Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Chciałem zaprezentować pare moich modeli low-poly :)

 

audia41db8.th.jpgaudia43sp0.th.jpg

fiat126p1qz2.th.jpgfiat126p2cz6.th.jpg

hondas20001za2.th.jpghondas20002ab8.th.jpg

lanciadelta1vs6.th.jpglanciadelta2av5.th.jpg

mazdarx71um8.th.jpgmazdarx72ox9.th.jpg

mercedesbenzl3001ht5.th.jpgmercedesbenzl3002py2.th.jpg

mitsubishieclipse1ul0.th.jpgmitsubishieclipse2pv4.th.jpg

nissan300zx1us0.th.jpgnissan300zx2gq2.th.jpg

 

wszystko w trisach podane

 

Audi a4: 1.200

Honda s2000: 5.009

Lancia Delta: 3.585

Nissan 300zx: 4.947 bez kol

mercedes L300: 961

 

a teraz modele wykonane pod gre, dwustronne objekty, detale na czesci zamienne, komora silnika, podwozie, itp...

Mitsubishi Eclipse: 12.221

Mazda rx7: 11.882

Fiat 126p: 24.127

 

----------------------------------

I mam prewien problem... w trakcie robienia textury do Renault Clio komp mi sie zrestartowal... i nie moge otworzyc pliku psd :( pisze, ze format przez mojego szopa 7.0 nie jest obslugiwany :| minuaturka textury sie wyswietla.

Probowalem psd recover ale nie dalo rady... czy moze jest jakis inny sposob? bo stracilem troche czasu przy tym a nie chce mi sie robic od poczatku :D

Edytowane przez Wichur
takie tam
  • Odpowiedzi 84
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
low-poly mówisz? Bardzo fajne modele, pokaż siatki i podaj ile masz poly dla każdego modelu.

 

Siatki... szczerze nie chce mi sie robic zrzutow siatek, ale jak tylko wejde na kompa na dluzszy czas to postaram sie wkleic pare ;]

Gość Marioza
Napisano

gut staf !, zawsze uwazlem ze w tym programiku powstala kupa swietnych wozów, ktorych spora zresztą część mam jako mody do gta, i pomyslec ze to wszsytko bylo tam układane z ręki kazdy trojkat nie tak jak w maxie pyk pyk box extrude, chamferki i inne ulatwiacze :D

 

edit\ pierwsza seria rowniez dobra, jestem za =)

edit2\ pamietam tego duzego kwiata, byl zdaje sie do gta vc i był Twojego autrostwa z tego co pamietam, tyle ze albo mnie pamiec myli albo mi sie wydaje ten zgry był jakis rowniejszy ;)

Napisano
gut staf !, zawsze uwazlem ze w tym programiku powstala kupa swietnych wozów, ktorych spora zresztą część mam jako mody do gta, i pomyslec ze to wszsytko bylo tam układane z ręki kazdy trojkat nie tak jak w maxie pyk pyk box extrude, chamferki i inne ulatwiacze :D

 

edit\ pierwsza seria rowniez dobra, jestem za =)

edit2\ pamietam tego duzego kwiata, byl zdaje sie do gta vc i był Twojego autrostwa z tego co pamietam, tyle ze albo mnie pamiec myli albo mi sie wydaje ten zgry był jakis rowniejszy ;)

 

Tak Mario, to byl moj do GTA zystal on niesamowitą popularność wsród ludzi grających w GTA ;]

 

fiat_125p.jpg

Gość User190
Napisano

Wyglądają całkiem fajnie :) Przy małej ilości poly :)

Napisano
Bardzo fajne modele, podoba mi się poziom detali w niektórych, lubie jak jest silnik itp.

 

też to lubie ;) chociaz najczesciej walne jakoegos boxa i naloze texture :D ale efekt koncowy wychodzi dobrze

Napisano

Nie podałeś rozmiaru textur, z tego co widzę, to te linie dla rowka przy klapie z przodu mogłeś puścić z texturą samej klapy, w ten sposób pozbyłbyś się tej szarpaniny która wyszła po zrobieniu paska przy texturze nadkola. Tak samo z klapą tyłu, chociaż tam może być już widoczny bug szpary (niezgodnej z oryginałem - przesuniętej).

 

Mam nadzieje, że dobrze wytłumaczyłem i sprawdzi się to.

 

Nie potrzebnie imo jeszcze ciąłeś siatką szyby na potrzeby uszczelek.

Napisano
Czy mi się zdaje, czy to już w street legalu? przecież to miało być takie trudne i czasochłonne?

Textura już lepiej

 

tak to jest w street legalu, jest dodany jako "traffic car" czy sam chassis i kola :) dlatego mozna jedynie tak szybko wstawic. Modele "z garazu" sa czasochlonne.

Napisano

hmmmm.... najbardziej mi sie podoba trzeci poziom zniszczen... pierwszy i drugi wyglada conajmniej sztucznie- o tak, takie papierowe modele... zwlasza na pierwszym poziomie, zniszczenia wygladaja bardzo sztucznie, w niezniszczonych obszarach, teksturka zbyt sterylna jest :) moglbys zapodac, ile poszczegolne poziomy zjadaja tri?

Pozdro ;*

Napisano

dobre hehe , to juz drugi gosć tutaj co ostro rozbija ostanio furaki =)

Napisano
dobre hehe , to juz drugi gosć tutaj co ostro rozbija ostanio furaki =)

 

Razem z Ex3 robilismy zlecenie.

 

 

Zapomnialem dopisac... furki nie sa moje ja je tylko rozwalalem :D

Napisano

mmm bardzo fajne autko i cisza widac ze ostro pochodzisz do tematu, tylko te swiatla z fot mi nie pasuja, coś by sie przydalo z nimi zrobic zeby byly bardziej realne

Napisano

donMario: no na renderkach tak dziwnie się prezentują.. ogólnie są wymodelowane, jak znajde czas to wstawię z screen'a viewport'a.

 

Mike: no to cieszę się bardzo, że komuś przyniosłem radość ;-) i również uściskam dłoń :)

 

--------

a wcześniej nie pokazałem paru renderków... jakoś zapomniałem :D

corradopw8.jpg

corrado5tp9.jpg

corrado7xz5.jpg

 

silnik, zawieszenie, tarcze z gry, musiałem wstawić, żeby później można było przepisać położenie elementów.

Napisano

nie wiem do czego to chcesz w sumie wrzucac lub pod jakim kątem to robisz tzn czy pod kątem gry czy cos, jesli tak to mozna te lampy zrobic na normal mapie nawet z 2d, ustwic selfilumination na nie wieksze jakis połysk czy cube mape i moze efekt bylby mniej fotkowy i pasowalby do budy ,

Napisano

znając Wichura to pójdzie do slrr zresztą kto grał w tę grę może skojarzyć koła lub hamulce ;)

 

a co do modelu to bardzo ładnie, czekam aż wrzucisz do gry ;)

Napisano
nie wiem do czego to chcesz w sumie wrzucac lub pod jakim kątem to robisz tzn czy pod kątem gry czy cos, jesli tak to mozna te lampy zrobic na normal mapie nawet z 2d, ustwic selfilumination na nie wieksze jakis połysk czy cube mape i moze efekt bylby mniej fotkowy i pasowalby do budy ,

 

Prawda, ale niestety gra nie obsługuje normalmap :( a wielka szkoda

Napisano
Wichur, przygotowując tekstury samochodu przed umieszczeniem go w grze wypalasz AO czy coś w tym stylu?

 

Ogolnie nie, ale w tym planuje powypalac pare rzeczy :)

Napisano (edytowane)
tak bez siatki i textur? fuj:) ale modelik spoko wyglada:) szkoda ze nie pokazujesz InGame

 

Bruneq, wybacz ;P

 

audif.th.jpgaudir.th.jpg

audifs.th.jpgaudirs.th.jpg

 

InGame jeszcze nie ma ;) bedzie niedlugo :)

 

EDIT

 

audifront.th.jpgaudifront2.th.jpg

Edytowane przez Wichur
Napisano

W zasadzie to fajnie wygląda ;] ale przydało by się lepiej wyczyścić te zdjęcia (dzisiaj to chyba lepiej nie używać ich aż do tego stopnia), z czego ta skrzynia biegów wystaje ?

pokazał byś siatkę i textury .

 

Widać że sporo pracy wkładasz w to, ciekawy jestem co będzie dalej ;]

Pozdro.

Gość Marioza
Napisano

extra bryczka, troche old schulowa ale nic w tym złego

Gość Marioza
Napisano

no facet teraz to pojechałes z grubej rury :D, wygląda to super, nie myslalem ze juz gta4 tak rozkminione jest hehe, moze przyszedl czas na mojego charegerka hehe, tuta jak włozyc auto do gry byłbys w stanie zrobić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności