muody Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 320 000 poly, 30 godzin roboty w Blenderowym sculpt mode. render też w Blendku, więc mamy paskudne przejścia kolorów na podłożu :> tekstur nie będzie, nie miałem czasu na unwrap i pracuję nad Battlecruiserem
Tas Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 super, zazdroszcze zdolnosci plastycznych i odwagi robienia w blenderze. gratuluje!!
Skateforlife Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 O kur**...Ja robie w Maxie ,ale w pelni podziwiam twoj opor i zdolnosci Yo. super!.
Kulex Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 Fajne, ale zmień nazwę potwora, bo brzmi łagodnie.
torm Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 Kulex Ty tak celowo ? ;) model świetny! hail to starcraft :)
BLADE Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 ja się wypowiem mniej pochlebnie... detal slaby w sensie raczej bardziej zapackany niż celowy. model ok ale bardziej sie przyłuz do detali itp bo wyglada na plasteline
Levus Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 Przyjemniutki sculpcik:) Zergowie fajnymi stworami są. A że w blenderze to podziwiam, jest koszmarnie powolny jak dla mnie. gratuluje i pozdrawiam!
AGmakonts Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 zgodzić się niestety muśze że troche napaćkane ale i tak dobrze Lewus - blender w ogóle jest koszmarny;]
muody Napisano 30 Listopad 2007 Autor Napisano 30 Listopad 2007 dzięki wszystkim. z losowością detalu macie rację. heh, chyba na (powtarzających sie) płytach to najgorzej widać. ten model działał płynnie na 0.7GB ramu. w grafice 3D zresztą każdy wybrzydza albo zostaje wyznawcą jakiegoś pakietu, bo wybór duży. Blender pozwala obsłużyć 50% funkcji klawiszami i ma wszystkie potrzebne mi funkcje oprócz Bevel Dla Ludzi. nie przekonacie mnie do niczego poza Mayą, a na tą jeszcze kilka lat pooszczędzam...
-hpx- Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 Świetne! Nie mam pojęcia jak takie coś można w blenderze zrobić :)
piksar Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 świetne ---- jak ja bym chciał zgłębić blendera
Temporal Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 przejarane xD a tak na serio to fajny sculpt moze widzialo sie jeszcze lepsze prace ale i tak taki poziom to naprawde powod do dumy
kots Napisano 3 Grudzień 2007 Napisano 3 Grudzień 2007 No to co, że Blender? Umiejętności się liczą. Fajnie wyszło. Cheers.
muody Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Napisano 3 Grudzień 2007 dzięki za komenty piksar: na naukę Blendka trzeba sporo czasu znaleźć, albo zakupić polskie Blender Kompendium. nie ma tak przyjemnie, jak z komercyjnymi (setki tutoriali w sieci czy na stronach producenta)... niemniej, z twoim doświadczeniem odpada nauka "czystego 3D", zostaje tylko porównać funkcje i wkuć klawiszologię - możliwość przypisania własnych hotkeys dopiero w kolejnej wersji się pojawi (za miesiąc albo i trzy, kto wie)
RK Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 Wymiata. Z ciekawości- jak było z zagęszczeniem siatki/ obciążeniem komputera ? O ile kojarzę Blender miewa problemy z zarządzaniem pamięcią przy cięższych siatkach w sculpt mode
Leru Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 Świetny model, oddaje ten dziki charakter zerglingów. Na czym się wzorowałeś? Miałeś jakieś koncepty? Może render zerglinga wypuszczony przy okazji pracami na StarCraft:Ghost? Pysk bardzo podobny do tego, który widzimy w okienku z portretami jednostek. A w ogóle co to za projekt? sclegacy.com ? Powiedz coś więcej :)
muody Napisano 5 Grudzień 2007 Autor Napisano 5 Grudzień 2007 RK, włączyłeś Sculpt -> Partial Redraw i masz Undo Levels w opcjach odpowiednio niskie? bardzo dobrze mi się pracowało, powyżej 600 000 vert (768 RAMu, GF 6600gt, Athlon64 3000+) bywają problemy. ładnie Leru, wszystko zgadłeś po kolei :D morda wzorowana na portrecie, proporcje brałem z renderka, o którym mówisz - znacznie lepszy niż (wypuszczone niedawno) lingi z SC2 SClegacy... pytasz co to, czy co tam robię? ten Zergling szedł akurat na baner do PP: jakość miała być docelowo niższa, ale przyjemnie mi się rzeźbiło. jestem u nich w Gfx Staff. eksperymentujemy z wyglądem strony, efekty pokażemy koło stycznia. wreszcie się nieco ludzi z motywacją trafiło, więc odświeżamy serwis w tej kwestii.
Rekomendowane odpowiedzi