KRUQ Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 Od jakiegoś czasu pracuję nad modelem polskiego pojazdu pancernego piechoty KTO Rosomak. Model robię na potrzeby moda: Battlefield 2 Project Reality. Chciał bym znać waszą opinię na jego temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 Yo! Textury we wczesnym stadium, trochę sztucznie wyglądają.. Zapodaj siatkę i nie dawaj na takim tle bo po oczach pali i kolory gasną, szare jakieś najlepiej, neutralne daj. pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 Pobrudzisz, odrapiesz teksturę i będzie wporzo :) bo na razie wygląda tak jakoś płasko. p.s. To niebieskie tło wypala mi oczy xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 No myślę że będzie naprawdę dobrze - pokaż może mapowanie i txt to bedzie mozna powiedzieć więcej - Myślę że jak zarzucisz LM i mapę z dirtem to będzie o niebo lepiej. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 29 Listopad 2007 Share Napisano 29 Listopad 2007 bez brudu, kurzu etc. wygląda dość ochydnie. podrap go bo modelik zasługuje naładną teksture. Daj ślady użytkowania. jak nie wiesz jakie to możesz podpatrzec jak modelarze malujący figurki to robią. ot chodźby tu http://hyperscale.com/gallery.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUQ Napisano 30 Listopad 2007 Autor Share Napisano 30 Listopad 2007 Przepraszam za niebieski, obiecuję nigdy więcej. Co do brudu i kurzu to chciałem go dorzucić jak już skończę malować wszystkie części pojazdu, a została mi jeszcze wieżyczka. Model ma 6300 trójkątów i texturę 2048x2048 + spec i opasity. Zamierzam dorzucić jeszcze normalkę z geometrii żeby nadać więcej głębi tym wszystkim detalom. Oto siateczka Przepraszam Bro ale nie wiem co oznacza skrót LM, czy mógł by mi ktoś wyjaśnić ? A mapa dirt to jakiś specjalny kanał ?? Czy chodzi ci o domalowanie brudu bo nie znam tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 30 Listopad 2007 Share Napisano 30 Listopad 2007 LM - light map. czasami pojawia sie też AO od Ambient occlusion. chodzi o wypalenie cieni na tex. Mapa dirt to w tym wypadku zabrudzenia narzucone na bazową teksture w photoshopie (PS :P ) Czasami w wypadku tekstur/materiałów enviro jako oddzielny plik graficzny o innym mapowaniu z maską przeźroczystosći (potocznie Alphą) czym to modelowałes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUQ Napisano 30 Listopad 2007 Autor Share Napisano 30 Listopad 2007 Wielkie dzięki Eric_Draven, za wyjaśnienia. Ambient to już bliższe mi pojęcie. Silnik BF2 chyba obsługuje mapy dirt, to chyba może się przydać na maskowanie szwów. Ale jak napisałem brudził będę jak skończę malować. Załóżmy że pojazd stoi na fabrycznym parkingu i jeszcze żaden srak na niego nie naptakał :) Modelowałem w 3Ds, ale zawsze spędzam trochę czasu na wydłubywaniu zbędnych płaszczyzny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 30 Listopad 2007 Share Napisano 30 Listopad 2007 siatka zdaje się być w porządku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUQ Napisano 4 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2007 Skończyłem malować wszystkie części. Teraz zabieram się za brudzenie cieniowanie i normal mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomik8on69 Napisano 4 Grudzień 2007 Share Napisano 4 Grudzień 2007 Z boku wygląda trochę dziwnie Jakby ważył o wiele mniej niż w rzeczywistości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 4 Grudzień 2007 Share Napisano 4 Grudzień 2007 sprawy ida w dobrym kierunku; normalke dorob, odrapania, kurz i przydymienia w odpowiednich miejscach; oznaczenia taktyczne i znaczki klubowe; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUQ Napisano 4 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2007 A ile powinien ważyć ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUQ Napisano 9 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 9 Grudzień 2007 A wiec ciut go pobrudziłem i dodałem szczegułów Co wy na to :) Sorry za double jak by co usuwać tego posta powyżej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 9 Grudzień 2007 Share Napisano 9 Grudzień 2007 modelik sam jest ok, jednak textuka wymaga dopracowania i nie wiem czy z kołami nie przesadziłeś, chodzi o ten brud... warto porysować , podniszczyć jakoś ten modelik, popracuj nad realizmem materiału... powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 9 Grudzień 2007 Share Napisano 9 Grudzień 2007 no teksturka dalej sterylna :P pościeraj lakier na krawędziach pojazdu zwłaszcza z przodu, tam się najczęściej ściera, w końcu Rosomak jeździ po krzaczorach, wbija się w ściany, zbiera stada kul i odłamków itd. nie może być tylko ochlapany błotem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 9 Grudzień 2007 Share Napisano 9 Grudzień 2007 Model fajny, dodaj tylko te otarcia na krawędziach i może pomyśl nad specularem. Ożywi Ci metal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1nS Napisano 9 Grudzień 2007 Share Napisano 9 Grudzień 2007 Popracuj nad samym renderem. Nie trzeba 'brudzić' modelu, żeby był fajny ;) Przykład: http://www.game-artist.net/forums/finished-pieces/3829-oshkosh-bushmaster-more-apcs-large-images.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 9 Grudzień 2007 Share Napisano 9 Grudzień 2007 koniecznie musisz nad tym posiedzieć jeszcze i to długo. metal nie wygląda jak metal tylko jak papier. jest całkiem płaski niema żadnych szczegółów ani faktury. musisz obejrzeć jak wygląda malowany metal. nigdy nie jest do tego stopnia jednolity. ten brud co teraz dodałeś wygląda na kurz który jednak cały jest równomiernie naciapany na całym modelu. przez co znowu jest jednolicie. oglądaj jak najwięcej prac innych i staraj się naśladować, tak aby metal wyglądał jak metal :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 10 Grudzień 2007 Share Napisano 10 Grudzień 2007 Model mi sie podoba. Wygladz to co powinno byc wygladzone (opony) daj speculara i normalke, w ambientowym swietle wszystkie modele prezentuja sie slabo wiec daj z 3 omni (tylko jedno z cieniem). O wiele bardziej mi sie podoba ten niz ten na game-artist net ... bushmaster prosto z salonu lmao. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 14 Grudzień 2007 Share Napisano 14 Grudzień 2007 imo tak powinien wygladać. Zrobiłem małą pomalówke for ja. błoto nie wyglada jak błoto. patrz jak mogło by to wyglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sicksicksick Napisano 15 Grudzień 2007 Share Napisano 15 Grudzień 2007 nom z błotem juz ciekawsze ale dalej wyglada jak papierowy model. Choć sam mesh wpożądku tylko textura plus [render/światło] =papier.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUQ Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2007 Więc dodałem OA, Specular, trochę rys i normalkę. Nad tym błotem jeszcze się zastanowię/pokombinuję. Z 3 omniakami textura prezentuje się rzeczywiście lepiej, niestety totalnie rozpłaszczają one normalkę. Oto rezultaty Kombinowałem z tymi światłami jak sie tylko dało ale chyba to nie jest moja mocna strona. A tu jak to wygląda w ambientowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 17 Grudzień 2007 Share Napisano 17 Grudzień 2007 mało naturalne. tak: tu strona z resztą http://armor.odbolive.com/axisww2.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUQ Napisano 17 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 17 Grudzień 2007 Podkręciłem nieco normalkę. I raczej tak już zostawię. Następny będzie lepszy bo tego męczę już miesiąc i mam go dosyć. Dzięki wszystkim za pomoc, przy następnym modelu będę lepiej widział co robić. Jak na pierwszą texturę ta chyba nie jest taka zła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 17 Grudzień 2007 Share Napisano 17 Grudzień 2007 Jest dobrze, co to za za białe naklejki na felgach? Nie qmam dlaczego kurz jest porozkładany w takich "prostokątach" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 17 Grudzień 2007 Share Napisano 17 Grudzień 2007 Niezle ale ja bym podciagnal kontrast i moze powielil txt z multiply z odcieniem szarosci na okolo 60 % Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 17 Grudzień 2007 Share Napisano 17 Grudzień 2007 co to za za białe naklejki na felgach? to cena :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUQ Napisano 18 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 18 Grudzień 2007 Rosomak w akcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUQ Napisano 21 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 21 Grudzień 2007 Pogrzebałem trochę w Mentalrayu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 22 Grudzień 2007 Share Napisano 22 Grudzień 2007 Coraz ładniej :). Wystarczy dodac specular'a, zeby metal wygladał jak metal, moze jeszcze lekko z przodu ubrudzić i bedzie git :D. Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 22 Grudzień 2007 Share Napisano 22 Grudzień 2007 dalej chcesz komentsy odnosnie diffuse czy już nie masz zamiaru się nią bawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUQ Napisano 23 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2007 Próbuje teraz uzyskać najlepszy efekt z tego co mam, bo uczę się pracować z renderem. Rosomak zostanie niedługo exportowany do gry więc może zamieszczę jakiś skriny. A co do samego modelu to ile można jedną pracę poprawiać, a szczególnie pierwsza :P Pyzatym gonił mnie termin. Prawdę mówiąc siedzę nad nią z 7 tygodni i mam jej dosyć. Pora zrobić coś świeżego. Wielkie dzięki wszystkim za komentarze i podpowiedzi. Wszystkie będą uwzględnione przy następnej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUQ Napisano 12 Luty 2008 Autor Share Napisano 12 Luty 2008 Jeszcze powalczyłem z renderem :) Texturka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scottero Napisano 13 Luty 2008 Share Napisano 13 Luty 2008 IMHO, nie oddales wogole faktury metalu- ale pozatym wszystko najs :) Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sysol Napisano 13 Luty 2008 Share Napisano 13 Luty 2008 siemka masz blueprinty do niego ?? jeśli tak to podziel się prosze :] [email protected] dzięki z góry !:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUQ Napisano 13 Luty 2008 Autor Share Napisano 13 Luty 2008 Niema bluprintów do tego diabelstwa każdy detal z tysiąca zdjęć robiłem :) Poza tym te co są są rozdzielczości znaczka pocztowego zazwyczaj :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się