Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

38c3-mini.jpg

 

320 000 poly, 30 godzin roboty w Blenderowym sculpt mode. render też w Blendku, więc mamy paskudne przejścia kolorów na podłożu :>

tekstur nie będzie, nie miałem czasu na unwrap i pracuję nad Battlecruiserem

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja się wypowiem mniej pochlebnie... detal slaby w sensie raczej bardziej zapackany niż celowy. model ok ale bardziej sie przyłuz do detali itp bo wyglada na plasteline

Napisano

Przyjemniutki sculpcik:)

Zergowie fajnymi stworami są.

A że w blenderze to podziwiam, jest koszmarnie powolny jak dla mnie.

 

gratuluje i pozdrawiam!

Napisano

dzięki wszystkim.

z losowością detalu macie rację. heh, chyba na (powtarzających sie) płytach to najgorzej widać.

 

ten model działał płynnie na 0.7GB ramu. w grafice 3D zresztą każdy wybrzydza albo zostaje wyznawcą jakiegoś pakietu, bo wybór duży. Blender pozwala obsłużyć 50% funkcji klawiszami i ma wszystkie potrzebne mi funkcje oprócz Bevel Dla Ludzi. nie przekonacie mnie do niczego poza Mayą, a na tą jeszcze kilka lat pooszczędzam...

Napisano

dzięki za komenty

piksar: na naukę Blendka trzeba sporo czasu znaleźć, albo zakupić polskie Blender Kompendium. nie ma tak przyjemnie, jak z komercyjnymi (setki tutoriali w sieci czy na stronach producenta)... niemniej, z twoim doświadczeniem odpada nauka "czystego 3D", zostaje tylko porównać funkcje i wkuć klawiszologię - możliwość przypisania własnych hotkeys dopiero w kolejnej wersji się pojawi (za miesiąc albo i trzy, kto wie)

Napisano

Wymiata. Z ciekawości- jak było z zagęszczeniem siatki/ obciążeniem komputera ? O ile kojarzę Blender miewa problemy z zarządzaniem pamięcią przy cięższych siatkach w sculpt mode

Napisano

Świetny model, oddaje ten dziki charakter zerglingów.

 

Na czym się wzorowałeś? Miałeś jakieś koncepty? Może render zerglinga wypuszczony przy okazji pracami na StarCraft:Ghost? Pysk bardzo podobny do tego, który widzimy w okienku z portretami jednostek.

 

A w ogóle co to za projekt? sclegacy.com ? Powiedz coś więcej :)

Napisano

RK, włączyłeś Sculpt -> Partial Redraw i masz Undo Levels w opcjach odpowiednio niskie? bardzo dobrze mi się pracowało, powyżej 600 000 vert (768 RAMu, GF 6600gt, Athlon64 3000+) bywają problemy.

 

ładnie Leru, wszystko zgadłeś po kolei :D morda wzorowana na portrecie, proporcje brałem z renderka, o którym mówisz - znacznie lepszy niż (wypuszczone niedawno) lingi z SC2

SClegacy... pytasz co to, czy co tam robię?

 

ten Zergling szedł akurat na baner do PP:

header.jpg

jakość miała być docelowo niższa, ale przyjemnie mi się rzeźbiło.

jestem u nich w Gfx Staff. eksperymentujemy z wyglądem strony, efekty pokażemy koło stycznia. wreszcie się nieco ludzi z motywacją trafiło, więc odświeżamy serwis w tej kwestii.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności