Gość Marioza Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 wiesz co, jak Ci powiem zostaw to tak jak jest , zrob kompletny kolor pozniej speca, i wtedy ja będziesz maial calos dostroisz to tak zeby bylo gut, w tej chwili jak zaczniesz kobinacje to za momoent kiedy dorobisz dalesz czesci texy okaze sie ze znowu cos bedzie odstawac na specu i tak bedziesz poprawial w kółko tracąc czas, :o)
soda Napisano 10 Styczeń 2008 Autor Napisano 10 Styczeń 2008 OK! Kolejny updacik. Prawie skonczylem brzuch, tak na 98% skonczone. Juz zaczynam robic rzeczy, ktore tylko ja widze, wic czas zostawic tak jak jest. Wrzucam Wam jpga ze zwyklym swiatelkiem i kolorowymi.
Tomala Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Jak dla mnie to jest SUPER zostawiłbym tak jak jest i najwyżej poprawił później jak zrobisz resztę żeby pasowało.
giorgione Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 kocham te detale :D - moim zdanie jest w porządku - piękna kolorystyka
kamil.ochel Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Super model, bardzo dobre tex ale myślę tak jak bruneq żeby dodać życia włosom... bo teraz to ona ma te włosy przylizane nieładnie
Kuba Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Powtórzę się i napiszę, że bardzo fajnie wygląda. Oby tak dalej :)
soda Napisano 14 Styczeń 2008 Autor Napisano 14 Styczeń 2008 Dzieki wszystkim za odpowiedzi i uwagi. Pobawilem sie troszke w edytorze do UT3 i podrasowalem speculara delikatnie w Photoshopie. Moze ktos bedzie mial jeszcze jakis pomysl co moznaby podciagnac lub poprawic. Co do wlosow to jak bede mial moc to sie pobawie jak skoncze texturki:]
floo Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 lol fajne zderzaki ci wyszły... :D texturka również niczego sobie...;)
Por@szek Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Bardzo zajefajnie. Zolty tylko moglby wygladac mniej niz olejna jechany na plycie. Daje rade.
soda Napisano 14 Styczeń 2008 Autor Napisano 14 Styczeń 2008 To zolte to ma byc z mapa emmisive i bedzie migotac:] Nie chcialo mi sie az tak dlugo z tym bawic, wiec zostalo chwilowo^^
Levus Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Nice:) Choć na myśl nasuwa mi się jak będą wyglądać takie 2 poprzeczne świecące paski, może jakoś poprzerywać je? No ale nie widziałem reszty zamyśleń, tam na kołnierzu jeszcze coś żółcieje.. Zbroję sculptowałeś czy to texturowany normal? Jeśli sculpt to mógłbyś pokazać? pozdro!
soda Napisano 16 Styczeń 2008 Autor Napisano 16 Styczeń 2008 Na kolnierzu to zolta nitka:] Zbroja to mix sculpta i wypalania w PS. Na kolnierzu to zolta nitka:] Sorry za tempo odpowiedzi:(
soda Napisano 23 Styczeń 2008 Autor Napisano 23 Styczeń 2008 Kolejny maly kroczek do przodu. Skonczylem skore i dzis sprobuje skonczyc pasek i material. Pierwszy jpg z UT3 edytor 2 to 3dsmax. Eh, ten brak czasu.
Kuba Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 W edytorze prezentuje się super. Materiały fajnie wyglądają, ciekaw jestem, jak to będzie wyglądało w całości. Niestety przyjdzie chyba na to jeszcze trochę poczekać :D
Levus Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Jak to mówią, "lepiej późno niź wcale", dobrze, że jest determinacja. Texturki świetnie wychodzą, warto poczekać. pzdr
_haRRy Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Moim zdaniem kawał dobrej roboty. Czekam na więcej
_michal Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Świetnie Ci wychodzą materiały. UTek jednak ma lepszy renderer niż maksio :)
soda Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 ELO! Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Jest weekend i troszke wiecej czasu, wiec skonczylem ten brzuch wkoncu. Zabieram sie za przedramiona i dlonie. Chyba juz mam z gorki. Skontrastowalem kanal czerwony w Photoshopie co uwypuklilo faldy. Pewnie tylko ja to widze:P Wyglad wszystkich materialow w modelu praktycznie opracowany, wystarczy kopiowac warstwy i delikatnie podrysowywac:] Martwilem sie na poczatku, ze tak wolno idzie, ale doszedlem do wniosku, ze to zabawa i tyle. Na zlecenie pewnie musialbym odpuscic sporo rzeczy. Ale, skoro to zabawa...:] Skontrastowalem kanal czerwony w Photoshopie co uwypuklilo faldy. Nie pokazuje juz screenow z maxa bo to bez sensu. Max wyswietlanie normali ma zjebane jak na moje koslawe oko. Spec tez inaczej wyglada, mozna osiagnac podobny efekt dajac glosines w okolice 30-40, ale to nie jest to co w edytorze. Aaaaaa docenilem kolorowego speca:] fajne efekty mozna uzyskac. Skontrastowalem kanal czerwony w Photoshopie co uwypuklilo faldy. OK, lece te przedramiona robic to moze kiedys skoncze i bede mial czym grac w UT:]
Kuba Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 "Skontrastowalem kanal czerwony w Photoshopie co uwypuklilo faldy." Myślę że nie trzeba nam tego tyle razy powtarzać :) Bardzo mi się podoba sposób wyświetlania materiałów w edytorze. Po prostu super.
soda Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 Kuba_ pisze bo nie bylo i zawsze nie pamietam jak to podbic, aby material sie uwypuklil:] Zreszta moze ktos poczatkujacy przeczyta i mu sie przyda np. ja gdzies przeczytalem o subtoolach w ZB i prosze przydalo sie, do tej pory obrabialem kawalki w ZB bez kontekstu calosci. Wiem lamer jestem, ale w ZB dopiero z miesiac siedze. Jak ja lubie weekendy..... zrobilem wlasnie skulpt przedramion i troche z dolka wychodze. Dlonie nie ruszane narazie ale jak tak dalej pojdzie to jutro wyrzezbie. Wrzucam dwa SSy a pozniej dorzuce jak to wyglada na LOpoly. Moze ktos ma jakies pytania lub sugestie??
giorgione Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 ja mam jedno o kolorystykę - czy masz zamiar zachować zielonkawo brązowe odcienie na całej powierzchni zbroi, czy planujesz jakieś żywe kolorki??
Kuba Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 Chodziło mi o to, że powtarzałeś to trzy razy :) A tricku nie znałem, wypróbuję ;) Łapa fajna.
soda Napisano 28 Styczeń 2008 Autor Napisano 28 Styczeń 2008 Giorgione chodzi CI o kolorystyke metalu?? Czy w calosci calej postaci?? Moim zamyslem na metalu byl wojskowy metal malowany farba zielona, a jesli chodzi Ci o calosc postaci to bedzie przewazajacy kolor zielony z bardzo delikatnymi wstawkami czerwonymi.
giorgione Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 :) i dziękuję za szybką odpowiedź :) - poczekamy zobaczymy co tam wyskrobiesz :D
Matys Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 nie wiem ile jeszcze potrzebujesz postow ludzi piszacych ze to wyglada zajb... ale wziol bys sie i skonczyl ten model bo naprawde to swietnie wygalda tylko jak na rozmowie do jakies dobrej firmy zapytaja Cie ile to robile i im powiesz prawde to bedzie stypa :D takze jak to grunty mawiama work! work!
soda Napisano 29 Styczeń 2008 Autor Napisano 29 Styczeń 2008 siur siur:] pisalem ze ucze sie i robie for fun:], wiec przy tym modelu czasem sie nie przejmuje, chce sie jak najwiecej o materialach dowiedziec. Przy nastepnym modelu sprawdze w jakim czasie dam rade zrobic modelik do gry. Najgorsze, ze to robie after work. Nie przejmujcie sie moim tempem, poprostu chwalipieta jestem i tyle:] Jak nikt nie odpisuje to nie cierpie za mocno (jedna łza na godzine). Modelik na bank skoncze, ale to pewnie potrwa, chodzi o nauke jak co mozna zrobic.
eco Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Matys - w firmie za taka robote placa - to jest co innego - a po drugie robic szybko a dupnie jest latwo - sztuka polega na tym by wszystko bylo elegancko wykonczone - takie detale pozniej w samej grze dzialaja tylko na plus
zdeno Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 no Soda kończ kończ ;) z tym na bank to różnie bywa. Nie ufaj bankom bo to siedliska ciemnych sił, które chcą zawładnąć światem i wprowadzić nowy porządek światowy. Model jak zwykle powala benedyktyńską precyzją. Pewnie w wolnym czasie segregujesz mak i piasek za pomocą szpilki. 3maj się , wiesz co ja Ciebie ....
soda Napisano 31 Styczeń 2008 Autor Napisano 31 Styczeń 2008 OK moze bede przynudzal, ale kolejny updacik. Wypalony norma na dloniach. A jeszcze pytanko do Was. Na 2 jpgu na dloni takie cos mi wypalilo. Moze ktos ma pomysl ja kto naprawic?? Moze lepiej nauczyc sie z tym zyc??
soda Napisano 2 Luty 2008 Autor Napisano 2 Luty 2008 Zrobione spodnie. Narazie tylko normal, buty na deser se zostawie. Zabieram sie za difussa i speca teraz czas to konczyc zanim do reszty obrzydnie. Ciekawe jak Wam teraz te spodnie sie podobaja?? Ostatnio cos z kuraka mialy:]
Kuba Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Na drobiu się nie znam, więc dla mnie jest spoko. Co do normala na dłoni to może spróbujesz go wypalić na próbę w xnormal? Albo podmaluj brakujący kawałek na kanałach w szopie :)
soda Napisano 2 Luty 2008 Autor Napisano 2 Luty 2008 Z lapka rozwiazalem sprawe. Przesunalem troszke szew i pomoglo. Jest widoczny, ale jest do zaakceptowania. Podobno to sie czasami zdaza.
eco Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 ...spodzien ma nadal z kuraka- ale jest git -taki "old militarny" styl
Levus Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Soda to chyba będzie dłubał i dłubał, aż wydłubie:) Mam już dość pisania, że jest fajnie:p Textura paska trochę rozmyta, podobnie jak tex na tych wiszących skórzanych płatach (chodzi o te zabrudzenie/przetarcia skóry). Mogłoby wyglądać bardziej przekonująco, spróbój może użyć sharpena lub smart smartsharpena w photoshopie. Oczywista spec pewnie jeszcze swoje zrobi. Co do pumpów na spodniach, hm, ciężko powiedzieć, na pewno lepiej się prezentują teraz niż na gołym modelu, gdzie nie było za bardzo tego czuć. Trzeba czekać na final. Jedziesz dalej, trzymam kciuki, żeby nie obrzydło.
soda Napisano 3 Luty 2008 Autor Napisano 3 Luty 2008 Dzieki za odpowiedzi. Nie piszcie, ze fajnie bo juz sie nasycilem:] Dzieki Lewus za konstruktywna krytyke. Rozmycie texturki wynika pewnie z tego, ze ni nakladalem mapowania na siebie. Uzyskalem przez to wieksza niepowtarzalnosci calosci. Co do plaskosci to daje tu statyczne screeny i to zalezy wszystko od umiejscowienia swiatla. Obrzydnac nie obrzydnie i skoncze to. Narazie mam dosc ZB, wiec skoncze texturki tego co juz wysculptowane. Vip to Vip i umieszczam sobie robiac jednoczesnie pamietnik. Jak kogos to drazni zawsze nie musi tu wchodzic:] Pozdrawiam.
Gość Marioza Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 za mundurem panny sznurem hehe, portki gut fałdki mi sie podobają, dajesz dalej bo wiosna tuż tuż :P
soda Napisano 6 Luty 2008 Autor Napisano 6 Luty 2008 OK kolejny small updacik. Zrobilem spodnie, chyba sprobuje podbic normala jeszcze i zobacze jak bedzie to wygladalo. Jest niezle chyba, zle czegos mi brakuje. Speca boje sie ruszac, zeby nie wyszlo jak ubranie z plastiku. Sam juz nie wiem. Kolor spodnie moze tez zmienie, ale to jak juz bedzie cala postac zrobiona. Pozdrawiam i dzieki, ze chce sie wam odpisywac:] Tym razem jpg z glowa i emissivem na goglach.
Tomala Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Soda podobno jak skończysz tą postać to będzie koniec świata, nie spiesz się ;) Joke A tak na poważnie to spodnie fajnie wyglądają tylko właśnie wyraźniejszego bumpa im brakuje może jak dodasz normala to będzie lepiej. Pozdro.
soda Napisano 7 Luty 2008 Autor Napisano 7 Luty 2008 Chyba Majowie twierdzili, ze koniec swiata bedzie w 2014 to mam troche czasu:] Chlopaki dobrzy z matmy byli, wiec bardzo to jest prawdopodobne. Mamy ulice 1 Maja a tak malo wiemy o cywilizacji Majow.
Kuba Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Ze spodniami rzeczywiście mógłbyś pokombinować, żeby trochę odcinały się od reszty. Może jakieś lampasy lub wstawki jak na przedramionach? Natomiast głowa w edytorze wygląda ekstra. Świetnie wyszła skóra i gogle z glowem.
Levus Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Chyba Majowie twierdzili, ze koniec swiata bedzie w 2014 to mam troche czasu:] Chlopaki dobrzy z matmy byli, wiec bardzo to jest prawdopodobne. Mamy ulice 1 Maja a tak malo wiemy o cywilizacji Majow. Już się jeden taki, Nostradamus, z datą poślizgnął... To ulica Pierwszego Maja czy Jednego Maja?:D Pomarańczowa lampka na goglach mi nie podchodzi, ale your choice. Kuba dobrze pisze, nie utoń w tej zieleni, ale spoko, czekamy na ciąg dalszy. I dla zasady: jest fajnie:) pozdro!
soda Napisano 7 Luty 2008 Autor Napisano 7 Luty 2008 Dzieki za odpowiedzi. Tez mi troszke zielono sie robi, ale nie ma sensu chyba teraz mieszac w tym. Jak bedzie calosc to sie dobierze. Pobawilem sie znowu w edytorze i zrobilem takie cos. Chyba to przegiecie, ale ciekawe jak Wam sie podoba.
Levus Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Szczerze mówiąc myślałem o tym jakby glow wyglądał na tych paskach, ale raczej poprzednia wersja jest ciekawsza. Fajniej wygląda jak pomalowane na żółto farbą, niż jak neonówka. Jeśli już byś się na takie coś zdecydował, to zapewne wypadałoby zrobić takie neonki jeszcze w innych miejscach, ręce, nogi.. a to by za bardzo odwracało uwagę od stonowanego stroju w zieleniach i brązach. Jeśli już, to gdzieś dyskretnie możesz diodką zaświecić ewentulnie, ale nie tak mocno.
Matys Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 wyglada bardzo dziewnie zapodaj cala postqac to bedzie mozna ocenic bo narazie pewne elemnty sa ok ale jako calos prezetuje sie kiepsko... po pierwsze masz w miare sorowy design taki troche starwars, a nagle masz zolte paski na pancezu, ktore sie nadodatek swieca jakby to byl jakis robot, co jest dosc dziwne, tak samo pasek, ta klamra to jest poprostu prostokat, a jak sobie pomysle ze to jest futurystyczna postac ktora ma prostokat zamiast klamry to mam wrazenie ze to jest narazie fakowo i absolutnie do wymiany. detal samych faldek na ubraniu jest ok ale to tez jest wmiare szybka robota bez zbednego dopiszczania takze nie wymaga to duzo pracy.... jeszcze moznaby dac kilka uwag ale nie wiem czy jest ses. Pisales ze chcesz sie nauczyc na tej postaci jak najwiecej ale teraz zastanawiam sie czego tak naprawde sie tu uczysz ? dlamnie nauka polega na tym robisz najlepiej jak umiesz a pozniej patrzysz co ludzi Ci pisza i co jest nietak oczywiscie uzgledniajac obiektywne podejscie itp. Patrzac na Twoj watek mam lekkie wrazenie ze posty ludzi bierzesz z baaaaaaaaardzo wielkim dystansem i poprawiasz to co wydaje Ci sie ze jest niedopracowane, na dodatek bardzo wolno.... nie wiem czy kojazysz moje posty ale bardzo zadko negatywnie wypowadam sie o pracach innych ludzi bo wiem ze wkladaja w to duzo pracy, tutaj wrecz przciwnie widze minimalna ilosc pracy i oczekiwanie na na mase pozytywnych postow. nikt nie jest idealem ale czasmai trzeba sie wziac w garsc i skonczyc co sie zaczelo, a nie bronic sie wymowkami... nie mam zadnego autorytetu nie jestem wymiataczem ale takie jest moje zdanie.
Tomala Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 Ale pojechałeś z tymi żółtymi neonami na brzuchu. Trzeba by się zastanowić jaki jest sens umieszczania tego typu ozdóbek na mundurze. Może po to żeby ułatwić przeciwnikowi zadanie? Do czego służą te skórzane zwisające elementy w okolicach ud? No chyba że jako ozdoba, wtedy będzie to mundur galowy co prawda niezbyt eleganckiego kroju. W wojskowych ciuchach wszystko musi mieć jakąś funkcję mogłeś zapodać jakieś zasobniki na pasie, kieszenie na korpusie no nie wiem ale coś żeby było widać że jest to mundur żołnierza a nie strój na imprezę techno. Sorry trochę nie piszę tego na trzeźwo, mam nadzieję że się nie obrazisz ale tak to widzę. Pozdro.
plutko Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 Tomala: Z tym sensem i logicznością to można dyskutować. No bo niby powinno wszystko mieć jakieś przeznaczenie, ale spójrz na modele z Unreala. Gdzie tam sens, gdzie logika? Faktycznie ten neon trochę przesadzony. Może jakby na naramiennikach walnąć np. jako oznaczenie rangi? Świetna twarz, pancerz. Fałdy na nogach trochę odstają od reszty, ale i tak jest git.
Tomala Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 Dobra już wytrzeźwiałem, plutko postacie z UT noszą futurystyczne pancerze i wydaje mi się że concept artist z epic James Hawkins znakomicie poradził sobie z zaprojektowaniem takiej liczby pancerzy. Zachował różnorodność a za razem większość z nich wygląda jak by miała spełniać swoje zadanie. Co prawda zdarzają się kobiety w zbrojach od stóp do głów i dekoltem do pępka ale chyba nikt nie protestuje;) Jeżeli wziąć pod uwagę przeznaczenie gry i stylizację na futurystyczną wizję sportu przyszłości to wygląd modeli jest raczej uzasadniony.
plutko Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 No jasne, tylko jak tam by się zastanowić nad przeznaczeniem i działaniem niektórych detali to można się pogubić. A efekt jest jak najbardziej dobry. Ale oczywiście masz racje, chodziło mi o to tylko, że jakby zbytnio trzymać się "logiki" to byśmy nie wyszli poza mundury ze starship troopers. ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się