Napisano 7 Grudzień 200717 l Chciałem zaprezentować pare moich modeli low-poly :) wszystko w trisach podane Audi a4: 1.200 Honda s2000: 5.009 Lancia Delta: 3.585 Nissan 300zx: 4.947 bez kol mercedes L300: 961 a teraz modele wykonane pod gre, dwustronne objekty, detale na czesci zamienne, komora silnika, podwozie, itp... Mitsubishi Eclipse: 12.221 Mazda rx7: 11.882 Fiat 126p: 24.127 ---------------------------------- I mam prewien problem... w trakcie robienia textury do Renault Clio komp mi sie zrestartowal... i nie moge otworzyc pliku psd :( pisze, ze format przez mojego szopa 7.0 nie jest obslugiwany :| minuaturka textury sie wyswietla. Probowalem psd recover ale nie dalo rady... czy moze jest jakis inny sposob? bo stracilem troche czasu przy tym a nie chce mi sie robic od poczatku :D Edytowane 29 Wrzesień 200915 l przez Wichur takie tam
Napisano 7 Grudzień 200717 l low-poly mówisz? Bardzo fajne modele, pokaż siatki i podaj ile masz poly dla każdego modelu.
Napisano 7 Grudzień 200717 l Autor low-poly mówisz? Bardzo fajne modele, pokaż siatki i podaj ile masz poly dla każdego modelu. Siatki... szczerze nie chce mi sie robic zrzutow siatek, ale jak tylko wejde na kompa na dluzszy czas to postaram sie wkleic pare ;]
Napisano 7 Grudzień 200717 l Autor kolekcja modeli z zanozy :) milo wspominam te czasy ;] i moj ulubiony model :)
Napisano 7 Grudzień 200717 l gut staf !, zawsze uwazlem ze w tym programiku powstala kupa swietnych wozów, ktorych spora zresztą część mam jako mody do gta, i pomyslec ze to wszsytko bylo tam układane z ręki kazdy trojkat nie tak jak w maxie pyk pyk box extrude, chamferki i inne ulatwiacze :D edit\ pierwsza seria rowniez dobra, jestem za =) edit2\ pamietam tego duzego kwiata, byl zdaje sie do gta vc i był Twojego autrostwa z tego co pamietam, tyle ze albo mnie pamiec myli albo mi sie wydaje ten zgry był jakis rowniejszy ;)
Napisano 7 Grudzień 200717 l Autor gut staf !, zawsze uwazlem ze w tym programiku powstala kupa swietnych wozów, ktorych spora zresztą część mam jako mody do gta, i pomyslec ze to wszsytko bylo tam układane z ręki kazdy trojkat nie tak jak w maxie pyk pyk box extrude, chamferki i inne ulatwiacze :D edit\ pierwsza seria rowniez dobra, jestem za =) edit2\ pamietam tego duzego kwiata, byl zdaje sie do gta vc i był Twojego autrostwa z tego co pamietam, tyle ze albo mnie pamiec myli albo mi sie wydaje ten zgry był jakis rowniejszy ;) Tak Mario, to byl moj do GTA zystal on niesamowitą popularność wsród ludzi grających w GTA ;]
Napisano 7 Grudzień 200717 l ładne modele ale kurde myślałem że nikt jeszcze nie zrobił polonez caro, nie no teraz to nie mam po co go konczyć ;)
Napisano 7 Grudzień 200717 l Bardzo fajne modele, podoba mi się poziom detali w niektórych, lubie jak jest silnik itp.
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor Bardzo fajne modele, podoba mi się poziom detali w niektórych, lubie jak jest silnik itp. też to lubie ;) chociaz najczesciej walne jakoegos boxa i naloze texture :D ale efekt koncowy wychodzi dobrze
Napisano 27 Grudzień 200717 l rowki takie nie bardzo, te kanty na nadkolach może by "wyciąć" za pomocą przezroczystosci na tex? ogólnie to taki oldskul ;)
Napisano 27 Grudzień 200717 l Nie podałeś rozmiaru textur, z tego co widzę, to te linie dla rowka przy klapie z przodu mogłeś puścić z texturą samej klapy, w ten sposób pozbyłbyś się tej szarpaniny która wyszła po zrobieniu paska przy texturze nadkola. Tak samo z klapą tyłu, chociaż tam może być już widoczny bug szpary (niezgodnej z oryginałem - przesuniętej). Mam nadzieje, że dobrze wytłumaczyłem i sprawdzi się to. Nie potrzebnie imo jeszcze ciąłeś siatką szyby na potrzeby uszczelek.
Napisano 28 Grudzień 200717 l Czy mi się zdaje, czy to już w street legalu? przecież to miało być takie trudne i czasochłonne? Textura już lepiej
Napisano 28 Grudzień 200717 l Autor Czy mi się zdaje, czy to już w street legalu? przecież to miało być takie trudne i czasochłonne? Textura już lepiej tak to jest w street legalu, jest dodany jako "traffic car" czy sam chassis i kola :) dlatego mozna jedynie tak szybko wstawic. Modele "z garazu" sa czasochlonne.
Napisano 31 Grudzień 200717 l Autor http://img218.imageshack.us/img218/4449/ad1nv4.th.jpg[/img]http://img218.imageshack.us/img218/4150/ad2sk0.th.jpg[/img] poprawione lampy, i super low wnetrze ;D
Napisano 5 Luty 200817 l WICHUR podzielisz sie modelem tej audicy?:>:>:>:> chcial bym sie nia pobawic oczywiscie rep. bedzie :)))
Napisano 17 Kwiecień 200816 l hmmmm.... najbardziej mi sie podoba trzeci poziom zniszczen... pierwszy i drugi wyglada conajmniej sztucznie- o tak, takie papierowe modele... zwlasza na pierwszym poziomie, zniszczenia wygladaja bardzo sztucznie, w niezniszczonych obszarach, teksturka zbyt sterylna jest :) moglbys zapodac, ile poszczegolne poziomy zjadaja tri? Pozdro ;*
Napisano 17 Kwiecień 200816 l dobre hehe , to juz drugi gosć tutaj co ostro rozbija ostanio furaki =)
Napisano 18 Kwiecień 200816 l Autor dobre hehe , to juz drugi gosć tutaj co ostro rozbija ostanio furaki =) Razem z Ex3 robilismy zlecenie. Zapomnialem dopisac... furki nie sa moje ja je tylko rozwalalem :D
Napisano 19 Sierpień 200816 l Autor Corrado w budowie ;) Edytowane 19 Sierpień 200816 l przez Wichur dodanie nowego shota
Napisano 24 Sierpień 200816 l mmm bardzo fajne autko i cisza widac ze ostro pochodzisz do tematu, tylko te swiatla z fot mi nie pasuja, coś by sie przydalo z nimi zrobic zeby byly bardziej realne
Napisano 25 Sierpień 200816 l Autor donMario: no na renderkach tak dziwnie się prezentują.. ogólnie są wymodelowane, jak znajde czas to wstawię z screen'a viewport'a. Mike: no to cieszę się bardzo, że komuś przyniosłem radość ;-) i również uściskam dłoń :) -------- a wcześniej nie pokazałem paru renderków... jakoś zapomniałem :D silnik, zawieszenie, tarcze z gry, musiałem wstawić, żeby później można było przepisać położenie elementów.
Napisano 26 Sierpień 200816 l nie wiem do czego to chcesz w sumie wrzucac lub pod jakim kątem to robisz tzn czy pod kątem gry czy cos, jesli tak to mozna te lampy zrobic na normal mapie nawet z 2d, ustwic selfilumination na nie wieksze jakis połysk czy cube mape i moze efekt bylby mniej fotkowy i pasowalby do budy ,
Napisano 26 Sierpień 200816 l znając Wichura to pójdzie do slrr zresztą kto grał w tę grę może skojarzyć koła lub hamulce ;) a co do modelu to bardzo ładnie, czekam aż wrzucisz do gry ;)
Napisano 26 Sierpień 200816 l Autor nie wiem do czego to chcesz w sumie wrzucac lub pod jakim kątem to robisz tzn czy pod kątem gry czy cos, jesli tak to mozna te lampy zrobic na normal mapie nawet z 2d, ustwic selfilumination na nie wieksze jakis połysk czy cube mape i moze efekt bylby mniej fotkowy i pasowalby do budy , Prawda, ale niestety gra nie obsługuje normalmap :( a wielka szkoda
Napisano 12 Czerwiec 200915 l Autor Kolejny modelik. Jade z jednego szkicu z boku :P Trudno ale jakos wyglada :)
Napisano 13 Czerwiec 200915 l Wichur, przygotowując tekstury samochodu przed umieszczeniem go w grze wypalasz AO czy coś w tym stylu?
Napisano 13 Czerwiec 200915 l Autor Wichur, przygotowując tekstury samochodu przed umieszczeniem go w grze wypalasz AO czy coś w tym stylu? Ogolnie nie, ale w tym planuje powypalac pare rzeczy :)
Napisano 13 Czerwiec 200915 l tak bez siatki i textur? fuj:) ale modelik spoko wyglada:) szkoda ze nie pokazujesz InGame
Napisano 14 Czerwiec 200915 l Autor tak bez siatki i textur? fuj:) ale modelik spoko wyglada:) szkoda ze nie pokazujesz InGame Bruneq, wybacz ;P InGame jeszcze nie ma ;) bedzie niedlugo :) EDIT Edytowane 17 Czerwiec 200915 l przez Wichur
Napisano 21 Czerwiec 200915 l Autor nikt nic nie pisal :( kolejny up.... :P Męcze texture ;P Edytowane 21 Czerwiec 200915 l przez Wichur
Napisano 21 Czerwiec 200915 l W zasadzie to fajnie wygląda ;] ale przydało by się lepiej wyczyścić te zdjęcia (dzisiaj to chyba lepiej nie używać ich aż do tego stopnia), z czego ta skrzynia biegów wystaje ? pokazał byś siatkę i textury . Widać że sporo pracy wkładasz w to, ciekawy jestem co będzie dalej ;] Pozdro.
Napisano 21 Czerwiec 200915 l Autor Textura: (org. wielkosc 2048) i UV Siateczka: Edytowane 21 Czerwiec 200915 l przez Wichur
Napisano 22 Czerwiec 200915 l a tam na forum nie dałeś tekstury wnętrza :P moje zdanie znasz :) wnętrze jest pierwsza klasa :) szkoda, że reszty autek nie kończysz :P
Napisano 3 Sierpień 200915 l no facet teraz to pojechałes z grubej rury :D, wygląda to super, nie myslalem ze juz gta4 tak rozkminione jest hehe, moze przyszedl czas na mojego charegerka hehe, tuta jak włozyc auto do gry byłbys w stanie zrobić ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto