Skocz do zawartości

[wip] Obiekt 3d: Rucnoj Protivotankovyj Granatomjot wersja 7


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

w skrocie rpg-7 :D ostatnio mam na niego zajawke (w paru filmach mi sie przewinal i w codzie4)

 

3k trisow, 3h modelowania, teraz 30h malowania hehe

 

10494371fz4.th.jpg

77595060hk5.jpg

 

i sioteczka

siatawx1.th.jpg

 

c u soon :)

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

model taki se, ale texa pierwsz...e to nie tu :D

 

 

nie no modeling wporzadalu. akurat do takiego cod 4 jak znalazl... Ciekawe ile tam maja bronie ...

Napisano

Broń jest do niczego, jeszcze nikogo w CoD4 nie zdjąłem nią na multi :D

Model fajny i po ostatniej pukawce liczę na ładną teksturkę.

Napisano

thx matys, w paru sprawach masz absolutnaa racje, w paru juz sam sie zorientowalem :> w tych 'obraczach' na przodzie to wlasnie musze przetestowac jak to bedzie wygladac (ale myslac o widoku fps to takie detale mysle ze warto)

 

no i postaram sie jakos ladnie pomalowac ;>

Gość Marioza
Napisano

nie znam sie broni ale wygląda to cool, z texturkami powinno być jeszcze ciekawiej :)

Napisano

"muszka" i "szczerbinka" cos nie wlinij niema sensu albo tak na presp/renderze wyglouda ..te szuflady z boku to do kredensu nie do giver lol..najbardzie podoba mi sieuu screen siaty ma nice shape..ciekawe jak bedzie wygladac final ..keep working man and good luck!

Napisano
"muszka" i "szczerbinka" cos nie wlinij niema sensu albo tak na presp/renderze wyglouda ..te szuflady z boku to do kredensu nie do giver lol..najbardzie podoba mi sieuu screen siaty ma nice shape..ciekawe jak bedzie wygladac final ..keep working man and good luck!

 

 

Znalem tylko chyba jedna osobe na tym forum co kiedys w podobny sposob pisala posty.

jakos tak odrazu mi sie skojarzyles z kurtem jak zobaczylem drugiego posta w ktorym potrzebuje solucji do jego zrozumienia.

 

"Bo ZioM4l tO wiez Mni3 to kUsf4 j4k mie najSZle ocht4 U kn0w tO t4ki3 Poly Z4wiajam ze 3v3ry1 zam14tam. U know 1337 powa. Ello M4astah yoyoyo !!!111!! ZdraSTFUj tje rjebiat4 ..rotflcopter."

 

Am3n lmao.

Napisano
"Bo ZioM4l tO wiez Mni3 to kUsf4 j4k mie najSZle ocht4 U kn0w tO t4ki3 Poly Z4wiajam ze 3v3ry1 zam14tam. U know 1337 powa. Ello M4astah yoyoyo !!!111!! ZdraSTFUj tje rjebiat4 ..rotflcopter."

 

że co??? że jak??? pokemony wyjdźcie z trawy....wtf

Napisano

dobra dajcie spokoj :) pan chyba jest 'chorychorychory" wiec nie ma co dyskutować i robić OT

 

co do tematu, wlasnie skonczylem mapowac i jutro zaczynam malowac ;)

Napisano

ognisty - rakieta to bedzie osobny model?

Tak z ciekawosci pytam jak to w grze sie sprawdza, bedzie animacja gdzie rakietka znika i leci jako osobny model z kilkoma pirotechnicznymi efektami, czy tylko robisz w calosci?

Ogolnie nawet fajnie wyglada no i zycze powodzenia w teksturkach :)

 

pozdrawiam

Udytzkey

Napisano

Zgodzę się z Matysem co do tych obręczy, a jeśli to miałoby iść do silnika i do fpp widoku to bardziej bym to zaokrąglił. Detal zawsze można walnąć na normalce, ale jeśli broń której główny element to walec będzie mieć mało ścianek w tymże walcu, to ani normalka ani tekstura (posiadające linie wzdłuż obręczy) nie pomogą, a wręcz podkreślą, że to co widzimy nie jest okrągłe. Kanciaste można zostawić jeśli linie na teksturze idą wzdłuż walca.

 

To takie przemyślenia na podstawie gier w które grałem... mamy już tyle tris współcześnie w modelach, że kanciastość powinna zniknąć!

Napisano

I co, podoba ci się to?

 

Poza tym, może lepiej byłoby wybrać inną broń, na modelu której nie mógłbyś się wzorować? Bo tak to wyjdzie ci kopia.

Napisano

w grze naprawdę nie robi to różnicy, a chodzi o to żeby jak najwydajniej i jak najładniej wyszlo

 

a jaka broń jeszcze nie została gdzieś zrobiona, żeby nie wyszła kopia? oczywiscie mozna bawic sie w future weaponsy ale mnie to nie kreci, w 1szym poscie napisalem ze chodzi za mna taki rpg wiec go robie, kropka :E

Napisano

No taka żebyś nie miał pokusy kopiowania, bo pewnie celujesz w podobny polycount i kolorystykę, ale w sumie pewnie w samym cod4 są wszelakie więc ciężko by było znaleźć coś nowego :), na ale np. polskie: Rak, Beryl, jakieś rosyjskie (w Stalkerze były dość dziwne tekstury) czy coś czego nie było dawno więc jest zrobione z zupełnie innym polycountem...

Napisano

no to myźnąłem tą teksturkę, troche na szybciora bo jak zawsze czas nie był moim sprzymierzencem...

 

1x1024(granatnik) + 1x512(granat) + spece --- bez normalek (moze dorobie na dniach :) )

 

67478603dc1.jpg

64143489rt7.jpg

16221109vr8.jpg

Napisano

Tex drewna jest do bani, jasny strasznie, mdły, nie podoba mi się.

Rozmyta jest też textura pocisku/granatu..

Zadrapania na metalu całkiem okejowe, ino spectacular nie wygląda rewelacyjnie.

 

Ogólne wrażenie raczej dobre jest, pomijając wspomniane niedoróbki.

 

pozdrawiam!

Napisano

drewniane elementy zciemnij z deka i kontrastem sie pobaw- strasznie to oczy meczy ;)

a te granaty to jak plastikowe, nie metalowe wygladaja ;)

ale korpus wyglada bardzo fajnie- dawaj normalki. W crazy bumpie nie zajmie ci to dluzej niz 10minutek ;)

pozdro

Gość Marioza
Napisano

fajnie fajnie, ale rakietka taka cos rozmazana, drewienko cos mało drewniane, te rękojesci z brązowymi okładzinami cos nie bardzo i oglnie za duzy specyk, przydałby sie normalek az sie prosi a jesl ijest to tak jak by go nie było, oglnie przycisnij go jeszcze trohce tuningu i nabierze wigoru :D

Napisano

nom z granatem macie racje, wyglada jak wyglada bo juz na siłe go malowałem :)

hmm ale drewno to mnie sie podoba, nie wiem czemu wam nie :)

 

ale jeszcze nad nim posiedze :)

Napisano

wszystko cacy, ale moim zdaniem troche za bardo pobrudzone(np. głowice ładną emalią powinny być raczej ich w kąt nie rzucają).tak samo mało prawdopodobne starcia oksydowania na wierzchu wyrzutni.

 

Ale ogólnie super wygląd i dokładność. drewienko cool dobrane

Napisano

Drewno bardziej by mi pasowało, gdyby było ciemne i brudne od uwalonych łap. W kilku miejscach uderzone lub zadrapane. Specular metalu powinien bardziej podkreślać otarcia.

Napisano

modelik fajny tylko te texturki może troch e zbyt słabe,metal zbyt szary a drewno trochę ..papierowe? może dodaj jakieś paski w kształcie słojów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności