Skocz do zawartości

Postać 3D: Mundur


soda

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm, zgodze sie ze logika jest wazna, ale prawda jest taka ze tylko my na nia zwracamy uwage. graczy to nie obchodzi dopoki wyglada fajnie, cool, itd. Kwestia designu jest kwestia wzgledna, bo jezeli nic rzeczywiscie nie rzuca sie bardzo w oczy jako blad logiczny ( typu ograniczenie ruchu etc,) to w sumierozmawia sie o gustach i w pewnym sensie neguje wizje tworcy modelu, czego nie piwnno sie robic. Mowicie o przesadzownych pancerzach w gow/ut z jednej strony sa masakrycznie ciezkie, i wygladaja na ograniczajace ruchy, w zwiazku z czym czas reakcji osoby noszacej owa zbroje jest naprawde bardzo niski. Ale wygladaja cool wiec nikt nic nie mowi. No i to epic wiec tymbardziej nic nikt nie mowi. Design starszip trupers tez mozna podwazyc w kilku kwestiach. Tym bardziej design star wars ( ktory osobiscie uwazam za tak samo fajny jak i beznadziejny). Niestety ale za kazdym razem gdy sie cos tworzy a nie reprodukuje jest cos co jednemu moze lezec a drugiemu nie. Tak samo w tym wypadku jezeli mowa o ksztalcie, lokalizacji oraz intensywnosci incandescence. Generalnie kazdy incandescence na jakiejkielwiek zbroi spowoduje ze postac bedzie lepiej widoczna w nocy, przez co latwiejsza do ustrzelenia. Po kolejne hmm dlaczego zakladacie ze ta postac to zolniez. Pamietajcie ze teorie zawsze mozna dorobic do modelu. W zwiazku z czym dla mnie ta postac moze byc szefem magazynu na bron wydajacego giwery zolnierzom. Zolty ostry glow z przodu jest po to aby bylo go widac w tonach kurzu, a to ze na brzuchu , no coz bywa. Mnie osobiscie bardzo sie podoba. Pamietajcie ze nie zawsze logicznosc jest najwazniejsza jezeli chodzi o design, bo jezeli postac ma byc uber logiczna ( tzn jej zbroja) nie zawsze bedzie to szlo z fajnoscia. Jezeli cos ma byc logiczne, to zapomnijcie o starwarsach, warhammerach, battlestar galacticach, i i innyc stargate'ach. Tutaj liczy sie fajnosci i odrobina logicznosci a nie Logicznosc i odrobobina fajnosci.

Ale co tam.

Soda swietna robota, bardzo mi sie podoba jak do tej pory rewela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 125
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Stylistyka zalezy od wizji koncept artystow. Kilogramy blachy na czlowieku nigdy nie sa potrzebne w boju, jednak dobrze wygladaja w grze. Tak naprawde wystarczylo by pole silowe i zolniez w majtkach moglby walczyc. Jednak co to za bajer latac w majtkach po grze (chyba ze to jest laseczka:). Kazdy z designerow ma swoja wizje i trudno z tym dyskutowac.

Wracajac do mojej postaci to staram sie trzymac konceptu Sicsicsica. Chlopak mial taka wizje i stylistyke cos pomiedzy "dzis a jutro" i mi osobiscie podoba sie jego koncept. Moim zadaniem jest dopasowanie sie z modelem do jego wizji munduru. Funkcjonalnosc to 2-o planowa sprawa.

Zadajmy sobie pytanie po co np w UT3 sa frendzle na dole zbroi w ktore mozna sie zaplatac?? Dobrze wyglada i tyle i po co sie zastanawiac do czego moga sluzyc. U mnie tez sa i nie wiem do czego sluza. Zawsze tez sie zastanawialem po co zbroja na klacie jest tak zawila i skaplikowana?? np zbroja Marcusa z GoW..... stalo sie dla mnie jasne jak robilem swoja. Duze plaskie powierzchnie metalowe strasznie trudno zrobic, zeby wygladaly wiarygodnie.

 

Dziekuje za uwagi i krytyke, bo motywuje mnie do dalszej pracy i zmusza do przemyslen. Duzo bardziej cenie czepianie szczegolow niz jak ktos napisze, ze jest fajnie i kropka.

Matys mamy inne podejscie do tego forum. Odnosze wrazenie, ze traktujesz to forum bardziej jako galeria zrobionych modeli nad ktorymi sie dyskutuje co mozna by zrobic lepiej. Ja traktuje jako warsztat gdzie pokazuje najmniejsze pierdoly i postep swoich prac. Moze zbyt wolny ale zawsze postep. Swoja zabawe z gameartem traktuje jako hobby, w chwili obecnej i kazda godzina spedzona nad tym modelem sprawia mi masochistyczna przyjemnosc.

To co innym zajmuje 5 minut, niestety mi pochlania duzo wiecej czasu. Poprostu probuje, wywalam robie na nowo i tak z 5-6 razy. Popelnilem 1 zasadniczy blad..... nie robilem calej postaci, tylko robilem fragmentami. To samo z teksturowaniem, zamiast zrobic cala skore robie ja po kawalkach przez co dodaje sobie roboty. Za duzo renderuje, za duzo sprawdzam w UT3 enginie. Wynika to z niepewnosci. Uwazam ze warto zrobic 1 postac dluzej i dokladnie na max swoich mozliwosci niz 10 bylejak i szybko.

Podsumowujac widze swoje bledy i widze ze na maxa spartolilem system pracy wchodzac w detale zamiast robic etapami. Jest to nauka na przyszle modele.

 

 

A zapomnialem o neonowkach na brzuchu:P

Chcialem umiescic jpga, bo nie mialem pewnosci czy to nie przegiecie. Gapiac sie przez tyle godzin na ten model trace dystans i czasem potrzebuje opini z zewnatrz.

Za bogato jest z tymi zarowami i beda zolte mosiezna czy tam pomalowane na zolto paski. Glow jest troszke za mocny i musze zgasic go troszke, ale to juz na sam koniec. Sprobuje jeszcze z tymi neonakami na sam koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

nie chciałes słuchac jak ci mówiłem zebys robil po kolei hi, normal , kolor, to si e teraz męcz hehe,

co do dyskusji to wiadomo ze logika jest bez znaczenia :D, liczy sie tylko to zeby wyglad był fajny/atrakcyjny/rewelacyjny i zeby to wszsytko sie zginało dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym powiedział że model wręcz jest za ubogi. Chcesz jechać żółte neony, to jedź. Chcesz mieć nagolenniki w żółte ciapki stalowo-meidziano-chromowe (?) Rób. Na tym właśnie polega concept design. Jesteś niczym nie ograniczony (jedynie własną wyobraźnią) a doszukiwanie sie sensu dlaczego tak to wygląda to zwykłe przyp... . Widział ktoś w realu pannę która by nałożyła na siebie zbroję z U3 i ruszyła z raciczki równym krokiem. Wystarczy wejśc na stronkę z modami http://www.moddb.com i pooglądać jakie ludzie stalowe choinki wymyślają... Mi osobiście podobają się te żółte neonki i uważam że nie masz co z nich rezygnować.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, jak na dzisiejsze trendy, design jest strasznie bidny.

"Wojskowość" podkreśl pagonami.

Możesz dodać wyposażenie taktyczne - torby, kabury, a na ubraniu zbajerowane kieszenie, paski, sprzączki, szwy. I to wszystko musi być JAKIEŚ.

 

Najlepsza porada o jakiej słyszałem - dokonale pasuje do designerskich dywagacji:

"Paint THE apple, not AN apple" - myślę że zrozumiesz :)

 

Za to wykonanie na wysokim poziomie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki ponownie za odpowiedzi i podpowiedzi. W zalozeniu ma to byc 1 stroj postaci gracza, wiec jest ubogi. Porozmawiam z Sicsicsic czy uwaza za stosowne dodac te torby (on tu rzadzi jesli chodzi o design) ja trzymam sie poprostu konceptu.

 

OK kolejny progresik. Skonczylem przedramiona i zabieram sie za sculpt buciorow. Chyba troszke przyspieszylem, ale tepo dalej slimacze:P

 

Z neonkami poczekam do konca i wtedy sie zadecyduje, narazie wersja oszczedna w neony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie neonów - bardziej podoba mi się wersja bez nich, gdzie żółte wstawki wyglądają jak metal/tworzywo. Natomiast glow na goglach i znaku na plecach jest ok. Mam nadzieję, że jeszcze skonsultujesz te spodnie, bo aż się proszą o lampasy czy cuś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK to kolejny updacik. Skonczylem sculpta (kabura z pistoletem na deser zostaje). Juz widze swiatelko w tunelu i zblizam sie do konca. Kamerka taka dziwna bo nie chce mi sie wgryzac narazie w UT3 edytor. OK zabieram sie za teksturke:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie wszystko super OPRÓCZ neona. Jest niczym nie uzasadniony (no chyba że byłby odwrócony, wtedy przynajmniej wskazywałby gdzie dokować) i psuje świetną całość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie wszystko super OPRÓCZ neona. Jest niczym nie uzasadniony (no chyba że byłby odwrócony, wtedy przynajmniej wskazywałby gdzie dokować) i psuje świetną całość

 

popieram

 

Możesz dać jakieś skromne lampki jeszcze gdzieś, np na rękawicy, ale napradę niewielkie. Fajny jest ten mundur, niech lepiej pozostanie bardziej dyskretny.

 

Nie wiem, czy bym się nie pozbył też tej żółtej lampki na goglach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO ten trojkat moglbys zamienic na cos innego- np. na jakies prostokaty idace wzdluz kregoslupa. Sama koncepcja jest fajna, zwlaszcza ze cos takiego jest wykorzystane w tiberium jako wskaznik zycia. Ale tak jak porasz napisal. Po prostu PRO!

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej no- Soda to jeden z gości którzy dla mnie są nieodmiennie inspiracją (chyba mu fanklub założę). Gość który robi game art z głową i wyciska z poligonów więcej niż byłbym w stanie sobie wyobrazić. Czapka z głowy i szczęka na ziemi- także śledzę jak mogę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności