Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chciałem zaprezentować pare moich modeli low-poly :)

 

audia41db8.th.jpgaudia43sp0.th.jpg

fiat126p1qz2.th.jpgfiat126p2cz6.th.jpg

hondas20001za2.th.jpghondas20002ab8.th.jpg

lanciadelta1vs6.th.jpglanciadelta2av5.th.jpg

mazdarx71um8.th.jpgmazdarx72ox9.th.jpg

mercedesbenzl3001ht5.th.jpgmercedesbenzl3002py2.th.jpg

mitsubishieclipse1ul0.th.jpgmitsubishieclipse2pv4.th.jpg

nissan300zx1us0.th.jpgnissan300zx2gq2.th.jpg

 

wszystko w trisach podane

 

Audi a4: 1.200

Honda s2000: 5.009

Lancia Delta: 3.585

Nissan 300zx: 4.947 bez kol

mercedes L300: 961

 

a teraz modele wykonane pod gre, dwustronne objekty, detale na czesci zamienne, komora silnika, podwozie, itp...

Mitsubishi Eclipse: 12.221

Mazda rx7: 11.882

Fiat 126p: 24.127

 

----------------------------------

I mam prewien problem... w trakcie robienia textury do Renault Clio komp mi sie zrestartowal... i nie moge otworzyc pliku psd :( pisze, ze format przez mojego szopa 7.0 nie jest obslugiwany :| minuaturka textury sie wyswietla.

Probowalem psd recover ale nie dalo rady... czy moze jest jakis inny sposob? bo stracilem troche czasu przy tym a nie chce mi sie robic od poczatku :D

Edytowane przez Wichur
takie tam

  • Odpowiedzi 84
  • Wyświetleń 17,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
low-poly mówisz? Bardzo fajne modele, pokaż siatki i podaj ile masz poly dla każdego modelu.

 

Siatki... szczerze nie chce mi sie robic zrzutow siatek, ale jak tylko wejde na kompa na dluzszy czas to postaram sie wkleic pare ;]

Napisano
  • Autor

kolekcja modeli z zanozy :) milo wspominam te czasy ;]

gta1vb8.th.jpggta2da2.th.jpg

gta3me7.th.jpggta4vs1.th.jpg

gta5bd9.th.jpggta6hj0.th.jpg

gta7fh0.th.jpggta8fb0.th.jpg

gta9hx0.th.jpggta10lv9.th.jpg

gta11ja0.th.jpggta12ic6.th.jpg

gta13mt7.th.jpggta14vz2.th.jpg

gta10sft6.th.jpg

 

i moj ulubiony model :)

gta15el1.th.jpggta16gq7.th.jpg

gta17qs4.th.jpggta18qz7.th.jpg

Napisano

gut staf !, zawsze uwazlem ze w tym programiku powstala kupa swietnych wozów, ktorych spora zresztą część mam jako mody do gta, i pomyslec ze to wszsytko bylo tam układane z ręki kazdy trojkat nie tak jak w maxie pyk pyk box extrude, chamferki i inne ulatwiacze :D

 

edit\ pierwsza seria rowniez dobra, jestem za =)

edit2\ pamietam tego duzego kwiata, byl zdaje sie do gta vc i był Twojego autrostwa z tego co pamietam, tyle ze albo mnie pamiec myli albo mi sie wydaje ten zgry był jakis rowniejszy ;)

Napisano
  • Autor
gut staf !, zawsze uwazlem ze w tym programiku powstala kupa swietnych wozów, ktorych spora zresztą część mam jako mody do gta, i pomyslec ze to wszsytko bylo tam układane z ręki kazdy trojkat nie tak jak w maxie pyk pyk box extrude, chamferki i inne ulatwiacze :D

 

edit\ pierwsza seria rowniez dobra, jestem za =)

edit2\ pamietam tego duzego kwiata, byl zdaje sie do gta vc i był Twojego autrostwa z tego co pamietam, tyle ze albo mnie pamiec myli albo mi sie wydaje ten zgry był jakis rowniejszy ;)

 

Tak Mario, to byl moj do GTA zystal on niesamowitą popularność wsród ludzi grających w GTA ;]

 

fiat_125p.jpg

Napisano

Wozy masz ładniutkie :) aż chyba sobie zainstaluje gtasa i pojeżdżę :)

Napisano

ładne modele ale kurde myślałem że nikt jeszcze nie zrobił polonez caro, nie no teraz to nie mam po co go konczyć ;)

Napisano

Wyglądają całkiem fajnie :) Przy małej ilości poly :)

Napisano

Bardzo fajne modele, podoba mi się poziom detali w niektórych, lubie jak jest silnik itp.

Napisano
  • Autor
Bardzo fajne modele, podoba mi się poziom detali w niektórych, lubie jak jest silnik itp.

 

też to lubie ;) chociaz najczesciej walne jakoegos boxa i naloze texture :D ale efekt koncowy wychodzi dobrze

Napisano

rowki takie nie bardzo, te kanty na nadkolach może by "wyciąć" za pomocą przezroczystosci na tex? ogólnie to taki oldskul ;)

Napisano

Nie podałeś rozmiaru textur, z tego co widzę, to te linie dla rowka przy klapie z przodu mogłeś puścić z texturą samej klapy, w ten sposób pozbyłbyś się tej szarpaniny która wyszła po zrobieniu paska przy texturze nadkola. Tak samo z klapą tyłu, chociaż tam może być już widoczny bug szpary (niezgodnej z oryginałem - przesuniętej).

 

Mam nadzieje, że dobrze wytłumaczyłem i sprawdzi się to.

 

Nie potrzebnie imo jeszcze ciąłeś siatką szyby na potrzeby uszczelek.

Napisano

Czy mi się zdaje, czy to już w street legalu? przecież to miało być takie trudne i czasochłonne?

Textura już lepiej

Napisano

fajne modele... podoba się... ;)

 

powodzenia z kolejnymi! ;)

Napisano
  • Autor
Czy mi się zdaje, czy to już w street legalu? przecież to miało być takie trudne i czasochłonne?

Textura już lepiej

 

tak to jest w street legalu, jest dodany jako "traffic car" czy sam chassis i kola :) dlatego mozna jedynie tak szybko wstawic. Modele "z garazu" sa czasochlonne.

Napisano

WICHUR podzielisz sie modelem tej audicy?:>:>:>:> chcial bym sie nia pobawic oczywiscie rep. bedzie :)))

Napisano

hmmmm.... najbardziej mi sie podoba trzeci poziom zniszczen... pierwszy i drugi wyglada conajmniej sztucznie- o tak, takie papierowe modele... zwlasza na pierwszym poziomie, zniszczenia wygladaja bardzo sztucznie, w niezniszczonych obszarach, teksturka zbyt sterylna jest :) moglbys zapodac, ile poszczegolne poziomy zjadaja tri?

Pozdro ;*

Napisano

dobre hehe , to juz drugi gosć tutaj co ostro rozbija ostanio furaki =)

Napisano
  • Autor
dobre hehe , to juz drugi gosć tutaj co ostro rozbija ostanio furaki =)

 

Razem z Ex3 robilismy zlecenie.

 

 

Zapomnialem dopisac... furki nie sa moje ja je tylko rozwalalem :D

Napisano
  • Autor

corradoze5.th.jpg

corrado2fg2.th.jpg

corrado4hi8.th.jpg

 

Corrado w budowie ;)

Edytowane przez Wichur
dodanie nowego shota

Napisano

mmm bardzo fajne autko i cisza widac ze ostro pochodzisz do tematu, tylko te swiatla z fot mi nie pasuja, coś by sie przydalo z nimi zrobic zeby byly bardziej realne

Napisano
  • Autor

donMario: no na renderkach tak dziwnie się prezentują.. ogólnie są wymodelowane, jak znajde czas to wstawię z screen'a viewport'a.

 

Mike: no to cieszę się bardzo, że komuś przyniosłem radość ;-) i również uściskam dłoń :)

 

--------

a wcześniej nie pokazałem paru renderków... jakoś zapomniałem :D

corradopw8.jpg

corrado5tp9.jpg

corrado7xz5.jpg

 

silnik, zawieszenie, tarcze z gry, musiałem wstawić, żeby później można było przepisać położenie elementów.

Napisano

nie wiem do czego to chcesz w sumie wrzucac lub pod jakim kątem to robisz tzn czy pod kątem gry czy cos, jesli tak to mozna te lampy zrobic na normal mapie nawet z 2d, ustwic selfilumination na nie wieksze jakis połysk czy cube mape i moze efekt bylby mniej fotkowy i pasowalby do budy ,

Napisano

znając Wichura to pójdzie do slrr zresztą kto grał w tę grę może skojarzyć koła lub hamulce ;)

 

a co do modelu to bardzo ładnie, czekam aż wrzucisz do gry ;)

Napisano
  • Autor
nie wiem do czego to chcesz w sumie wrzucac lub pod jakim kątem to robisz tzn czy pod kątem gry czy cos, jesli tak to mozna te lampy zrobic na normal mapie nawet z 2d, ustwic selfilumination na nie wieksze jakis połysk czy cube mape i moze efekt bylby mniej fotkowy i pasowalby do budy ,

 

Prawda, ale niestety gra nie obsługuje normalmap :( a wielka szkoda

Napisano
  • Autor

audi3d.th.jpgaudi3dw.th.jpgaudi2j.th.jpg

 

Kolejny modelik. Jade z jednego szkicu z boku :P Trudno ale jakos wyglada :)

Napisano

Wichur, przygotowując tekstury samochodu przed umieszczeniem go w grze wypalasz AO czy coś w tym stylu?

Napisano
  • Autor
Wichur, przygotowując tekstury samochodu przed umieszczeniem go w grze wypalasz AO czy coś w tym stylu?

 

Ogolnie nie, ale w tym planuje powypalac pare rzeczy :)

Napisano

tak bez siatki i textur? fuj:) ale modelik spoko wyglada:) szkoda ze nie pokazujesz InGame

Napisano
  • Autor
tak bez siatki i textur? fuj:) ale modelik spoko wyglada:) szkoda ze nie pokazujesz InGame

 

Bruneq, wybacz ;P

 

audif.th.jpgaudir.th.jpg

audifs.th.jpgaudirs.th.jpg

 

InGame jeszcze nie ma ;) bedzie niedlugo :)

 

EDIT

 

audifront.th.jpgaudifront2.th.jpg

Edytowane przez Wichur

Napisano
  • Autor

nikt nic nie pisal :(

 

54305118.th.jpg

 

kolejny up.... :P

 

Męcze texture ;P

38528843.th.jpgda2g.th.jpg

Edytowane przez Wichur

Napisano

W zasadzie to fajnie wygląda ;] ale przydało by się lepiej wyczyścić te zdjęcia (dzisiaj to chyba lepiej nie używać ich aż do tego stopnia), z czego ta skrzynia biegów wystaje ?

pokazał byś siatkę i textury .

 

Widać że sporo pracy wkładasz w to, ciekawy jestem co będzie dalej ;]

Pozdro.

Napisano
  • Autor

Textura: (org. wielkosc 2048) i UV

inttex.th.jpginwire.th.jpg

 

Siateczka:

20270440.th.jpgda2m.th.jpg

 

 

da6o.th.jpg

da4g.th.jpg

da3d.th.jpg

da2ads.th.jpg

99912647.th.jpg

da5.th.jpg

Edytowane przez Wichur

Napisano

a tam na forum nie dałeś tekstury wnętrza :P

moje zdanie znasz :) wnętrze jest pierwsza klasa :) szkoda, że reszty autek nie kończysz :P

Napisano

extra bryczka, troche old schulowa ale nic w tym złego

Napisano

no facet teraz to pojechałes z grubej rury :D, wygląda to super, nie myslalem ze juz gta4 tak rozkminione jest hehe, moze przyszedl czas na mojego charegerka hehe, tuta jak włozyc auto do gry byłbys w stanie zrobić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności