Wichur Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 (edytowane) Chciałem zaprezentować pare moich modeli low-poly :) wszystko w trisach podane Audi a4: 1.200 Honda s2000: 5.009 Lancia Delta: 3.585 Nissan 300zx: 4.947 bez kol mercedes L300: 961 a teraz modele wykonane pod gre, dwustronne objekty, detale na czesci zamienne, komora silnika, podwozie, itp... Mitsubishi Eclipse: 12.221 Mazda rx7: 11.882 Fiat 126p: 24.127 ---------------------------------- I mam prewien problem... w trakcie robienia textury do Renault Clio komp mi sie zrestartowal... i nie moge otworzyc pliku psd :( pisze, ze format przez mojego szopa 7.0 nie jest obslugiwany :| minuaturka textury sie wyswietla. Probowalem psd recover ale nie dalo rady... czy moze jest jakis inny sposob? bo stracilem troche czasu przy tym a nie chce mi sie robic od poczatku :D Edytowane 29 Wrzesień 2009 przez Wichur takie tam
Sebastian Ozga Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 low-poly mówisz? Bardzo fajne modele, pokaż siatki i podaj ile masz poly dla każdego modelu.
Wichur Napisano 7 Grudzień 2007 Autor Napisano 7 Grudzień 2007 low-poly mówisz? Bardzo fajne modele, pokaż siatki i podaj ile masz poly dla każdego modelu. Siatki... szczerze nie chce mi sie robic zrzutow siatek, ale jak tylko wejde na kompa na dluzszy czas to postaram sie wkleic pare ;]
Wichur Napisano 7 Grudzień 2007 Autor Napisano 7 Grudzień 2007 kolekcja modeli z zanozy :) milo wspominam te czasy ;] i moj ulubiony model :)
Gość Marioza Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 gut staf !, zawsze uwazlem ze w tym programiku powstala kupa swietnych wozów, ktorych spora zresztą część mam jako mody do gta, i pomyslec ze to wszsytko bylo tam układane z ręki kazdy trojkat nie tak jak w maxie pyk pyk box extrude, chamferki i inne ulatwiacze :D edit\ pierwsza seria rowniez dobra, jestem za =) edit2\ pamietam tego duzego kwiata, byl zdaje sie do gta vc i był Twojego autrostwa z tego co pamietam, tyle ze albo mnie pamiec myli albo mi sie wydaje ten zgry był jakis rowniejszy ;)
Wichur Napisano 7 Grudzień 2007 Autor Napisano 7 Grudzień 2007 gut staf !, zawsze uwazlem ze w tym programiku powstala kupa swietnych wozów, ktorych spora zresztą część mam jako mody do gta, i pomyslec ze to wszsytko bylo tam układane z ręki kazdy trojkat nie tak jak w maxie pyk pyk box extrude, chamferki i inne ulatwiacze :D edit\ pierwsza seria rowniez dobra, jestem za =) edit2\ pamietam tego duzego kwiata, byl zdaje sie do gta vc i był Twojego autrostwa z tego co pamietam, tyle ze albo mnie pamiec myli albo mi sie wydaje ten zgry był jakis rowniejszy ;) Tak Mario, to byl moj do GTA zystal on niesamowitą popularność wsród ludzi grających w GTA ;]
Ex3 Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 Wozy masz ładniutkie :) aż chyba sobie zainstaluje gtasa i pojeżdżę :)
pecet Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 ładne modele ale kurde myślałem że nikt jeszcze nie zrobił polonez caro, nie no teraz to nie mam po co go konczyć ;)
Gość User190 Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 Wyglądają całkiem fajnie :) Przy małej ilości poly :)
Ardeni Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 Bardzo fajne modele, podoba mi się poziom detali w niektórych, lubie jak jest silnik itp.
Por@szek Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Nice, podobac sie ;) Nie wiem jakiego innego komenta chciales :P
Wichur Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Napisano 13 Grudzień 2007 Bardzo fajne modele, podoba mi się poziom detali w niektórych, lubie jak jest silnik itp. też to lubie ;) chociaz najczesciej walne jakoegos boxa i naloze texture :D ale efekt koncowy wychodzi dobrze
pecet Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 rowki takie nie bardzo, te kanty na nadkolach może by "wyciąć" za pomocą przezroczystosci na tex? ogólnie to taki oldskul ;)
Ardeni Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 Nie podałeś rozmiaru textur, z tego co widzę, to te linie dla rowka przy klapie z przodu mogłeś puścić z texturą samej klapy, w ten sposób pozbyłbyś się tej szarpaniny która wyszła po zrobieniu paska przy texturze nadkola. Tak samo z klapą tyłu, chociaż tam może być już widoczny bug szpary (niezgodnej z oryginałem - przesuniętej). Mam nadzieje, że dobrze wytłumaczyłem i sprawdzi się to. Nie potrzebnie imo jeszcze ciąłeś siatką szyby na potrzeby uszczelek.
Wichur Napisano 28 Grudzień 2007 Autor Napisano 28 Grudzień 2007 poprawilem troszke texture... prezentuje sie nastepujaco:
Ardeni Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 Czy mi się zdaje, czy to już w street legalu? przecież to miało być takie trudne i czasochłonne? Textura już lepiej
floo Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 fajne modele... podoba się... ;) powodzenia z kolejnymi! ;)
Wichur Napisano 28 Grudzień 2007 Autor Napisano 28 Grudzień 2007 Czy mi się zdaje, czy to już w street legalu? przecież to miało być takie trudne i czasochłonne? Textura już lepiej tak to jest w street legalu, jest dodany jako "traffic car" czy sam chassis i kola :) dlatego mozna jedynie tak szybko wstawic. Modele "z garazu" sa czasochlonne.
Wichur Napisano 31 Grudzień 2007 Autor Napisano 31 Grudzień 2007 http://img218.imageshack.us/img218/4449/ad1nv4.th.jpg[/img]http://img218.imageshack.us/img218/4150/ad2sk0.th.jpg[/img] poprawione lampy, i super low wnetrze ;D
Wichur Napisano 5 Luty 2008 Autor Napisano 5 Luty 2008 ładnie, coraz lepiej, z czego to screen? to render z maxa ;D
grzegerz Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 WICHUR podzielisz sie modelem tej audicy?:>:>:>:> chcial bym sie nia pobawic oczywiscie rep. bedzie :)))
Wichur Napisano 17 Kwiecień 2008 Autor Napisano 17 Kwiecień 2008 nie chcialem zakladac nowego tematu :)
Scottero Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 hmmmm.... najbardziej mi sie podoba trzeci poziom zniszczen... pierwszy i drugi wyglada conajmniej sztucznie- o tak, takie papierowe modele... zwlasza na pierwszym poziomie, zniszczenia wygladaja bardzo sztucznie, w niezniszczonych obszarach, teksturka zbyt sterylna jest :) moglbys zapodac, ile poszczegolne poziomy zjadaja tri? Pozdro ;*
Ardeni Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 Pierwszy najlepszy, reszta spoko, tekstury średnie
Gość Marioza Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 dobre hehe , to juz drugi gosć tutaj co ostro rozbija ostanio furaki =)
Wichur Napisano 18 Kwiecień 2008 Autor Napisano 18 Kwiecień 2008 dobre hehe , to juz drugi gosć tutaj co ostro rozbija ostanio furaki =) Razem z Ex3 robilismy zlecenie. Zapomnialem dopisac... furki nie sa moje ja je tylko rozwalalem :D
Wichur Napisano 19 Sierpień 2008 Autor Napisano 19 Sierpień 2008 (edytowane) Corrado w budowie ;) Edytowane 19 Sierpień 2008 przez Wichur dodanie nowego shota
Gość Marioza Napisano 24 Sierpień 2008 Napisano 24 Sierpień 2008 mmm bardzo fajne autko i cisza widac ze ostro pochodzisz do tematu, tylko te swiatla z fot mi nie pasuja, coś by sie przydalo z nimi zrobic zeby byly bardziej realne
Wichur Napisano 25 Sierpień 2008 Autor Napisano 25 Sierpień 2008 donMario: no na renderkach tak dziwnie się prezentują.. ogólnie są wymodelowane, jak znajde czas to wstawię z screen'a viewport'a. Mike: no to cieszę się bardzo, że komuś przyniosłem radość ;-) i również uściskam dłoń :) -------- a wcześniej nie pokazałem paru renderków... jakoś zapomniałem :D silnik, zawieszenie, tarcze z gry, musiałem wstawić, żeby później można było przepisać położenie elementów.
Gość Marioza Napisano 26 Sierpień 2008 Napisano 26 Sierpień 2008 nie wiem do czego to chcesz w sumie wrzucac lub pod jakim kątem to robisz tzn czy pod kątem gry czy cos, jesli tak to mozna te lampy zrobic na normal mapie nawet z 2d, ustwic selfilumination na nie wieksze jakis połysk czy cube mape i moze efekt bylby mniej fotkowy i pasowalby do budy ,
Thunder Napisano 26 Sierpień 2008 Napisano 26 Sierpień 2008 znając Wichura to pójdzie do slrr zresztą kto grał w tę grę może skojarzyć koła lub hamulce ;) a co do modelu to bardzo ładnie, czekam aż wrzucisz do gry ;)
Wichur Napisano 26 Sierpień 2008 Autor Napisano 26 Sierpień 2008 nie wiem do czego to chcesz w sumie wrzucac lub pod jakim kątem to robisz tzn czy pod kątem gry czy cos, jesli tak to mozna te lampy zrobic na normal mapie nawet z 2d, ustwic selfilumination na nie wieksze jakis połysk czy cube mape i moze efekt bylby mniej fotkowy i pasowalby do budy , Prawda, ale niestety gra nie obsługuje normalmap :( a wielka szkoda
Wichur Napisano 12 Czerwiec 2009 Autor Napisano 12 Czerwiec 2009 Kolejny modelik. Jade z jednego szkicu z boku :P Trudno ale jakos wyglada :)
Mr. J Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 Wichur, przygotowując tekstury samochodu przed umieszczeniem go w grze wypalasz AO czy coś w tym stylu?
Wichur Napisano 13 Czerwiec 2009 Autor Napisano 13 Czerwiec 2009 Wichur, przygotowując tekstury samochodu przed umieszczeniem go w grze wypalasz AO czy coś w tym stylu? Ogolnie nie, ale w tym planuje powypalac pare rzeczy :)
Bruneq Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 tak bez siatki i textur? fuj:) ale modelik spoko wyglada:) szkoda ze nie pokazujesz InGame
Wichur Napisano 14 Czerwiec 2009 Autor Napisano 14 Czerwiec 2009 (edytowane) tak bez siatki i textur? fuj:) ale modelik spoko wyglada:) szkoda ze nie pokazujesz InGame Bruneq, wybacz ;P InGame jeszcze nie ma ;) bedzie niedlugo :) EDIT Edytowane 17 Czerwiec 2009 przez Wichur
Wichur Napisano 21 Czerwiec 2009 Autor Napisano 21 Czerwiec 2009 (edytowane) nikt nic nie pisal :( kolejny up.... :P Męcze texture ;P Edytowane 21 Czerwiec 2009 przez Wichur
Kruku Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 W zasadzie to fajnie wygląda ;] ale przydało by się lepiej wyczyścić te zdjęcia (dzisiaj to chyba lepiej nie używać ich aż do tego stopnia), z czego ta skrzynia biegów wystaje ? pokazał byś siatkę i textury . Widać że sporo pracy wkładasz w to, ciekawy jestem co będzie dalej ;] Pozdro.
Wichur Napisano 21 Czerwiec 2009 Autor Napisano 21 Czerwiec 2009 (edytowane) Textura: (org. wielkosc 2048) i UV Siateczka: Edytowane 21 Czerwiec 2009 przez Wichur
Eddy__ Napisano 22 Czerwiec 2009 Napisano 22 Czerwiec 2009 a tam na forum nie dałeś tekstury wnętrza :P moje zdanie znasz :) wnętrze jest pierwsza klasa :) szkoda, że reszty autek nie kończysz :P
Gość Marioza Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 extra bryczka, troche old schulowa ale nic w tym złego
Gość Marioza Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 no facet teraz to pojechałes z grubej rury :D, wygląda to super, nie myslalem ze juz gta4 tak rozkminione jest hehe, moze przyszedl czas na mojego charegerka hehe, tuta jak włozyc auto do gry byłbys w stanie zrobić ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się