Napisano 30 Listopad 200717 l 320 000 poly, 30 godzin roboty w Blenderowym sculpt mode. render też w Blendku, więc mamy paskudne przejścia kolorów na podłożu :> tekstur nie będzie, nie miałem czasu na unwrap i pracuję nad Battlecruiserem
Napisano 30 Listopad 200717 l super, zazdroszcze zdolnosci plastycznych i odwagi robienia w blenderze. gratuluje!!
Napisano 30 Listopad 200717 l O kur**...Ja robie w Maxie ,ale w pelni podziwiam twoj opor i zdolnosci Yo. super!.
Napisano 30 Listopad 200717 l ja się wypowiem mniej pochlebnie... detal slaby w sensie raczej bardziej zapackany niż celowy. model ok ale bardziej sie przyłuz do detali itp bo wyglada na plasteline
Napisano 30 Listopad 200717 l Przyjemniutki sculpcik:) Zergowie fajnymi stworami są. A że w blenderze to podziwiam, jest koszmarnie powolny jak dla mnie. gratuluje i pozdrawiam!
Napisano 30 Listopad 200717 l zgodzić się niestety muśze że troche napaćkane ale i tak dobrze Lewus - blender w ogóle jest koszmarny;]
Napisano 30 Listopad 200717 l Autor dzięki wszystkim. z losowością detalu macie rację. heh, chyba na (powtarzających sie) płytach to najgorzej widać. ten model działał płynnie na 0.7GB ramu. w grafice 3D zresztą każdy wybrzydza albo zostaje wyznawcą jakiegoś pakietu, bo wybór duży. Blender pozwala obsłużyć 50% funkcji klawiszami i ma wszystkie potrzebne mi funkcje oprócz Bevel Dla Ludzi. nie przekonacie mnie do niczego poza Mayą, a na tą jeszcze kilka lat pooszczędzam...
Napisano 1 Grudzień 200717 l przejarane xD a tak na serio to fajny sculpt moze widzialo sie jeszcze lepsze prace ale i tak taki poziom to naprawde powod do dumy
Napisano 3 Grudzień 200717 l Autor dzięki za komenty piksar: na naukę Blendka trzeba sporo czasu znaleźć, albo zakupić polskie Blender Kompendium. nie ma tak przyjemnie, jak z komercyjnymi (setki tutoriali w sieci czy na stronach producenta)... niemniej, z twoim doświadczeniem odpada nauka "czystego 3D", zostaje tylko porównać funkcje i wkuć klawiszologię - możliwość przypisania własnych hotkeys dopiero w kolejnej wersji się pojawi (za miesiąc albo i trzy, kto wie)
Napisano 4 Grudzień 200717 l Wymiata. Z ciekawości- jak było z zagęszczeniem siatki/ obciążeniem komputera ? O ile kojarzę Blender miewa problemy z zarządzaniem pamięcią przy cięższych siatkach w sculpt mode
Napisano 5 Grudzień 200717 l Świetny model, oddaje ten dziki charakter zerglingów. Na czym się wzorowałeś? Miałeś jakieś koncepty? Może render zerglinga wypuszczony przy okazji pracami na StarCraft:Ghost? Pysk bardzo podobny do tego, który widzimy w okienku z portretami jednostek. A w ogóle co to za projekt? sclegacy.com ? Powiedz coś więcej :)
Napisano 5 Grudzień 200717 l Autor RK, włączyłeś Sculpt -> Partial Redraw i masz Undo Levels w opcjach odpowiednio niskie? bardzo dobrze mi się pracowało, powyżej 600 000 vert (768 RAMu, GF 6600gt, Athlon64 3000+) bywają problemy. ładnie Leru, wszystko zgadłeś po kolei :D morda wzorowana na portrecie, proporcje brałem z renderka, o którym mówisz - znacznie lepszy niż (wypuszczone niedawno) lingi z SC2 SClegacy... pytasz co to, czy co tam robię? ten Zergling szedł akurat na baner do PP: jakość miała być docelowo niższa, ale przyjemnie mi się rzeźbiło. jestem u nich w Gfx Staff. eksperymentujemy z wyglądem strony, efekty pokażemy koło stycznia. wreszcie się nieco ludzi z motywacją trafiło, więc odświeżamy serwis w tej kwestii.