Skocz do zawartości

[wip] Obiekt 3d: Rucnoj Protivotankovyj Granatomjot wersja 7


ognisty

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

thx matys, w paru sprawach masz absolutnaa racje, w paru juz sam sie zorientowalem :> w tych 'obraczach' na przodzie to wlasnie musze przetestowac jak to bedzie wygladac (ale myslac o widoku fps to takie detale mysle ze warto)

 

no i postaram sie jakos ladnie pomalowac ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"muszka" i "szczerbinka" cos nie wlinij niema sensu albo tak na presp/renderze wyglouda ..te szuflady z boku to do kredensu nie do giver lol..najbardzie podoba mi sieuu screen siaty ma nice shape..ciekawe jak bedzie wygladac final ..keep working man and good luck!

 

 

Znalem tylko chyba jedna osobe na tym forum co kiedys w podobny sposob pisala posty.

jakos tak odrazu mi sie skojarzyles z kurtem jak zobaczylem drugiego posta w ktorym potrzebuje solucji do jego zrozumienia.

 

"Bo ZioM4l tO wiez Mni3 to kUsf4 j4k mie najSZle ocht4 U kn0w tO t4ki3 Poly Z4wiajam ze 3v3ry1 zam14tam. U know 1337 powa. Ello M4astah yoyoyo !!!111!! ZdraSTFUj tje rjebiat4 ..rotflcopter."

 

Am3n lmao.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Bo ZioM4l tO wiez Mni3 to kUsf4 j4k mie najSZle ocht4 U kn0w tO t4ki3 Poly Z4wiajam ze 3v3ry1 zam14tam. U know 1337 powa. Ello M4astah yoyoyo !!!111!! ZdraSTFUj tje rjebiat4 ..rotflcopter."

 

że co??? że jak??? pokemony wyjdźcie z trawy....wtf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ognisty - rakieta to bedzie osobny model?

Tak z ciekawosci pytam jak to w grze sie sprawdza, bedzie animacja gdzie rakietka znika i leci jako osobny model z kilkoma pirotechnicznymi efektami, czy tylko robisz w calosci?

Ogolnie nawet fajnie wyglada no i zycze powodzenia w teksturkach :)

 

pozdrawiam

Udytzkey

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z Matysem co do tych obręczy, a jeśli to miałoby iść do silnika i do fpp widoku to bardziej bym to zaokrąglił. Detal zawsze można walnąć na normalce, ale jeśli broń której główny element to walec będzie mieć mało ścianek w tymże walcu, to ani normalka ani tekstura (posiadające linie wzdłuż obręczy) nie pomogą, a wręcz podkreślą, że to co widzimy nie jest okrągłe. Kanciaste można zostawić jeśli linie na teksturze idą wzdłuż walca.

 

To takie przemyślenia na podstawie gier w które grałem... mamy już tyle tris współcześnie w modelach, że kanciastość powinna zniknąć!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w grze naprawdę nie robi to różnicy, a chodzi o to żeby jak najwydajniej i jak najładniej wyszlo

 

a jaka broń jeszcze nie została gdzieś zrobiona, żeby nie wyszła kopia? oczywiscie mozna bawic sie w future weaponsy ale mnie to nie kreci, w 1szym poscie napisalem ze chodzi za mna taki rpg wiec go robie, kropka :E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No taka żebyś nie miał pokusy kopiowania, bo pewnie celujesz w podobny polycount i kolorystykę, ale w sumie pewnie w samym cod4 są wszelakie więc ciężko by było znaleźć coś nowego :), na ale np. polskie: Rak, Beryl, jakieś rosyjskie (w Stalkerze były dość dziwne tekstury) czy coś czego nie było dawno więc jest zrobione z zupełnie innym polycountem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tex drewna jest do bani, jasny strasznie, mdły, nie podoba mi się.

Rozmyta jest też textura pocisku/granatu..

Zadrapania na metalu całkiem okejowe, ino spectacular nie wygląda rewelacyjnie.

 

Ogólne wrażenie raczej dobre jest, pomijając wspomniane niedoróbki.

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drewniane elementy zciemnij z deka i kontrastem sie pobaw- strasznie to oczy meczy ;)

a te granaty to jak plastikowe, nie metalowe wygladaja ;)

ale korpus wyglada bardzo fajnie- dawaj normalki. W crazy bumpie nie zajmie ci to dluzej niz 10minutek ;)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

fajnie fajnie, ale rakietka taka cos rozmazana, drewienko cos mało drewniane, te rękojesci z brązowymi okładzinami cos nie bardzo i oglnie za duzy specyk, przydałby sie normalek az sie prosi a jesl ijest to tak jak by go nie było, oglnie przycisnij go jeszcze trohce tuningu i nabierze wigoru :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko cacy, ale moim zdaniem troche za bardo pobrudzone(np. głowice ładną emalią powinny być raczej ich w kąt nie rzucają).tak samo mało prawdopodobne starcia oksydowania na wierzchu wyrzutni.

 

Ale ogólnie super wygląd i dokładność. drewienko cool dobrane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności