detal też jednolicie, wszędzie ta sama alpha, poszukaj czegoś ciekawego, zmarszczek jakichś (zobacz jak fajnie się to rozkłada na takich gadach lub na przykład na słoniu:) ).

 

Poszukaj też tutka z dinozaurem Tomali, podejrzysz kilka rzeczy na pewno;)

 

pozdrawiam!

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Żuchwa cieniutka i nie podoba mi sie to 1 wglębienie na pysku zaraz po nosie, wydaje mi się zbyt głębokie, powinno być bardziej gładkie ;] No i nos mógłbyś bardziej dopieścić. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Moje drugie podejście do mudboxa. Trzeci sculpt w życiu. 15 minut z kulki. Mudbox, gdy się go pozna jest naprawdę rewelacyjny.

 

fun1.jpg

 

Krzysiek, Morte, wizz - szacun!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Pyriel- nie wchodź w ten detal.. twój stworek zamiast mięśni ma póki co jakieś balony. Maqs kilka postów wcześniej wrzucił link do forum anatomicznego- przejrzyj i popracuj nad anatomi.a formą, a dopiero potem baw się w detal.

M@Ti- proste ale jakoś tak.. podoba mi się. Nic wielkiego ale bardzo sympatryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki MOrte, jeżeli możesz podaj ten link ponieważ nie moge jakoś go znaleźć, a model jak na pierwszy raz jak sie prezentuje?, brnąć w to czy dać sobie spokój ? Póki co czekam na tablet, a myszką to tak średnio mi to wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Bardzo fajny ale jest parę rzeczy które mi sie nie podobają.

-Górna warga- jakby ścięta, brakuje jej wypukłości

-dziurki w nosie\nozdrza wygląda jakbyś na bazie miał zagęszczona tam siatkę i trochę za ostro sie to wcięcie prezentuje. Choć możliwe też ze to wina tego akurat widoku

-ucho sam mam z tym problem no i u Ciebie tez nie prezentuje sie jakoś super- za plasko, trza by jesszcze przysiedziec

 

No i bardzo duży plus za detal, ja nadal niezbyt wiem jak takie coś zrobic:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jacenty głowa porządna, proporcje wszystkiego dobre chyba, sluchaj morte on sie zna na tym :)

 

tu standardowa glowa hehe, jutro nad nią troche posiedze bo bedzie więcej czasu, ale jak cos to wrzuce juz na zbrushcentral do sketchbooka.To chyba nie hulk jak coś haha ;)

 

green.jpg

 

level1

 

l1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

wygląda zupełnie jak zdenerwowany bruce banner:P

A na serio-super fajniuśnie to wygląda, jak zwykle zresztą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wizz, wgniata w fotel, zaiste zacny kawałek roboty :)

konkwista88, trochę przekombinowałeś z uchem. co do detalu to też trochę nie w tą stronę. zbyt głęboko jedziesz, jak wejdziesz w jeszcze głębszy detal, to wszystko Ci się zamaże i nie będzie trzymać kształtu. pierwszy detal nie tak szczegółowo! ale plus za ciekawą koncepcję, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamil-kk jeżeli mogę Ci coś poradzić, to zacznij od zwykłych twarzy, zwykłych ludzi. najważniejsze to przyswojenie anatomii ludzkich mięśni, jak się układają, proporcje, relacje między nimi. dopiero potem można brać się za udziwnienia. tak więc szukaj referek; zdjęcia, rzeźby, modele innych i ucz się od najlepszych. przejrzyj ten wątek, a na pewno znajdziesz wiele prac, z których możesz się uczyć. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak też zrobię.

a wątek cały przejrzałem. ;p

i to chyba dwa razy.

moja praca by wyglądała znacznie gorzej gdybym tego nie zrobił :)

po obejrzeniu wszystkich prac i oczywiście komentarzy poprawiłem to i owo.

i powiem Wam, że prace które się w tym wątku przejawiają są niesamowite.

prace Zeet'a w szczególności mnie miażdżą. te z kulki. ;)

znaczy prawie wszystkie mnie miażdżą, ale te w szczególności :)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest tak, powinno się oglądać prace i uczyć od mistrzów, a zarazem nie zniechęcać się, że nigdy się nie dojdzie do takiej perfekcji. trening i ciężka praca, nic od razu nie przyjdzie samo. a zbrush to taki program, że jeżeli dojdziesz do momentu w którym możesz jasno powiedzieć, że to Ty sterujesz programem, a nie on Tobą, to wielki sukces:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Koniec dywagacji filozoficzno-egzystencjalnych!:P

Co tu taki zastój ostatnio? Rozruszajcie sie panowie!

18945547.png

Taki speed, nie do konca zadowolony jestem, ale to i tak tylko studio miało byc przed czyms wiekszym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o którego pana chodzi i nawet podobny ale z nosem jest coś ostro nie tak- chrzęść jest za wysoko moim zdaniem

 

Edit:-> taki szybcior ode mnie, mniej niż 1h póki co coś koło 40 minut bym dał.

80232782.png

Edytowane przez Morte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Destroyer dzięki! :)

totomash dzięki :)

Morte dzięks, alphy raczej zbrushowe może z jedna własna

nocny drwal dzięki, no z oczu mu za dobrze nie patrzy ale tak miało być :D

 

Morte fajna główka, wydaje mi sie że to coś(nigdy nie wiem jak to sie nazywa) nad dziurkami od nosa zrobiłeś za niskie trochę.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kocham wyraz twarzy!

'You ate my cookies didnt you?!'

 

Edit:->tak mi przyszło na myśl, że może byś odszedł od rutyny i od czasu do czasu zrobił coś słabego?

Edytowane przez Morte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

------Czepianie się ON------

słabo wyglada teksturka ubranka.

ucho - nie do końca podoba mi sie sposób w jaki jest ono połączone z głową.

Żuchwa wydaje sie tam dziwnie wklęśnięta i przez to dystans miedzy twarzą a głową wydaje sie zbyt duży.

------Czepianie się OFF------

Super! Fajnie ze masz siłe ciągać głowy od A do końcowego renderingu- mnie na to nie starcza cierpliwości/chęci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności