Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Zerg Zergling


muody

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dzięki wszystkim.

z losowością detalu macie rację. heh, chyba na (powtarzających sie) płytach to najgorzej widać.

 

ten model działał płynnie na 0.7GB ramu. w grafice 3D zresztą każdy wybrzydza albo zostaje wyznawcą jakiegoś pakietu, bo wybór duży. Blender pozwala obsłużyć 50% funkcji klawiszami i ma wszystkie potrzebne mi funkcje oprócz Bevel Dla Ludzi. nie przekonacie mnie do niczego poza Mayą, a na tą jeszcze kilka lat pooszczędzam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za komenty

piksar: na naukę Blendka trzeba sporo czasu znaleźć, albo zakupić polskie Blender Kompendium. nie ma tak przyjemnie, jak z komercyjnymi (setki tutoriali w sieci czy na stronach producenta)... niemniej, z twoim doświadczeniem odpada nauka "czystego 3D", zostaje tylko porównać funkcje i wkuć klawiszologię - możliwość przypisania własnych hotkeys dopiero w kolejnej wersji się pojawi (za miesiąc albo i trzy, kto wie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny model, oddaje ten dziki charakter zerglingów.

 

Na czym się wzorowałeś? Miałeś jakieś koncepty? Może render zerglinga wypuszczony przy okazji pracami na StarCraft:Ghost? Pysk bardzo podobny do tego, który widzimy w okienku z portretami jednostek.

 

A w ogóle co to za projekt? sclegacy.com ? Powiedz coś więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RK, włączyłeś Sculpt -> Partial Redraw i masz Undo Levels w opcjach odpowiednio niskie? bardzo dobrze mi się pracowało, powyżej 600 000 vert (768 RAMu, GF 6600gt, Athlon64 3000+) bywają problemy.

 

ładnie Leru, wszystko zgadłeś po kolei :D morda wzorowana na portrecie, proporcje brałem z renderka, o którym mówisz - znacznie lepszy niż (wypuszczone niedawno) lingi z SC2

SClegacy... pytasz co to, czy co tam robię?

 

ten Zergling szedł akurat na baner do PP:

header.jpg

jakość miała być docelowo niższa, ale przyjemnie mi się rzeźbiło.

jestem u nich w Gfx Staff. eksperymentujemy z wyglądem strony, efekty pokażemy koło stycznia. wreszcie się nieco ludzi z motywacją trafiło, więc odświeżamy serwis w tej kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności